Jump to content

e90 LCI nu porneste la rece


Recommended Posts

Intrebarea mea este daca acea bujie se putea scoate fara sa se rupa de reprezentanta BMW sau alt service.

 

Daca acea bujie nu se poate desface de nimeni fara sa se rupa, atunci ii inteleg punctul de vedere al lui Service Premium, mai ales daca i-a si zis riscul clientului in prealabil si acesta a fost de acord.

 

Nu vad rostul acelui mail dat in Germania. Din ceea ce am vazut eu din acest topic, tu reshou ai fost cel putin la 4 service-uri / mecanici ce ti-au umblat la masina. In Germania ai reclamat reprezentanta BMW si aici pe forum service-ul Service Premium. Sa inteleg ca tu ai fost la reprezentanta BMW si ai raportat faptul ca masina iti porneste greu, ei ti-au facut constatare si ti-au zis ca trebuie sa schimbi bujiile si releul si apoi tu te-ai dus la Service Premium si ai schimbat bujiile. Apoi ai vazut ca masina porneste la fel de greu si ai trimis mail in Germania acuzand faptul ca reprezentanta BMW ti-a pus un diagnostic gresit??

 

Eu te inteleg doar dintr-o experienta personala asemanatoare: la cateva luni dupa ce am cumparat o masina sh, am fost sa schimb distributia la un service recomandat de diversi. Dupa ce am achitat si am incercat sa plec cu masina, fix in curtea service-ului mi s-a oprit motorul urat. Au bagat masina inapoi in service si s-a constatat ca distributia a sarit de la punct. Eu am dat vina pe ei pentru ca nu au montat cum trebuie distributia iar ei au dat vina pe mine ca am adus masina cu un defect ascuns si incerc eu sa-i scot pe ei vinovati. OPC-ul nu m-a ajutat si a trebuit sa-mi repar masina pe banii mei. Reparatia a tinut fix 2 ani dupa care am vandut masina fara motor :) Noroc, ghinion ? Patania mea este total offtopic dar experienta este asemanatoare.

Edited by iwolffy
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

la cateva luni dupa ce am cumparat o masina sh, am fost sa schimb distributia la un service recomandat de diversi. Dupa ce am achitat si am incercat sa plec cu masina, fix in curtea service-ului mi s-a oprit motorul urat. Au bagat masina inapoi in service si s-a constatat ca distributia a sarit de la punct.

Pe distributie se da garantie cata vreme schimbi tot kitul ( role + curea - fie ca include sau nu pompa de apa care in cele mai multe cazuri e angrenata de cureaua de distributie).

Link to comment
Share on other sites

Intrebarea mea este daca acea bujie se putea scoate fara sa se rupa de reprezentanta BMW sau alt service.

 

Daca acea bujie nu se poate desface de nimeni fara sa se rupa, atunci ii inteleg punctul de vedere al lui Service Premium, mai ales daca i-a si zis riscul clientului in prealabil si acesta a fost de acord.

 

Nu vad rostul acelui mail dat in Germania. Din ceea ce am vazut eu din acest topic, tu reshou ai fost cel putin la 4 service-uri / mecanici ce ti-au umblat la masina. In Germania ai reclamat reprezentanta BMW si aici pe forum service-ul Service Premium. Sa inteleg ca tu ai fost la reprezentanta BMW si ai raportat faptul ca masina iti porneste greu, ei ti-au facut constatare si ti-au zis ca trebuie sa schimbi bujiile si releul si apoi tu te-ai dus la Service Premium si ai schimbat bujiile. Apoi ai vazut ca masina porneste la fel de greu si ai trimis mail in Germania acuzand faptul ca reprezentanta BMW ti-a pus un diagnostic gresit??

 

Eu te inteleg doar dintr-o experienta personala asemanatoare: la cateva luni dupa ce am cumparat o masina sh, am fost sa schimb distributia la un service recomandat de diversi. Dupa ce am achitat si am incercat sa plec cu masina, fix in curtea service-ului mi s-a oprit motorul urat. Au bagat masina inapoi in service si s-a constatat ca distributia a sarit de la punct. Eu am dat vina pe ei pentru ca nu au montat cum trebuie distributia iar ei au dat vina pe mine ca am adus masina cu un defect ascuns si incerc eu sa-i scot pe ei vinovati. OPC-ul nu m-a ajutat si a trebuit sa-mi repar masina pe banii mei. Reparatia a tinut fix 2 ani dupa care am vandut masina fara motor :) Noroc, ghinion ? Patania mea este total offtopic dar experienta este asemanatoare.

 

Nu ai inteles bine.

1. Masina nu pornea cum trebuie la rece si am fost am pus un tester pe ea la un service a aparut eroare pe Glow Control Plug Unit.

2. Am dus masina la service Premium au schimbat 3 bujii (povestea ca s-a rupt 1). Am fost la Urziceni a fost extrasa si s-a montat si a 4-a bujie.

3. Masina pornea foarte greu la rece si am zis sa ma duc la BMW sa vedem ce zic ei.

4. Initial au zis ca e de la bujii si eu le-am zis ca sunt noi le-au verificat si au zis ca nu e de la bujii. La 3 zile au sunat si au zis ca e de la injectoare. Eu am zis ca nu cred dar daca ei vor sa le verifice si eu voi plati pentru verificare. Dupa inca 2 zile m-au sunat sa imi spuna ca au pus injectoare noi si masina porneste la fel si ei cred ca e o problema de soft.(voiau sa schimb ECU). Le-am spus ca voi veni a doua zi sa iau masina de la ei. Am considerat ca e necesar sa dau mail sa le ofer un feedback despre serviciile primite la ei in service. Nu am scris DECAT ce s-a intamplat. M-a sunat domnul de la service si mi-a zis ca a primit mail si ca ei nu sunt de acord sa iau eu masina pana cand nu rezolva problema. Eu am zis ca daca ei considera ca o rezolva o sa o las.

5. Au sunat dupa cateva zile si au zis ca de vina au fost bujiile ca nu au fost infiletate cat trebuie si ca nu ajungeau pana in capatul pistonului. Eu am zis sa le infileteze la loc si ei au zis ca asa o sa faca. A revenit dupa cateva ore ca filetul la bujia nr 2 este stricata si trebuie facut filet nou si am zis sa imi spuna un pret estimativ au zis ca 1k euro am zis ca e ok si ca o sa vin luni sa rezolv. Cand am ajuns luni mi-au dat devizul care l-am atasat.

 

Sper ca ai inteles acuma.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am inteles si uite parerea mea in functie de cum ai procedat tu:

 

1. Ai facut diagnoza la un service si ti-a aparut eroare pe Glow Control Plug Unit. Ei ti-au recomandat sa schimbi bujiile? Asta a fost diagnosticul pus de ei cand ai raportat problema cu pornitul greu? Daca da, atunci parerea mea e ca trebuia sa schimbi tot la ei si bujiile. E usor de pus un diagnostic; mai dificil e sa fie si cel corect.

 

2. Individul de la Urziceni ti-a umblat si el la admisie? Daca da, atunci nu poti fi sigur cine ti-a montat prost admisia. Cel de la Urziceni nu a observat ca cele 3 bujii nu sunt infiletate cum trebuie? Banuiesc ca ar trebui sa se observe ochiometric acest lucru. Mai ales de cineva care se recomanda specialist in extractie de bujii.

 

3. Ok aici

 

4 si 5. Ai descris intr-adevar o experienta negativa avuta cu reprezentanta BMW. Ce nu mi-e clar mie e daca ti-au infiletat pana la urma cele 3 bujii ce se puteau infileta pana la capat sau le-au lasat asa cum sunt. Stii cumva daca au umblat la ele? Daca au umblat si le-au strans bine, cum iti porneste acum masina? Daca n-au umblat la ele atunci poti sa te duci inapoi la Service Premium si sa-i demonstrezi faptul ca nu ti-a efectuat cum trebuie operatiunea schimbului de bujii.

 

Aceste bujii nu se strang la cuplu?

Edited by iwolffy
Link to comment
Share on other sites

Am inteles si uite parerea mea in functie de cum ai procedat tu:

 

1. Ai facut diagnoza la un service si ti-a aparut eroare pe Glow Control Plug Unit. Ei ti-au recomandat sa schimbi bujiile? Asta a fost diagnosticul pus de ei cand ai raportat problema cu pornitul greu? Daca da, atunci parerea mea e ca trebuia sa schimbi tot la ei si bujiile. E usor de pus un diagnostic; mai dificil e sa fie si cel corect.

 

2. Individul de la Urziceni ti-a umblat si el la admisie? Daca da, atunci nu poti fi sigur cine ti-a montat prost admisia. Cel de la Urziceni nu a observat ca cele 3 bujii nu sunt infiletate cum trebuie? Banuiesc ca ar trebui sa se observe ochiometric acest lucru. Mai ales de cineva care se recomanda specialist in extractie de bujii.

 

3. Ok aici

 

4 si 5. Ai descris intr-adevar o experienta negativa avuta cu reprezentanta BMW. Ce nu mi-e clar mie e daca ti-au infiletat pana la urma cele 3 bujii ce se puteau infileta pana la capat sau le-au lasat asa cum sunt. Stii cumva daca au umblat la ele? Daca au umblat si le-au strans bine, cum iti porneste acum masina? Daca n-au umblat la ele atunci poti sa te duci inapoi la Service Premium si sa-i demonstrezi faptul ca nu ti-a efectuat cum trebuie operatiunea schimbului de bujii.

 

Aceste bujii nu se strang la cuplu?

1. Cei care au facut diagnoza nu muncesc in weekend si in timpul saptamanii nu am putut eu sa ma duc. Decizia de a schimba bujiile a venit de la mine.

 

2. La Urziceni am stat 2 ore. Eu am stat langa el tot timpul si am vazut cum a lucrat si ce a facut. Nu am dat jos admisia si nici macar alimentarea la celelalte bujii.A scos bujia rupta si a pus aia noua pe care o aveam eu in portbagaj.Am plecat de la el cu masina pe roti. Nu i-am zis sa verifice celalalte bujii sau altceva.Am sesizat atat la service premium cat si la tipul din urziceni faptul ca motorul tremura foarte tare cand opream masina. Ulterior am fost la Bimmer Service si nu era pusa mufa de la EGR. (nu ii condamn poate uita oricine).

 

4. Mi-au trimis poze cu bujiile scoase si au zis ca bujiile nu au fost infiletate pana la capat si sunt 100% siguri ca de acolo e problema. I-am multumit si i-am zis sa le puna la loc. Au zis ca le-au infiletat si ca bujia nr 2 sare din _chiulasa_. Atunci mi-au zis ca pot sa repare _chiulasa_ si ma costa cam 1k euro. Am zis ca e ok si ca ne vedem luni. Luni mi-au dat proforma pe care am postat-o. Mentionez ca masina a mai fost nesupravegheata doar la MHS dar nu cred ca cei de acolo au dat jos admisia sau nu au strans bujiile cum trebuie.Cei de la Service Premium sunt baieti muncitori dar cel care pune reply aici l-am cunoscut e genul de persoana care nu o sa recunoasca niciodata ca a uitat sa puna mufa la EGR si ca poate s-a grabit cand a montat admisia si a prins un furntun intre admisie si _chiulasa_(in poze atasate primite de la BMW). Nu ma pricep la mecanica dar imi pare destul de ciudat ca bujiile care nu sunt infiletate pana la capat sa creeze acele simptome descrise de mine. Nu contest ceea ce au specificat cei de la BMW. Eu nu am facut plangere la BMW am oferit un feedback. De fiecare data cand pleci de la ei din service la 2-3 zile te suna o domnisoara sa te intrebe despre calitatea serviciilor eu am considerat ca e necesar sa ofer un feedback si in Germania atata tot. Si la premium Service am oferit un feedback pe forum pentru ca eu aici am auzit de ei si asa mi se pare normal.

 

cand intra masina la vanzare ca sa se inchida topicu?

Daca era de vanzare rezolvam problema cu Helicoil. Cum nu e de vanzare o voi rezolva fie cu refacere filet fie cu inlocuire _chiulasa_.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da ce are mai nene masina asta ? ce in 3 bujii nu porneste iarna cand sunt -15 grade de exemplu ?? , filetul este distrus clar de cel care a facut extractia , nu este de vina nimeni ca s-a rupt bujia , se mai rup daca au fost stranse prea tare sau nu au fost schimbate... se depune calamina acolo , sunt destul de fragile , nu sunt din fier plin ca un surub
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

da ce are mai nene masina asta ? ce in 3 bujii nu porneste iarna cand sunt -15 grade de exemplu ?? , filetul este distrus clar de cel care a facut extractia , nu este de vina nimeni ca s-a rupt bujia , se mai rup daca au fost stranse prea tare sau nu au fost schimbate... se depune calamina acolo , sunt destul de fragile , nu sunt din fier plin ca un surub

 

a ramas cum a cazut , nu erau bujiile infiletate pana la capat :laugh:

Link to comment
Share on other sites

4. Mi-au trimis poze cu bujiile scoase si au zis ca bujiile nu au fost infiletate pana la capat si sunt 100% siguri ca de acolo e problema. I-am multumit si i-am zis sa le puna la loc. Au zis ca le-au infiletat si ca bujia nr 2 sare din _chiulasa_.

 

Ideea ca de la o bujie neinfiletata pana la capat nu-ti porneste masina e o ineptie.

Si ca sa o luam logic si cronologic, tie nu-ti pornea masina de dinainte sa schimbi bujiile. Verdictul asta cu bujiile e atat ilogic cat si imposibil de probat acum.

Este imposibil sa nu fi strans bujiile pana la capat. Filetul e foarte scurt. In plus, si daca acceptam ideea ca bujiile nu erau stranse suficient, masina tot ar porni pentru ca atata timp cat bujiile sunt montate si functioneaza, tot vor reusi sa incalzeasca camera de ardere, indirent daca sunt cu 1-2 mmm mai departe de locul ideal. Desi asa ceva e cum am zis o aberatie. Aia cu bujia care sare e din nou o aberatie, prosteala pe fata. Pai au dat bujia jos desfiletand-o, iar apoi nu o mai pot pune pentru ca sare? Te-au mirosit ca n-ai nici o legatura cu subiectul si au inceput sa o dea in prosteli. Sau ti-au zis altfel si nu mai tii tu minte.

 

 

Mentionez ca masina a mai fost nesupravegheata doar la MHS dar nu cred ca cei de acolo au dat jos admisia sau nu au strans bujiile cum trebuie.Cei de la Service Premium sunt baieti muncitori dar cel care pune reply aici l-am cunoscut e genul de persoana care nu o sa recunoasca niciodata ca a uitat sa puna mufa la EGR si ca poate s-a grabit cand a montat admisia si a prins un furntun intre admisie si _chiulasa_(in poze atasate primite de la BMW).

Ideea aici e foarte simpla. Facand o paralela, daca te duci cu calculatorul la reparat, cei de acolo iti pun un sigiliu. Daca tu dupa rupi acel sigiliu sau ti-l rupe cineva de la alt service de calculatoare, in mod automat pierzi orice garantie din partea service-ului care ti-a reparat initial calculatorul.

Atata timp cat te-ai dus la n service-uri dupa ce ai fost la mine, nu mai ai cum sa dai vina pe mine din nici un punct de vedere, mai putin ruperea bujiei, desi am stabilit ca acolo nu e vorba de vina cuiva.

Chiar n-am de unde sa stiu si nici tu nu o poti fii 100% sigur cine ti-a mai umblat la admisie, cine nu ti-a pus vreo mufa sau altceva daca dupa ce ai fost la mine ai fost cel putin la Robert TAU, Bunicul din Urziceni (deja suna a film prost) si apoi la BMW.

 

Daca eu as putea sa uit sa pun o mufa? Evident. Greseala este umana. Insa, ca sa fim foarte corecti, masina ta nu era gata. In mod normal, dupa un schimb de bujii trebuia sa pun testerul, trebuia sa vedem daca mai exista vreo eroare. Tu ai plecat in ideea de a reveni luni pentru desfacerea bujiei rupte. Ceea ce nu ai mai facut.

 

Eu nu am facut plangere la BMW am oferit un feedback. De fiecare data cand pleci de la ei din service la 2-3 zile te suna o domnisoara sa te intrebe despre calitatea serviciilor eu am considerat ca e necesar sa ofer un feedback si in Germania atata tot. Si la premium Service am oferit un feedback pe forum pentru ca eu aici am auzit de ei si asa mi se pare normal.

Ai facut plangere pentru a-i strange cu usa pe cei de la reprezentanta. Doar ca outcome-ul, ca sa ma exprim si eu tot in engleza, nu a fost cel asteptat.

E destul de urat sa le faci reclamatie in Germania din moment ce acel consilier de service de la BMW ti-a trimis pana si poze pe email, deci, cel putin la modul declarativ si aparent, ti-a oferit tot sprijinul si toata atentia sa. Si, in plus, e urat sa faci reclamatii cat masina e inca acolo.

 

Cat despre presupusul feedback pe care l-ai facut pentru service-ul meu, asta e din nou o minciuna. Tot cronologic vorbind, povestea e in felul urmator.

1. In ziua respectiva de sambata ai fost la atelierul meu. Bujia s-a rupt, am stabilit sa ne vedem luni cand veneai sa lasi masina. Mi-ai servit si o vrajeala cum ca tu de fapt n-ai ramas cu o impresie proasta si ca speri intr-adevar sa nu-ti schimbi parerea nici pana la sfarsitul lucrarii.

2. M-ai sunat sambata dupa vreo 3 ore sa-mi zici ca ai fost la un om specializat pe extras bujii. Un mare expert din Urziceni si erai suparat ca ai cheltuit motorina aiurea si ca ai batut drumul degeaba, fapt pentru care mi-ai cerut o revizie gratuita. Ceea ce eu am acceptat tocmai ca sa nu am un client nemultumit.

3. Saptamana urmatoare acelui week-end am fost anuntat de un client si am si vazut pe telefonul sau un pm dat multor utilizatori de pe forum in care relatai pe scurt experienta avuta la service-ul meu, spunand ca ne-am batut joc de tine, ca ti-am rupt bujia si ca recomanzi tuturor sa evite service-ul. Asta in conditiile in care cerusei revizii gratis si n-ai spus nimic negativ in mod public.

4. Ti-am facut si eu o recenzie negativa fix pentru acest lucru la mine pe topic.

5. Ai scris despre asta pe acest topic.

 

Daca era de vanzare rezolvam problema cu Helicoil. Cum nu e de vanzare o voi rezolva fie cu refacere filet fie cu inlocuire _chiulasa_.

Foarte urat se intelege. Cu alte cuvinte, conform logicii tale, daca era de vanzare dadeai teapa mai departe si reparai totul cat mai ieftin.

Filetul ala e distrus, nu mai ai ce sa refaci.

==============

 

 

Ca sa fie foarte clar, daca un motor diesel este in stare buna, va porni la -10 sau -15 grade chiar daca nu are bujiile incandescente functionale. Da, va invarti de mai multe ori. Poate ca nu va porni din prima. Insa va porni. Cu siguranta masina are altceva. Probabil pe la una dintre pompele de motorina.

Edited by Service Premium
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ideea ca de la o bujie neinfiletata pana la capat nu-ti porneste masina e o ineptie.

Si ca sa o luam logic si cronologic, tie nu-ti pornea masina de dinainte sa schimbi bujiile. Verdictul asta cu bujiile e atat ilogic cat si imposibil de probat acum.

Este imposibil sa nu fi strans bujiile pana la capat. Filetul e foarte scurt. In plus, si daca acceptam ideea ca bujiile nu erau stranse suficient, masina tot ar porni pentru ca atata timp cat bujiile sunt montate si functioneaza, tot vor reusi sa incalzeasca camera de ardere, indirent daca sunt cu 1-2 mmm mai departe de locul ideal. Desi asa ceva e cum am zis o aberatie. Aia cu bujia care sare e din nou o aberatie, prosteala pe fata. Pai au dat bujia jos desfiletand-o, iar apoi nu o mai pot pune pentru ca sare? Te-au mirosit ca n-ai nici o legatura cu subiectul si au inceput sa o dea in prosteli. Sau ti-au zis altfel si nu mai tii tu minte.

 

 

 

Ideea aici e foarte simpla. Facand o paralela, daca te duci cu calculatorul la reparat, cei de acolo iti pun un sigiliu. Daca tu dupa rupi acel sigiliu sau ti-l rupe cineva de la alt service de calculatoare, in mod automat pierzi orice garantie din partea service-ului care ti-a reparat initial calculatorul.

Atata timp cat te-ai dus la n service-uri dupa ce ai fost la mine, nu mai ai cum sa dai vina pe mine din nici un punct de vedere, mai putin ruperea bujiei, desi am stabilit ca acolo nu e vorba de vina cuiva.

Chiar n-am de unde sa stiu si nici tu nu o poti fii 100% sigur cine ti-a mai umblat la admisie, cine nu ti-a pus vreo mufa sau altceva daca dupa ce ai fost la mine ai fost cel putin la Robert TAU, Bunicul din Urziceni (deja suna a film prost) si apoi la BMW.

 

Daca eu as putea sa uit sa pun o mufa? Evident. Greseala este umana. Insa, ca sa fim foarte corecti, masina ta nu era gata. In mod normal, dupa un schimb de bujii trebuia sa pun testerul, trebuia sa vedem daca mai exista vreo eroare. Tu ai plecat in ideea de a reveni luni pentru desfacerea bujiei rupte. Ceea ce nu ai mai facut.

 

 

Ai facut plangere pentru a-i strange cu usa pe cei de la reprezentanta. Doar ca outcome-ul, ca sa ma exprim si eu tot in engleza, nu a fost cel asteptat.

E destul de urat sa le faci reclamatie in Germania din moment ce acel consilier de service de la BMW ti-a trimis pana si poze pe email, deci, cel putin la modul declarativ si aparent, ti-a oferit tot sprijinul si toata atentia sa. Si, in plus, e urat sa faci reclamatii cat masina e inca acolo.

 

Cat despre presupusul feedback pe care l-ai facut pentru service-ul meu, asta e din nou o minciuna. Tot cronologic vorbind, povestea e in felul urmator.

1. In ziua respectiva de sambata ai fost la atelierul meu. Bujia s-a rupt, am stabilit sa ne vedem luni cand veneai sa lasi masina. Mi-ai servit si o vrajeala cum ca tu de fapt n-ai ramas cu o impresie proasta si ca speri intr-adevar sa nu-ti schimbi parerea nici pana la sfarsitul lucrarii.

2. M-ai sunat sambata dupa vreo 3 ore sa-mi zici ca ai fost la un om specializat pe extras bujii. Un mare expert din Urziceni si erai suparat ca ai cheltuit motorina aiurea si ca ai batut drumul degeaba, fapt pentru care mi-ai cerut o revizie gratuita. Ceea ce eu am acceptat tocmai ca sa nu am un client nemultumit.

3. Saptamana urmatoare acelui week-end am fost anuntat de un client si am si vazut pe telefonul sau un pm dat multor utilizatori de pe forum in care relatai pe scurt experienta avuta la service-ul meu, spunand ca ne-am batut joc de tine, ca ti-am rupt bujia si ca recomanzi tuturor sa evite service-ul. Asta in conditiile in care cerusei revizii gratis si n-ai spus nimic negativ in mod public.

4. Ti-am facut si eu o recenzie negativa fix pentru acest lucru la mine pe topic.

5. Ai scris despre asta pe acest topic.

 

 

Foarte urat se intelege. Cu alte cuvinte, conform logicii tale, daca era de vanzare dadeai teapa mai departe si reparai totul cat mai ieftin.

Filetul ala e distrus, nu mai ai ce sa refaci.

==============

 

 

Ca sa fie foarte clar, daca un motor diesel este in stare buna, va porni la -10 sau -15 grade chiar daca nu are bujiile incandescente functionale. Da, va invarti de mai multe ori. Poate ca nu va porni din prima. Insa va porni. Cu siguranta masina are altceva. Probabil pe la una dintre pompele de motorina.

 

Feedback-ul pe care l-am oferit la BMW Germania a fost facut inainte ca ei sa scoata bujiile.Eu nu am incercat sa ii strang cu usa pe cei de la BMW sa imi repare masina am oferit un feedback fiind surprins de faptul ca cei de la AB nu pot dupa o saptamana sa imi spuna ce are masina mea. Exact asa a fost problema.Si outcome-ul a fost cel asteptat cei de la BMW le-au dat mail si le-au spus ca masina nu poate sa plece din service pana cand ei nu vor stii ce problema are masina. Avand in vedere ca acolo lucreaza romani eu pot doar sa ii banuiesc ca au rezolvat problema romaneste,au spus ca bujiile sunt de vina pentru ca eu le-am spus ce am patit cand am schimbat bujiile ca sa ii ajute sa faca diagnoza. Probabil ca nu trebuia sa le las feedback si atunci aveam masina de ceva timp acasa si pana cand venea urmatorul sezon rece vedeam eu ce problema are masina(doar ca eu nu sunt genul ala). Am spus si mai sus daca eu platesc pentru un serviciu cat cere omul (nu ma duc la Bavaria si imi spune un pret si eu incep hai mai lasa 1 mil sau hai mai lasa 30 de lei) atunci am pretentia sa primesc acel serviciu mi se pare de bunt simt. Eu am cerut o constatare pe care o sa o platesc si ei imi spuneau ca nu stiu ce are masina dar banuiesc ca e o problema de ECU. Daca voiam sa ascult niste banuieli mergeam si dadeam bani la o ghicitoare. Asta am scris in feedback nu vreau sa strang pe nimeni cu usa. Nici pe tine nici pe cei de la BMW . Ma repet nu am pretentii nici de la tine nici de la BMW de nici un fel.

Link to comment
Share on other sites

Pai asa e cand te caci pe tine pentru doi lei;cheltui o suta..

 

Este o vorba, suntem prea saraci ca sa ne cumparam lucruri ieftine.

 

cati de aici schimba la reprezentanta bujiile si releul ?

 

Eu am schimbat, dar nu stiam de bmwclub si/sau alte service-uri.

 

si la reprezentanta se rup bujiile :sorcerer:

 

S-or fi. Asa cum am zis mai sus nu m-au pus sa semnez nimic si nici nu m-au instiintat ca daca se rupe trebuie sa platesc.

Edited by kma
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.