Jump to content

problema dubioasa la un 318is m42


Recommended Posts

Salutare

Tocmai mi-am reconditionat motorul ... de pe pisicuta mea

un 318is din 93 care era pe moarte.... (silicon in loc de garnituri si multe altele... cuzineti care bateau ... distributie pe bucsa nu pe pinion ..capac sudat si altele.

Pot sa zic ca mecanic ...motorul este perfect... nu scoate nici un fel de zgomot dubios, nu trepideaza nici la turatii de 6000 ture... in afara de miscarea standard a lui .... iar la relanti se aude doar un fssait ... incredibil pt un motor din anii lui.

 

Problema lui era si inainte ... si a inceput sa apara cu putin timp dupa ce am luat acest motor dupa un drum la munte facut.

Dupa un timp de functionare ..apare o problema la acceleratie...defapt care nu imi dau seama daca e de la acceleratie sau e de la altceva... spre exemplu accelerez brusc iar in cateva momente cand iau picioru de pe acceleratie coboara greu din ture apoi cand coboara ...coboara sub nivelul de relanti urca iar la 2000 ...si iar ...sub nivel ..500 ture...si tot asa balnaseaza pana cand se stabilizeaza ...la relanti... constant... din nou daca accelerez ...aceeasi chestie .... balanseaza in ture.... 1500 - 500 ture..... paca din inertie pana se stabilizeaza.

 

Acceleratia si ea se reduce ...in balansul ala ...daca o accelerez in timp ce balansul este in coborare de ture...refuza sa se accelereze...si se aude un zgomot infundat...asa de parca nu ar merge admisia ...sau aprinderea.

 

In afara de raspunsul tester...care din pacate nu am timp sa ma duc sa il fac...ce tips imi dati ? ce pot face ? mersi

Link to comment
Share on other sites

Verifica in primul rand regulatorul de relanti si debitmetrul.

 

LE : Banuiesc ca acel comutator de relanti de pe clapeta de aer functioneaza si este corect reglat ...

200983[/snapback]

 

la service-ul unde mi-au facut motorul ...au curatat tot ...e impecabil... corp acceleratie ..clapeta ..tot

Link to comment
Share on other sites

Pai ... nu prea are legatura faptul ca sunt curate cu buna lor functionare .

Asa ar fi fost mai simplu ca in loc sa repari motorul sa-l fi spalat doar :blink: .

 

Revenind la subiect, debitemetrul poti sa-l vezi pe tester.

Regulatorul de relanti mai greu, cu exceptia cazului in care bobinele sunt intrerupte sau in scurt. Poti sa-i masori rezistenta si sa te asiguri ca se misca usor si lin.

Link to comment
Share on other sites

rog un operator sa adauge in titlul postului 318is m42

mersi

200995[/snapback]

 

eu zic sa abandonezi ideea sa o repari pe forum...e foarte complicat si nesigur...sunt sanse mici ca sa gasesti omu potrivit cu aceeasi problema rezolvata asa ca tot la ideea de tester revin.desi eu am avut oscilatii la rece dar tot in urma unui tester am eliminat problema...deoarece iti regleaza anumite lucruri ca la carte...daca ma intelegi

@paul unde dreaq sa mergi sa cauti alte piese si sa le inlocuiesti cand eu nu cunosc pe nime care sa mi dea sa incerc lucruri din astea :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa abandonezi ideea sa o repari pe forum...e foarte complicat si nesigur...sunt sanse mici ca sa gasesti omu potrivit cu aceeasi problema rezolvata asa ca tot la ideea de tester revin.desi eu am avut oscilatii la rece dar tot in urma unui tester am eliminat problema...deoarece iti regleaza anumite lucruri ca la carte...daca ma intelegi

@paul unde dreaq sa mergi sa cauti alte piese si sa le inlocuiesti cand eu nu cunosc pe nime care sa mi dea sa incerc lucruri din astea :blink:

201044[/snapback]

 

bine bai nene ...dar eu sunt trecut prin multe altele... nu am timp ...pur si simplu serviciul nu imi permite sa ma invoiesc... :| si nu am access asa usor la un tester.

Incerc sa le iau pe bajbaite :) poate le nimeresc

Link to comment
Share on other sites

bine bai nene ...dar eu sunt trecut prin multe altele... nu am timp ...pur si simplu serviciul nu imi permite sa ma invoiesc...  :| si nu am access asa usor la un tester.

Incerc sa le iau pe bajbaite :blink: poate le nimeresc

201122[/snapback]

 

"pe bajbaite" inseamna bani si timp pierduti ceea ce tu vad ca nu iti cam permiti(timp).

unii mecanici nu stiu sa ti dea un verdict cu masina in fata,ce sa mai zic sa repari masina online :)

Link to comment
Share on other sites

"pe bajbaite" inseamna bani si timp pierduti ceea ce tu vad ca nu iti cam permiti(timp).

unii mecanici nu stiu sa ti dea un verdict cu masina in fata,ce sa mai zic sa repari masina online :blink:

201126[/snapback]

 

:))cred ca eu am dat cel mai mult deocamdata in scurt timp pt un e36

am platit ...de la accident incoace 58 milioane ...

Link to comment
Share on other sites

ppl :blink: am facut tester azi.

am defect un senzor de detonatie ... KNOCK sensor si de asta functioneaza defectuos sonda lamda :)

cam asta ar fi tot ..debitmetru e sanatos ...regulatorul e sanatos restul e sanatos tot

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

Bine ca ai gasit defectul.

Ai schimbat senzorul si acum merge OK motorul, nu mai variaza turatia ?

201438[/snapback]

 

inca nu l-am schimbat

dar... cred ca senzorul lucreaza cu sonda lamda ... si am decuplat sonda pana imi rezolv cu senzorul .. ca sa nu imi mai dea in nas

am rezolvat cu limitarea dar am ramas cu variatia de turatie... 1500 - 300

ture

 

aici e un filmulet facut cu mobilul meu la faza care o face... cred ca e o problema care poate fi generala

 

 

pe tester a iesit "knock sensor lamda probe" asta a fost tot.

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

inca nu l-am schimbat

dar... cred ca senzorul lucreaza cu sonda lamda ... si am decuplat sonda pana imi rezolv cu senzorul .. ca sa nu imi mai dea in nas

am rezolvat cu limitarea dar am ramas cu variatia de turatie... 1500 - 300

ture

 

aici e un filmulet facut cu mobilul meu la faza care o face... cred ca e o problema care poate fi generala

 

 

pe tester a iesit "knock sensor lamda probe" asta a fost tot.

201460[/snapback]

 

:blink: si tu cine credeai ca o sa ti diagnosticheze "cum trebuie" masina online?

ma bucur ca ai gasit defectul!!

Link to comment
Share on other sites

nu a dat eroare...azi umblam de prost pe sub capota ...m-am intalnit cu bmw320 24 de mii de valve... (Vlad) si ...in timp ce facea figura am miscat un furtun pe la regulatorul de relanti...si si-a revenit !

ala daca e sanatos.... nu ar da eroare... dar daca trage aer fals... poate sa functioneze defectuos

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.