Jump to content

BMW 520i 24v


MyKe

Recommended Posts

hankook nu sunt rele. te mai poti uita la cateva marci non premium, de exemplu falken, nokian, bf goodrich.

merci domi de info..... o sa vad ce gasesc... ar merita sa dau banii pe un 205 65 15 sau nu prea merita diferenta?

 

Update: am comandat pompa de apa Meyle, nu am putut rata oferta - 96 RON.

ce oferta si de unde?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

E de 2 ori mai scump.

 

In alta ordine de idei, de ce nu functioneaza actuatorul din portbagaj? Am curent pe fire cand incui sau descui masina de la usa soferului, insa actuatorul nu schiteaza nicio miscare. Am luat altul in speranta ca cel de pe masina e busit, insa si cu cel nou face la fel.

 

Cand incui portbagajul (cu cheia), se incuie si masina, insa nu stiu daca e OK asa, invers nu e la fel (se descuie doar portbagajul).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

S-au schimbat azi pompa de apa (Meyle), antigelul (Hepu) si lichidul de frana (Ate SL6). Lichidul din instalatie era negru. :mellow:

 

Am dat jos o pompa de apa originala, fabricata in 2007. Termostatul (pe care l-am schimbat preventiv anul trecut) era tot original, stantat cu 2008, deci cel mai probabil neamtul i-a facut o revizie generala inainte sa o vanda. :)

 

Consum pe ultimii 700 km - 10.2

 

ODO 203570

post-9455-0-25317200-1421531605_thumb.jpg

post-9455-0-81451000-1421531605_thumb.jpg

Edited by MyKe
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Saptamana asta s-au schimbat rulmentii alternatorului (Valeo de acu' 20 de ani, de 80A - iar eu eram pe cale sa cumpar Bosch de 140A :laugh:) impreuna cu regulatorul de tensiune. Acum nu se mai aude nimic suspect din compartimentul motor.

Daca tot am umblat in zona, am montat si un filtru de aer Purflux.

Pe drumuri proaste incepuse sa se auda ceva pe dreapta fata, vinovata era bieleta anti-ruliu. Am pus Meyle HD.

 

ODO 203900

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Update: am cumparat un OBC IV, i-am schimbat becurile (erau arse toate 3) si l-am curatat, e ca nou (mersi DYC88). Mai ramane sa comand un coding plug, sa vad unde il gasesc mai ieftin.

Am gasit o caseta de directie in stare buna si am luat-o, sper sa fie mai buna decat cea de pe masina. Am comandat 2 bucse mari pentru puntea spate, 2 litri de ATF (unul pentru cutia de viteze si unul pentru lichidul de servo), saptamana viitoare ne apucam de treaba.

 

Mor de nerabdare sa-i fac o diagnoza, neavand bec de check engine si fiind mai curios din fire, asa ca am comandat o interfata INPA (cu tot cu adaptorul 20-pin) de pe dx.com.

 

I-am tras si o baie aseara, e shiny. :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cablajul era deja acolo, la fel ca la cruise control. :)

 

Deoarece era OBC de 525i, a trebuit sa lipesc 8 pini pe placa de baza a OBC-ului ca sa am unde sa mufez coding plug-ul (placuta verde de mai sus).

Daca gaseam OBC de TDS, scapam de lipituri si alte cele. Noroc ca am dat de un baiat priceput, a avut toate sculele necesare.

 

A, si am mai inversat doua fire deja existente pentru a alimenta OBC-ul mare.

Cel mai mult m-am chinuit la taierea plasticului din spatele OBC-ul, suportul fiind pentru OBC-ul mic. Dar a meritat.

post-9455-0-75131500-1425627804_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.