Jump to content

probleme seria 4


Recommended Posts

Ce legatura are tara cu trim-urile care se decojesc si cu volanul care se uzeaza, cu nuca de la schimbator si cu vopseaua care a sarit?

 

Depinde si de standardele pe care le ai. M-as mira ca la 228 000 km masina ta sa fie 100% impecabila si fara nici o problema.

 

99% :frantics:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cu greerasi e asa : tot ce atingi si apesi usor cu un deget in zona clima , sistem audio pana jos la schimbator scoate scartaitul asta de care vorbesc si care e prezent si in mers ori de cate ori conduci pe un asfalt usor denivelat .Un al doi-lea loc de unde vin zgomote sunt niste clipsuri din plastic in partea din spate jos a scaunelor astea sunt chiar inervante!

Am facut niste verificari de date si se pare ca: masina a ajuns in Oman la sfarsitul lunii Septembrie.Tinand cont de timpul de livrare de minim 8 saptamani pe mare rezulta ca la sfarsitul lunii August cand BMW a oprit livrarile la masinile echipate cu motoare cu probleme masina mea era pe vapor in tranzit.Bmw spune ca a trimis scrisoare de informare catre toate reprezentantele sa nu livreze masinile deja in tranzit catre clienti.Poate sunt eu paranoic dar daca una din cele 176000 de masini cu probleme a ajuns la mine ,acum inteleg de ce a trebuit sa coboare un angajat "mai de sus" sa vorbeasca cu mine si comportamentul lui ciudat , de parca stia de unde vine problema ...a dar stai ca indienii astia sunt toti profeti sau vraci cum dracu sa nu stie...normal ca stiu deoarece la receptie mi-au verificat cheia masinii, iar BMW spune in comunicatul de presa ca masinile cu probleme sunt usor identificate dupa VIN si ca arborii cu came problematici vin de la un singur producator. Daca scrii "BMW recall" pe Google se umple pagina cu site-uri sau forumuri care vorbesc despre asta.

E vorba de asta ?

Part of a global recall of approximately 176,000 cars, the local recall affects 116 BMW 1 Series hatches; 1985 3 Series sedans, 91 Tourings and nine Gran Turismos; 105 5 Series sedans; 277 X1 models; 283 X3s; and 27 Z4s built between November 1, 2012 and July 31, 2013.

Relating to the vehicles’ vacuum pump – driven and lubricated with engine oil by the intake camshaft – the recall stems from a manufacturing defect in the intake camshaft that can cause an interruption in oil supply to the vacuum pump during engine operation. If this occurs, the power brake booster may not be sufficiently supplied with enough vacuum force, reducing the effectiveness of the brake assistance function

Link to comment
Share on other sites

Cu greerasi e asa : tot ce atingi si apesi usor cu un deget in zona clima , sistem audio pana jos la schimbator scoate scartaitul asta de care vorbesc si care e prezent si in mers ori de cate ori conduci pe un asfalt usor denivelat .Un al doi-lea loc de unde vin zgomote sunt niste clipsuri din plastic in partea din spate jos a scaunelor astea sunt chiar inervante!

Am facut niste verificari de date si se pare ca: masina a ajuns in Oman la sfarsitul lunii Septembrie.Tinand cont de timpul de livrare de minim 8 saptamani pe mare rezulta ca la sfarsitul lunii August cand BMW a oprit livrarile la masinile echipate cu motoare cu probleme masina mea era pe vapor in tranzit.Bmw spune ca a trimis scrisoare de informare catre toate reprezentantele sa nu livreze masinile deja in tranzit catre clienti.Poate sunt eu paranoic dar daca una din cele 176000 de masini cu probleme a ajuns la mine ,acum inteleg de ce a trebuit sa coboare un angajat "mai de sus" sa vorbeasca cu mine si comportamentul lui ciudat , de parca stia de unde vine problema ...a dar stai ca indienii astia sunt toti profeti sau vraci cum dracu sa nu stie...normal ca stiu deoarece la receptie mi-au verificat cheia masinii, iar BMW spune in comunicatul de presa ca masinile cu probleme sunt usor identificate dupa VIN si ca arborii cu came problematici vin de la un singur producator. Daca scrii "BMW recall" pe Google se umple pagina cu site-uri sau forumuri care vorbesc despre asta.

 

eu zic sa nu astepti revizia si sa faci o contestatie inainte, o sa ai deja o reclamatie depusa si pui presiune pe ei, asa la revizie cine stie ce mai inventeaza si te amagesc si iar mai trece un interval de service ....samd

Link to comment
Share on other sites

A mea are 228k si arata bine si deasemenea si functioneaza bine. Mai mult nu cred ca poti compara o masina cu 150-200k facuti in Germania sau Olanda cu una care a facut aceiasi km in Romanica. Apropo tu de ce o mai tii pe a ta ca are peste 150k? :good:

 

Vezi ca esti in eroare. A mea are 94k km. Mai e pana la 150k km.

 

Iar acum, am 2 copii si o nevasta. Nu ma grabesc sa iau alta masina. Am alte prioritati acum.

 

Imi amintesc ca cei de la VW au declarat cand a iesit Golf VI ca e mai ieftin de produs decat Golf V.

 

La multi producatori e asa.

Link to comment
Share on other sites

Alo copii , pai daca se uzeaza un plastic in 150k se poate schimba hai sa nu ne mai rahatim pe masini ca aia e mai buna , la aia sare un plastic , deja o dam in figuri . Pai voi vreti masini sa reziste 20 ani si sa arate ca in prima zi , mai tine si de proprietari si pe mana cui intra ca daca te uiti pe forum asta intelegi ca abia isi schimba uleiul unii dar sa mai schimbe un plastic in interior si mai stiu eu ce atentie la detalii. Din 2 masini luate de pe forum doar la una am avut norocul sa fie intretinuta si proprietarul da isi permitea , pai la E46 am bagat de m-am saturat si a fost placerea mea sa ma simt eu in siguranta si cu o masina impecabila , nu e vina masinii si nici a producatorului ca nu rezista zeci de ani in stare wow . :download: Marele adevar e ca multi isi cumpara masini peste limita posibilitatilor , generatia iphone gen . Edited by Myx
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Eu nu sunt chiar de acord;

Am avut un E46, luat de nou...l-am tinut aproape 70000km (5 ani) si nu a avut decat o singura problema (am schimbat bucsele si bieletele pe fata)...lucru ultracunoscut la acel model, in rest...filtre,ulei si motorina; in rest nimic, absolut nimic;

Apoi am avut un e90, luat de nou, l-am avut 6 ani si jumatate (115000km) si nu am schimbat niciodata nimic la ea(sa nu mint, a avut la 500km o problema, nu stiu ce releu(defect de fabricatie cica) care s-a remediat in garantie dar oricum costa 13$); nici o siguranta schimbata nimic;

Acum am F32 si am 4000km cu ea, dar asta nu se pune ca e prea noua;

Ca evolutie...E46<<<<<E90<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<F32; asta e diferenta intre ele....COLOSALA, cine neaga asta...sa le conduca suficient si va vedea;

intr-adevar, E46 pare solid, dar pentru ca e foarte simplu la interior si vorbim despre putine subansamble, pe cand la E90 sau F32 sau F10...e cu totul altceva;

Sa nu mai vorbim de finisari;

Evident ca atunci cand iti pui nspemii de optionale pe masina care au nspemilioane de senzori, sansa ca unul sa se defecteze creste, statistic vorbind;

Cand ai 2 camere, nu prea bagi bani in apartament; cand ai casa....mereu mai trebuie facut ceva la ea, mereu se mai strica cate ceva; care din cele 2 imobile e probabil mai bine facuta, clar casa...dar ai mai mult de lucru la ea;

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Alo copii...

 

comentariul asta fu din alt film <_>

 

Vorbim de modul in care se fac masinile astazi vs. in trecut, dotari, experiente cu diverse probleme in garantie si apare brusc unul care ne face copii, posesori de cazane care ne plangem de plasticile care cad de pe ele si ca stresam ca nu stim sa alegem: mancam sau schimbam plasticul :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Alo copii , pai daca se uzeaza un plastic in 150k se poate schimba hai sa nu ne mai rahatim pe masini ca aia e mai buna , la aia sare un plastic , deja o dam in figuri . Pai voi vreti masini sa reziste 20 ani si sa arate ca in prima zi , mai tine si de proprietari si pe mana cui intra ca daca te uiti pe forum asta intelegi ca abia isi schimba uleiul unii dar sa mai schimbe un plastic in interior si mai stiu eu ce atentie la detalii.

 

Gresesti.

 

Sa sara culoarea de pe plastice dupa 50-60 000 km nu e acceptabil, asta in conditiile in care la masini mai vechi acest lucru nu se intampla.

 

Si la E39 exista o chestie foarte enervanta. Eu in 6 ani am rupt 3 manere de deschidere a portierei de la sofer.

 

Au folosit un plastic infect in loc de un maner metalic si ala se rupe in prostie. Si nu e vorba de bani, e vorba de deranj.

 

Iar masina din topic e noua si are greierasi in interior. Total inacceptabil pentru o masina premium.

 

La E60 mai e o chestie care pe mine ma enerveaza chiar daca nu am acest model. Am dat jos multe oglinzi laterale pentru ca vopseaua de pe suportul oglinzii sare si se vede foarte urat.

 

Exista intr-adevar anumite chestii care pe generatiile noi au fost imbunatatite. Articulatia de E90 mi se pare mai ok decat cea de pe E46.

Pivotii de E60 sunt mai bine proiectati decat cei de E39. Cei de E39 raman adeseori sudati. La E60 nu se intampla chestia asta.

 

Sa fim seriosi, la E34 flansa de cardan nu avea cum sa pice. Avea un corp metalic exterior si nu avea ce sa pateasca. La toate BMW-urile mai noi pica flansa de cardan pentru ca e mai proasta. Nu e vorba ca ar fi facuta sa pice. Ideea e de costuri de productie. Ii costa mai putin sa fabrice flansa facuta doar din cauciuc.

 

Evident ca atunci cand iti pui nspemii de optionale pe masina care au nspemilioane de senzori, sansa ca unul sa se defecteze creste, statistic vorbind;

 

Foarte adevarat!

 

Cand ai 2 camere, nu prea bagi bani in apartament; cand ai casa....mereu mai trebuie facut ceva la ea, mereu se mai strica cate ceva; care din cele 2 imobile e probabil mai bine facuta, clar casa...dar ai mai mult de lucru la ea;

Analogia e un pic gresita. Casa e chiar inferioara unui bloc ca si rezistenta. Diferenta e ca tu trebuie sa-ti repari singur casa, in timp ce blocul il repara altii si pe tine te costa foarte putin, iar plata se face prin cheltuielile de intretinere.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

da ma bala , copilarii ,tot timpul a fost un rahat de plastic care a cedat , un maner care se cojeste , e boala si nu numai la bmw , ca vad destule audi , merc cu probleme similare ,deci nu e bmw cel mai negru la capitolul asta . Mai important ar fi fost sa-i mearga motorul corect de noua decat ca are 3 greieri ar fi uitat de asta si se bucura de masina .Probabil ca daca deranjeaza icrele indianului putin va obtine ce trebuie . Comentariul meu nici nu a facut referire la masina in cauza cred ca tu esti din alt film azi <_< N-a zis nimeni ca ai cazan , fiecare isi intretine cazanul cum stie si cum poate .
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Totusi e bine sa iasa scandal din lucrurile astea chiar daca BMW nu e cea mai buboasa marca din acest punct de vedere.

 

La E60 diesel galeriile de evacuare se sparg. Inainte nu se intampla asta.

La E60 diesel pierd ulei galeriile de admisie. Ceea ce inainte nu se intampla. Daca te oftici si faci scandal, e posibil ca in viitor sa se corecteze lucrurile. Daca te doare undeva, si pe ei ii va durea in acelasi loc si poate vor cobori stacheta si mai jos.

 

O schimbare in bine fata de E60, E90 sau E65 e ca au bagat din nou ceas de temperatura pe bord si au renuntat la bordul ala care nu-ti dadea prea multe informatii. Cu siguranta asta s-a intamplat tot pentru ca anumiti posesori si-au spus punctul de vedere.

Link to comment
Share on other sites

MYx - vad ca insisti cu postarile "din alt film". Ti-a zis si Ciupanezu dar tu continui...

 

Eu cand vad arogante dinastea cu "n-aveti ba bani sa le intretineti" de aia va plangeti, mor. Pai vezi ca sunt multi care nu au timp sa stea dupa curul masinii. Au serviciu, au treaba etc.

 

Am avut perioade in care mergeam saptamanal cu masina la service. Cu greieri de cele mai multe ori. Cu tacanituri pe la turbina, cu probleme de soft. Astea pana mi-a cazut turbina si plecam ca un autobuz RATT de pe loc. Noroc ca a picat ceva pe la actuator si nu a fost nevoie de alta.

 

Astea in primul an al ei. Nu am avut cred 20k km.

 

Pierzi timp. Nervi. lasa masina, cheama taxi, mergi acolo cu taxi. Seara ia taxi etc.

 

Ce treaba au banii aici? Orice reparatie la masina creaza un oarecare disconfort. Am multe pe cap si ma astept ca la o masina noua sa nu "atarne" carcasa filtrului de aer sau capitonajul de la capota etc. Astea le-am patit. Si unde dreaq e vorba de bani aici????

 

L.E. si am avut colegi care si-au luat alte masini cam odata cu mine. Filtre si ulei. Faceau deja misto de mine. Si nu sunt omul care sa o las sa cada.

Link to comment
Share on other sites

Punctul asta de vedere e foarte corect.

 

Acesta este principalul motiv pentru care un om cu bani dintr-o tara civilizata isi schimba masina.

 

Cand e nevoit prea des sa piarda timpul cu reparatii. Cand masina devine o problema de genul asta, ei o pun direct la vanzare.

 

Cei care au timp de mers in service pentru a pune la punct o masina sh sunt cei care au timp liber destul.

 

Oamenii ocupati n-au timp de asa ceva. O masina care se strica des e vanduta.

Link to comment
Share on other sites

Totusi e bine sa iasa scandal din lucrurile astea chiar daca BMW nu e cea mai buboasa marca din acest punct de vedere.

 

La E60 diesel galeriile de evacuare se sparg. Inainte nu se intampla asta.

La E60 diesel pierd ulei galeriile de admisie. Ceea ce inainte nu se intampla. Daca te oftici si faci scandal, e posibil ca in viitor sa se corecteze lucrurile. Daca te doare undeva, si pe ei ii va durea in acelasi loc si poate vor cobori stacheta si mai jos.

 

O schimbare in bine fata de E60, E90 sau E65 e ca au bagat din nou ceas de temperatura pe bord si au renuntat la bordul ala care nu-ti dadea prea multe informatii. Cu siguranta asta s-a intamplat tot pentru ca anumiti posesori si-au spus punctul de vedere.

normal ca e bine , e un progres continuu chiar daca pe alte parti scad alte avantaje , calitate si mai stiu eu ce . Nu uita ca in urma cu 3-4 ani E46 era considerat masina suprema , daca era si coupe era fantastica deja , te scuipau daca le bagai E90 sub ochi . Lumea a mai schimbat modelul si a vazut imbunatatiri , dpmdv au fost f multe plusuri chiar daca au venit si cu minusuri . Poate costa mai mult sa remediezi anumite probleme , fiecare utilizator vede prin proprii ochi balanta + - , altfel am sta toti cu vreo vechitura doar de frica vreunui model gaunos .

 

PS bai Bala eu cu tine nu vb ca dpmdv esti chiar obraznic in seara asta si pt un moderator nu e frumos

Edited by Myx
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Myx:

Tie nu-ti place inca E46? Masina suprema sigur nu este, insa generatia asta (E46, E39) o sa fie foarte iubita multa vreme de acum incolo.

 

E34 si E36 la fel.

 

Cine a condus un E36 in stare buna n-are cum sa nu remarce ca e o masina care se conduce extraordinar. Iar E46 e chiar o evolutie.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

@Myx:

Tie nu-ti place inca E46?

Cine a condus un E36 in stare buna n-are cum sa nu remarce ca e o masina care se conduce extraordinar. Iar E46 e chiar o evolutie.

Imi place , tocmai am vandut una , dar am avut 3 asa ca pot face comparatie , asa cum E36 la E46 a fost un pas , la E90 salt enorm am explicat la momentul achizitiei , nu mai spun de E60 . Ca plastice , ca nu stiu ce ca scartaie , pai ce la E46 nu scartaie , pai inebuneam pana depistam .Ce sa mai spun ca la aia se rup arcurile spate si nici nu stii , am si cumparat asa , adica penibil . Si ma repet eu nu am vb de masini noi , comentariul initial pleca de la masini care au o anume uzura si e normal sa aiba probleme si e nevoie de o intretinere mai chitibusara ,pana si la rahaturi de plastice care wow cedeaza si la alte marci , ca stam si le analizam atent noi astia cu capul , sa nu scartaie, sa nu se auda chitaieli la motor samd .Un lucru am invatat de cand tot am BMW . Premium e buzunarul tau si atat . Sunt unele piese , plastice si remedieri care-ti dau game over , prea scump .Preventia e totul la masina asta , mereu trebuie inspectata ,eu schimb racorduri preventiv , chiar daca nu e f imbtranit daca vad mici scapari , pete de ulei la furtune schimb imediat , nu ma joc cu ea , multi trag de ele pana cad , nu au timp , nu-i intereseaza problema lor .Sunt la tester lunar chiar daca nu am erori in bord samd . Total de acord ca daca e masina noua iti vine sa le spargi capul , pai il scuipam pe indianul ala daca venea cu praf la mine si soarele de pe capota .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Nu prea sunt diferite. E vorba de ambalaj. E90 si E60 par foarte moderne ca design, insa tehnic nu exista diferente cu adevarat sesizabile.

 

Sa fim seriosi, posesorii de BMW raman mirati cand vad ca E90 si E60 au loc pentru USB. Sau ca au display mare de navigatie. Astea erau la VAG de multa vreme.

 

E46 si E39 ar fi trebuit sa aiba cititor de USB. Si sistem audio decent. Si magazie de cd-uri cu mp3. Faptul ca asa ceva n-a existat e doar obraznicie.

 

Pai E90 si E60 prefacelift au motoare de pe E46 si E39 facelift.

 

M57 de pe E39 si M57 de pe E60 sunt variantele aceluiasi motor. N42 (E46) si N46 (E90) sunt motoare aproape identice.

 

In orice caz, chestiile astea sunt evidente. Marketing-ul celor de la BMW e foarte bun. Stiu sa-ti vanda ceva cu nu foarte multe schimbari incat sa crezi ca de fapt l-ai prins pe Dumnezeu de picior.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

e clar ca vedem diferit masinile.

 

eu am condus E46 al unui var din Austria. masina cu 170 k reali, parca scoasa din cutie, asa de intretinuta.

cand m-am urcat din nou in E91-le meu, am fost mai fericit ca niciodata.

nu intru in detalii. pur si simplu n-are rost sa le compari.

probleme a avut si el cu ea, si poate mai multe ca mine cu e90 la 230 k.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.