Jump to content

Recommended Posts

Salutare, as dori ceva pareri referitor la amortizare...in primul rand,am un 320 d/e46 din 2000 si de curand a inceput sa curga ceva ulei la doua dintre amortizoare si de aceea am luat in considerare:

1.sa schimb suspensiile cu un chit sport de la TA-TECHNIX-fix/reglabil

2.sa schimb cele doua amortizoare cu unele stoc si sa inlocuiesc arcurile cu unele sport

3.sau sa inlocuiesc cele doua amortizoare cu unele stock...(si atat :D)

Precizez ca am jante 225/45r17

Astept sfaturile si parerile voastre

Multumesc!!.

 

Noroace!!

Link to comment
Share on other sites

la ce drumuri avem in Romania, nu se merita deloc suspensi sport....iti spun din experienta

 

de exemplu seara trecuta am fost pana la Ploiesti, pe centura bucuresti-ploiesti, si din pacate exista o trece cu cale ferata abondonata,fara sa fie avertizata, chestia e ca drumu e foarte denivelat pe portiunea aceea, si am dat in ceva, nu stiu ce ca nu am vazut, de am crezut ca sare amortizoru' din capota.....rezultatul fiind pivot brat dus, si nu cred ca am 1000km de cand l-am schimbat. (cei drept este unul inferior ca si calitate, dar totusi este nou) si este al patrulea schimbat in 2ani de zile de cand am masina, cele anterioare erau de calitate mai buna,,,,deci practic suspensia nu-si prea face bine treaba toate socurile se duc in articulati. si eu am jante pe 17, cu anvelope 205/45 (anvelopele astea le am doar de iarna asta, anterior am avut 225/45)

 

daca tot vrei sa-ti pui suspensii sport, opteaza pt jante mai mici, cu anvelope balon mai mare. (cel putin pt drumuri intinse) ca in oras mergi mai usor/atent

 

dar in principiu nu se recomanda deloc suspensia sport, este inutila si fara rost. eu m-am saturat....articulatiile le-am schimbat de 2 ori pe an(capete+bielete directie,pivoti) cu restul pieselor inca nu am avut probleme.

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Salutare, as dori ceva pareri referitor la amortizare...in primul rand,am un 320 d/e46 din 2000 si de curand a inceput sa curga ceva ulei la doua dintre amortizoare si de aceea am luat in considerare:

1.sa schimb suspensiile cu un chit sport de la TA-TECHNIX-fix/reglabil

2.sa schimb cele doua amortizoare cu unele stoc si sa inlocuiesc arcurile cu unele sport

3.sau sa inlocuiesc cele doua amortizoare cu unele stock...(si atat :D)

Precizez ca am jante 225/45r17

Astept sfaturile si parerile voastre

Multumesc!!.

 

Noroace!!

 

 

daca vrei o suspensie sport buna raport calitate pret iti recomand arcuri eibach pro kit + amortizoare bilstein b4 m tech sau bilstein b8 ... cele din urma sunt ceva mai scumpe.eu am bilstein b8 de 1 an de zile , bucse brat poliuretanice si este ok pana acum.jante 18

Link to comment
Share on other sites

Da...si eu ma gandeam ca suspensile sport sunt ceva mai costisitoare si asta datorita rigiditatii,socurile lovind firect in articulatii..brate,pivoti,bucsi...

Dar in cazul in care as schimba arcurile cu unele sport?? Si sa raman pe amortizoare stock..

In cazul in care optez pentru arcuri sport,aveti idee cat coboara masina??are vre-un rost modificarea asta ??

Ceva recomandari pentru amortizoare "stock"..gaz/ulei ..raport calitate pret..

Multumesc baieti pentru pareri!!

 

Noroace!!

Link to comment
Share on other sites

Am avut amortizoare TA-Technix pe 330d - e46, montate cu arcurile stock (care oricum erau varianta de la suspensia sport, mai tari si cam 1.5cm mai joase). Rezultatul a fost destul de slab, comparativ cu amortizoarele originale (sport)...desi pretul e destul de mic, ce-i drept.

 

Ti-as recomanda pur si simplu sa schimbi cele doua amortizoare curse cu unele noi, de preferat OEM, insa poti pune si ceva aftermarket ok gen Sachs, Boge, etc

 

Nu ai precizat daca ambele cu probleme sunt pe aceeasi punte sau pe punti diferite. In cazul in care sunt pe punti diferite, recomandarea ar fi sa le schimbi pe toate 4...mai mult ca sigur oricum nici celelalte 2 nu sunt in cea mai buna stare dupa atatia ani / km.

 

Daca vrei totusi sa cobori un pic masina 1.5-2cm si sa o faci putin mai dura, atunci arcurile Eibach Pro Kit sunt foarte ok in combinatie cu amortizoare standard.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc baieti!!..da mikken pana la urma le inlocuiesc cu unele "stock"..este vorba de amortizoarele de pe punte spate,dar sa vad un pic ce oferte gasesc si cred ca o sa le inlocuiesc si pe cele de pe fata..

Cat despre suspensiile sport,dupa toata documentatia citita,parerile voastre..sunt de parere ca este o operatiune mult mai complexa decat schimbarea unor suspensii..asta implica:bari stabilizatoare ..bucsi ..diferite teste ..reglaje pentru un rezultat optim..

Consider ca BMW-ul deja este o masina sport iar pentru imbunatatirea anumitor parti necesita mai mult decat o simpla inlocuire..

Dar asta este parerea mea pe care mi-am formato cu ajutorul forumurilor..articolelor..

In final m-am linistit cu suspensile sport..:)) hehe

Link to comment
Share on other sites

Eu ti-as recomanda Bilstein B6 Sport. Este un amortizor pentru o suspensie sportiva, fara coborârea gardei la sol.

Eu mi-am pus suspensie sport reglabila (ieftina, recunosc) pe masina si mi-a ajuns!

La fiecare groapa sau denivelare mai mare se aud niste trosnituri de la amortizoare de imi crapa obrazul de rusine daca mai sunt cu cineva in masina.

Plus ca pe fata nu pot sa-mi pun jantele de 17" cu ET mai mare, ca imi atinge cauciucul in sistemul de reglaj al amortizorului, cu toate ca acele jante nu au probleme cu amortizoare stock si sunt recomandate de BMW si pe masina mea.

Nu mai spun de urcatul si coboratul bordurilor cu garda joasa!

Edited by SlowDeath
Link to comment
Share on other sites

Da, Bilstein B6 este un amortizor foarte bun si merge ok cu arcurile stock. Sau Bilstein B4, care sunt similare ca duritate cu cele stock.

 

Depinde foarte mult de tine cum iti place sa simti masina, mai rigida sau mai confortabila...oricum 320d nfl nu este cine stie ce sportiva :)

 

Eu de exemplu pe e46-330d nfl am avut suspensia sport si mi-a placut maxim senzatia aia de "teapana" pe sosea. Nici nu era foarte deranjanta pe denivelari/gropi ca una sport aftermarket (uneori cam dure pentru utilizare zi de zi). Apoi am avut standard pe e39-525d si mi se parea mega barca masina (nici amortizoarele nu cred ca mai erau in cea mai buna stare). La e90-320d am avut iar suspensia sport OEM si comparand cu un e90 asemanator cu care am mers, cu suspensia standard...iar mi s-a parut foarte misto. Super handling pe curbe si tinuta de drum ferma pe sosea...imi place asta la o masina. De cea actuala nu mai zic...e din alt film :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ce suspensie ai? ce marca?

 

masina a venit dotata din fabrica cu suspensie m-tech.... dar am schimbat-o tot cu una m-tech luato de pe un m3 din 1998.

 

 

pt ca nu am vrut sa pun suspensie standard ,arata rau cu garda la sol ridicata. si nu am vrut sa bag atceva, ca am considerat ca nu se merita.am schimbat-o pe a mea, ca era dusa rau

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Salut, eu am TA Technix reglabile de cateva luni lasate la maxim de jos si pot spune ca pana acum nu am avut probleme...

 

Atasez si o poza ca sa iti faci o idee cum circul eu cu masina zi de zi, cei drept am si grija pe unde circul cu ea..

 

post-36866-0-28022000-1390589874_thumb.jpg

Foarte taree!

Esti nebun...:)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.