Jump to content

probleme seria 4


Recommended Posts

Intotdeauna folosesc o versiune matura/testata a unui produs, si va recomand sa faceti la fel. Bafta!

 

mai tine si de posibilitati ca daca mi-as permite as testa tot ce misca din gama de top . Ce sa spun daca ti-ai permite cu adevarat seria 4 nu ti-ai cumpara pt ca e modelul nou inca :)))

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e neplacut sa ai o problema cu un produs achizitionat de nou. La unul sh cel putin te astepti. Frustrant este insa sa nu ti se rezolve problemele. Oricum, traim intr-o economie de consum in care producatorii s-au adaptat foarte bine; este fix ceea ce cerem noi. Timpul pentru testare este sensibil mai mic, problemele sunt descoperite/rezolvate pe cheltuiala clientului, iar asta se intampla in orice industrie. Asta e rezultatul cand vrei repede si bine, si de multe ori ieftin. Cand spun ieftin nu ma refer la coatul de achizitie, ci la costul unui produs. Eu spre exemplu cumpar/folosesc rareori ultima versiune a unui produs, iar cand o fac, ma asigur ca este ce vreau. Eu lucrez in industria IT, iar in acest domeniu bancile sunt cele mai conservatoare cand vine vorba de schimbari: pur si simplu anumite riscuri nu si le asuma. Eu de exemplu aleg sa nu fiu "beta tester" pe banii mei. Intotdeauna folosesc o versiune matura/testata a unui produs, si va recomand sa faceti la fel. Bafta!

 

Proasta analogie! Vrei sa spui ca daca ti-ai cumpara o masina noua si ai avea de ales intre un E92 si un F32 ai alege E92 pentru ca e matur in detrimentul F32 care este in stadiu beta? Sa fim seriosi, nu ai alege niciodata asa.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

N-ai inteles deloc la ce se referea. Mai degraba spunea ca n-ar cumpara o masina abia aparuta pe piata, adica primul an de fabricatie al unui model. Nu ca ar lua E36 in loc de F30 sau alta exagerare.

Si este bine stiut ca intotdeauna e bine sa te feresti de primul an de fabricatie al unei masini pentru ca acelea sunt cele mai problematice. In timp se rezolva problemele si unele piese sunt inlocuite de altele.

 

eu zic ca este bine ca lumea sa informeze asupra problemelor aparute pentru afla si ceilalti si in final si cei de la BMW, or avea si ei o forma de monitorizare a forumurilor consacrate din US sau UK de exemplu(unde multi cumpara masini noi ca doar nu o sa ii intereseze ca mi-a cazut mie la a mea veche de 8 ani nu stiu ce butonel), ma gandesc ca ar fi o modalitate buna de-a culege feedback si informatii despre produsele lor direct de la clienti si nu dupa ce trec prin traducerea celor de la service..zic si eu...

 

Nu cred in asa ceva.

 

De ce sa stai pe forumuri cand poti avea date exacte de la dealeri? Evident ca sunt foarte atenti la problemele aparute, dar prin reteaua lor de service-uri ceea ce este si logic.

 

Pana acum nu s-a plans nimeni de F30 si deja exista cateva pe forumuri. M-as mira sa fie altfel cu seria 4.

 

Este evident ca intotdeauna apar mici probleme cand o masina abia iese pe piata si uneori chiar probleme un pic mai grave. Totusi sa nu facem caz din asta. Piata de consum este astfel pentru ca cererea este de asa natura.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

mai tine si de posibilitati ca daca mi-as permite as testa tot ce misca din gama de top . Ce sa spun daca ti-ai permite cu adevarat seria 4 nu ti-ai cumpara pt ca e modelul nou inca ))

 

Nu, strugurii nu sunt acri. :-)

 

@buldy. Nu, as astepta facelift. E asa greu de crezut, sau ce?

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

 

Daca zici tu!

 

Eu recunosc, daca as avea bani mi-as lua direct fara sa stau pe ganduri. Nu as putea sa am rabdare 3 ani pana apare un facelift

 

Nu am spus ca detin adevarul absolut, era pur si simplu o recomandare. Evident, fiecare face ce doreste cu banii lui, eu sunt mai precaut. Initiatorul topicului probabil voia sa atraga in felul lui atentia colegilor povestind experienta lui. Se poate intampla sau nu, important este sa iei o decizie in cunostinta de cauza. Eu ma documentez temeinic inainte de a cumpara un bun cu utilizare pe termen lung indiferent cat mi-l doresc, si nu sufar sa am mereu "ultimu' model", si asta dintr-o chestie de confort psihic. :-)

Link to comment
Share on other sites

Recunosc ca e bine sa fii precaut pe banii tai!

 

Totusi, in cazul de fata masina in cauza se bazeaza mult pe F30, ma gandesc aici ca impart o gramada de piese, marile diferente fiind la caroserie. Deci nu ar fi trebuit sa fie in halul asta de problematica.

Link to comment
Share on other sites

Nu am spus ca detin adevarul absolut, era pur si simplu o recomandare. Evident, fiecare face ce doreste cu banii lui, eu sunt mai precaut. Initiatorul topicului probabil voia sa atraga in felul lui atentia colegilor povestind experienta lui. Se poate intampla sau nu, important este sa iei o decizie in cunostinta de cauza. Eu ma documentez temeinic inainte de a cumpara un bun cu utilizare pe termen lung indiferent cat mi-l doresc, si nu sufar sa am mereu "ultimu' model", si asta dintr-o chestie de confort psihic. :-)

lasa ca E60 facelift are motoras fragil , umbli cu distributia in buzunar , halal imbunatatire pt un model mai nou .Ca se intampla ca nu , parca tot pe acolo e situatia .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Recunosc ca e bine sa fii precaut pe banii tai!

 

Totusi, in cazul de fata masina in cauza se bazeaza mult pe F30, ma gandesc aici ca impart o gramada de piese, marile diferente fiind la caroserie. Deci nu ar fi trebuit sa fie in halul asta de problematica.

Mai mult decat atat,motorul asta este pus si pe X1,Z4 si F10 ; sunt o gramada de unitati vandute in lume,apar probleme insa nu trebuie sa facem atata caz.Eu unul sunt foarte multumit de F30,mai am putin si fac 1 an de cand il am,nu am nici o problema,nici un greieras,nici un zgomot,etc.

Link to comment
Share on other sites

Nu exista asa ceva la masini. Poate pt unele piese da, insa la masini noi nu. Costa mult prea mult sa ai mai multe linii de productie pt fiecare zona.

 

Apoi, VIN-ul masinii este cunoscut inainte sa se produca. Nu ai cum sa stii daca va fi buna sau proasta pt a o directiona intr-o parte sau alta a lumii. Ar fi un efort logistic extrem de mare.

 

Asa este, am vazut la o firma frantuzeasca serii consecutive de sasiu olanda romania franta olanda. Ma refer la tara de destinatie. Nu se face nici o diferentiere, costurile ar fi enorme.

 

S-a impamantenit la noi asta, ca "noi primim toate ciurucurile", pentru ca unii de prin tara asta sufera si de mania persecutiei, printre alte suferinte :)

Avem stilul nostru inconfundabil de a gasi permanent alti vinovati :)

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg rostul topicului.

 

Ai o masina aproape noua, in garantie. Nu te duci la reprezentanta de frica desi ai garantie? Cel putin ridicol.

 

Topicul are rost prin prisma publicitatii problemelor dar mai ales a rezolvarii lor. Mie mi se pare insa ca se infiereaza un pic noul, aici e problema. Si deja am si dat-o in problema distributiei la n47 :)

 

La treaba cu garantia sunt cu tine pana in panzele albe. Recomand "show" la nivelul la care il poate sustine fiecare.

 

 

Si pentru initiatorul topicului:

Reclama! Du-te peste ei! Streseaza-i cu telefoanele! Fa ce simti! E un joc al nervilor, cine-i mai slab cedeaza! Fii prezent acolo! Nu alege doar sa scrii aici, nu e suficient. Ce daca sunt indieni? O vor rezolva intr-un fel. Scrie-le la local office. Au un sef acolo, care sigur e responsabil. Cand ti se raspunde la un mail, du-te sa cunosti persoana care ti-a raspuns. Sa vezi ca se inmoaie cand te vede in fata lui :)

 

Succes!

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca mi se pare aberant sa scrii prima oara pe un forum in loc sa reclami prima oara.

 

Calculul e foarte simplu. Un seria 4 nou costa in jur de 60 000 euro fix pentru garantie. Daca o iei dupa un an si 50 000 km, pretul scade cu cel putin 20 000 euro. Pai cand e vorba de astfel de sume ignori garantia? Nu te duci pentru ca ai avea de-a face cu indieni? E cel putin hilar.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca mi se pare aberant sa scrii prima oara pe un forum in loc sa reclami prima oara.

 

Calculul e foarte simplu. Un seria 4 nou costa in jur de 60 000 euro fix pentru garantie. Daca o iei dupa un an si 50 000 km, pretul scade cu cel putin 20 000 euro. Pai cand e vorba de astfel de sume ignori garantia? Nu te duci pentru ca ai avea de-a face cu indieni? E cel putin hilar.

Personal iti dau dreptate,din pacate initiatorul topicului nu a fost foarte explicit in privinta service-ului reprezentanta BMW,unde beneficiaza de garantie,singurul lucru specificat a fost ” angajati indieni ”.Ar fi binevenite detalii suplimentare,nu ?

Link to comment
Share on other sites

Salut din nou !

Tin sa precizez de la inceput , ca nu am intrat pe forum ca sa ma plang inainte de a lua masuri, asa cum s-a sustinut, nu am vrut sa fac contrareclama , eu fiind un impatimit al marci , nimic nu ma va face sa schimb marca indiferent de problemele care apar.Oricum find un model relativ nou am vrut doar sa impartasesc experientele mele, intradevar doar cele negative , pentru ca motorasul asta de doar 2 litri si 245 caii poate sa-ti aduca o gramada de experiente placute , masina asta are viata la propriu cand apesi butonul sport+ :hyper: .Poate a fost doar un caz izolat (sa speram ).Credeti-ma stiu ce inseamna sa ai problema asta in EUROPA la o masina in garantie , dar voi nu stiti ce inseamna sa ai aceeasi problema intro tara atat de izolata cum e OMAN, unde personalul intradevar calificat e aproape inexistent.Aici nu exista asfalt acum 10 ani sau cel putin asa mi s-a spus.

Cum astazi am avut mai mult timp liber am fost bineinteles la service , le-am spus problemele dupa care , in urma unei scurte verificari vizuale asta suna pe un altul si pleaca. Apare un al doilea un ingineras indian la costum ,asculta motorul vreo cateva secunde dupa care ma invita in masina unde ii arat si celelalte probleme mai putin grave.

Raspunsuri si rezolvari:

Bratul care aduce centura esueaza pentru ca aici este foarte cald iar masina este neagra si se incalzeste si mai tare la interior in felul acesta centura facuta din poliesteri se inmoaie si nu mai sta pe capul bratului , aluneca. O rezolvau inainte la E90 prin montarea unui inel de plastic pe bara metalica care fixa centura sub scaun ,modificand pozitia centurii , dar inca nu au solutie la modelul asta centura fiind montata diferit,solutia de moment este scoaterea sigurantei pentru ca bratul nu poate fi anulat din soft. Asta ca sa nu mai rada colegii cu masini americane de mine!

Greerasi sunt doar de moment findca plasticele sunt noi dar dupa ce se mai aseaza praful vor disparea! si tind sa-i dau dreptate la asta.

Bataia de la motor a identificat-o ca venind ori de la unul dintre arborii cu came ori de la pompa de vacuum, ca e deranjanta dar nu pare atat de grav si m-a sfatuit prieteneste sa nu umblu la motor deocamdata sa astept pana la prima revizie sa vedem daca se accentueaza , iar daca se intampla totusi ceva grav masina e in garantie. Cu alte cuvinte exact ce m-au sfatuit si colegii de la birou trage pe ea pana spargi motorul ca oricum il schimba nu il repara .Chiar sunt doua cazuri printre colegii care au facut asta.

 

Acestea fiind spuse , nu-mi pare rau ca am ales modelul , este primul BMW seria 4 vandut in Orientul Mijlociu , am primit telefon de felicitare din Dubai atunci cand am plasat comanda si atunci am aflat de asta. Mi-au dat cheile cu zece zile inainte de lansarea oficiala 10 OCT dar nu si masina.

 

SA AUZIM DE BINE !

post-8036-0-58088800-1389908329_thumb.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

poti sa faci ceva pe tel ala de la dubai si cheile in avans ca nu tin de cald acum cand bate motorul si martalogul ala te-a trimis in probe sa rupi motor . eu ceream rezolvarea problemei indiferent ca schimba motor . pai poate faci vreun accident si nu mai platesc ei nimic . Nu lasa asa ....esti naiv daca spui ca vanzatorul e prietenul tau. Faza cu praful si plasticele iar imi pare ciudata . Ce are praful cu o masina noua? Poate e praf si in motor ? Te doare mintea ...indian zici.

 

 

ps . mai ai nr de la dubai poti sa-i suni inapoi acum. ;-)

Edited by Myx
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Greerasi sunt doar de moment findca plasticele sunt noi dar dupa ce se mai aseaza praful vor disparea! si tind sa-i dau dreptate la asta.

 

Asta este o aberatie! Greierasii apar din cauza unor materiale proaste, fabricatie cu tolerante prea mari sau proiectare gresita. Praful nu este o solutie si nu se foloseste la reparatii.

 

Bataia de la motor a identificat-o ca venind ori de la unul dintre arborii cu came ori de la pompa de vacuum, ca e deranjanta dar nu pare atat de grav si m-a sfatuit prieteneste sa nu umblu la motor deocamdata sa astept pana la prima revizie sa vedem daca se accentueaza , iar daca se intampla totusi ceva grav masina e in garantie. Cu alte cuvinte exact ce m-au sfatuit si colegii de la birou trage pe ea pana spargi motorul ca oricum il schimba nu il repara .Chiar sunt doua cazuri printre colegii care au facut asta.

 

O bataie in motor nu e normala. Daca are uzuri sau probleme, ele trebuie reparate. Se poate rupe la 2 zile dupa ce masina iese din garantie.

.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai pentru a preveni situatii de genul,inclusiv batai de cap,dupa ce expira garantia initiala de 2 ani,imi prelungesc cu inca 2 ani si stau linistit si asta pentru cateva sute de euro.Pe de alta parte totusi cred ca este o situatie izolata si cel mai probabil,daca este ceva grav se va remedia prin inlocuire,nicidecum prin reparare. Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.