Jump to content

325ci 2002


fuelforlife

Recommended Posts

masina 325 coupe -192cp e46 , benzina , 2002 , 220.000

 

temperatura urca normal , inpa imi arata 87 de grade la relantiu , in mers dupa vreo 10 km scade chiar pana la 5 de grade ( aproape de zona albastra)

cum stau iarasi pe loc , urca inapoi

 

?termostat ? pompa de apa?

Edited by fuelforlife
Link to comment
Share on other sites

masina 325 coupe -192cp e46 , benzina , 2002 , 220.000

 

temperatura urca normal , inpa imi arata 87 de grade la relantiu , in mers dupa vreo 10 km scade chiar pana la 5 de grade ( aproape de zona albastra)

cum stau iarasi pe loc , urca inapoi

 

?termostat ? pompa de apa?

 

 

thermostat.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am facut si un mic tester si urmatoarele au aparut

 

, test facut cu inpa

 

8 air flow meter

228 lambda contol tolerance bank 2

191 lambda probe heating downstrem sensor 2

 

(am sters toate erorile existente si cele mentionate mai sus au aparut dupa 200 de km ) chekc engine nu e aprins in bord , si masina parca.... pica in nas la pornirea de pe loc , si acceleratia flucteaza cam tare la mersul cu spatele

 

se poate sa fie debitmetrul dus si de acolo eroare la senzori lambda?

cum as putea sa verific , ca nu vreau sa ma apuc de cumparat aiurea

 

 

motor m54 , 2500 cmc benzina ,

Edited by fuelforlife
Link to comment
Share on other sites

termostat schimbat , aerisit tot , merge perfect acuma dar din pacate erorile au aparut din nou ,

 

8 air flow meter

191 lambda probe heating downstrem sensor 2

 

 

ma ajuta careva sa indentific sonda care trebuie ? ma gandesc ca daca era debitmetrul dadea eroare la ambii sensori

post-52826-0-64453800-1390406849_thumb.png

 

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN32&mospid=47617&btnr=11_2181&hg=11&fg=50

Link to comment
Share on other sites

Prima oara verifici coturile din cauciuc sa nu aibe pierderi de vacum, poate sa traga aer fals, schimbi filtrul de aer, asta ca sa nu schimbi debitmetrul degeaba. Verifica/schimba bujiile.

 

 

filtrele is schimbate odata cu uleiul (ulei, benzina, aer ,polen ) chiar dupa ce am luat masina ( au vreo 400 de km) incerc si bujiile , o sa le schimb cu un drum . sa ma duc pe OEM la buji ?

Link to comment
Share on other sites

Eroare la sonda lambda 2 o da din cauza debitmetrului.

Simptomul spus de tine e clar de debitmetru.

Schimba doar senzorul ,neaparat pe Bosch si o sa scapi si de pusul in nas si de cele doua erori.

Bafta !

 

 

mersi frumos , incerc unul zilele astea sa vad daca e 100% ala , revin

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.