Jump to content

BMW 520i 24v


MyKe

Recommended Posts

O sa-i cumpar un set de bujii NGK BKR6EK, astea pe care le are sunt unele OE Renault. Fuck me, right? :frantics: N-am umblat la ele pana acum fiindca aratau impecabil ultima oara cand le-am verificat + ca motorul merge rotund si trage OK.
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu acelasi model, dar cu motorul de 2.5 M50 tu, care e aproape identic. Motorul merge si cu cifra octanica de sub 95, scrie pe capac la rezervor.la rece se mai intampla, fiind si mai veche, si buba e la cilindrul 6 in 90% din cazuri.

Ala e orfanul motorului, acolo e racirea cea mai slaba, arderea cea mai proasta etc...

O sa vezi la schimbul de bujii ca intodeauna cea de la cilindrul 6 va arata cel mai rau .

 

Fa-i un schimb de bujii si eventual mai roteste si bobinele de inductie intre ele si probabil rezolvi problema.

Benzina nu are nimic, decat daca e proasta gen sub orice critica. Sincer iti spun nu am reusit sa determin o deosebire semnificativa intre ce marci de benzina am pus si daca am pus cifra octanica mare. Am rulat-o si cativa ani pe afara, unde si benzina de 98 chiar era de 98, nici o diferenta, nici cu shell v power macar, am pus odata prin Olanda, nimic.. tragea fix la fel, consum identic.

Singurul lucru remarcat la benzina foarte proasta era faptul ca parca nu mai mergea asa rotund la relanti. DAr asta se intampla rar.

ECU tau nu stie ce sa fac cu cifra octanica mai mare de 95, nu iid a avans mai mare sa profite de cifra octanica crescuta. arunci banii pe fereastra.

Incearca ce ti-am zis e treaba de 20 de minute+ cat costa bujiile, altfel cand o sa vina frigul ala adevarat o sa ai probleme.

eu am pus in m54b25 benzina din austria.. si se simtea diferenta ,... mai ales la viteze mai mari in treapta 5.... si am mai patit asa si cu un audi 14 1.8i din 96... de asemenea in austria si la viteze mai mari se misca mai bine...

Link to comment
Share on other sites

In ultimele zile ne-am dotat cu:

 

- camera de bord GS8000L (160)

- ambele amortizoare capota Meyle (150)

- 6 bidoane de ulei Eneos Premium 10W-40 (132)

- filtru de ulei Knecht (35)

- filtru de benzina Mahle (65)

- cablu de acceleratie pilot OE (140)

- diverse plastice si clipsuri OE (20)

- role transmisie INA (150)

- lichid de frana Ate SL6 (40)

 

Maine imi ajung si bujiile NGK BKR6EK (110) si sa vad cand gasesc o zi sa ma apuc de treaba.

Edited by MyKe
Link to comment
Share on other sites

In ultimele zile ne-am dotat cu:

 

- camera de bord GS8000L (160)

- ambele amortizoare capota Meyle (150)

- 6 bidoane de ulei Eneos Premium 10W-40 (132)

- filtru de ulei Knecht (35)

- filtru de benzina Mahle (65)

- cablu de acceleratie pilot OE (140)

- diverse plastice si clipsuri OE (20)

- role transmisie INA (150)

- lichid de frana Ate SL6 (40)

 

Maine imi ajung si bujiile NGK BKR6EK (110) si sa vad cand gasesc o zi sa ma apuc de treaba.

 

frumos.... spor sa ai cu schimburile...nu e cam gros uleiu?

Link to comment
Share on other sites

Multam! Tot Eneos 10W-40 am pus in aprilie si am fost multumit de el - motorul a fost laudat pentru noxe la ITP si nici nu dispare de pe joja. Sunt cu nivelul undeva la jumatate acum, insa vine iarna si vreau sa aiba ulei fresh. :)
Link to comment
Share on other sites

Multam! Tot Eneos 10W-40 am pus in aprilie si am fost multumit de el - motorul a fost laudat pentru noxe la ITP si nici nu dispare de pe joja. Sunt cu nivelul undeva la jumatate acum, insa vine iarna si vreau sa aiba ulei fresh. :)

e brici.... sai dai sanatos si spor la lucru

Link to comment
Share on other sites

eu am pus in m54b25 benzina din austria.. si se simtea diferenta ,... mai ales la viteze mai mari in treapta 5.... si am mai patit asa si cu un audi 14 1.8i din 96... de asemenea in austria si la viteze mai mari se misca mai bine...

 

ma refer stric la motorul M50 care il are si el, poate nu am fost suficient de clar. ori nu ai citit tu atent.

 

 

M54 e cu 2 generatii peste, are alt soft care stie ce sa faca cu cifra octanica mare.

De revenit nu isi revine de la pornit in 5 cilindri la rece, missfire e una mers in 5 cilindri e alta.

Link to comment
Share on other sites

Intre timp au ajuns si bujiile, asa ca azi le-am schimbat impreuna cu restul. N-am mai stat sa schimb si lichidul de frana, l-am lasat pentru vizita urmatoare. Tot atunci am planificat sa schimb si bucsele mari de la puntea spate. :frantics:

 

ODO 201580

 

http://s26.postimg.org/c1ab8m9ad/2014_11_22_10_34_46.jpg http://s26.postimg.org/7zxtgp6dh/2014_11_22_10_35_27.jpg

http://s26.postimg.org/4ud7qhnr9/2014_11_22_10_37_05.jpg http://s26.postimg.org/54kq9u2dh/2014_11_22_10_37_21.jpg http://s26.postimg.org/6fshiaxz9/2014_11_22_10_48_06.jpg http://s26.postimg.org/ol5fwcxhh/2014_11_22_10_57_46.jpg http://s26.postimg.org/fmas5l37p/2014_11_22_10_59_31.jpg http://s26.postimg.org/vabzcdith/2014_11_22_11_06_57.jpg http://s26.postimg.org/dqjegoozp/2014_11_22_11_08_52.jpg http://s26.postimg.org/df1y3x8jp/2014_11_22_11_28_15.jpg

vreo diferenta cu bujile noi?sau cu filtru de benzina nou? capota iti sare afara cu noile amortizoare? adica cand tragi sa o deschizi ar trebui sa sara in fata.... e curata pe dedesupt.. frumos

Link to comment
Share on other sites

Mersi. :thumbsup:

 

vreo diferenta cu bujile noi?sau cu filtru de benzina nou? capota iti sare afara cu noile amortizoare? adica cand tragi sa o deschizi ar trebui sa sara in fata.... e curata pe dedesupt.. frumos

Bujiile vechi se pare ca aveau totusi o distanta cam mare intre electrozi, iar cu noile bujii am un raspuns mai bun in ture mici si o acceleratie liniara. Ma incanta sa o calc. :) Filtrul de benzina pe care l-am dat jos nu parea vechi (+ ca a curs benzina curata din el) si cand am cumparat masina parea recent schimbat, insa era un Mann fabricat in China si nu dormeam bine noaptea.

 

Da, acum capota "sare in aer" ca naluca in momentul in care o deschid. :laugh: Nu mai trebuie sa o ridic de doua ori (o data din fata, apoi din spate). :)

Link to comment
Share on other sites

Mersi. :thumbsup:

 

 

Bujiile vechi se pare ca aveau totusi o distanta cam mare intre electrozi, iar cu noile bujii am un raspuns mai bun in ture mici si o acceleratie liniara. Ma incanta sa o calc. :) Filtrul de benzina pe care l-am dat jos nu parea vechi (+ ca a curs benzina curata din el) si cand am cumparat masina parea recent schimbat, insa era un Mann fabricat in China si nu dormeam bine noaptea.

 

Da, acum capota "sare in aer" ca naluca in momentul in care o deschid. :laugh: Nu mai trebuie sa o ridic de doua ori (o data din fata, apoi din spate). :)

 

 

super.... tot timpu mia placut acest skill la e34.. Cum sare capota de fata.. Bine ca trebuie sa fie noi noute...

 

O sa le schimb si eu pe ale mele.. Sa mi arunce masina in aer...

 

Eu am buji numai cu un electrod... tie asa ti-au venit pe codu original sau astea le-ai ales tu?

Edited by poope
Link to comment
Share on other sites

Da, asa vin pe original. Codul la mine a fost 12129064619 (echivalent NGK), iar la tine, la motorul M20, bujia are codul 12129061869 (echivalent Bosch), cu un singur electrod.

 

 

si oare ce ar fi sa ii pun cu 2 electrozi? sau e doar waste of money?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.