Jump to content

e90 LCI nu porneste la rece


Recommended Posts

eu nu inteleg ceva. la un moment se rupe filmul

 

ai scos bujia rupta, ai pus sau nu ai pus helicoil ?

tu ai sustinut ca nu ai pus helicoil.

daca doar ai infiletat bujia in filetul existent in chiulasa nu inteleg ce dracu au facut de nu mai sta bujia acolo

ti-au distrus chiulasa intentionat ?

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg ceva. la un moment se rupe filmul

 

ai scos bujia rupta, ai pus sau nu ai pus helicoil ?

tu ai sustinut ca nu ai pus helicoil.

daca doar ai infiletat bujia in filetul existent in chiulasa nu inteleg ce dracu au facut de nu mai sta bujia acolo

ti-au distrus chiulasa intentionat ?

Citez din ce a spus ala de la BMW : "A sarit filetul din _chiulasa_ cu tot cu bujie" si a inceput sa rada. :). Initial a zis ca a fost Helicoil si eu i-am spus ca nu a fost fiind eu am fost de fata cand s-a extras bujia. El a insistat ca ala a pus Helicoil si nu am vazut eu. Atunci eu i-am zis sa imi arate acel Helicoil. A sunat mecanicul sa imi arate Helicoilul si a venit cu raspunsul de mai sus : " A sarit filetul din _chiulasa_ cu tot cu bujie". Am cerut sa vad filetul din _chiulasa_ si a zis ca nu mai este era pe bujie filetul (radea si el de ce putea sa spuna).

Link to comment
Share on other sites

Citez din ce a spus ala de la BMW : "A sarit filetul din _chiulasa_ cu tot cu bujie" si a inceput sa rada. :). Initial a zis ca a fost Helicoil si eu i-am spus ca nu a fost fiind eu am fost de fata cand s-a extras bujia. El a insistat ca ala a pus Helicoil si nu am vazut eu. Atunci eu i-am zis sa imi arate acel Helicoil. A sunat mecanicul sa imi arate Helicoilul si a venit cu raspunsul de mai sus : " A sarit filetul din _chiulasa_ cu tot cu bujie". Am cerut sa vad filetul din _chiulasa_ si a zis ca nu mai este era pe bujie filetul (radea si el de ce putea sa spuna).

pt situatia asta e o singura explicatie , nu e chiulasa ta . Sa vedem verdictul final totusi .

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

vezi daca ramaneai la primul service si vorbeati ca oamenii nu se mai ajungea aici.

 

-s-a rupt bujia, bine asta e ,poti sa o extragi si cat costa ?

 

-11 lei, bine platesc cat face dar daca strici chiulasa imi cumperi noua, ok?

 

-da sau ba, si terminai discutia demult fara sa mai ai acum resentimente

 

ce ai patit in reprezentantele plm-le este o istorie urata, dar cred ca nu esti singurul

 

ti-au mai spus colegii, nu mai lasa masina din mana cu saptamanile, stai acolo la bar te uiti pe geam bei o cafea , vezi ce constata pe masina....

 

ca sa nu mai zic ca nu au gasit de ce nu porneste la rece

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

trebue sa ai o fisa cu care a intrat masina in service in care se bifeaza daca are zgarieturi,piese sau platicuri rupte,probabil nu ai stiut si nu ai acea fisa,fara aia e cam nasol ca nu ai nici un act care sa dovedeasca in ce stare era masina la intrare in service(eu am si o dacie dokker van si iam facut revizia la 20k,pana si acolo mi-au dat acea fisa)
Link to comment
Share on other sites

pt situatia asta e o singura explicatie , nu e chiulasa ta . Sa vedem verdictul final totusi .

 

Avand in vedere ca a facut reclamatie in Germania nu cred ca se risca sa schimbe chiulasa.

 

 

Eu cred altceva in schimb:

 

Cei de la AB au vrut sa-ti puna Helicoil.

Intre timp ai facut panarama in DE si din cauza asta si-au dat seama ca ei n-au ce sa mai caute cu helicoilul si l-au scos.(nu cred ca DE aproba helicoil si prostioare de genul asta)

Dupa ce l-au scos e normal sa-ti sara bujia si de asta ti-au facut factura pentru chiulasa noua.(convenient si pentru ei pentru ca dau bine in fata Germaniei)

 

Probabil de asta au insistat cu helicoiul.

Daca tot ai de gand sa faci scandal eu zic sa faci o expertiza(document SCRIS) in care sa afli daca a fost sau nu helicoil instalat.

Daca a fost inseamna ca ceea ce cred eu se adevereste iar ei au incercat sa faca o treaba buna(nu se stie daca au reusit sau doar s-au speriat de DE)

Edited by kma
Link to comment
Share on other sites

vezi daca ramaneai la primul service si vorbeati ca oamenii nu se mai ajungea aici.

 

-s-a rupt bujia, bine asta e ,poti sa o extragi si cat costa ?

 

-11 lei, bine platesc cat face dar daca strici chiulasa imi cumperi noua, ok?

 

-da sau ba, si terminai discutia demult fara sa mai ai acum resentimente

 

ce ai patit in reprezentantele plm-le este o istorie urata, dar cred ca nu esti singurul

 

ti-au mai spus colegii, nu mai lasa masina din mana cu saptamanile, stai acolo la bar te uiti pe geam bei o cafea , vezi ce constata pe masina....

 

ca sa nu mai zic ca nu au gasit de ce nu porneste la rece

 

Sunt foarte curios cati dintre colegii care se duc cu masina la reprezentanta chiar au timp de pierdut pe acolo. Sa zicem ca poate iti iei o zi concediu de la munca sa rezolvi o treaba dar nu iti poti lua 2 saptamani si oricum la Bavaria nu te lasa sa stai langa masina. Pur si simplu trebuie sa mergi pe incredere iar increderea asta e batjocorita cateodata din pacate. Din punctul meu de vedere, reshou nu are nicio vina ca s-a dus si a lasat masina la reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

@reshou

 

Eu te inteleg ca esti suparat de ce ti s-a intamplat, de aia "pierd" cateva min. acum, mai mult ptr. un sfat de viitor! Precizez ca am citit topicul asta de la primul post, toata perioada asta, asa ca stiu despre ce e vorba!

 

Punctul tau de vedere e corect, normal si civilizat, aplicabil in orice tara spre vest, dar dupa Ungaria, Serbia, poate chiar si Croatia! Dar si in vest, cu rezervele de rigoare, ptr. ca sunt convins ca si acolo se mai intampla din astea, insa doar rar si ca exceptii! In Romania insa in niciun caz!! Aici gasesti extrem de rar, oameni de cuvant, de treaba si corecti, care sa-si faca treaba! Restul isi spun "smecheri" si vor sa te fure, dintr-o frustrare tipica a prostului si incompetentului, care numai asa, poate capata si el un fel de "self-esteem"!

 

Revenind la concret! Eu am inteles ca tu ai apelat la Service Premium, dupa ce ai citit pe forum feedback-urile despre ei! Ai prins curaj si te-ai dus cu incredere! Dupa incidentul cu bujia eu zic insa ca te-ai pripit sa pleci asa de repede in alta parte! Puteai sa discuti direct, sa-i spui despre o posibila reclama negativa pe forum si sigur ajungeai la o intelegere! Mie cel ce se semneaza "Service Premium" mi se pare un om corect si de bun-simt, ptr. ca s-a oferit in repetate randuri sa ajungeti la o intelegere! Puteai eventual sa cauti pe google rapid, sau sa-i ceri sa-ti arate ei acolo, daca tot ai zis ca au verificat pe net cum se da admisia jos, daca incidentul cu bujia se intampla frecvent! Eu zic ca daca au tot "comis-o" ar fi fost foarte atenti cu tine si acum erai cu masina in regula! Asa acum e mai rau, iar daca asa te-au tratat cei de la AB, cum relatezi tu in final, mi se pare ff grav si eu zic acum ar trebui sa faci reclamatie in Germania! Dar mai trebuie sa si dovedesti! Din cate am citit forumul e plin de exemple asemanatoare legate de AB si nu numai!

 

In fine imi pare rau ptr. tine ptr. ce ti s-a intamplat, eu unul iti multumesc ca ai scris tot aici, fiindca asa, am mai invatat si eu cate ceva din patania ta si iti doresc sa iti repari masina cat mai repede si mai ieftin!

 

Bafta!

Edited by drrond7
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

vezi daca ramaneai la primul service si vorbeati ca oamenii nu se mai ajungea aici.

 

-s-a rupt bujia, bine asta e ,poti sa o extragi si cat costa ?

 

-11 lei, bine platesc cat face dar daca strici chiulasa imi cumperi noua, ok?

 

-da sau ba, si terminai discutia demult fara sa mai ai acum resentimente

 

ce ai patit in reprezentantele plm-le este o istorie urata, dar cred ca nu esti singurul

 

ti-au mai spus colegii, nu mai lasa masina din mana cu saptamanile, stai acolo la bar te uiti pe geam bei o cafea , vezi ce constata pe masina....

 

ca sa nu mai zic ca nu au gasit de ce nu porneste la rece

 

Din pacate eu muncesc de la 09.00 pana la 20:00 zilnic si vreau sa cred ca ma cost mai mult sa stau sa ma uit la ei decat sa muncesc. Oamenii cu care muncesc eu sunt de cuvant recunosc ca nu toti sunt romani(majoritatea sunt din alte tari ).Managementul de la AB este format din expati si am crezut ca nu sunt probleme iar cei care au scris pe forum inainte de ei au exagerat. Va spun eu ca nimic din ce ti se poate intampla la ei nu este o exagerare. Nu ma asteptam sa duc masina pe roti sa o iau pe platforma si sa nu mai spun de "masina ambulanta" pe care o folosesc ei sa verifice ce e stricat la masina. I-am anuntat de vineri ca o sa vin sambata sa iau masina si ei nu au avut bunul simt macar sa ascunda faptul ca au rupt mufa OBD o puteau baga acolo o acopereau cu capacul si eu ramaneam pagubit. Sa nu mai spun ca explicatia lui este de stand-up (a sarit filetul cu tot cu bujie , filetul de la _chiulasa_). Si i-am zis sa il imi arate acel filet a zis ca s-a distrus nu are ce sa imi arate. O sa ii dau in judecata chiar daca sunt convins ca sunt sanse mici sa castigi impotriva lor ca persoana fizica. Daca era masina pe firma (o multinationala) altfel era situatia.

Link to comment
Share on other sites

pt situatia asta e o singura explicatie , nu e chiulasa ta . Sa vedem verdictul final totusi .

Deci la BMW exista, intamplator desigur, o alta chiulasa cu probleme tot la bujia de la pistonul 2? Asta ar fi cea mai putin probabila explicatie.

Acceptand prin absurd premisa ca la BMW se fura ca-n codru, cine schimba o chiulasa cu probleme cu una tot cu probleme? Care-i pana la urma castigul?

Varianta asta cu furtul chiulasei e cea mai putin probabila. Paranoia are si ea utilitatea ei, dar nici chiar asa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Varianta asta cu furtul chiulasei e cea mai putin probabila. Paranoia are si ea utilitatea ei, dar nici chiar asa.

 

+1

 

Poate sunt alte incurcaturi, poate nu se leaga explicatiile pt ca au multe pe cap insa sa furi o chiulasa mi se pare putin SF.

Link to comment
Share on other sites

Deci la BMW exista, intamplator desigur, o alta chiulasa cu probleme tot la bujia de la pistonul 2? Asta ar fi cea mai putin probabila explicatie.

Acceptand prin absurd premisa ca la BMW se fura ca-n codru, cine schimba o chiulasa cu probleme cu una tot cu probleme? Care-i pana la urma castigul?

Varianta asta cu furtul chiulasei e cea mai putin probabila. Paranoia are si ea utilitatea ei, dar nici chiar asa.

De fapt pt tine tot topicul asta a fost paranoia , nu ai crezut poze , nimic nu e posibil esti iar atotcunoscator ,stii tu tot ce misca si la altii in service ciupanezu all the way gen :goodjob: , bine ai revenit pe forum

Edited by Myx
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

paranoia e la cote maxime , nu se mai pot schimba piese mari , sunt camere peste tot si pentru a inlocui asa o piesa e nevoie sa blochezi un post de lucru cu doi oameni pt cateva ore ,plus ca se vede o _chiulasa_ data jos recent , cine a desfacut stie ce vreau sa spun.

Nu stiu daca chiar au schimbat _chiulasa_. Daca as fi citit despre serviciile prestate de AB acu 1 luna as fi spus ca sunt SF-uri. Dar dupa ce am patit eu m-am convins ca sunt niste panarame. Golaneala de la AB din service nu difera cu nimic cu cea de la Vitan din targul auto sau de la Obor de la Piata.

Link to comment
Share on other sites

Au mai rupt si niste capace la fisele care se pun pe bujii. Se vedeau firele si eu stiu ca inainte nu era asa ca doar le-am mai vazut. Se vedea foarte urat. O sa imi spuna cei din service daca a fost pusa alta _chiulasa_. Oricum ii dau in judecata am vorbit cu fratemiu si saptamana viitoare fac plangerea si o introduc. O sa dureze ceva timp dar daca nu le face nimeni nimic o sa se tot comporte in halul asta.

 

Nu vei rezolva nimic. Nu trebuia sa duci masina acolo! Concentreaza-te pe rezolvarea problemei. Cu datul in judecata nu vei rezolva nimic. La expertiza tehnica nimeni nu va putea proba in instanta ordinea interventiilor, operatiilor s.a.m.d.

 

Si uite ca tot acolo sunt ...in baneasa :)) daca-i afecta comportamentul luau masuri .

 

Sunt acolo, dar sa vezi ce liniste este fata de vremurile lor de glorie... Atitudinea este tot aia insa. Timpul le va rezolva pe toate :)

 

Din pacate eu muncesc de la 09.00 pana la 20:00 zilnic si vreau sa cred ca ma cost mai mult sa stau sa ma uit la ei decat sa muncesc. Oamenii cu care muncesc eu sunt de cuvant recunosc ca nu toti sunt romani(majoritatea sunt din alte tari ).Managementul de la AB este format din expati si am crezut ca nu sunt probleme iar cei care au scris pe forum inainte de ei au exagerat. Va spun eu ca nimic din ce ti se poate intampla la ei nu este o exagerare. Nu ma asteptam sa duc masina pe roti sa o iau pe platforma si sa nu mai spun de "masina ambulanta" pe care o folosesc ei sa verifice ce e stricat la masina. I-am anuntat de vineri ca o sa vin sambata sa iau masina si ei nu au avut bunul simt macar sa ascunda faptul ca au rupt mufa OBD o puteau baga acolo o acopereau cu capacul si eu ramaneam pagubit. Sa nu mai spun ca explicatia lui este de stand-up (a sarit filetul cu tot cu bujie , filetul de la _chiulasa_). Si i-am zis sa il imi arate acel filet a zis ca s-a distrus nu are ce sa imi arate. O sa ii dau in judecata chiar daca sunt convins ca sunt sanse mici sa castigi impotriva lor ca persoana fizica. Daca era masina pe firma (o multinationala) altfel era situatia.

 

Fara sa te superi pe mine, daca mai crezi in asta cu expatii, vei repeta greselile facute pana acum. Expatii aia care ajung aici, acolo sunt cam printre ultimii. Si nu uita, sistemul, de acolo, de afara ii face functionali, ei luati individual nu prea ne depasesc la multe capitole. Iar o data ajunsi aici, sunt primii care ne depasesc in tare, stii cat de repede se invata cu raul, cu minciuna, cu hotia???

Edited by Dan Dan
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vei rezolva nimic. Nu trebuia sa duci masina acolo! Concentreaza-te pe rezolvarea problemei. Cu datul in judecata nu vei rezolva nimic. La expertiza tehnica nimeni nu va putea proba in instanta ordinea interventiilor, operatiilor s.a.m.d.

 

Eu nu cred ca e chiar atat de greu de castigat in conditiile in care eu am dus masina funcionand acolo si a trebuit sa o iau pe platforma.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca e foarte greu daca nu cumva imposibil. Acolo au umblat o gramada de maini. Vei vedea cand ajungi la un expert. Fara expertiza tehnica autorizata nu poti in cazul asta sa fundamentezi o actiune in instanta! Cred ca si asta costa, nu stiu cat, dar costa + timpul... Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

De fapt pt tine tot topicul asta a fost paranoia , nu ai crezut poze , nimic nu e posibil esti iar atotcunoscator ,stii tu tot ce misca si la altii in service ciupanezu all the way gen :goodjob: , bine ai revenit pe forum

 

Treaba e foarte simpla. La BMW nu e chiar ca in padure. Ca sa dai o chiulasa jos fara sa fie cazul ai nevoie de niste scule speciale pe care trebuie sa le iei de la magazie. Ai nevoie de timp. Fiecare masina nu se face intr-o hala izolata, totul este la vedere in service. Deci ar trebuie sa fie nevoie de complicitatea a prea multor oameni pentru a inlocui o piesa care deja era cu probleme. Adica si seful de service si consilierul care s-a ocupat de masina ar trebui sa fie mana in mana. Pentru ce? Pentru o chiulasa deja distrusa.

Nu bag mana in foc pentru nimeni si sunt sigur ca exista cazuri in care se mai inlocuieste rapid vreun senzor cu unul deja stricat sau se mai fura cateva bidoane de ulei sau antigel. Adica se mai fac gainarii. Dar sa se inlocuiasca o chiulasa cu totul, totusi e prea mult.

Intr-adevar, daca se ducea in service pentru cu totul alta problema si apoi se trezea ca are probleme la chiulasa, cu siguranta puteai sa crezi asa ceva, dar in situatia asta e o exagerare orice idee de piese furate.

Edited by Service Premium
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

apropo de uitatul in manual:

 

Eu APRECIEZ mecanicii care se uita in manual cand nu stiu.

Uneori ma uit eu in manual, tiparesc instructiunile si le dau mecanicilor. Insa 95% dintre ei imi spun "lasa ca stiu eu cum se face"

Mai demult un mecanic care "stia ce face" a incercat sa dea jos planetara parca. Si a inceput sa desfaca de sus, desi in manual scria ca se desface de jos partea aia pe care sta discul. Dupa un timp, a luat un ciocan. Apoi a luat un ciocan mai MARE (spre disperarea mea). Dupa care a trecut un coleg de-al lui si i-a zis "ce faci ma, trebuie sa desfaci de jos, nu de sus"

 

Deci, mai bine sa se uite 10 minute, ca de aia este manualul, decat sa ia ciocanul MARE si sa ciocaneasca cu orele in masina

 

 

reshou - trebuia sa ceri in scris acele explicatii SF privind bujiile zburatoare si filetele cu self-destruct. Si cu plasticele. Sa fie scrise pe fisa la iesirea din service.

Dupa care probabil daca trimiteai in Germania, s-ar putea rezolva (daca mai vrei sa rezolvi la ei)

 

Repet: din pacate nu avem inca certitudinea ca tot de mai sus are legatura cu pornirea la rece deficitara.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

apropo de uitatul in manual:

 

Eu APRECIEZ mecanicii care se uita in manual cand nu stiu.

Uneori ma uit eu in manual, tiparesc instructiunile si le dau mecanicilor. Insa 95% dintre ei imi spun "lasa ca stiu eu cum se face"

Mai demult un mecanic care "stia ce face" a incercat sa dea jos planetara parca. Si a inceput sa desfaca de sus, desi in manual scria ca se desface de jos partea aia pe care sta discul. Dupa un timp, a luat un ciocan. Apoi a luat un ciocan mai MARE (spre disperarea mea). Dupa care a trecut un coleg de-al lui si i-a zis "ce faci ma, trebuie sa desfaci de jos, nu de sus"

 

Deci, mai bine sa se uite 10 minute, ca de aia este manualul, decat sa ia ciocanul MARE si sa ciocaneasca cu orele in masina

 

 

reshou - trebuia sa ceri in scris acele explicatii SF privind bujiile zburatoare si filetele cu self-destruct. Si cu plasticele. Sa fie scrise pe fisa la iesirea din service.

Dupa care probabil daca trimiteai in Germania, s-ar putea rezolva (daca mai vrei sa rezolvi la ei)

 

Repet: din pacate nu avem inca certitudinea ca tot de mai sus are legatura cu pornirea la rece deficitara.

 

Nu vreau sa rezolv nimic la ei. Nu imi place sa fiu luat de prost sau sa rada lumea de mine in genul acelor bisnitari de la targ de la Vitan. Chiar daca fac plangere in Germania acea plangere ajunge la un manager din Romania care normal ca nu o sa isi certe colegii (si asa sunt platit prost). Nu mai am incredere nici in serviciile prestate de ei. Nici daca vor sa repare ceea ce au stricat nu ma mai duc la ei in service e exact aceiasi speta ca la restaurant daca ai refuzat mancarea nu ceri alta te ridici si pleci pentru ca stii ce urmeaza. Daca imi vor arata dovada ca a fost instalat un Helicoil sau ca a "sarit" filetul atunci imi voi cere scuze. Asta voi cere si in instanta sa se faca dovada acelor constatate de ei.Sa imi arate poze sau video cum mi-au aratat si cand au scos bujiile (in pozele facuta dupa ce au scos bujiile si atasate eu nu vad nici un filet zburator).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.