Jump to content

BMWhat / Carly - diagnoza, testare, verificare, stergere erori, soft-codding


Recommended Posts

Schimba-i termostatul ( cam 180 ron unu de doamne ajuta gen Gates) si vezi bujiile si releul daca au erori. Incearca regenerare dupa ce schimbi termostatul

Am comandat deja termostatele amandoua, hella. Si bujiile. Am vazut ceva erori de glow plug, cylinder 1,2 si 4 parca. Dupa engleza mea cat de cat, banuiesc ca astea sunt, bujiile. Releul nu stiu cum sa il verific, sau e cod de eroare ar avea. Cand am facut diagnoza, au fost 7 erori, cele de bujii, ceva legat de dpf, probabil din cauza ca e incarcat, si inca eva legat de incalzirea auxiliara, ca e ceva scurt circuit. Intr-adevar acum am vazut ca nu functioneaza incalzirda pe rezistenta; deh, pana acu a fost cald, nu am folosit-o. Vine si randul ei, mai importante sunt acum termistatele.

Dar asta mi-e norocul, vb aia.. Nu gasesc pe nimeni, toti se lalaie, ca nu au timp, ca bla bla.. Probabil nu e f mult de lucru, si nu au pe ce sa ia bani. La un service mi-a spus mai mult sau mai putin in fata: "aaa, cu piesele tale? Pai atunci nu.. Noi fac numai daca sunt piesele de la noi, nu chinezarii de pe internet!" Culmea e ca am specificat, luate de pe un site serios de piese auto din austria, cu garantie de 2 ani, declaratii de conformitate si tot ce trebe! Plus ca sunt si de firma, nu chiar orice. Asta e, probabil la manopera mai putina, mai umfla pretul la piesele lor..si cam asta e mersul. Mai caut.. Sper sa rwusesc pana la urma, ca nu e de lasat!

Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu azi o verificare cu Carly legat de DPF, si aveam SOOT la 26 g, iar Regen requested valoarea 6. Dar nu pornea regenerarea. In trafic, mers bara la bara, apa ajunge la 92 grade, insa la drum intins, doar 69 - 70.5. Azi mergand la drum intins am verificat cu aplicatia sa vad daca pleaca in regenerare si dupa 30 minute de mers cu 100 km/h la 3000 de ture, tot nu a pornit. Atunci am crescut fortat temperatura apei de la motor, reducand fenomenul de ventilatie prin amplasarea unei pungi pe grila din fata si ce sa vezi, apa a ajuns la 95 in mers, si a pornit regenerarea instant si am mers cu punga in botul masinii pana s-a finalizat (8 minute). Deci inteleg ca la partea de termostate am ceva probleme. La motorul meu M47 (masina fiind E90 163 cai din 2006) cate termostate sunt, si pe care recomandati sa il schimb primul? Poate nu sunt ambele defecte. Mentionez ca nu au fost schimbate pana acum.
Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu azi o verificare cu Carly legat de DPF, si aveam SOOT la 26 g, iar Regen requested valoarea 6. Dar nu pornea regenerarea. In trafic, mers bara la bara, apa ajunge la 92 grade, insa la drum intins, doar 69 - 70.5. Azi mergand la drum intins am verificat cu aplicatia sa vad daca pleaca in regenerare si dupa 30 minute de mers cu 100 km/h la 3000 de ture, tot nu a pornit. Atunci am crescut fortat temperatura apei de la motor, reducand fenomenul de ventilatie prin amplasarea unei pungi pe grila din fata si ce sa vezi, apa a ajuns la 95 in mers, si a pornit regenerarea instant si am mers cu punga in botul masinii pana s-a finalizat (8 minute). Deci inteleg ca la partea de termostate am ceva probleme. La motorul meu M47 (masina fiind E90 163 cai din 2006) cate termostate sunt, si pe care recomandati sa il schimb primul? Poate nu sunt ambele defecte. Mentionez ca nu au fost schimbate pana acum.

poti incepe cu cel egr,la.mine a fist acela defect.la ash ce valoare arata?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde cititi toate prostiile astea... pe rheingold cand te duci sa-i dai regenerare scrie clar sa o tii ori la 50-60 km/h in viteza 3 cam 20 minute, ori la 100 km/h in viteza 4 sau 5 (aici numai tin minte) insa ideea este ca nu trebuie turatie mare pentru regenerare, de 3 ori am facut regenerare la masina mea (nefortata), adica cu cineva in dreapta cu motorul cald plecat din acelasi loc de fiecare data cu viteza pe tempomat la 55-60 km/h in viteza 3-a aveam undeva la 2300 rpm-2400 rpm, de fix 3 ori exact in acelasi loc s-a terminat regenerarea, dar exact in acelasi loc! La fel am facut si cu un X5 de 2 ori fortata regenerarea exact in acelasi loc de 2 ori s-a finalizat regenerarea exact unde s-a terminat si la mine. De unde stiu? pentru ca in rheingold selectezi exact ce valori sa se vada in timp real si cand ti-a scazut presiunea de la 580-630 cat are cand isi face regenerare + ca la "KM since last regeneration din 100-200-300 km" ti-a aparut clar 0 km aia este. Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde cititi toate prostiile astea... pe rheingold cand te duci sa-i dai regenerare scrie clar sa o tii ori la 50-60 km/h in viteza 3 cam 20 minute, ori la 100 km/h in viteza 4 sau 5 (aici numai tin minte) insa ideea este ca nu trebuie turatie mare pentru regenerare, de 3 ori am facut regenerare la masina mea (nefortata), adica cu cineva in dreapta cu motorul cald plecat din acelasi loc de fiecare data cu viteza pe tempomat la 55-60 km/h in viteza 3-a aveam undeva la 2300 rpm-2400 rpm, de fix 3 ori exact in acelasi loc s-a terminat regenerarea, dar exact in acelasi loc! La fel am facut si cu un X5 de 2 ori fortata regenerarea exact in acelasi loc de 2 ori s-a finalizat regenerarea exact unde s-a terminat si la mine. De unde stiu? pentru ca in rheingold selectezi exact ce valori sa se vada in timp real si cand ti-a scazut presiunea de la 580-630 cat are cand isi face regenerare + ca la "KM since last regeneration din 100-200-300 km" ti-a aparut clar 0 km aia este.

 

asta cu 3000 ture e din popor...total eronat.2000 ture la 90km/h e sufucient pt o regenerare din carly

Link to comment
Share on other sites

Cand a pornit regenerarea aveam 2300-2500 ture, 100 km/h. Nu am mers la regenerare cu 3000 de ture pt ca am vazut ca in mers normal scadea valoarea la soot. La ash am 58.57 g. Asa era valoarea si inainte de regenerare si dupa. Masina are 128.000 km, si in informatiile din bord imi arata ca filtru de particule mai duce 33.000 km. Cand am luat masina la 10.000 km, imi arata ca mai duce 180.000 km. Probabil ca datorita mersului mai mult prin oras a mai scazut numarul de km. Am comandat termostatul de la egr si il schimb maine. Fac apoi un test sa vad cum stau cu temperatura apei. Daca tot 68-70 grade sta la drum intins, inseamna ca trebuie sa schimb si celalalt termostat. Am vazut ca exista sa schimbi doar piesa aceea cu arc din interiorul carcasei termostatului de la motor. Ar fi probleme daca pastrez carcasa si schimb doar acea piesa?
Link to comment
Share on other sites

IMPORTANT! Your device needs to be rooted for the inapp purchases hack to work. If at one point you decide to uninstall Freedom - do it from its settings otherwise YOU WILL BRAKE YOUR DEVICES GOOGLE PLAY!

 

More info for the program at the Play store

 

Uninstall any previous version and make sure that ALL files and data from previous installation is gone.

Download both APKs on your device (Freedom and Carly for BMW)

Install them (Make sure unknown sources is checked in your security settings, otherwise you wont be able to install)

Next thing - connect to the car with K+Dcan cable.

Launch Freedom and give it ROOT permissions, go through the list and choose Carly. It might take a while, but it will launch it as usually.

Activate Carly

Go to a paid option you want to get - DPF regeneration, service intervals reset or else and click Unlock this feature - the google payment window will appear and it will show a Free card selected.

Pay, wait a second and you are done smile1

Voila wink1

 

 

Freedom 1.6.1 APK

 

https://mega.nz/#!zpw0wIpT!mXPI5rUkSdxPf6-bTelE98fp66hUJvKNUTBtUip_sQs

 

 

com.iViNi.bmwhatFull_22.90.apk

 

https://mega.nz/#!CpZRyRgQ!tmYLUgGT8RbJ6WOqunk1q6Iu8BRjhYSSxdzYV90vX6k

 

 

Daca se rooteaza telefonul va merg si merge aplicatia cu toate unlock , daca nu va merge standard !

Link to comment
Share on other sites

Salut,as vrea sa vad si eu la utilajul meu(e91 2010 318d 164k)daca a facut vreo regenerare de cand e la mine,app.1 an ,am incercat cu 2 testere,cu un gutman si cu un bosch dar nu pot vedea ultima regenerare sau detalii despre dpf.Cu boschul a facut un coleg la masina lui Audi a3 2009 si ia aratat f.multe chestii legate de dpf si regenerare.
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat azi termostatul EGR, cu unul BEHR. Si cel original tot BEHR era. Cel de pe masina, era defect, puteai sufla lejer prin el. Dupa montaj am facut un test si la drum intins am 74 grade apa. Cred ca trebuie schimbat si cel de la motor. La ce temperatura minima a apei porneste regenerarea?

din cate stiu minim 75 grade.schimba.l si pe cel motor cat mai repede.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.