Jump to content

e46 euro 2 in certificatu din olanda


gabrieL1234

Recommended Posts

salut baieti, am urmarit acest topic si as avea si eu ceva nelamuriri...

1. Am si eu un e46 320d din '99 februarie tot din olanda adus...eu nu am acel certificat, am doar cele 3 taloane c-v-ul si cva de la rdv...nu scrie nicaieri de euro sau cod motor.

2. Nu gasesc tablita aia cu e1*........pe masina. Dar in acte apare.

3. Am vb la bmw filaret si conform VIN-ului apare ca este euro 2. Exista vreo sansa sa iasa euro 3?

Imi cer scuze anticipat daca am deranjat sau am postat unde trebuie.

 

 

Nu exista E46 320d Euro 2. Toate sunt EURO 3. Lasa-mi aici VIN-ul sa verific ce motor ai.

Link to comment
Share on other sites

:)) merci mult de rasp, m'a secat treaba asta cu euro, am sunat 2 pers de la rar si mi'au zis k este euro2...deci intelege'ma k sunt stresat :( si cu tablita cu e1* ...... Nu o gasesc pe masina...ar fi o problema asta?

 

Pe ce criteriu ti-au facut catalogarea cei de la RAR? Prin telefon? Nu stiu la ce "tablita" te referi, fii mai explicit.

Link to comment
Share on other sites

asa, ala e... Dar nu il gasesc

vezi ca este in compartimentul motor pe telescopul din stanga, sau dreapta daca esti cu fata la masina. este o eticheta neagra acolo gasesti e1 ala 100%, tot acolo gasesti si un cod 204d1 care iti arata codul motor si acesta este euro3 100%. Masina mea tot Olanda din 1998 a iesit euro3 asa ca stai relax e euro3.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

dap am fost astazi la fisc si mi a cerut certificatu de inmatriculare din olanda tradus / vedem maine ce mai vrea:)

 

multumesc mult

 

 

Scuze de raspuns tarziu :( Ai reusit? Cat ai platit in final?

Eu am platit si eu...2800lei in final...dar e din 2001.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

BĂŁietâşi am o mare problema un e46 318 a iesit euro 2 ,cod motor 194E1 , care se afla si in lista rar de euro 3 !

http://img.tapatalk.com/d/14/05/23/amy3upep.jpg

Mai pot face ceva sa iasĂŁ euro 3 ?

Edited by gabiSB
Link to comment
Share on other sites

este o greseala. mai ales ca vad ca masina este din 2000. Ar putea conta totusi tara in care a fost vanduta masina pentru prima data. Din ce tara este adusa masina?

 

In orice caz, daca iesea euro3 ai fi platit taxa mai mare decat acum cand a iesit euro2! Verifica pe calculatoarele online. Diferenta nu e mare, ~30-40 de euro.

Poti sa faci contestatie la RAR, trimit aia niste hartii la Bucuresti si foarte posibil ti-o vor scoate eur3 cum este si normal.

Link to comment
Share on other sites

Acolo la alte mensiuni, inainte de codul acela lung, la mine apar emisiile 216g/km.

La tine nu le vad nici in alta parte.

Probabil nu au iesit noxele si atunci au puso euro 2.

Poti schimba catalizatorul si apoi mergi la test din nou si daca iasa noxele iti va modifica in euro 3.

Link to comment
Share on other sites

Nu are absolut nici o treaba catalizatorul. La stabilirea normei euro, RAR_ul romanesc nu tine cont de emisiile efective ale masinii (adica nu masoara nimic). daca ai masina praf nu trece itpul (te respinge la rar) dar nu are cum sa o scoata o norma poluare mai mica decat a iesit din fabrica. Emisiile se trec decat la masinile care ies euro3 sau mai mult. La sub euro3 nu se trec emisiile.

Alynex, vezi ca si la tine e o mare greseala. 216 sunt emisii de 330i :). Daca ai 318, 1.9 manual berlina, trebuie sa ai 188. Cand ai platit taxa ai platit mult mai mult din cauza ca ti-au trecut emisiile mai mari (Dar depinde si cand ai platit taxa, pana la 15 martie 2013 emisiile contau mult mai putin).

Edited by CosminE46
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acum am vĂŁzut cu 188 co2 iese taxa mai mare ! Deci e mai bine ca mia scos-o euro 2 !

Eu calculasem cu 150 co2 si daia vroiam euro 3 , dar in nici un caz nu este 150 co2 !

Una peste alta trebuie sa fiu multumit !

Edited by gabiSB
Link to comment
Share on other sites

Eu cand am facut RAR-ul am facut implicit si testul de noxe(sonda bagata pe toba), ba chiar mi s spus ca la noxele astea, daca nu era tabelul, imi dadea euro 4.Acum ce mi-au zis ei spun si eu, c-o fi sau nu adevarat. Edited by Alynex
Link to comment
Share on other sites

masuratoarea de la rar se face la orice itp. sa vada daca noxele se incadreaza in anumite limite (daca ai euro2 limita e mai mare, daca ai euro3 limita e mai mica, tot asa).Daca nu se incadrau nu iti dadeau rar-ul.

De fapt raspunsul l-ai dat chiar tu. Norma euro se da dupa un tabel in functie de codul motor seria masinii etc. Nu se da dupa ce noxe masoara.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.