Jump to content

BMW 520i 24v


MyKe

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gata si "chilotul". Cumparasem si montasem totul, mai putin senzorul de la ambreiaj. Mufa aferenta atarna deasupra pedalei, asteptandu-l. Am cumparat unul nou si tempomatul e functional acum. :thumbsup:

 

ODO 200370

post-9455-0-84903900-1413302102_thumb.jpg

post-9455-0-72756000-1413302105_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da, am mai citit una-alta si am realizat ca fara senzorul de la ambreiaj nu o sa functioneze. Mi-ar fi trebuit un releu mic si rosu daca masina nu ar fi fost deja cablata pentru tempomat. Multu! :flowers:
Link to comment
Share on other sites

foarte cool masinuta ta... acuma am luat si eu un 520i m20b20 din 88... e atata de faina de numa ... haha.. da am de lucru la ea... si o sa incep prin o coloana de directie reglabila pe orice fel.. nu sti pe nimeni care are asa ceva de dat? cu e cu pilotu automat? nu te incomodeaza la picioare?
Link to comment
Share on other sites

E super, mai ales ca mi l-am dorit de ceva timp. Mi s-a pus pata pe el de cand eram la FAN si am condus camioanele care erau dotate cu asa ceva. :ike:

Nu lovesc cu picioarele in maneta, nici vorba. Mai dau peste ea cand introduc cheia in contact, dar sunt sigur ca ma voi obisnui repede.

Link to comment
Share on other sites

Daaa, mi s-a luat o piatra de pe inima. :frantics:

 

Masina se simte mult mai usoara acum, desi anvelopele sunt cam zgomotoase. <_<

 

Poate le-am pus cam devreme, insa weekendul viitor ajung la munte si nu vreau sa fiu luat prin surprindere.

Edited by MyKe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noutati nu prea sunt, masina merge Âşnur. Mi-era dor sa o mai alerg putin, uitasem cat de fin ruleaza la viteze mari asa ca am traversat A3-ul in cca. 20 de minute. :frantics:

 

Singurul defect pe care il pot raporta momentan e volanul a carui piele am reusit sa o zgarii cu fermoarul gecii cand am coborat in graba la un moment dat. Scheisse! <_<

 

ODO 201.000

post-9455-0-71358800-1414962445_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Noutati nu prea sunt, masina merge Âşnur. Mi-era dor sa o mai alerg putin, uitasem cat de fin ruleaza la viteze mari asa ca am traversat A3-ul in cca. 20 de minute. :frantics:

 

Singurul defect pe care il pot raporta momentan e volanul a carui piele am reusit sa o zgarii cu fermoarul gecii cand am coborat in graba la un moment dat. Scheisse! <_<

 

ODO 201.000

 

frumos frumos... si eu trag de a mea sa o pot rula macar haha... cat ai avut media?

Link to comment
Share on other sites

Mi-am adus aminte de o chestie. Uneori, aeroterma face zgomot (fluiera). Dubios e modul in care se manifesta - doar cu motorul cald si la accelerare ("ritmul" creste odata cu apasarea pedalei de acceleratie). La mers constant si in decelerare tace.

De obicei tin aeroterma pe treapta 2. Daca o dau pe 1, scade si intensitatea "fluieratului", insa tot de accelerare depinde.

 

Nu e foarte deranjant, dar eu nu suport zgomotele "parazite". Am crezut initial ca e vreo rola de la motor (oricum sunt pe cale sa le schimb si pe acelea), insa daca opresc aeroterma nu se mai aude nimic. :) Ceva idei?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ieri dimineata am avut ceva emotii, la prima pornire mi-a mers vreo 2 minute in 5 pistoane. Am mai citit pe-aici ca motoarele au avut ceva probleme cu benzina EfixS 98 de la Rompetrol, dar avand card la ei, nu-mi ramane decat sa pun de 95 sau sa schimb furnizorul. <_<

 

Imi aduc aminte ca am patit acelasi lucru cu DSN, la care puneam Premium 99 de la Petrom. Mi se infundase un injector (unde il mutam, se muta si problema) si dupa 3 incercari de curatare cu carb cleaner, si-a revenit singur dupa vreo 2 saptamani. Insa nu vreau sa patesc acelasi lucru si cu bimmerul. :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu acelasi model, dar cu motorul de 2.5 M50 tu, care e aproape identic. Motorul merge si cu cifra octanica de sub 95, scrie pe capac la rezervor.la rece se mai intampla, fiind si mai veche, si buba e la cilindrul 6 in 90% din cazuri.

Ala e orfanul motorului, acolo e racirea cea mai slaba, arderea cea mai proasta etc...

O sa vezi la schimbul de bujii ca intodeauna cea de la cilindrul 6 va arata cel mai rau .

 

Fa-i un schimb de bujii si eventual mai roteste si bobinele de inductie intre ele si probabil rezolvi problema.

Benzina nu are nimic, decat daca e proasta gen sub orice critica. Sincer iti spun nu am reusit sa determin o deosebire semnificativa intre ce marci de benzina am pus si daca am pus cifra octanica mare. Am rulat-o si cativa ani pe afara, unde si benzina de 98 chiar era de 98, nici o diferenta, nici cu shell v power macar, am pus odata prin Olanda, nimic.. tragea fix la fel, consum identic.

Singurul lucru remarcat la benzina foarte proasta era faptul ca parca nu mai mergea asa rotund la relanti. DAr asta se intampla rar.

ECU tau nu stie ce sa fac cu cifra octanica mai mare de 95, nu iid a avans mai mare sa profite de cifra octanica crescuta. arunci banii pe fereastra.

Incearca ce ti-am zis e treaba de 20 de minute+ cat costa bujiile, altfel cand o sa vina frigul ala adevarat o sa ai probleme.

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.