Jump to content

e90 LCI nu porneste la rece


Recommended Posts

Din pacate, suferi de mitomanie. Nu ti-a facut nimeni masina praf ci s-a rupt o singura bujie. Te-am avertizat ca exista riscul acesta si ai spus sa o dam jos oricum.

Ti-am prezentat riscul de la inceput si ti-am zis ca bujia respectiva nu se desface. Totusi ai ales sa o desfacem pe raspunderea ta. Adica sa suporti eventualele cheltuieli, in cel mai rau caz de demontare a chiulasei. Ai spus ca revii in alta zi, apoi m-ai sunat in aceeasi zi sa-mi ceri o revizie gratuita si ca tu ti-ai scos bujia in alta parte. Insa in acelasi timp ai dat mass message pe forum ca ai fost la atelierul meu si te-am tepuit, vai ce s-a intamplat.

Nu e nici prima si nici ultima bujie rupta.

Ceea ce m-a deranjat este ca ti-am prezentat riscul inainte, ai spus ca nu-i nici o problema, dar dupa ai zis ca n-am vorbit despre asa ceva. Adica dupa 2 minute te-ai imbolnavit brusc de amnezie.

Si m-a mai deranjat ca ai incercat sa arunci vina pe mine. Ba ca n-am folosit tubulara care trebuia, ba ca poate n-am mai schimbat bujii. De fapt era panica pentru ca exista posibilitatea ca acest lucru sa coste mai mult decat se stabilise.

 

Am scris de mult despre acest lucru direct pe topic:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124938-service-premium-bucuresti/page__view__findpost__p__2110582

 

 

 

Singura mea greseala a fost ca nu l-am pus sa semneze inainte ca intelege riscul si ca in cazul in care o bujie se va rupe, acest lucru va costa bani, ca doar nu munceste nimeni pe prietenie.

 

 

 

Chiar nu are ce sa reclame. Eu i-am facut primul recenzia negativa pentru ca m-a lasat total scarbit de aceasta atitudine.

Si, in plus, nici nu prezinta lucrurile asa cum au fost de fapt. El nu a platit manopera aferenta si a plecat cu problema nerezolvata. A lasat banii pentru ca asa a vrut, eu nu i-am cerut 1 leu si i-am dat varianta de a lasa masina atunci fiind sambata dupa-amiaza, in ideea ca in ziua de luni sa ne apucam sa scoatem bujia. Alta varianta era sa ia masina si sa revina luni. El singur a ales a doua varianta. Insa nu s-a tinut de cuvant, nu a revenit. Asta s-a intamplat pentru ca i-am zis ca daca bujia nu va iesi cu presa, va trebui sa dam jos chiulasa si asta va costa.

 

 

Pe de alta parte, il invit pe utilizatorul reshou la mine la atelier pentru a primi contravaloarea manoperei de schimb bujii. Nu de bani e problema ci de gest.

 

 

1. Nu stiati sa demontati galeria de admisie si unul se uita pe net sa vada cum pe work shop si celalalt incerca.

2. Ti-a spus colegul tau ca motorul e rece sa nu incerci sa desfaci bujiile la rece pentru ca exista riscul sa se rupa tu ai zis :" E masina noua nu se rupa la asta"

3. Cum sa iti las sa imi desfaci motorul cand tu nu stiai sa faci un schimb de bujii si de releul. Atunci eram tampit nu prost.

4. Nu am o problema ca ai rupt bujia problema mea e urmatoare: Filetul de la bujia pe care ai rupt-o fie l-ai stricat tu fie cel care a dat bujia jos(nu se ajungea aici daca nu rupeai bujia), plus ca a trebuit sa stau 2 saptamani la BMW in service sa isi dea aia seama de ce nu merge masina. Au verificat injectoare pompme si restul ca in cele din urma sa vada ca nu ai infiletat bujiile pana la capat. Eu consider ca am avut noroc ca nu a sarit o bujie sa indoaie si capota.

5. Repet ca nu vreau nici un ban de la tine si nu incerc sa fac nici un profit pe urma ta. Eu muncesc pe bune pentru bani si de obicei ma duc in reprezentanta cu masina dar am gresit o data si platesc. Este in totalitate vina mea.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

1. Minti. Sunt n clienti de pe forum care au venit la noi pentru chestia asta. Da, a durat un pic mai mult decat de obicei pentru ca nu iesea teava de la EGR, insa totul s-a desfasurat normal pana la ruperea bujiei. Nu s-a rupt din intamplare, s-a simtit ca se va rupe si te-am avertizat. Aici nu vorbesti cu vreunul de la vanzari care nu stie despre ce e vorba si vrea sa se scoata. Eu am scos celelalte bujii, eu am rupt-o. Si stiam ca se va rupe.

 

2. Daca era rece, s-ar fi rupt mai multe, nu doar una.

 

3. Aici n-am nimic de comentat. Aberatii.

 

4. Doamne, ce povesti. Deci tu te-ai dus la BMW la service, nu? La ce reprezenta e masina ta? Ai acte pentru asta? Serios, niste tampenii mai mari nu am vazut. Te-ai dus tu la BMW si au vazut aia ca bujiile nu erau infiletate complet. Povesti.

 

5. Pai nici nu am zis ca vrei sa faci bani de pe urma mea. Vrei doar sa-mi faci rau prin reclama negativa pentru ca ti-am spus si in fata aceleasi lucruri. Adica ti-am zis ca minti si n-am halit ideea de a scoate bujia pe gratis. Cum s-o scot pe gratis daca am stabilit ca e pe raspunderea ta?

 

Ca sa intelegi foarte simplu ca treaba cu infiletatul e o ineptie sinistra. Chiar azi am montat o chiulasa la un M57 de 3 litri. Capatul bujiei iese din chiulasa foarte putin, cam jumatate de cm. Bujia e foarte lunga si filetul e foarte scurt. Nu ai cum sa gresesti.

 

Ceea ce te-a deranjat este ca ti-am cerut bani pentru scoterea bujiei si am pus raul in fata, adica ti-am zis ca te poate costa chiar si 1000 lei sa dam jos chiulasa + ca va trebui sa achiti in acest caz si o garnitura de chiulasa.

Atunci ai inceput sa zici ca daca mergeai la BMW, aia ti-ar fi scos bujia fara nici o discutie si si-ar fi cerut ei scuze ca s-a intamplat. Povestea asta e intr-adevar adevarata, dar doar in cazul unei masini in garantie. Cum masina ta nu este in garantie, tie ti-ar fi revenit costurile aferente.

Chiar mi s-a parut usor amuzant la fata locului. Adica vii sa dai 120 lei pentru un schimb de bujii si de releul, insa daca se rupe bujia, vrei sa fie scoasa tot in banii aia. O bujie se poate scoate destul de usor sau foarte greu, depinde de noroc. Uneori e nevoie sa duci chiulasa la un frezor. Ar fi culmea sa suport eu toate costurile astea doar ca sa fii tu multumit.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1. Nu stiati sa demontati galeria de admisie si unul se uita pe net sa vada cum pe work shop si celalalt incerca.

2. Ti-a spus colegul tau ca motorul e rece sa nu incerci sa desfaci bujiile la rece pentru ca exista riscul sa se rupa tu ai zis :" E masina noua nu se rupa la asta"

3. Cum sa iti las sa imi desfaci motorul cand tu nu stiai sa faci un schimb de bujii si de releul. Atunci eram tampit nu prost.

4. Nu am o problema ca ai rupt bujia problema mea e urmatoare: Filetul de la bujia pe care ai rupt-o fie l-ai stricat tu fie cel care a dat bujia jos(nu se ajungea aici daca nu rupeai bujia), plus ca a trebuit sa stau 2 saptamani la BMW in service sa isi dea aia seama de ce nu merge masina. Au verificat injectoare pompme si restul ca in cele din urma sa vada ca nu ai infiletat bujiile pana la capat. Eu consider ca am avut noroc ca nu a sarit o bujie sa indoaie si capota.

5. Repet ca nu vreau nici un ban de la tine si nu incerc sa fac nici un profit pe urma ta. Eu muncesc pe bune pentru bani si de obicei ma duc in reprezentanta cu masina dar am gresit o data si platesc. Este in totalitate vina mea.

 

ai avut noroc ca nu ti-a sarit in ochi bujia :laugh:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1. Minti. Sunt n clienti de pe forum care au venit la noi pentru chestia asta. Da, a durat un pic mai mult decat de obicei pentru ca nu iesea teava de la EGR, insa totul s-a desfasurat normal pana la ruperea bujiei. Nu s-a rupt din intamplare, s-a simtit ca se va rupe si te-am avertizat. Aici nu vorbesti cu vreunul de la vanzari care nu stie despre ce e vorba si vrea sa se scoata. Eu am scos celelalte bujii, eu am rupt-o. Si stiam ca se va rupe.

 

2. Daca era rece, s-ar fi rupt mai multe, nu doar una.

 

3. Aici n-am nimic de comentat. Aberatii.

 

4. Doamne, ce povesti. Deci tu te-ai dus la BMW la service, nu? La ce reprezenta e masina ta? Ai acte pentru asta? Serios, niste tampenii mai mari nu am vazut. Te-ai dus tu la BMW si au vazut aia ca bujiile nu erau infiletate complet. Povesti.

 

5. Pai nici nu am zis ca vrei sa faci bani de pe urma mea. Vrei doar sa-mi faci rau prin reclama negativa pentru ca ti-am spus si in fata aceleasi lucruri. Adica ti-am zis ca minti si n-am halit ideea de a scoate bujia pe gratis. Cum s-o scot pe gratis daca am stabilit ca e pe raspunderea ta?

 

Ca sa intelegi foarte simplu ca treaba cu infiletatul e o ineptie sinistra. Chiar azi am montat o chiulasa la un M57 de 3 litri. Capatul bujiei iese din chiulasa foarte putin, cam jumatate de cm. Bujia e foarte lunga si filetul e foarte scurt. Nu ai cum sa gresesti.

 

Ceea ce te-a deranjat este ca ti-am cerut bani pentru scoterea bujiei si am pus raul in fata, adica ti-am zis ca te poate costa chiar si 1000 lei sa dam jos chiulasa + ca va trebui sa achiti in acest caz si o garnitura de chiulasa.

Atunci ai inceput sa zici ca daca mergeai la BMW, aia ti-ar fi scos bujia fara nici o discutie si si-ar fi cerut ei scuze ca s-a intamplat. Povestea asta e intr-adevar adevarata, dar doar in cazul unei masini in garantie. Cum masina ta nu este in garantie, tie ti-ar fi revenit costurile aferente.

 

 

Maine dimineata iau masina de la Automobile Bavaria Otopeni dupa ce a fost la MHS si o sa scanezi factura sa vezi ce scriu oamenii ca avea masina. Sa vezi cum scriu ca Filetul al BUJIA 2 (cea rupta de tine) e stricat. Si celelalte 3 bujii nu au fost infiletate pana la capat. Motorul de pe masina mea este N47 nu stiu daca seamana cu M47 pentru ca nu sunt mecanic si ti-am spus asta. Nu am nici un motiv sa iti fac reclama negativa cu riscul sa ma repet eu iti fac un bine pentru ca daca dai peste altefel de oameni o sa fie tragic pentru tine. Nu stiu cati ar fi reactionat cum am facut eu daca ar fi plecat cu masina stricata de la tine ea functionand normal. Te rog sa il intrebi pe robert de le Bimmer Service ca a trebuit sa merg la el sa vada ce are masina pentru ca ai uitat sa montezi mufa de la EGR si motorul facea groaznic la oprire.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Gata, daca e si Robert bagat e la fix.

 

Chiar nu ma intereseaza deloc ca filetul bujiei pistonului 2 e stricat pentru ca eu nici macar nu am incercat sa ti-o scot. Eu am rupt-o si ai plecat fara ca eu sa incerc nici macar cu gandul s-o scot. Asa ca n-ai decat sa te certi cu cei la care ai fost sa scoata bujia.

 

Cand ai plecat de la mine motorul mergea bine. Tot ziceai ca tu nu poti sa mergi asa, ca o sa faca urat motorul pentru ca e rupta bujia. Aici tot de la faptul ca nu te pricepi. Bujia nu se rupe incat sa traga aer fals in motor. Se rupe si ramane ca un dop in chiulasa pe care il scoti foarte greu.

 

Daca ar fi tras aer fals, ar fi tremurat foarte rau.

 

Au fost la mine si cu N47 si cu M47 si M57. E un motor destul de uzual totusi.

Link to comment
Share on other sites

Gata, daca e si Robert bagat e la fix.

 

Chiar nu ma intereseaza deloc ca filetul bujiei pistonului 2 e stricat pentru ca eu nici macar nu am incercat sa ti-o scot. Eu am rupt-o si ai plecat fara ca eu sa incerc nici macar cu gandul s-o scot. Asa ca n-ai decat sa te certi cu cei la care ai fost sa scoata bujia.

 

Cand ai plecat de la mine motorul mergea bine. Tot ziceai ca tu nu poti sa mergi asa, ca o sa faca urat motorul pentru ca e rupta bujia. Aici tot de la faptul ca nu te pricepi. Bujia nu se rupe incat sa traga aer fals in motor. Se rupe si ramane ca un dop in chiulasa pe care il scoti foarte greu.

 

Daca ar fi tras aer fals, ar fi tremurat foarte rau.

 

Au fost la mine si cu N47 si cu M47 si M57. E un motor destul de uzual totusi.

 

 

Daca eu maine postez factura de la Bavaria in care scrie CLAR ca acele bujii au fost infiletate prost si ca e stricat si filetul iti ceri scuze pentru ce ai facut? Este singurul lucru pe care il vreau sa recunosti ca ai gresit si atat. Nu vreau bani de la tine nu vreau nimic. Doar sa recunosti ca nu ai stiut ca te-ai uitat pe net sa vezi cum se face si asta este. Eu ti-am zis ca nu am nimic personal cu tine si ca prostia e de partea mea ca nu trebuia sa merg la tine. O sa repar masina pe banii mei far nici o problema.

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu am nici un motiv sa iti fac reclama negativa cu riscul sa ma repet eu iti fac un bine pentru ca daca dai peste altefel de oameni o sa fie tragic pentru tine. Nu stiu cati ar fi reactionat cum am facut eu daca ar fi plecat cu masina stricata de la tine ea functionand normal.

Pai tocmai asta faci. Si ai facut asta din start. Te-ai ofticat probabil foarte rau ca n-a mers prosteala.

 

Nu ma lua cu facerea de bine pentru ca nu avem absolut nici o relatie, iar tu sigur nu esti ultimul samaritean.

 

Am clienti din toate mediile sociale si de toate felurile. Ai tu o problema, nu eu sunt de vina.

 

Tu asta tot nu intelegi. Nu esti nici primul si nici singurul caruia i se intampla sa i se rupa o bujie in chiulasa.

Insa faci din tantar armasar degeaba si ai pretentii aberante. Munca nimanui nu e gratuita. Nici nu pot intelege cum te-ai putut gandi ca cineva o sa stea sa-ti lucreze le masina pe gratis.

 

Daca ne permitem sfaturi personale, sa stii ca nici mentalitatea asta de borfas cu fata de pusti nevinovat nu o sa te duca nicaieri.

Ai dovedit o lipsa de caracter rara. Faci review negativ pe la spate, dar ceri revizii gratis. Arunci cu vorbe gratuite ca sa faci rau cand e fapt nu a fost vina mea.

Crezi ca e vina mea ca masina ta nu a avut pana acum bujiile schimbate? Daca nu se schimba uleiul si-ti pica motorul, tot eu eram de vina? E fix treaba ta daca ai cumparat o masina la care nu s-au schimbat bujiile la timp. Asa ca si costurile tot ale tale sunt.

 

Daca eu maine postez factura de la Bavaria in care scrie CLAR ca acele bujii au fost infiletate prost si ca e stricat si filetul iti ceri scuze pentru ce ai facut? Este singurul lucru pe care il vreau sa recunosti ca ai gresit si atat. Nu vreau bani de la tine nu vreau nimic. Doar sa recunosti ca nu ai stiut ca te-ai uitat pe net sa vezi cum se face si asta este. Eu ti-am zis ca nu am nimic personal cu tine si ca prostia e de partea mea ca nu trebuia sa merg la tine. O sa repar masina pe banii mei far nici o problema.

 

Cine ti-a umblat la bujii dupa mine? Ai zis ca te-ai dus in alta parte ca sa scoti bujia rupta?

 

Eu in tine n-am incredere nici sa te intreb cat e ceasul. Cum sa ai vreun pic de incredere intr-un om care te-a mintit in fata fara sa clipeasca?

 

Daca filetul acesta s-a stricat, de vina este cel care a scos bujia respectiva, nu eu. Eu nu aveam cum sa ajung la filet din moment ce bujia s-a rupt.

 

Niciodata nu va fi mai slab filetul din chiulasa fata de filetul bujiei.

Insa cand vine vreun baiat cu bormasina si incearca sa extraga bujia rupta si nu centreaza perfect burghiul si ia si din filet, e si normal sa fie compromis.

 

Conform logicii tale, daca scoti bujiile e posibil sa nu mai poti baga altele pentru ca-ti pleaca bujiile cu tot cu filet.

Edited by Service Premium
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

tu ai strans vreodata un surub cu mana ta? stii aproximativ de cate ture sunt nevoie ca sa strangi un surub la 20nm de ex ? 1-2 ture aproximativ dupa ce nu mai poti sa strangi cu mana, masoara pasul filetului de ex 1.25x 2 ture, esti ridicol, pe bune hai ca pe tine te inteleg ca nu te pricepi, dar aia de reprezentanta sa te imbrobodeasca asa :pardon:

 

cu 2mm in sus sau in jos tot asa porneste motorul, si daca le lasa slabe zburau de acolo si pierdeai compresie imediat cum porneai motorul

 

filetul se infileteaza mereu pana la capat, daca nu se ingroapa tot filetul se observa imediat cand incepi sa strangi cu cheia si nu intra tot

 

pe urma cum dracu sa strici un filet cand nu ai desfacut nimic :rolleyes:

 

PS.

daca lucram in service si venea cineva ca tine ii dadeam cheia in mana sa o desfaca singur pe riscul lui.....nu era asa mai corect? :thumbsup:

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Problema e ca omul era foarte panicat de la inceput, insa ok. Nu a facut nici o remarca aiurea, ne-a lasat sa ne facem treaba.

Cand l-am avertizat ca bujia nu poate fi scoasa si ca daca mai incerc o voi rupe, a luat totul foarte usor si a zis ca nu-i problema.

Nu e prima data cand rup vreo bujie, asa ca i-am explicat ce inseamna asta dpdv al costurilor si ca poate fi foarte laborios. Totusi a zis sa incerc. Bujia s-a rupt. Ei bine, acolo s-a rupt filmul. A iesit cu amicul lui afara, au vorbit ceva, iar cand s-au intors au inceput sa se dea nemultumiti. Ca daca se intampla la BMW, nu i-ar costa 1 leu. Cum m-as fi simtit eu daca mi se intampla asa ceva la masina mea? Cum sa plateasca el ca si client daca eu i-am rupt-o? Dupa a inceput sa se uite la bujii. Gata, gasise vinovatul. N-am pus tubulara care trebuie. I-am aratat ca tubulara de 10 mm se potriveste perfect pe hexagonul bujiei. Tot incerca sa dea vina pe mine. Asta m-a scos foarte mult din sarite. Si mai ales faptul ca a spus ca nu i-am zis nimic de vreun risc si ca a mai auzit si el de bujii rupte, dar nu la masini asa noi. Ca a vorbit el cu nu stiu ce mecanic la telefon si ca ala i-a zis ca nu exista sa se rupe bujia la masini moderne.

 

daca lucram in service si venea cineva ca tine ii dadeam cheia in mana sa o desfaca singur pe riscul lui.....nu era asa mai corect? :thumbsup:

Trebuia sa refuz sa-i mai fac lucrarea, am fost prost. Nici nu m-as fi gandit ca se va ajunge la asemenea circ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mai reshou, ti s-au prezentat sau nu riscurile si costurile aferente ruperii bujiei?

 

Nu. A zis ca daca mai invarte se rupe bujia dupa ce deja o rupsese. A zis dupa ca trebuie sa dea jos _chiulasa_ si eu am intrebat daca nu exista extractor de bujii a zis ca el recomanda sa dea jos _chiulasa_ sa cumper eu garnitura de _chiulasa_ si o monteaza el gratis. Ma repet cum sa il las pe el sa imi dea jos _chiulasa_ cand el nu stie sa scoata admisia si sa schimbe bujiile adica cat de prost sa fiu?

Atasat poze de la BMW cum era montata Admisia si poze cu bujiile.

 

Poze de la BMW primite acuma 20 de minute va dau fwd la mail daca vreti imi spuneti adresa si vedeti. Luni vine si factura pentru manopera plus Deviz pentru dat jos _chiulasa_ si refacut filet.

post-58159-0-79268900-1392395818_thumb.jpg

post-58159-0-70595300-1392396055_thumb.jpg

post-58159-0-21138200-1392396065_thumb.jpg

Edited by reshou
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu. A zis ca daca mai invarte se rupe bujia dupa ce deja o rupsese. A zis dupa ca trebuie sa dea jos _chiulasa_ si eu am intrebat daca nu exista extractor de bujii a zis ca el recomanda sa dea jos _chiulasa_ sa cumper eu garnitura de _chiulasa_ si o monteaza el gratis. Ma repet cum sa il las pe el sa imi dea jos _chiulasa_ cand el nu stie sa scoata admisia si sa schimbe bujiile adica cat de prost sa fiu?

Atasat poze de la BMW cum era montata Admisia si poze cu bujiile.

 

Poze de la BMW primite acuma 20 de minute va dau fwd la mail daca vreti imi spuneti adresa si vedeti. Luni vine si factura pentru manopera plus Deviz pentru dat jos _chiulasa_ si refacut filet.

 

Nu-i adevarat, te-am avertizat inainte. Insa n-ai cum sa recunosti asta pentru ca daca o faci, recunosti si ca n-ai de ce sa fii nemultumit.

 

Ti-au facut aia de la BMW poze? :laugh:

 

Devine din ce in ce mai amuzant. Cand vreodata stau unii de la o reprezentanta sa faca poze pentru tine? E aberant ceea ce zici.

 

Zici ca ai filetul distrus. Cine ti-a dat jos bujia ti-a distrus filetul, nu eu. Acum ai de refacut acel filet tocmai pentru ca ai preferat sa iei masina si sa faci scandal pe net in loc sa rezolvam totul in conditii amiabile.

 

Explica-mi si mie ce treaba am eu cu filetul bujiei pe care nu am reusit s-o desfac?

 

Pana la urma, simplificand totul, tu esti nemultumit ca ti-am rupt o bujie. Atat. Ceea ce infloresti tu n-are nici o legatura cu realitatea. Bujiile care nu erau stranse suficient si d-aia nu pornea motorul sau filetul distrus la bujia care n-a fost data jos. Astea sunt povesti. Cum spune o veche vorba romaneasca, tu vrei sa vinzi castraveti gradinarului.

Explicatiile tale sunt hilare.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

urata poveste...intr-adevar se intampla destul de des sa se mai rupa cate-o bujie la demontare..s-ar fi rupt oriunde ai fi mers cu masina..la orice service..

 

nu stiu daca e adevarata povestea cu uitatul pe net sa vada cum se desface o galerie de admisie, dar daca e adevarata e mai mult decat penibil..

 

:popcorn:

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Nu. A zis ca daca mai invarte se rupe bujia dupa ce deja o rupsese. A zis dupa ca trebuie sa dea jos _chiulasa_ si eu am intrebat daca nu exista extractor de bujii a zis ca el recomanda sa dea jos _chiulasa_ sa cumper eu garnitura de _chiulasa_ si o monteaza el gratis. Ma repet cum sa il las pe el sa imi dea jos _chiulasa_ cand el nu stie sa scoata admisia si sa schimbe bujiile adica cat de prost sa fiu?

Atasat poze de la BMW cum era montata Admisia si poze cu bujiile.

 

Poze de la BMW primite acuma 20 de minute va dau fwd la mail daca vreti imi spuneti adresa si vedeti. Luni vine si factura pentru manopera plus Deviz pentru dat jos _chiulasa_ si refacut filet.

 

da si cum putea sa-si dea seama ca se va rupe bujia fara sa incerce sa o slabeasca, a pus mana pe cheie si cand a tras a plesnit bujia, tac pac, din partea mea puteai sa suni la politie, eu veneam cu devizul cat costa extras bujie, cat costa demontat chiulasa.... prestari servicii se cheama , ce aia la reprezentanta ti-o repara gratis?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

urata poveste...intr-adevar se intampla destul de des sa se mai rupa cate-o bujie la demontare..s-ar fi rupt oriunde ai fi mers cu masina..la orice service..

 

nu stiu daca e adevarata povestea cu uitatul pe net sa vada cum se desface o galerie de admisie, dar daca e adevarata e mai mult decat penibil..

 

:popcorn:

Totusi sa folosim logica si bunul simt. Am 60 de pagini pe topic. Au fost o gramada de pe acest forum care au si facut review. Sunt foarte multi care au facut review pozitiv pe topicul meu. Care sunt sansele ca cineva care reuseste sa repare cutii automate si sa faca mecanica generala, inclusiv demontat chiulase, schimbat distributii, reconditionat vanos etc. sa nu fie in stare sa dea jos o galerie de admisie?

 

Intr-adevar m-am uitat in TIS sa vad daca mai e cumva vreun surub intr-o pozitie ascunsa, insa de aici pana la a cautat disperat raspunsuri pe net si a suna pe altcineva pentru asta e cale lunga.

 

Nu vad care-i problema daca un mecanic foloseste documentatia de fabrica. Avea o-ring-ul de la EGR nou si din cauza asta tinea galeria prinsa chiar daca toate suruburile erau date jos. Mi s-a parut mai inteligent sa verific daca mai e prinsa in altceva decat sa trag de ea si sa-i stric ceva. Pana la urma, e o piesa din plastic.

Galeria de N47 se aseamana putin ca forma cu cea de la M54, adica sunt si unele suruburi plasate mai putin accesibil. La un M57 dai jos suruburile foarte usor, toate sunt la vedere.

Edited by Service Premium
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Update: In cele din urma BMW-ul a gasit problema. Bujiile care au fost montate de niste baieti de la un service de pe forum nu au fost infiletate pana la capat.O sa vedem acuma dupa ce le infileteaza cei de la BMW care e problema si sa vedem si nota de plata.

 

Asta e prosteala pe fata, daca iti pierdea compresie pe la bujii nu mai mergea motorul.

Nu pot sa cred cum isi bate joc de oameni bavaria pe multi bani

Link to comment
Share on other sites

fara sa vreau sa explodeze lumea pe aici , eu la schimb bujii efectuat la Alex Teille am intrebat ce se intampla daca se rupe bujia si mi-au spus ca e problema lor , eu am venit la schimb bujii si atat . Restul e cancan fiecare isi duce masina unde doreste , pretul cel mai mic nu trebuie sa fie criteriul decisiv .

 

@myx, asa se poate intampla si la schimbul de ulei, salti masina si cand vrei sa desfaci surubul de golire se rupe filetul, masina nu mai e in garantie la reprezentanta nu ai platit pentru prelungire de garantie deci suporti costurile nu?

doar nu o sa-ti cumpere o baie de ulei mecanicul care a desfacut surubul, retine desfacut nu strans, daca el strange este pasibil de vina, nu a respectat tabelul cu indicatii....atunci ai un caz concret, trebuie sa repare

 

nu vreau sa te superi dar cred ca s-a referit la faptul ca o rezolva ei implicit tu urmand sa platesti costurile, sau poate te cunoaste e prietenul tau si nu se pune problema sa nu te serveasca, poate ai luat piese de mii de euro de la el cum de altfel cred ca ai si facut :wink:

 

alt exemplu, te duci la vulcanizare si cand desface ala prezoanele unul se rupe, asta ce inseamana ca el e de vina si trebuie sa-ti cumpere prezoane si sa-ti demonteze etrier si disc ca sa-ti extraga capatul de surub?

 

unde sa ma duc sa umflu rotile la reprezentanta? da daca aveam masina noua, garantie sau e in leasing, o duc unde trebuie sa se spele pe cap :cool:

 

no offence myx

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@reshou cel mai bine era sa vorbesti cu el sa te trimita undeva sa-ti scoti bujia rupta in siguranta.

Exista tot felul de truse pentru asa ceva, si nu mai stricai nimic ca raul fusese deja facut.

 

Fac pariu cu tine ca masina tot nu o sa mearga si dupa ce o iei de la bavaria.

Asta ca nu au fost stranse e vrajala ieftina pentru ca nu i-au dat de cap atata timp.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

no offence myx

Nu este nici o suparare cu mentiunea ca nu am luat piese de mii de E de la el ca nu aveam de ce ,cumpar cand am nevoie de piese originale in special , sunt simplu client pt el si cam atat.Poate ca el are destule metode sa rezolve situatia asta daca apare , habar nu am , asta e raspunsul pe care l-am primit si in general la operatiuni mai riscante prefer un service bazat si oameni cu experienta.Si e vb strict de schimb bujii , unde cel mai mare risc asta este si eu eram constient , in rest normal ca intr-un service apar situatii inevitabile, se poate rupe orice samd .

In rest cancanul asta e inevitabil, daca omul a fost anuntat de posibilitate risc rupere bujie e game over dpmdv .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu-i adevarat, te-am avertizat inainte. Insa n-ai cum sa recunosti asta pentru ca daca o faci, recunosti si ca n-ai de ce sa fii nemultumit.

 

Ti-au facut aia de la BMW poze? :laugh:

 

Devine din ce in ce mai amuzant. Cand vreodata stau unii de la o reprezentanta sa faca poze pentru tine? E aberant ceea ce zici.

 

Zici ca ai filetul distrus. Cine ti-a dat jos bujia ti-a distrus filetul, nu eu. Acum ai de refacut acel filet tocmai pentru ca ai preferat sa iei masina si sa faci scandal pe net in loc sa rezolvam totul in conditii amiabile.

 

Explica-mi si mie ce treaba am eu cu filetul bujiei pe care nu am reusit s-o desfac?

 

Pana la urma, simplificand totul, tu esti nemultumit ca ti-am rupt o bujie. Atat. Ceea ce infloresti tu n-are nici o legatura cu realitatea. Bujiile care nu erau stranse suficient si d-aia nu pornea motorul sau filetul distrus la bujia care n-a fost data jos. Astea sunt povesti. Cum spune o veche vorba romaneasca, tu vrei sa vinzi castraveti gradinarului.

Explicatiile tale sunt hilare.

 

 

Atasez Prin Screen cu mailul de la Bavaria. Cine nu ma crede il rog frumos sa imi scrie adresa de email si ii fac fwd la mailul primit. O sa iti arat si factura pe care scrie exact ceeea ce au constatat ei. Daca nu crezi ca cei de la BMW pot sa trimita poze poftim dovada. Nu vreau decat sa recunosti ca ai gresit.Ti-am zis ca nu vreau daune nu vreau nimic. Doar sa iti ceri scuze pentru ca ai fost prea increzut si ai gresit de la faptul ca nu ai stiut sa dai galeria jos la faptul ca nu ai montat galeria cum trebuie si ca probabil trebuia sa il asculti pe colegul tau care a zis clar ca e motorul rece sa nu desfaci bujiile ca se rup si tu ai zis ca masina e noua si nu o sa se intample.

post-58159-0-22992600-1392400607_thumb.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Atunci cand spui ca ai service iti asumi niste riscuri, eu nu cred ca omul a stiut ca se va rupe bujia si daca sa rupt asta este tu ca service trebuia sa vi frumos cu trusa si mai puneai ceva la manopera, nu trebuia sa il lasi sa plece cu masina asa si i-ai mai spus si de 1000 de lei ptr _chiulasa_....nu se mai ajungea la asta, dupa mine vina este impartita.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Atunci cand spui ca ai service iti asumi niste riscuri, eu nu cred ca omul a stiut ca se va rupe bujia si daca sa rupt asta este tu ca service trebuia sa vi frumos cu trusa si mai puneai ceva la manopera, nu trebuia sa il lasi sa plece cu masina asa si i-ai mai spus si de 1000 de lei ptr _chiulasa_....nu se mai ajungea la asta, dupa mine vina este impartita.

 

Eu am recunoscut ca sunt de vina ca am dus masina acolo si poate ca nu trebuia. Omul a zis ca se va rupe bujia dupa ce a rupt-o. Il lasam sa refaca ceea ce a stricat dar oricare dintre voi erati in locul meu si vedeati cum a lucrat si ca nu stia cum sa desfaca cum sa puna la loc se uita pe net suna prieteni .... Cum puteam eu sa il las sa dea _chiulasa_ jos. Pai masina mea este cobai sa invete ei mecanica? El nu crede ca BMW da poze. I-am aratat. El nu crede ca a montat prost galeria I-am aratat poze. El nu crede ca asta a avut vreo vina(o sa ii atasez pe site factura de la BMW). Se poate verifica la domnul de la urziceni(scrieti pe google extractie bujii urziceni) si vedeti ca e un tip care le extrage si va confirma ca am fost la el in aceeiasi zi (intr-o sambata) si am facut extractie de bujie. Nu stiu daca el a gresit cand a scos bujia si s-a stricat filetul cert este ca eu am fost la cei de la Premium Service sa imi schimbe 4 bujii si releul ei au schimbat 3 si releul au rupt una eu mi-am respectat partea mea (am platit integral pentru 4 si nici o secunda nu i-am dat impresia ca nu as face acest lucru) si tot el este cel care ma scoate pe mine vinovat. Cand l-am intrebat cine e de vina ca s-a rupt bujia a spus ca persoana care nu a schimbat bujiile la timp. :) O sa ma duc sa il caut pe ala sa vedem ce parere are el :). Nu a schimbat bujia 2 la timp dar bujia 1,3,4 le-a schimbat ce om.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare o prostie sa te duci cu masina in service pt schimb bujii si aia sa te puna sa mai dai 1000 lei manopera pt ca s-a rupt o bujie.

 

De-aia m-am adresat unui service unde aia se presupune ca stiu ce fac.

 

 

Eu nu cred ca a exista vreun caz de bujie rupta in reprezentanta si sa iti bage costuri de 2000+ LEI in plus pe factura pt ca "ai avut ghinion".

  • Like 8
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare o prostie sa te duci cu masina in service pt schimb bujii si aia sa te puna sa mai dai 1000 lei manopera pt ca s-a rupt o bujie.

 

De-aia m-am adresat unui service unde aia se presupune ca stiu ce fac.

 

 

Eu nu cred ca a exista vreun caz de bujie rupta in reprezentanta si sa iti bage costuri de 2000+ LEI in plus pe factura pt ca "ai avut ghinion".

 

Repet greaseala este de partea mea si a celorlalti care apeleaza la astfel de garaje. Sunt mecanici si oameni care inca invata. Nici la BMW nu sunt straluciti puteti vedea cat a durat sa vada ce problema are masina din ce am postat. Dar va spun ca in momentul in care am dat mail in Germania au raspuns cei de acolo si s-au ocupat baietii de masina si au rezolvat. Si am vorbit cu ei si au zis clar ca nu imi vor factura "incercarile lor" de a reusi sa vada ce are masina. Asta inseamna servicii Premium nu sa te lase cu masina fara o bujie si sa spuna ca este din vina ta.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.