Jump to content

Recommended Posts

Salut,

 

am un E36 cu motorul de 1.8IS M42, de curand am intampinat niste probleme la motor si l-am inlocuit cu totul... motorul care l-am cumparat este tot un 1.8IS M42, dar cu racicea pe vascocuplaj, am pastrat vechea racire electrica ( pe termocupla) si problema este ca termocupla incepe mult mai tarziu ca inainte, acul la apa urca cam la a trei a liniuta, apoi incepe termocupla... Este normal ? Am schimbat senzorii de pe _chiulasa_ i-am pus pe cei de pe vechiul motor si are aceeasi simptoma.... ( mecanicu zice ca nu este nici1 problema atat timp cat apa nu uraca pana-n rosu.. dar mie nu mi-se pare ok stiind ca inainte chiar daca erau calduri de 40 si cv de grade afara temperatura motorului nu urca atat de mult)...

 

Astept pararei, eventual sfaturi .....

 

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

am un E36 cu motorul de 1.8IS M42, de curand am intampinat niste probleme la motor si l-am inlocuit cu totul... motorul care l-am cumparat este tot un 1.8IS M42, dar cu racicea pe vascocuplaj, am pastrat vechea racire electrica ( pe termocupla) si problema este ca termocupla incepe mult mai tarziu ca inainte, acul la apa urca cam la a trei a liniuta, apoi incepe termocupla... Este normal ? Am schimbat senzorii de pe _chiulasa_ i-am pus pe cei de pe vechiul motor si are aceeasi simptoma.... ( mecanicu zice ca nu este nici1 problema atat timp cat apa nu uraca pana-n rosu.. dar mie nu mi-se pare ok stiind ca inainte chiar daca erau calduri de 40 si cv de grade afara temperatura motorului nu urca atat de mult)...

 

Astept pararei, eventual sfaturi .....

 

 

Multumesc!

 

aveai cip tuning pe motor?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

 

am un E36 cu motorul de 1.8IS M42, de curand am intampinat niste probleme la motor si l-am inlocuit cu totul... motorul care l-am cumparat este tot un 1.8IS M42, dar cu racicea pe vascocuplaj, am pastrat vechea racire electrica ( pe termocupla) si problema este ca termocupla incepe mult mai tarziu ca inainte, acul la apa urca cam la a trei a liniuta, apoi incepe termocupla... Este normal ? Am schimbat senzorii de pe _chiulasa_ i-am pus pe cei de pe vechiul motor si are aceeasi simptoma.... ( mecanicu zice ca nu este nici1 problema atat timp cat apa nu uraca pana-n rosu.. dar mie nu mi-se pare ok stiind ca inainte chiar daca erau calduri de 40 si cv de grade afara temperatura motorului nu urca atat de mult)...

 

Astept pararei, eventual sfaturi .....

 

 

Multumesc!

 

 

 

Aeriseste bine instalatia si schimba termocontactul de pe radiator cu unul de 80/88C (part: 61318361787).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.