Jump to content

Vreau sa invat sa codez cu NCS Expert


Recommended Posts

Salut

Incerc sa activez cateva functii pe e87 din 2008 cu d can si ncs expert.

Sunt nou in toate astea si am urmatorit NCS_DIY postat anterior aici, la etapa unde selectezi sasiul (in cazul tutorialului E89), am inteles ca trebuie sa aleg tot E89 pt Seria 1 E87 (cazul meu), am facut asta, selectez CAS si imi apare o eroare "folgendes merkmal ist im fahrzeugauftrag ungĂźltig: #0308"

Pana la etapa asta a mers totul perfect, in sensul ca inpa functioneaza bine cu masina, doar ca nu pot face activari pe functiile FRM pe care le vreau in inpa si incerc cu ncs.

A mai intalnit careva?

Link to comment
Share on other sites

injectorul 2 are ceva probleme. pana la 1 ar trebui corectia

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

BMW zice ca pana la 4 e bine, desi multi altii spun ca daca atingi valoarea asta e deja nasol rau. Nu stii ce sa mai crezi. Pana la urma parca as da crezare mai mult la ce spune BMW, decat unor vorbe din stanga si dreapta. Pe de alta parte BMW poate declara niste valori si ca sa se acopere de eventuale costuri pe care ar trebui sa le suporte in cazul unor reclamatii. Ma refer mai mult la masinile noi care se afla in garantie si pt care BMW ar trebui sa inlocuiasca respectivele piese pe cheltuiala lor. Avand in vedere ca prin ianuarie aveam undeva la 2,3, vad ca acum a scazut destul de mult si desi voiam sa le dau jos sa le curat, cred ca voi abandona aceasta idee. Mi-e teama ca alimentand doar de la Rompetrol, de altfel doar cu motorina aditivata, problema sa nu vina si de aici. Corectia a tot crescut de vreo 3ani. Daca acum 3 ani, corectia pe acel injector a fost sub 1, vad ca a tot urcat de-a lungul timpului. La fel, nu stiu daca aditivul BMW folosit prin februarie a contribuit cu ceva in bine...poate da, poate nu. Oricum voi continua sa pun motorina doar de la MOL si OMV. Incerc sa evit Rompetrol, cel putin o perioada, sa vad daca da si mai mult inapoi. Apoi voi putea trage o concluzie in ceea ce priveste motorina.

Link to comment
Share on other sites

motive pentru corectii pe injectoare sunt mai multe, sa afirmi ca injectorul e defect pentru o corectie 1,25...e hazardat de-a dreptul...dianoza nu inseamna: eroare pe componenta x -> schimba componenta x...asta voiam sa scot in evidenta
Link to comment
Share on other sites

Acum cateva minute am verificat corectiile din nou si sunt cu totul alte valori. Am mers prin oras vreo 6km in urma cu o ora. in weekend am fost plecat, deci am mers vreo 250Km dus si inca atat la intoarcere, iar vineri inainte de plecare i-am facut plinul cu motorina EVO de la MOLL. La pornire vad ca injectorul 2 cu corectia de 1,25 are sub 1, iar dupa ce am accelerat putin s-a dus spre 0, dar a inceput sa creasca acum pe injectorul 3 pana spre 1. In timp ce acceleram, valorile alea am vzt ca se modifica, in sensul ca scad, dupa care isi revin. Cel putin injectorul 2 s-a stabilizat la 0 :o Mi se pare ciudat ceva, dar nu stiu ce anume. E OK ca a scazut pe 2, dar de ce a crescut pe 3 dupa ce am tinut-o putin accelerata spre 2000rpm?!?!

 

LE. Am tot observat de ceva timp ca-mi apare o eroare pe ventilatorul de la motor cred. Am detectat de vreo 2 ori cu Carly, am sters eroarea dupa care n-a mai aparut, acum i-am dat scanare cu INPA si la fel mi-a gasit eroarea aia, am sters-o, scanat din nou, 0 erori. E ceva in neregula cu ventilatorul? Am vazut ca el se invarte sau e pe duca? Cum as putea sa-mi dau seama daca intr-adevar are ceva si sa nu ma trezesc acum cand vine canicula ca-mi creste temp la antigel.

post-55199-0-70946900-1462381236_thumb.jpg

post-55199-0-05860500-1462381237_thumb.jpg

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

am reusit sa-i fac prima codare la bep alarma, a trebuit ncs 4.0.1 dar cu ediabas.ini de la ncs 3 cel vechi. nu trebuie uniti pinii 7 cu 8 la e60 2006, dar parca nu a fost nicio dif cand i-am unit. e simplu, doar ca nu eram obisnuit cu chestii asa stufoase ca inpa. si instalarea e stufoasa, cu dis-ul si restul... ms fain Ciuby. Edited by aranza
Link to comment
Share on other sites

Nu ai pentru ce! ;) La mine nu mergea cu pinii uniți, dar nici nu sunt 100% sigur că era totul configurat corect. :D INPA este OK-ish, dar nu se compară cu ISTA-D, care e relativ greu de găsit și instalat. Edited by Ciuby
Link to comment
Share on other sites

am instalat rg 3.41.10 dar mi-a facut varza inpa, in schimb merge ok, e in engleza, nimic de comentat. mai greu cu gasirea launcher-ului ca nu era inclus in torrent. aveti idee daca pot din rheingold sa calibrez actuatorul turbo?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut!

 

As dori sa achizitionez o interfata de diagnoza pentru un E46 din 2003 pentru citire si stergere erori.(nu prea ma intereseaza partea de codding, fiind novice in domeniu)

Am vazut pe net mai multe variante, dar nu prea am inteles mare lucru. Totusi am gasit ceva care pare ok pentru ce vreau eu.

 

http://olx.ro/oferta/interfata-diagnoza-tester-scanner-bmw-inpa-k-dcan-dis-57-IDCLAt.html#acd375bf58

sau

http://olx.ro/oferta/interfata-bmw-inpa-pe-usb-diagnoza-tester-ncs-expert-dis-57-functi-IDvDcC.html#acd375bf58

 

Ar fii ok pentru citire si stergere erori ?

 

Astept o confirmare sau o recomandare inainte sa cumpar :)

 

Va multumesc. :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Ms de sfat.(confirmare)

Probabil e mai scumpa din cauza ca e compatibila cu mai multe modele.

Din ce inteleg eu, vine impreuna cu soft-ul necesar, nu ? ... e greu de instalat? (mai greu decat un joc crackcuit de pe site-uri cu torente) :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.