Jump to content

Ce ulei merge la 330i?


adrian121

Recommended Posts

Credeti ca un 0w-40w e mai bun acum decat un 5-40? Sau care ar fi pt acest motor cel mai bun ulei? Inca o chestie: Cand apas lung pe butonul de reset km secund apar niste valori, niste simboluri. La un moment nu stiu ce facusem si ce combinatie de butoane am folosit si au aparut niste valori interesante pe computerul de bord. Are cineva idee cum se face si ce se poate vedea...?
Link to comment
Share on other sites

Credeti ca un 0w-40w e mai bun acum decat un 5-40?

21035[/snapback]

 

 

Acum insemnand ce?La BMW-urile noi nu se mai schimba uleiul in functie de anotimp!

 

Eu ti le recomand in ordinea asta 5w30,0w40 si 5w40.E vorba de uleiuri BMW.

Poti sa folosesti si Castrol daca vrei 5w30 TXT Softec Plus,Formula RS 0W40,5W40 TXT Softec.NU folosi ulei 10w60.

 

Daca ce scrie pe bidon =ce este in bidon este ok.

 

Chiar asa de mare este diferenta incat sa nu merite uleiul original BMW?

Intervalul de schimb este destul de mare.

 

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Thanks guys, tocmai mi-am pus un 5-40W mi s-a spus ca e mai bun.

Ceea ce nu v-am spus e ca masina consuma ceva ulei, de cand am adus-o din Germania am observat... I-am completat cu tipul ei cam 1 litru , asta dupa vreo 3000 de km... Unii au zis ca are motor de 3000 pe banzina si ca de aia e asa...

Acum, o fi asa grav asta ca mananca ceva uleiutz...? Ii completez acelasi tip cand scade...

Link to comment
Share on other sites

Acum insemnand ce?La BMW-urile noi nu se mai schimba uleiul in functie de anotimp!

 

Eu ti le recomand in ordinea asta  5w30,0w40 si 5w40.E vorba de uleiuri BMW.

Poti sa folosesti si Castrol daca vrei 5w30 TXT Softec Plus,Formula RS 0W40,5W40 TXT Softec.NU  folosi ulei 10w60.

 

Daca ce scrie pe bidon =ce este in bidon este ok.

 

Chiar asa de mare este diferenta incat sa nu merite uleiul original BMW?

Intervalul de schimb este destul de mare.

Parerea mea...

21142[/snapback]

 

ce parere ai, o fi adevarat ce zic astia de la catrol de uleiul castrol formula slx 0w-30 ca ar consuma si cu 6% mai putin, cresc si performantele....?...

 

http://www.amiauto.ro/castrol/motor/fslxpre.htm

Link to comment
Share on other sites

I-am completat cu tipul ei cam 1 litru , asta dupa vreo 3000 de km...
Nu este ingrijorator in situatia in care ai mers mult timp cu viteza mare (la drum intins, peste 200 KM/h), sau sportiv (cu motorul turat frecvent peste 5000 rpm).

Altfel, este un consum de ulei cam mare. Verifica daca nu iti curge pe undeva.

Link to comment
Share on other sites

Nu este ingrijorator in situatia in care ai mers mult timp cu viteza mare (la drum intins, peste 200 KM/h), sau sportiv (cu motorul turat frecvent peste 5000 rpm).

Altfel, este un consum de ulei cam mare. Verifica daca nu iti curge pe undeva.

21565[/snapback]

 

E foarte mult 1 litru.Poate cand ai facut schimbul au pus mai putin ulei si de aia a mai intrat.La mine intra 5,75 si cand am facut schimbul mi-au pus doar 5,pentru ca pe joja arata bine.Dar presupun ca nu au umplut si la filtru cu ulei si in momentul cand am pornit motoru a mai luat si filtrul cam 1litru.Dupa cateva sute de km,am verificat joja si era sub minim.Am bagat inca 750 de grame,cat stiam eu ca mai trebuie,si ajuns la cat trebuie.De atunci in 12 mii de km,am mai completat cu restu de 250 grame ramase in bidon.Si forjele care i le-am dat toata vara plus 250 la ora pe autostrada,nimic nu a consumat.

Link to comment
Share on other sites

conform manualelor de utilizare si a specialistilor de la bmw, un motor din generatia moderna care consuma 1 litru de ulei la 1000 km este un motor in perfecta stare, iar consumul ala este normal. cind trece peste trebuie sa va ingrijorati.

 

ups... ar fi trebuit sa postez la "auto fun" ? nu... e tristul adevar.

Link to comment
Share on other sites

conform manualelor de utilizare si a specialistilor de la bmw, un motor din generatia moderna care consuma 1 litru de ulei la 1000 km este un motor in perfecta stare, iar consumul ala este normal. cind trece peste trebuie sa va ingrijorati.

 

ups... ar fi trebuit sa postez la "auto fun" ? nu... e tristul adevar.

21578[/snapback]

 

E absurd ce zici.1 litru la 1000km inseamna 10 litri la 10.000km,15 litri la 15.000km.Deci bagi de 3 ori capacitatea motorului,care e de cam 5-6 litri.Alta varianta,plec din Romania spre Franta si fac 3000 km sa zic .Trebuie sa iau si 3 litri de ulei cu mine?

Eu cred ca 100 de grame la 1000km,este corect,asa e si la Dacii nu numai la BMW-uri,indiferent cat de noi sunt.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca are dreptate ce spune (cine pana mea?!?). Sa nu uitam ca motoarele moderne merg cu ulei care are vascozitate foarte redusa.

Tocmai intreba, cateva post-uri mai sus, adrian121, daca un ulei castrol slx 0w-30 ar reduce consumul de benzina al unui motor. Raspunsul este da, reduce consumul de benzina, pentru ca uleiul este mai putin vascos, deci frecarile sunt mai mici (evident, valabil doar la motoare unde tolerantele sunt calculate pentru uleiuri cu vascozitate mica. Totodata, continuand ce a spus (cine pana mea?!?) mai sus: da, dar va creste consumul de ulei.

 

Si rezulta urmatorul scenariu, printr-un calcul matematic (empiric?!):

- motorul consuma cu 6% mai putina benzina cu ulei Castrol SLX 0W-30

- motorul consuma insa 1 litru ulei la 3000 Km, mai mult decat inainte (suntem ponderati, nu ne luam dupa ce zice (cine pana mea?!?) care citeaza BMW: 1 litru la 1000 Km)

- in 3000 Km, economia de combustibil este de max. 20 litri (la un consum mediu de 11 l/100Km), adica 660.000 lei

- tot in 3000 Km, platim 600.000 lei pentru litrul de ulei care a fost consumat.

 

ECONOMIE: 60.000 lei la 3000 Km. Merita?

(Obs: nu am luat in calcul fpatul ca un schimb de ulei SLX 0W-30 ne costa aproape dublu decat un schimb cu un ulei obisnuit.)

Link to comment
Share on other sites

1 litru consumat la 1.000km suna chiar inspaimantator. Te duci la benzinarie, alimentezi si cand platesti spui ceva de genul: "benzina si uleiul la pompa 3". Chiar si la 3.000 km mi se pare destul de mult 1 litru de ulei.

21606[/snapback]

 

Si eu zic ca e suspecta treaba cu 1 litru/1000 km.Atunci,zic eu,de ce sa mai faci schimb de ulei?Practic dupa 5mii de km ai bagat deja 5 litri de ulei proaspat,adica un schimb.La 15 mii ai facut 3 schimburi.Deci concluzia este ca mereu ai ulei destul de proaspat in masina si nu mai ai motive sa il schimbi.

Link to comment
Share on other sites

Thanks guys, tocmai mi-am pus un 5-40W mi s-a spus ca e mai bun.

Ceea ce nu v-am spus e ca masina consuma ceva ulei, de cand am adus-o din Germania am observat... I-am completat cu tipul ei cam 1 litru , asta dupa vreo 3000 de km... Unii au zis ca are motor de 3000 pe banzina si ca de aia e asa...

Acum, o fi asa grav asta ca mananca ceva uleiutz...? Ii completez acelasi tip cand scade...

21561[/snapback]

 

1 litru la 1000 de km este limita pentru motoarele BMW(dupa cum s-a spus).Asa stiu si eu :blink: .Si 1 1/2 la M.

 

Asta nu inseamna ca este bine.Pentru motorul pe care il ai e cam mult 1l la 3000 de km.Nu prea am inteles cum vine treaba :) Ai completat inainte sa schimbi uleiul sau cum?Ce inseamna am completat cu tipul ei?

Link to comment
Share on other sites

ce parere ai, o fi adevarat ce zic astia de la catrol de uleiul castrol formula slx 0w-30 ca ar consuma si cu 6% mai putin, cresc si performantele....?...

 

21564[/snapback]

 

Consuma cu fix 6% mai putin si ii mai da vreo 50 de cai :blink:

 

In cazul tau nu cred ca este cea mai buna alegere(deocamdata).Trebuie sa iti dai seama in primul rand de ce consuma ulei.Uleiul SLX,lasand gluma la o parte,este un ulei foarte bun.

Daca ai pus 5w40 Castrol, si este 100% sintetic ,mie personal mi se pare ok.

Nu cred ca uleiul SLX iti va aduce un consum mai mic de benzina si putere mai mare.Iar daca exista vreo diferenta ,nu o sa fie sesizabila.

 

Am inteles ca acest ulei este destul de scump.Daca pretul este comparabil cu uleiul original BMW atunci merita sa cumperi original.

Link to comment
Share on other sites

Consuma cu fix 6% mai putin si ii mai da vreo 50 de cai :)

 

In cazul tau nu cred ca este cea mai buna alegere(deocamdata).Trebuie sa iti dai seama in primul rand de ce consuma ulei.Uleiul SLX,lasand gluma la o parte,este un ulei foarte bun.

Daca ai pus 5w40 Castrol, si este 100% sintetic ,mie personal mi se pare ok.

Nu cred ca uleiul SLX iti va aduce un consum mai mic de benzina si putere mai mare.Iar daca exista vreo diferenta ,nu o sa fie sesizabila.

 

Am inteles ca acest ulei este destul de scump.Daca pretul este comparabil cu uleiul original BMW atunci merita sa cumperi original.

21648[/snapback]

 

40 euro 4 litri , am cumparat 8 litri sa mai am acolo de adaugat peste vreo 3000 de km :blink: deci 80 litri... filtrul era schimbat la ultimul oil service in Germania in urma cu vreo 14000 km si am inteles ca la urmatorul schimb tre sa il schimb...

ZIceam ca am adaugat cu acelasi ulei in sensul ca mi s-a aprins becul ala galben pe bord la ulei si am mers la prima benzinarie si i-am pus 1 litru de ulei 0w-40, ca ala era ultimul care scria pe cartea de service cu care am luat-o din Germania, si astfel mi s-a stins becul, si a urcat i joja pana aproape sus, mai avea ceva, cred ca 1,5 litri era solutia exacta...

 

Singura chestie care ramane aprinsa cand pornesc mai e cerculetul ala in forma de ceas rosu pe bord, care am inteles ca e lichidul de frana...?!? Unii zic ca trebuie sa il schimbi in laborator, altii ca cica poti sa il schimbi floare la ureche personal.... parerile sunt impartite... Voi cum l-ati schimbat pana acum? :)

Link to comment
Share on other sites

urma cu vreo 14000 km si am inteles ca la urmatorul schimb tre sa il schimb...

 

Pai trebuie sa il schimbi de fiecare data :blink:

astfel mi s-a stins becul, si a urcat i joja pana aproape sus, mai avea ceva, cred ca 1,5 litri era solutia exacta...

 

Eu zic sa astepti sa vezi ce se intampla acum cu noul ulei.Consuma ,nu consuma...

 

sa il schimbi in laborator, altii ca cica poti sa il schimbi floare la ureche personal...

 

Aici m-ai bagat rau in ceata :) Daca laborator inseamna service atunci eu le-as da dreptate.Daca floare la ureche inseamna ca il schimbi singur iti doresc succes :)

Dupa cate stiu eu lichidul de frana se schimba cu un aparat ,sub presiune.Daca il schimbi "floare la ureche" si iti ramane aer in blocul de ABS,DSC... o sa ti se para o operatie mai complicata decat este :)

 

Parerea mea..

 

 

21655[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

1 litru la 1000 de km este limita pentru motoarele BMW(dupa cum s-a spus).Asa stiu si eu :blink: .Si 1 1/2 la M.

 

Asta nu inseamna ca este bine.Pentru motorul pe care il ai e cam mult 1l la 3000 de km.Nu prea am inteles cum vine treaba :) Ai completat inainte sa schimbi uleiul sau cum?Ce inseamna am completat cu tipul ei?

21647[/snapback]

 

Cam confuz :)

"Este limita" in ce sens, pentru ca ai zis ca e limita la 1k km dar dupa aia ca nu e bine nici macar pentru 3k km.

Link to comment
Share on other sites

"Este limita" in ce sens, pentru ca ai zis ca e limita la 1k km dar dupa aia ca nu e bine nici macar pentru 3k km.

21662[/snapback]

 

 

Daca masina consuma aprox 1l/1000km ,este in limita impusa de BMW, deci motorul nu necesita reparatii.(vorbim de masini in garantie :blink: )

 

Pentru un BMW condus normal(nu schimbat tot timpul la 6000 de ture :) ) mi se pare mult 1l la 3000.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hmmm.....motorul meu nu suge nici un gram de ulei intre serviceuri (schimb uleiul la 5.000km, Mobil1 5-30). Inainte sa schimb uleiul ma uit pe jorja si verific atent nivelul, niciodata nu a scazut sub cat am pus a schimb.

 

Singurul lucru enervant e ca sa schimb uleiul imi ia cam 6.4 litri de ulei (cu tot cu filtru) si Mobil1 vine in 5Litri.

 

Ash fii suparat daca miar manca 1L/1000km, costa 8euro litru de Mobil1 lol

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.