Jump to content

Vreau sa invat sa codez cu NCS Expert


Recommended Posts

Salutare, avand in vedere ca erorile sunt in germana, stie cineva de unde se ia un SP-Daten mai vechi? (la e46,e39 presupun ca e bun).

 

Si poate cineva sa explice ce face mai exact SP-Daten, deci nu e un program sine, sunt niste fisiere pe care le copiezi in anumite foldere?

 

Verifica-ti mail-ul .... :thumbsup:

Edited by Lancer
Link to comment
Share on other sites

Salutare, am achizionat de curand un e60 din 2005, vechiul proprietar a schimbat stopurile din nfc in lci. Trebuie facuta vre o codare? Becurile de la stopuri si ceata stau aprinse la o intensitate mai mica, "ghearele" dabea se vad. Stopurile din ce am vazut pe net, nu par a fi originale. Multumesc de raspuns. Edited by elyx13
Link to comment
Share on other sites

Salutare, am achizionat de curand un e60 din 2005, vechiul proprietar a schimbat stopurile din nfc in lci. Trebuie facuta vre o codare? Becurile de la stopuri si ceata stau aprinse la o intensitate mai mica, "ghearele" dabea se vad. Stopurile din ce am vazut pe net, nu par a fi originale. Multumesc de raspuns.

 

 

Daca sunt aftermarket nu iti trebuie codare. Singura problema este ca nu sunt originale.

Link to comment
Share on other sites

Poate au acelasi principiu, de ce au tensiune de alimentare cand nu sunt actionate?

 

Au niste relee in ele. Cel putin asa am vazut ca au cele de la audi q7. Nu stiu sigur daca functioneaza pe acelasi principiu. Dar tot aftermarket sunt. Si da, se strica.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare ! Vreau sa cumpar si eu o interfata de diagnoza pentru bmw 520d E60 model Euro 5,ma intereseaza in principiu citire coduri eroare,stergeri coduri eroare,codari pe diferite module,lucruri de baza...de ex cand am avut Golf 5 mi-am luat un vag com care il am si acum dupa 3 ani in care functioneaza foarte bine (nu mi-a facut nicio problema),toti senzorii si toate problemele mi le-am rezovlat singur,la fel codari si etc..M-ar interesa tot un tester asa ok pana in 250 lei (pe vag com am dat 120 lei).Din ce am vazut pe net sunt destule variante si habar nu am...chiar nu ma pricep la testerele de bmw,care ar fi unul mai bun si mai usor pentru "amatori" sa spun asa pana in 250 lei?

 

Astept niste pareri, multumesc!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, ma puteti ajuta si pe mine cu NCS Expert si baza de date aferenta in engleza? Am instalat BMW Standard Tool 2.12 insa nu merge decat INPA , restu ma pierd in ele... nu stiu cum sa le configurez. M-am uitat peste acest articol dar nu am reusit...

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut, poate par penibile intrebarile mele, insa sunt novice in ale codarii si orice informatie este pretioasa!

- ce pot face cu NCS Expert? Ce functii are? - un raspuns punctual mi-ar fi de mare folos!

 

- eu stiu sa imi creez un profil FSW PSW, sa intru in fiecare modul si sa generez fisierul .trc pe care il deschid cu NCSdummy si modific optiunile din fiecare modul destul de usor!

- in afara de modificat / codat informatia din module, NCSexpert mai este util la ceva, de tipul schimbat VIN din module? Intreb pentru ca am observat ca are destul de multe optiuni insa eu folosesc doar SG_CODIEREN

- VIN-ul de la ECU si EGS stiu sa le schimb cu WinKFP, insa nu stiu sa le schimb si din alte module (din cate stiu se poate cu PAsoft - nu am incercat inca!)

 

- are cineva un tutorial pt Tool32?

 

MULTUMESC!

 

Sunt nou in club si va rog insistent si cu scuzele de rigoare daca ma puteti ajuta sa codez si eu cu ncs expert. Masina este 530d e60 nfl si m-ar interesa sa codez modulul de lumini

 

Sunt nou in club si va rog insistent si cu scuzele de rigoare daca ma puteti ajuta sa codez si eu cu ncs expert. Masina este 530d e60 nfl si m-ar interesa sa codez modulul de lumini

 

Va rog pas cu pas daca ma poate ajuta cineva cu se codeaza lma1 cu ncs expert.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutari,

 

Momentan folosesc BMW Scanner PA Soft... pe un E46 :) insa am cateva intrebari de incepator:

 

Hardware-ul BMW scanner pot folosii cu NCS Expert?

 

NCS Expert = INPA?

 

Care e diferenta intre NCS Expert si NCS Dummy?

 

Ce pot face in plus in NCS, fata de PA Soft BMW scanner?

Edited by Gaal Alexandru
Link to comment
Share on other sites

Salutari,

 

Momentan folosesc BMW Scanner PA Soft... pe un E46 :) insa am cateva intrebari de incepator:

 

Hardware-ul BMW scanner pot folosii cu NCS Expert?

 

Nu.

 

NCS Expert = INPA? Nu, sunt doua softuri diferite ce folosesc aceeasi interfata.

 

Care e diferenta intre NCS Expert si NCS Dummy? Pai Dummy doar te ajuta sa interpretezi codurile (textele fiind in germana), in momentul in care citesti/codezi diferite module.

 

Ce pot face in plus in NCS, fata de PA Soft BMW scanner? Teoretic nu f multe pe e46/e39, tot ce e mai important poti sa activezi si cu Scanner, ce in mod normal codezi cu NCS. Practic nu stiu, cu NCS nu ai limite.

 

vezi mai sus.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salutare. Ma tot chinui sa fac INPA sa mearga si fara rezultat. Am K-DCAN-ul cumparat de ~2ani, laptop cu XP, am tot incercat inca de la inceput cu multe versiuni de INPA, dar fara sa ma pot conecta la final pe masina. Aseara am curatat tot ce era pe laptop si am luat-o de la capat, dar la fel nu ma pot conecta pe masina. Imi arata la "ignition" pe Off. Sunt sigur ca nu fac eu ceva bine, poate interpretez diferit anumiti pasi, nu stiu. Ideea este ca nu-mi iasa. De un an jumate mi-am cumparat adaptorul bluetooth impreuna cu aplicatia Carly si oarecum partea cu citirea si stergerea erorilor am rezolvat-o cu acestea doua. Am reusit chiar si sa-mi codez DRL-ul pe cele doua lampi din mijloc cu bec. Cam asta a fost motivul pentru care am lasat deoparte INPA. Doar ca as vrea sa-mi citesc corectiile la injectoare, stiu ca aveam pe unul undeva la 2,3 prin iarna. Carly din pacate arata numai balarii in ceea ce priveste aceste corectii si pentru asta as vrea acum sa fac totusi INPA sa mearga. Deci, daca-i vreun binevoitor prin Timisoara sa ma ajute poate in acest weekend, l-as rasplati cu o bere dupa in complex la Pret ;) Nu vreau sa merg din noua la tipu cu testeru si sa-mi ia 100RON pt 5 minute. Multam!
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Ma tot chinui sa fac INPA sa mearga si fara rezultat. Am K-DCAN-ul cumparat de ~2ani, laptop cu XP, am tot incercat inca de la inceput cu multe versiuni de INPA, dar fara sa ma pot conecta la final pe masina. Aseara am curatat tot ce era pe laptop si am luat-o de la capat, dar la fel nu ma pot conecta pe masina. Imi arata la "ignition" pe Off. Sunt sigur ca nu fac eu ceva bine, poate interpretez diferit anumiti pasi, nu stiu. Ideea este ca nu-mi iasa. De un an jumate mi-am cumparat adaptorul bluetooth impreuna cu aplicatia Carly si oarecum partea cu citirea si stergerea erorilor am rezolvat-o cu acestea doua. Am reusit chiar si sa-mi codez DRL-ul pe cele doua lampi din mijloc cu bec. Cam asta a fost motivul pentru care am lasat deoparte INPA. Doar ca as vrea sa-mi citesc corectiile la injectoare, stiu ca aveam pe unul undeva la 2,3 prin iarna. Carly din pacate arata numai balarii in ceea ce priveste aceste corectii si pentru asta as vrea acum sa fac totusi INPA sa mearga. Deci, daca-i vreun binevoitor prin Timisoara sa ma ajute poate in acest weekend, l-as rasplati cu o bere dupa in complex la Pret ;) Nu vreau sa merg din noua la tipu cu testeru si sa-mi ia 100RON pt 5 minute. Multam!

 

Verifica setarile (din fisierul README) - port number,latency, etc... copiaza fisierele asa cum scrie in readme, ruleaza cele 2 comenzi in cmd.

Astea sunt cele mai comune greseli. E imposibil sa nu mearga daca executi toti pasii CORECT.

Link to comment
Share on other sites

Verifica setarile (din fisierul README) - port number,latency, etc... copiaza fisierele asa cum scrie in readme, ruleaza cele 2 comenzi in cmd.

Astea sunt cele mai comune greseli. E imposibil sa nu mearga daca executi toti pasii CORECT.

 

Hmm. Nu-mi amintesc de nici o comanda ce trebuie rulata in cmd. Cel putin in Readme-ul ala comun pe care l-am putut gasi in cam toate kit-urile date jos, plus cel de pe CD-ul venit cu cablul. S-ar putea ca la setarea COM-urilor si acel INPA.ini sa gresesc cumva. Iti pot trimite prin PM adresa de mail sa-mi transmiti acel readme pe care-l ai tu?

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Salutare. An reusit in final sa instalez INPA cu ajutorul lui mgs aruia ii multumesc si aici. Ce parere aveti despre aceste valori ale injetoarelor? Mentionez ca in iarna aveam 2,3 pe cilindrul 2, acum pare ca a scazut pe la 1,25 si asta cu motorul rece, nepornit de 2zile. In iarna s-a verificat dupa ce in prealabil am mers cu masina vreo 10km.

 

LE. Cum pot schimba limba in meniuri? Imi arata in germana, nivelul meu fiind destul de scazut in ceea ce priveste aceasta limba.

post-55199-0-54857600-1461867931_thumb.jpg

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.