Jump to content

Consum exagerat spre imens 318ci


andualx

Recommended Posts

ia aerul de afara, il incalzeste putin si il baga in motor; nu o auzi cateva secunde dimineata la prima pornire?

(nu e turbo :p )

 

O aud ... problema e ca o aude si altul de la 1km departare :) se aude foarte tare.... si ma deranjeaza ca face mai mereu cand motorul e rece... nu doar dimineata la prima pornire.

Link to comment
Share on other sites

O aud ... problema e ca o aude si altul de la 1km departare :) se aude foarte tare.... si ma deranjeaza ca face mai mereu cand motorul e rece... nu doar dimineata la prima pornire.

 

e bine stai linistit, e normal sa se auda....daca nu s-ar auzi ar fi problema.

 

as vrea sa am si eu, imi place cum se aude.

 

aveam la o vectra pompa de aer.

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Referitor la piesa incercuita din poza...pompa de aer am inteles ca ii spune, este normal sa aibe doar capacul cu stutul acela prin care intra aerul sau mai trebuie sa aibe vre-un furtun care sa duca undeva anume ?

post-9973-0-09949400-1390942691_thumb.jpg

Edited by Necro_77
Link to comment
Share on other sites

Ti-a zis si alt coleg mai sus! cand pornesti masina si motorul este rece strange cu mana capacul de la pompa de aer si o sa vezi ca nu mai face galagie. Capacul este prins cu niste nituri de aluminiu care in timp s-au rupt, cu ajutorul unui burghiu de diametrul gaurii le dai afara si le inlocuiesti cu altele sau cu suruburi, dar sa pui cate o saiba grover altfel de la trepidatiile motorului o sa se desfaca piulitele sau alta varianta poti sa cumperi o alta pompa. Sub torpedou langa panoul de sigurante o sa gasesti si releul de comanda al acestei pompe este de culoare verde din cate imi aduc aminte, daca este defect, in unele cazuri pompa nu o sa isi inceteze functionarea dupa cele cateva minute de la pornire si nici dupa oprirea motorului. Acel releu il gasesti la magazinele de piese auto si costa cam 40 lei. Daca nu te descurci dute la un service.

 

Rolul acestei pompe e de a reduce noxele din cate imi aduc aminte?

Link to comment
Share on other sites

Ti-a zis si alt coleg mai sus! cand pornesti masina si motorul este rece strange cu mana capacul de la pompa de aer si o sa vezi ca nu mai face galagie. Capacul este prins cu niste nituri de aluminiu care in timp s-au rupt, cu ajutorul unui burghiu de diametrul gaurii le dai afara si le inlocuiesti cu altele sau cu suruburi, dar sa pui cate o saiba grover altfel de la trepidatiile motorului o sa se desfaca piulitele sau alta varianta poti sa cumperi o alta pompa. Sub torpedou langa panoul de sigurante o sa gasesti si releul de comanda al acestei pompe este de culoare verde din cate imi aduc aminte, daca este defect, in unele cazuri pompa nu o sa isi inceteze functionarea dupa cele cateva minute de la pornire si nici dupa oprirea motorului. Acel releu il gasesti la magazinele de piese auto si costa cam 40 lei. Daca nu te descurci dute la un service.

 

Rolul acestei pompe e de a reduce noxele din cate imi aduc aminte?

 

Cred ca ai incurcat persoanele....eu nu am nici o problema cu acea pompa doar am intrebat :,,Referitor la piesa incercuita din poza...pompa de aer am inteles ca ii spune, este normal sa aibe doar capacul cu stutul acela prin care intra aerul sau mai trebuie sa aibe vre-un furtun care sa duca undeva anume ?''

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ai incurcat persoanele....eu nu am nici o problema cu acea pompa doar am intrebat :,,Referitor la piesa incercuita din poza...pompa de aer am inteles ca ii spune, este normal sa aibe doar capacul cu stutul acela prin care intra aerul sau mai trebuie sa aibe vre-un furtun care sa duca undeva anume ?''

nu ma refeream la problema ta! probabil ai dat reply in timp ce eu scriam si nu am vazut postarea ta.

 

Da! este normal sa aiva un furtun care trece in partea opusa pompei pe langa ventilatorul de la radiator dar in cutia de la capatul celalalt nu stiu ce sa mai afla? probabil un filtru

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am bagat-o pe tester, aveam eroare debitmetru si sonda lambda 1 , le-am schimbat noi , problema tot persista...

O intrebare pentru posesori de 318 118cp , ce consum aveti in perioada asta?

 

Consum 10-11 l% mers numai in oras fara sa ma dau la ea cu incalzirea de rigoare a motorului dimineata 5-7 minute...consum facut la pompa. Roti 205/55/17.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.