Jump to content

probleme seria 4


Recommended Posts

Stiu ca e off-topic ...dar la ce ai trecut de spui ca ai o masina proasta?

f_ _ d :D (asta sa nu fac reclama).

 

ma rog, in idee, ceva facut in anii trecuti nu se mai compara cu reciclatele actuale, de la plastic pana la tabla.

 

desi sunt clase diferite, un e39 din '96 a fost muult mai mine construit si mai fiabil decat o troaca din 2006. ma refer doar la calitatea materialelor, sa nu mai vb si de optiuni....

 

e culmea ca un motor sa aibe problemele cu internele in primele 100.000 km, asta daca e exploatat cum trebuie.sunt masini ale caror proprietari sunt siguri ca nu au peste 200k, si ele au depasit cu mult km astia, de la e36 pana la e39.

 

 

primul motor mai actual de la bmw care a inceput sa nu dea randamente cred ca este n47. si ce a urmat dupa......

Link to comment
Share on other sites

Tu ai ascultat pana acum un N20 ?

Da.

Ma refer in principal la faza cu praful. Mai degraba ar fi trebuit sa incerce sa vada de unde vine zgomotul. Poate se putea remedia zgomotul din interior fara ajutorul prafului sau vreunei zeitati.

Nu mi se pare normal sa te duci cu o masina in garantie si sa primesti raspunsuri de genul asta. Mai ramanea sa-i spuna sa-si ia un Coran sau o biblie si sa-si faca talentul.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Da.

Ma refer in principal la faza cu praful. Mai degraba ar fi trebuit sa incerce sa vada de unde vine zgomotul. Poate se putea remedia zgomotul din interior fara ajutorul prafului sau vreunei zeitati.

Nu mi se pare normal sa te duci cu o masina in garantie si sa primesti raspunsuri de genul asta. Mai ramanea sa-i spuna sa-si ia un Coran sau o biblie si sa-si faca talentul.

Eu ma refeream strict la motor ! Cand o pornesc dimineata,am impresia ca se ”joaca ” o saiba prin motor :LMAO: ,asta daca stau afara,ca inauntru nu se aude nimic.Faza cu zgomotele la interior,ca si explicatia de altfel,mi se par cel putin de cascadorii rasului,numai ca este de plans nu de ras.

Link to comment
Share on other sites

desi sunt clase diferite, un e39 din '96 a fost muult mai mine construit si mai fiabil decat o troaca din 2006. ma refer doar la calitatea materialelor, sa nu mai vb si de optiuni....

 

Sigur nu ai exagerat pe undeva?

 

Haideti sa nu o luam prin porumb ca nu e cazul. Se poate si mai bine insa sa zicem ca un E39 e mai buna ca un F10 etc. este aberant.

Link to comment
Share on other sites

E39 pare totusi mai bine facut decat E60. Un E60 sh cu peste 200 000 km mi se pare un cosmar. Mai ales daca e vorba de o masina foarte dotata. N erori, probleme peste probleme.

 

E60 nu este o masina pe care s-o cumperi sh sau cel putin, nu la peste 150 000 km.

 

Nu e vorba doar de E39 vs. E60, e vorba despre consumerism in general.

 

Masinile premium mai vechi erau facute mai bine. Fabricatia lor costa mai mult. Asta cere piata, deci asta primeste piata.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E60 nu este o masina pe care s-o cumperi sh sau cel putin, nu la peste 150 000 km.

 

+1

 

Insa un seria 4 nou e mai bun ca o masina facuta acum 15 ani chair si cand a fost ea noua.

 

E vorba de un alt consum, alta putere, alte sisteme si mai ales alt nivel de siguranta.

 

Ca se merge pe reducerea aberanta a costurilor si nu se mai testeaza atat e clar. Insa ce iese pe poarta fabricii este clar un pas inainte.

 

Asta referitor la "troacele" din 2006 incoace.

Link to comment
Share on other sites

Evident ca e vorba de o evolutie. Strict tehnic privind, nivelul este cu totul altul.

 

Insa ideea asta de masina devenita gadget are si multe dezavantaje.

 

Cel care-si cumpara o masina noua de genul asta nu prea le va simti. Dar cei care cumpara asa ceva sh le vor simti cu siguranta.

 

Iti iei un E60 dotat cu sistemul ala cretin care urmareste masina din fata (ACC) si n-ai casco si lovesti un caine. Te asteapta o reparatie de vreo 2000 euro, doar senzorul fiind peste 1000 euro.

Toate aceste gadget-uri costa foarte mult.

 

E39 si E34 sunt mult mai apropiate din punct de vedere tehnic decat E39 si E60.

 

Un Audi A4 din 2013 are 4 module pentru un singur far. Exista foarte multe exemple de acest fel. A cumpara o masina sh de genul asta poate fi o greseala.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cu alte cuvinte, masinile din ziua de azi sunt mecanisme complexe fata de ce se construia in trecut.

Insa calitatea materialelor a scazut.

Parca mai calitativ construit mi se pare un E39 fata de un E60, care nu m-a impresionat nici pe mine.

 

De exemplu, la F30, pe consola centrala la cotiera, in partea pasagerului, au pus un plastic ordinar, care daca bati in el se aude in gol...urat.

Puteau sa puna un plastic mai calitativ..etc.

Link to comment
Share on other sites

+1

 

Insa un seria 4 nou e mai bun ca o masina facuta acum 15 ani chair si cand a fost ea noua.

 

E vorba de un alt consum, alta putere, alte sisteme si mai ales alt nivel de siguranta.

 

Ca se merge pe reducerea aberanta a costurilor si nu se mai testeaza atat e clar. Insa ce iese pe poarta fabricii este clar un pas inainte.

 

Asta referitor la "troacele" din 2006 incoace.

depinde ce compari,tu compari dotari airbaguri si alte rahaturi,eu iti spun ca serie 4 ala in 10-15 ani e mort.Am zis-o si o mai zic,maine as da E46-ele pe un E30 similar.de altfel am si incercat sa fac schema asta doar ca nu prea am cum sa scap rapid de E46 acuma.

Link to comment
Share on other sites

+1

 

Insa un seria 4 nou e mai bun ca o masina facuta acum 15 ani chair si cand a fost ea noua.

 

E vorba de un alt consum, alta putere, alte sisteme si mai ales alt nivel de siguranta.

 

Ca se merge pe reducerea aberanta a costurilor si nu se mai testeaza atat e clar. Insa ce iese pe poarta fabricii este clar un pas inainte.

 

Asta referitor la "troacele" din 2006 incoace.

bala, ma refeream la troaca mea (e din 2006), mai citeste inca un post mai sus tot de al meu, si vezi la ce m-am referit...... (de acolo faceam eu comparatia intre e 39 si alta marca)

Link to comment
Share on other sites

Insa ideea asta de masina devenita gadget are si multe dezavantaje.

 

Sa vezi ce aberatie electronica va iesi pe generatia urmatoare. Este absolut criminal si s-au cam prins si ei. Cam tarziu ca sa se schimbe ceva acum. Va fi groaznic :Devil:

 

Un modul electronic produs astazi este MULT mai ieftin decat acelasi modul facut acum 15 ani. Ma refer la aceiasi performata si complexitate.

 

Problema e strict de marketing si design. Este pacat ca electronica este perceputa ca pe un ghimpe in picior. Ar putea sa fie perceputa cu totul altfel daca nu s-ar cere atata profit :(

 

Un modul care la reprezentanta e 800 euro poate e produs cu 15 euro. Asta in conditiile in care poate 80% din schema electronica este mostenita de la generatia anterioara iar restul carpeala pt a fi in "ton cu platforma". Nici nu mai testeaza sau se fac un sfert din teste.

 

Trist. Si vor veni vremuri si mai nasoale.

 

Ce ma surprinde e ca omul are masina in garantie si o lasa "asa". Partea asta eu nu o inteleg :unsure:

Link to comment
Share on other sites

cu intetinerea tot acolo ajungi in final,doar ca daca masina face 1000 sau 1500 eur parca nu mai arunci la fel e linistit 500 eur pe reparatii :) si pe masura ce anii trec banii curg in continuare :D

de altfel am stat si m-am gandit,absolut toate masinile sh care le-am avut au halit bani mai multi decat pretul de achizitie,exceptie face E46-ele care l-am luat la un pret mare in 2008 :))

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce spuneti voi de E60 ca are materiale de slaba calitate. Mie dimpotriva mi se par foarte calitative si durabile. Oriunde pui mana este numai plastic placut la atingere, butoane si comutatoare cu simt tactil excelent si piele de buna calitate. Nu vorbesc din basme ci exclusiv din ce vad la masina mea dupa 190.000 de km.

 

E39 nu am avut dar daca materialele se aseamana cu cele folosite pe E46 atunci sunt mult sub cele folosite in E60.

Edited by buldy
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@Bala: Asa este, insa nu este neaparat ceva nou.

 

Toate masinile care au anumite lucruri foarte avansate ajung mult mai repede la dezmembrari decat celelalte.

 

E valabil si pentru unele masini vechi, de exemplu S-klasse-uri mai vechi care aveau tot felul de lucruri foarte scumpe pe ele.

 

@Zoidberg: Da, E39 nu e o masina ieftina la intretinere, doar e BMW. Dar E60 si E65 costa mult mai mult din punct de vedere al intretinerii, iar pe langa apar costuri care inainte nu existau. Se strica display-ul de la idrive, te trezesti ca dai 600 euro plus montaj si codare.

 

E39 nu am avut dar daca materialele se aseamana cu cele folosite pe E46 atunci sunt mult sub cele folosite in E60.

Nu e chiar asa. Trim-ul din jurul schimbatorului de la E60 e un plastic ordinar vopsit. Am demontat unul si e foarte usor si micut, un plastic infect.

 

Pai la E39 toata consola centrala e din lemn. Cat costa sa faci consola aia din lemn sau din aluminiu si cat costa sa faci trim-ul ala din plastic si in rest tot calul ala din carton si plastic la E60?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce spuneti voi de E60 ca are materiale de slaba calitate. Mie dimpotriva mi se par foarte calitative si durabile. Oriunde pui mana este numai plastic placut la atingere, butoane si comutatoare cu simt tactil excelent si piele de buna calitate. Nu vorbesc din basme ci exclusiv din ce vad la masina mea dupa 190.000 de km.

 

In primii 60k km mi s-au cojit:

 

- trim volan

- nuca schimbator

- volanul sta sa plezneasca si trebuie reimbracat

- pana si sticla de la geam e zgariata de la o coborare a geamului cu praf pe el

- pe aripa spate mi-a sarit vopseaua fara a fi lovita acolo

 

Dupa 5 ani au inceput probleme cu contactele si face diverse figuri sistemul audio. Idem becurile in spate. Troncanea capacul motor, filtrul de aer. Ce am schimbat pe la suspensie in cei 94k km nu mai zic ca sunt offtopic si ma lungesc :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Interiorul de E60 se uzeaza intr-adevar mult mai usor decat cel de E39.

Plasticele sunt mult mai proaste. Am un amic cu un E63 cumparat la 50 000 km de la BMW si deja avea plastice cojice prin interior.

Chiar si azi poti gasi E39 si E46 cu interioare perfecte daca au fost bine intretinute.

 

Eu sunt de acord cu tot ce e scris mai sus, dar nu poti sa ramai toata viata la E39. Cel putin asa gandesc eu.

 

Da, au fost masini foarte, foarte bune si-mi plac si acum dar viata merge inainte. Se strica E60-ul, asta e, doar nu bubuie cu mine in el. Sanatosi sa fim, ca iesim din toate.

 

Si cine a avut un E39 si l-a intretinut exemplar stie ca nu e o masina deloc ieftina la intretinere.

Da, nu ramai toata viata la E39, insa achizitia unui E60 uzat e o greseala. Dai acum sub 10 000 euro pe unul, dar te coste foarte mult sa-l repari.

 

Nu cred in viziunea asta consumerista de a avea intotdeauna ceva mai nou. Ideea e sa ai o masina pe care sa te bazezi in primul rand.

Care nu se strica lunar. Daca lunar trebuie sa pierzi timp cu reparatii, masina aia trebuie sa plece.

 

 

-----

 

Ceea ce trebuie toata lumea sa inteleaga e ca parerile de genul asta nu apartin unor hateri.

Nu e vorba de strugurii acri. E vorba de tendinta generala din ziua de azi. Costurile trebuie sa scada, iar profitul trebuie maximizat.

Ca sa reusesti asta trebuie sa scazi costurile de productie. Iar asta influenteaza calitatea.

 

Imi amintesc ca cei de la VW au declarat cand a iesit Golf VI ca e mai ieftin de produs decat Golf V.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

La masinile din generatia de azi nu mai conteaza numarul de km cand vine vorba de ,,defecte''.

Din punctul meu de vedere daca iti achizitionezi o masina noua (o marca mai bunicica) si iesi cu ea de pe portile reprezentantei si la primul semafor explodeaza motorul,....nu trebuie sa mai mire sau surprinda pe nimeni.

Testele de fiabilitate sunt facute direct de catre clienti...dupa ce au cumparat masina. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Cu greerasi e asa : tot ce atingi si apesi usor cu un deget in zona clima , sistem audio pana jos la schimbator scoate scartaitul asta de care vorbesc si care e prezent si in mers ori de cate ori conduci pe un asfalt usor denivelat .Un al doi-lea loc de unde vin zgomote sunt niste clipsuri din plastic in partea din spate jos a scaunelor astea sunt chiar inervante!

Am facut niste verificari de date si se pare ca: masina a ajuns in Oman la sfarsitul lunii Septembrie.Tinand cont de timpul de livrare de minim 8 saptamani pe mare rezulta ca la sfarsitul lunii August cand BMW a oprit livrarile la masinile echipate cu motoare cu probleme masina mea era pe vapor in tranzit.Bmw spune ca a trimis scrisoare de informare catre toate reprezentantele sa nu livreze masinile deja in tranzit catre clienti.Poate sunt eu paranoic dar daca una din cele 176000 de masini cu probleme a ajuns la mine ,acum inteleg de ce a trebuit sa coboare un angajat "mai de sus" sa vorbeasca cu mine si comportamentul lui ciudat , de parca stia de unde vine problema ...a dar stai ca indienii astia sunt toti profeti sau vraci cum dracu sa nu stie...normal ca stiu deoarece la receptie mi-au verificat cheia masinii, iar BMW spune in comunicatul de presa ca masinile cu probleme sunt usor identificate dupa VIN si ca arborii cu came problematici vin de la un singur producator. Daca scrii "BMW recall" pe Google se umple pagina cu site-uri sau forumuri care vorbesc despre asta.

Link to comment
Share on other sites

+1

 

Insa un seria 4 nou e mai bun ca o masina facuta acum 15 ani chair si cand a fost ea noua.

 

E vorba de un alt consum, alta putere, alte sisteme si mai ales alt nivel de siguranta.

 

Ca se merge pe reducerea aberanta a costurilor si nu se mai testeaza atat e clar. Insa ce iese pe poarta fabricii este clar un pas inainte.

 

Asta referitor la "troacele" din 2006 incoace.

 

A mea are 228k si arata bine si deasemenea si functioneaza bine. Mai mult nu cred ca poti compara o masina cu 150-200k facuti in Germania sau Olanda cu una care a facut aceiasi km in Romanica. Apropo tu de ce o mai tii pe a ta ca are peste 150k? :good:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.