Jump to content

Am stricat-o sau nu?


Recommended Posts

Bmw 320 D 136cp.....inca nu e inscrisa,am ramas fara curent in baterie(din prostia mea) si intr-un final am pornito iar cu cabluri. De atunci cam 1 luna o tineam aproape zilnic la Relanti,cate 10 minute,30 de minte,20..in fiecare zi diferit. Azi dupa ce am pornito 5 min,am zis sa verific uleiul si era minim. Am turato in gol pe loc si la 5000 de ture scoate frum negru. Am stricat ceva la ea? E bine,nu e bine ca o porneam sa incarc bateria? astept un raspuns...
Link to comment
Share on other sites

N-are nici o treaba bateria cu fumul.Daca bateria nu mai tine curentul, ia alta noua.

Uleiul se verifica cand motorul este rece, nu dupa ce il pornesti.E normal sa fie scazut nivelul din moment ce uleiul este pompat in motor.

Eu verific uleiul peste noapte, asa stiu sigur ca tot este in baie.

Fiind diesel, cred ca e normal sa scoata putin fum, zic eu.

Edited by Alynex
Link to comment
Share on other sites

Bmw 320 D 136cp.....inca nu e inscrisa,am ramas fara curent in baterie(din prostia mea) si intr-un final am pornito iar cu cabluri. De atunci cam 1 luna o tineam aproape zilnic la Relanti,cate 10 minute,30 de minte,20..in fiecare zi diferit. Azi dupa ce am pornito 5 min,am zis sa verific uleiul si era minim. Am turato in gol pe loc si la 5000 de ture scoate frum negru. Am stricat ceva la ea? E bine,nu e bine ca o porneam sa incarc bateria? astept un raspuns...

eu nici pe e mea (pe benzina ) nu o tin 20 min pe loc si inca turata... ai de desfundat niste treburi:) o sa te lamureasca diesel arii cat te costa :wink:

Link to comment
Share on other sites

nu o tineam turata,la relanti doar. Azi am pornito si cum era la relanti am turao odata pana la 5000 de ture si am vz in oglinda ca scoate fum negru si atat. am mai citit undeva ca fumul ala il scoate cum nu primeste destul aer stand pe loc,deci odata pedala si jos asta a fost tot turatul
Link to comment
Share on other sites

am tinut si eu masina pe dreapta pina sa o inscriu ca aveam timbru 1800euro si pina a ajuns la 1300 am lasat o cam 3 luni dar bateria am incarcat o pe un redresor la un 3 saptamani si o verificam mereu. nu mai zic ca si trageam o plimbare cu bibiul asa undercover:))) ca sa se dezmorteasca putin. un redressor e cam 100 ron.150
Link to comment
Share on other sites

Dupa atata timp in care ai tinut-o doar in parcare pornita la relanti s-au adunat ceva depuneri pe traseul de evacuare + turbo.

 

Plimba-te vreo 20-30 km cu masina mai turata si verifica dupa aia daca mai scoate fum.

se plimba el de mult dar neinscrisa , morcovul e cat casa la domnul :D oricum nu te risca ca dai peste vreun prost si dai cu subsemnatul apoi.

Link to comment
Share on other sites

este normal sa scoata fum in 5000 de ture daca a mers doar la relanti, tureazo de cateva ori si vezi daca mai scoate

 

in legaura cu pornirea, daca o pornesti 10 minute sa o incarci nu stiu cat de bine este... in 10 minute la relanti deabia daca recupereaza curentul absorbit la pornire... bateria se incarca bine in mers, sa stea turat motorul

Link to comment
Share on other sites

se plimba el de mult dar neinscrisa , morcovul e cat casa la domnul :D oricum nu te risca ca dai peste vreun prost si dai cu subsemnatul apoi.

Nu ziceam sa se plimbe acum, fara acte in regula. Ci dupa ce rezolva cu inscrisul.

 

Pana atunci, o poate porni o data pe sapt sa o lase 5 minute la relanti, apoi peste o sapt iar.

Link to comment
Share on other sites

Daca se mai intampla uneori sa stea motorul la relanti mai mult de 5 min nu are nimic, dar asa sa o lase constant zi de zi la relanti 15-20 de minute, mai ales la diesel am inteles ca e daunator pt motor.

 

Si la mine se mai intampla sa stea motorul la relanti mai mult (mai ales iarna pana curat zapada, se dezgheata geamurile, etc sau cand astept pe cineva si nu vreau sa stau iarna in frig sau vara sa ma topesc in masina) dar dupa aceea ma deplasez cu masina.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine ar fi sa ii iei borna. Bateria cel mai bine se incarca in mers, la relanti nu faci decat sa consumi combustibil si sa faci uzura motorului, plus ca se infunda catalizatorul, dar de incarcat nu se incarca prea bine bateria la relanti.
Link to comment
Share on other sites

pe viitor incearca sa nu o mai turezi in gol si brusc, pentru ca fortezi piesele din circuitul de aer , diferenta este ca in sarcina ajunge treptat/progresiv la 4-5000, in gol ajunge in 2-3 sec. la 4-5000, la fel ca si nivelul scazut de ulei sau calitatea acestuia supraturarea in gol poate produce daune foarte mari oricarui motor supraalimentat :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.