Jump to content

Swap 320D la 330i


Recommended Posts

La primĂŁvarĂŁ vreau sĂŁ schimb motorul de pe al meu 320D cu un motor pe benzinĂŁ 330.

Nu am prea multe informații privind aceastĂŁ operație și orice sfat ar fi bine venit.

MĂŁ refer aici mai ales la ce sĂŁ mĂŁ uit, mai bine zis ce pot verifica,la mașina donoare.

Am gĂŁsit o mașinĂŁ ĂŽn Cluj care ”funcționa” dar avea 200.000 de KM (mai degrabĂŁ 200.000 de mile), cea ce mi se pare foarte mult.

Care sunt piesele sau reperele la acest motor.

Pentru orice link-uri care sunt utile vĂŁ mulțumesc.

P.S. Ămi cer scuze moderatorilor dar am postat același topic, fĂŁrĂŁ sĂŁ vreau, ĂŽntr-o secțiune greșitĂŁ.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sunt conștient că trebuie să schimb motor + cutie + diferențial spate dar pe partea electrică ce ar trebui să schimb (în afară de ECU al motorului)?

Problema este că în afară de motor am schimbat foarte multe la mașina mea că să corespundă cerințelor mele.

În afară de asta cu 2000 -3000 de euro pot să cumpăr un 330i bun?

Edited by Rcc-67
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sistemul de franare l-am achizitinat la inceputul lungi ianuarie ca prim pas al transformarii masinii mele. Sa stii ca nici pe departe telul meu nu este sa ajung la 250 la ora. Am condus un 325i si pot sa spun ca a fost dragoste la prima intalnire Edited by Rcc-67
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce inseamna copilarii. Myx sa stii ca urmaresc cu atentie postarile tale pentru ca denota faptul ca esti mai mult decat pasionat de ce faci si te admir pentru pasiunea ta. Si eu sunt la fel de pasionat ca si tine, poate doar cu mai putine resurse financiare. Acum nu-mi permit sa cumpar inca o masina de 10000€, am un copil de tinut la facultate.

Sunt un biet inginer electronist care la viata lui a lucrat in instalatii in care circulau curenti de 500A, si in proiectarea de receptoare de satelit.

Nu am dorit decat niste sfaturi utile pentru a purcede la transformarea masinii mele. Nu sunt o persoana pentru care liniuta la semafor sa inseamne ceva. Filingul pe care l-am descoperit cand am condus un 325i ma determinat sa incerc acest lucru. Voi face absolut toate demersurile ca totul sa fie legal.

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

Ce vor colegii sa spuna este ca nu se merita efortul. Au mai fost si altii care au vrut sa faca ceva asemenator. Costurile, munca depusa, si faptul ca o sa fii nevoie sa faci adaptari, este posibil sa nu se poata omologa RAR, samd.

Daca tot vrei 330i si ai bani de modificari atunci de ce nu o vinzi pe a ta si sa iti cumperi direct 330i? Esti constient cat este impozitul, consumul si consumabilele pt un 330i? Sunt multi care si-ar dori 330i dar fa-ti un calcul sa vezi daca se merita masina asta pt bugetul tau (doar tu poti sa stii ce venituri ai).

Edited by cataxxl
Link to comment
Share on other sites

Problema mare e ca tu vrei sa treci de la diesel la benzina(daca era diesel-diesel era altceva). Asta implica schimbare motor, cutie, diferential, planetare, bord, rezervor, conducte, instalatie electrica, tot felul de ecu-uri. Tu practic schimbi 80% din masina. Sunt convins ca nu iesi mai ieftin de 3000e fara manopera. De ce te scarpini cu mana stanga in urechea dreapta?

Poti face asta doar ca o provocare pentru tine si atat, nu renteaza din niciun punct de vedere. Si eu tot inginer electronist sunt, dar parca nu m-as baga la o asemenea transformare(timp pierdut, munca, bani dati degeaba, posibilitatea foarte mare de a gresi, teste, benzina consumata aiurea, nervi etc).

La fel te indrum si eu, o vinzi si iti iei altceva pe benzina. Succes!

Link to comment
Share on other sites

Tocmai de aceea am deschis acest topic pentru a putea evalua daca mĂŁ pot ĂŽnhĂŁma la așa ceva. Nu de muncĂŁ mĂŁ mie fricĂŁ ci doar de greșelile pe care le-aș putea face.

Am tot cĂŁutat dar mașinĂŁ mai ieftinĂŁ, care sĂŁ corespundĂŁ cerințelor mele, de 8000 euro n-am gĂŁsit.

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

iti dau eu masina mea mai bine, 318i din 98 ca n-are serie motor. ii pui ce motor vrei tu apoi...

Poti sa faci asta, problema e la timbrul de mediu. Cauta un benzinar cu motor mai mic, eventual inscris si cu taxa platita si apoi poti face multe cu ea. Piele, alt motor...oricum e mai simplu decat conversia diesel-otto

Edited by andishors
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.