Jump to content

probleme seria 4


Recommended Posts

Nu prea sunt diferite. E vorba de ambalaj. E90 si E60 par foarte moderne ca design, insa tehnic nu exista diferente cu adevarat sesizabile.

 

Sa fim seriosi, posesorii de BMW raman mirati cand vad ca E90 si E60 au loc pentru USB. Sau ca au display mare de navigatie. Astea erau la VAG de multa vreme.

 

E46 si E39 ar fi trebuit sa aiba cititor de USB. Si sistem audio decent. Si magazie de cd-uri cu mp3. Faptul ca asa ceva n-a existat e doar obraznicie.

 

Pai E90 si E60 prefacelift au motoare de pe E46 si E39 facelift.

 

M57 de pe E39 si M57 de pe E60 sunt variantele aceluiasi motor. N42 (E46) si N46 (E90) sunt motoare aproape identice.

 

In orice caz, chestiile astea sunt evidente. Marketing-ul celor de la BMW e foarte bun. Stiu sa-ti vanda ceva cu nu foarte multe schimbari incat sa crezi ca de fapt l-ai prins pe Dumnezeu de picior.

 

exact asa este, impacheteza ciocolata diferit, daca faci un test pe masina o sa vezi module abs si alte alea vechi din 94 montate pe masini dupa 2000 :laugh:

Link to comment
Share on other sites

@rozero, in primul rand, felicitari pentru achizitie, vad ca esti inca un caz de roman care a trebuit sa plece din tara ca sa poata ca, prin munca cinstita, sa mai ridice putin capul din multime

 

Felicitari si pentru originalitate, :shifty: pentru primul exemplar din zona, motorul mic (dupa standardele de acolo :) ) si culoarea neagra (cand, banuiesc, peste jumate din restul de masini de acolo sunt albe). Astept o prezntare in topic-ul de 'Masina mea'.. poza pe care ai atasat-o este intr-un pesisaj foarte exotic :rolleyes:

 

Legat de probleme, desi multe ma asteptam sa fie deja rezolvate de pe sedan-ul care a aparut mai devreme, le vei rezolva pe parcurs si sper ca toate in garantie.

 

De curand m-am apucat sa-mi caut o masina de familie si am ajuns sa aleg intre E91 Touring si Golf 6 Variant. Asa am ajuns pe forumul dedicat VW unde m-am simtit ca intr-o alta lume.. obisnuit cu E46 unde problemele sunt rare si se rezolva usor.. am dat de chestii de genul "eu sunt FOARTE multumit de masina, la 5000 de km s-au aburit farurile, la 20k am pierdut freonul, la 50k s-au aprins tot felul de martori pe bord, la 70k am schimbat distributia pe lant si la 100k cutia de viteze".. sunt multe masini cu 20 de intrari in service pe an.. (daca se intampla asa cu Loganul era scandal national, dar in schimb ala face pe TAXI sute de mii de km prin oras, in gropi si conditii jalnice, fara probleme majore dar nimeni nu observa asta)

 

Oamenii cu VW pareau relaxati, schimba in garatie si nu pareau deloc deranjati ca au dat 20k+ pe cea mai vanduta masina de Europa si a stat cu lunile prin reprezentata sa o carpeasca :ermm:

 

Daca te incalzeste cu ceva, se pare ca nu esti sigurul si pare un caz mai "fericit" decat la alti producatori asa ca bucura-te de ea si inainte sa iasa din garantie vezi daca merita sa o ti, daca nu, poate vei deveni si primul propietar de M4 din zona :good: oricum acum este deja cumparata deci nu are rost sa-ti mananci nervii cu "daca..."

Edited by serjul
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Simt puÞin nevoia sa revin asupra omului cu A7, care face sau a facut scandal pânã În Austria si Germania. De acord cu voi, omul s-a Întins mai mult decât plapuma, dar cu datul În judecatã aº fi de acord. Dacã iau o maºinã nouã, si stã mai mult prin service pt schimbãri de cutii de viteze ºi volante, iar dupa ce iese din garantie problemele continuã, m-aº putea considera Înºelat la un moment dat.

Dupa un proces de genul asta câºtigat, sa vedeÞi cum se schimbã filozofia producãtorilor.

 

Cât despre termenul Premium, cred cã se referã la calitatea finisajelor ºi la senzaÞia aia de lux, pentru cã de altceva nu poate fi vorba.

 

La Astra G Âşi H nu poate fi vorba de lux, chiar Âşi modelele cu piele iti dau senzaĂžia la interior de maÂşinĂŁ de buget redus, dar de exemplu direcĂžia e bullet proof. Am un prieten care a facut una dauna totalĂŁ, sĂŁrise braĂžul, dar bucsile erau intacte, ca noi. Am ĂŽnĂželes cĂŁ toate bucsile OEM sunt bucsi pline, f rezistente. Pe de altĂŁ parte vĂŁd cĂŁ Insignia are o grĂŁmadĂŁ de probleme, nu Âştiu ce masina mai poĂži sa iei ĂŽn ziua de azi sa poĂži sa stai liniÂştit 150-200k km.

Link to comment
Share on other sites

Or fi având ºi ei automatele lor, chiar nu mã pricep, important e sa meargã.

 

PierdeĂži esenĂžialul, ideea e cĂŁ existĂŁ mĂŁrci mult mai ieftine, dar in acelaÂşi timp mult mai bune, pe care te poĂži baza zi de zi, eu o maÂşinĂŁ de genul asta aÂş cauta.

Link to comment
Share on other sites

Pai ce raspuns sa-ti dau? Ieftin si bun nu exista. Cine cauta asa ceva, poate la fel de bine sa creada si in Mos Craciun si prietenii sai.

 

Daca dupa tine Astra e mai buna ca un BMW, ce pot sa spun?

 

E adevarat ca o masina mai ieftina poate fi un compromis, insa eu n-am gasit inca o masina care sa mearga ca un BMW, sa se simta ca un BMW, dar sa fie mai ieftina.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Doar evidentiam adevĂŁrul, stai liniÂştit cĂŁ Âşi Kia face maÂşini mai bune ca Bmw.

 

Mai bune, mĂŁ refer la fiabilitate, la faptul cĂŁ mĂŁ bazez pe masina, pt romani asta ar trebui sĂŁ conteze.

 

Dreaq, eu nu-s director sau ceva, dar n-aº avea timp sã umblu mai mult decât la revizie. Dacã masina devine un stress din punctul meu de vedere ºi-a ratat scopul, acela de a mã ajuta, servi pe mine.

Link to comment
Share on other sites

Kia sunt niste guoaie, sa fim seriosi.

 

Pai mai bun nu inseamna neaparat mai fiabil. Plus ca e greu sa emiti judecati cu privire la fiabilitate din auzite si fara sa fi avut vreodata un BMW nou.

 

Emitem pareri despre fiabilitatea unui BMW in functie de BMW-ul sh achizitionat la peste 200 000 km si 10 ani? Nu prea e relevant.

 

Iar comparatii de fiabilitate intre masini din clase diferite nu au sens. Un lucru sofisticat va fi intotdeauna mai putin fiabil decat unul simplu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Gunoaie sau nu, un ceed e mai fiabil. Pt mine asta conteazĂŁ.

Cât despre Bmw, eu n-am avut probleme cu al meu desi era SH, am avut vreo 3 probleme În 4 ani, În rest revizii.

 

Dar de la e60 ĂŽncoace sunt un coÂşmar, o zic colegii.

Într-adevãr mãrcile enumerate de mine te duc din A în B, atât, dar îºi fac treaba.

 

ÂŞi vezi cĂŁ ĂŽn 2013 toate mĂŁrcile low end sunt pline de electronica, asistenĂža la parcare lateralĂŁ etc.

 

MĂŁ rog, suntem ĂŽn 2014, mĂŁ refer la cele existente ĂŽn trafic.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca spui ca n-ai avut probleme, de ce ai tras concluzia ca nu era fiabil?

 

In al doilea rand, de ce te bazezi pe parerile colegilor? Daca si-au luat E60-uri sh cu multi km, asta primesc.

 

Exagerezi. Pe orice marca, inclusiv cele premium, orice optiune care presupune multa electronica nu vine pe standard.

 

Sa fim seriosi, in 2013 pana si xenon-ul este inca optiune.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma rog, pe mărci non-premium poţi să pui ce vrei tu. Chiar vroiam următoarea masina să fie Insignia, până am intrat pe forumul lor.

 

Şi cum adică să nu mă iau dupa părerile colegilor, nu pt asta există forumurile?

 

Povestea şi discuţia asta sunt fără sfârşit, premium e pt fiecare altceva, un focus ST era mai ieftin nou decât un 318/320i, deşi de 5 ori mai potent.

Dar nu era premium.

 

Şi mi se termină şi bateria...

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca s-a discutat destul de mult off topic,ar trebui sa ne rezumam la problemele enumerate de initiatorul topicului,deja totul s-a transformat in chat. Eu daca as fi in situatia data ( Doamne Fereste,dar e posibil ) as face o fisa de intrare in service,as primi constatarile scrie,nu pe vorbe,iar in functie de raspuns,m-as adresa cu ceva plangeri pe mail de la reprezentanta,importator pana la fabrica.Ce este mai grav in toata situatia asta,ca indiferent daca omul primeste un raspuns pozitiv/pertinent,este oarecum obligat sa mearga tot la aceeasi reprezentanta pentru reparatii sau inlocuiri. Bafta in continuare !
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma rog, pe mãrci non-premium poÞi sã pui ce vrei tu. Chiar vroiam urmãtoarea masina sã fie Insignia, pânã am intrat pe forumul lor.

 

ÂŞi cum adicĂŁ sĂŁ nu mĂŁ iau dupa pĂŁrerile colegilor, nu pt asta existĂŁ forumurile?

 

Povestea ºi discuÞia asta sunt fãrã sfârºit, premium e pt fiecare altceva, un focus ST era mai ieftin nou decât un 318/320i, deºi de 5 ori mai potent.

Dar nu era premium.

 

ÂŞi mi se terminĂŁ Âşi bateria...

 

Pai da, dar asa ajungi la pret de masina premium. O Astra ieftina e o masina chelioasa. Daca te apuci sa pui multe optiuni pe ea, ajunge la un pret pe care nu l-ai da pe o Astra.

 

Forumurile exista mai ales pentru a socializa. 80% dintre informatiile de pe un forum sunt eronate.

Multi habar nu au ce vorbesc. E foarte greu sa selectezi informatiile corecte, mai ales daca nici tu nu te pricepi.

E exact ca internetul. Foarte multe informatii, insa trebuie selectate cele bune. Mult compost.

 

Premium nu inseamna altceva pentru fiecare. Ford Focus si Opel Astra nu sunt masini premium.

Marcile premium sunt cateva.

 

O marca premium inseamna in primul rand atentie la detalii. Cum arata si cum se desface capacul de la scrumiera intr-un E39 sau un E60 si cum arata intr-un Opel? Cum arata plasticele dintr-un Opel si cum arata plasticele dintr-un BMW sau Audi?

Marcile premium sunt pentru cei care sunt pregatiti sa plateasca preturi premium pentru atentia asta la detalii.

 

Un interior de Focus e pur si simplu hidos, indiferent daca ne referim la modele mai vechi sau nu.

 

Sau daca tot ai comparat Astra cu seria 3. Ceea ce e o comparatie obscena pe care nimeni care se pricepe la masini nu o face.

 

Ce suspensie hilara are un Astra si ce suspensie are un seria 3? Ce discuri are un Astra si ce discuri are un seria 3?

 

Ca te duc ambele de la A la B e clar, insa cum?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Service Premium, degeaba plasticul e frumos Âşi fin dacĂŁ trebuie mereu sĂŁ merg cu morcovul ĂŽntr-un concediu.

Cât despre românii care plãtesc pt premium, sã fim serioºi În Þarã intrã 95% SH, premium plãteºte neamÞul care o ia nouã, romanul plãteºte dupa cum a negociat cu handlerul turc.

 

Eu n-am zis niciodatĂŁ cĂŁ-s mai bune niÂşte mĂŁrci precum ford, opel, vw, aÂş fi un ipocrit dacĂŁ aÂş face-o. Dar sunt mai fiabile ceea ce face raportul calitate-preĂž sĂŁ fie mult ĂŽn defavoarea Bmw.

Pe masina mea non-premium am o suspensie aftermarket de 1200eur deci afirmaĂžia ta nu mĂŁ priveÂşte :).

 

ÂŞi gata, am terminat cu offtopicul pentru cĂŁ deranjĂŁm, mĂŁ retrag.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred cĂŁ o datĂŁ am zis-o, tu poate ai reĂžinut, fiind obsedat de mine.

 

CĂŁ sĂŁ nu fiu ĂŽnĂželes greÂşit, am ales non-premium ca sa am liniÂşte.

Pt mine premium e un mare c***t dacĂŁ nu merge (prefer sĂŁ mĂŁ duc liniÂştit 1000km Âşi sĂŁ munceascĂŁ masina pt mine, nu invers).

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

pentru mine premium inseamna masini de peste 10-13k euro, e36 si e46 , e39 nu mai sunt premium de mult, totusi si astea se intretin destul de greu cu piese noi nu zic, dar eu pariez oricand pe un bmw intretinut chiar si mai vechi in fata masinilor care merg 1000km de 2 ori pe an.
Link to comment
Share on other sites

Pai şi nu regret, de cand o am o singură eroare am avut pe care tot eu am rezolvat-o.

Datorită părerilor de pe forumul asta n-am ales ce Bmw vroiam (într-adevăr nu sunt pasionat, masina pt mine e o unealtă). Probabil o să revin şi la Bmw.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.