Jump to content

Ce inseamna asta?


Recommended Posts

Da jos uleiul, vezi cat de mult e contaminat.

Daca e foarte mult contaminat, e clar ca nu e doar condens.

Schimba uleiul si vezi daca nivelul antigelului continua sa scada dupa completare. Asigura-te ca nu exista o pierdere de antigel pe undeva.

 

Toate aceste lucruri vor fi recomandate de orice service cat de cat ok.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cum am zis,condens,mai ales la ce temperaturi au fost ultimele zile.eu am ramas un pic mirat avand in vedere ca fac cam 15 km zilnic si masina merge cam 40 min in intervalul asta sa vad condens pe joja,daca in cazul tau se fac sa zicem 5km pe zi e ceva absolut normal.oricum avand in vedere ca abia ai luat masina ar trebui sa schimbi ulei filtre si garniturile pe unde iti pierde ulei.apoi verifici din nou,cum am zis in pozele puse de tine arata cam rau dar nu stiu cat/cum a mers masina si nici tu banuiesc :)

PS:bine as recomanda si un schimb de antigel si lichid servo si ulei cutie si diferential eventual ca sa stai linistit.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

cum am zis,condens,mai ales la ce temperaturi au fost ultimele zile.eu am ramas un pic mirat avand in vedere ca fac cam 15 km zilnic si masina merge cam 40 min in intervalul asta sa vad condens pe joja,daca in cazul tau se fac sa zicem 5km pe zi e ceva absolut normal.oricum avand in vedere ca abia ai luat masina ar trebui sa schimbi ulei filtre si garniturile pe unde iti pierde ulei.apoi verifici din nou,cum am zis in pozele puse de tine arata cam rau dar nu stiu cat/cum a mers masina si nici tu banuiesc :)

PS:bine as recomanda si un schimb de antigel si lichid servo si ulei cutie si diferential eventual ca sa stai linistit.

Drumuri foarte lungi nu se facea cu masina 100km urmat in decursul unei saptamani de 20 30 km.Iar eu am facut de vineri de cand am loato doar aseara undeva la 40-50 km in oras.

 

Si uleiul de pe motor si de pe scut? De partea aia ati uitat? :)

Partea aia era cunoscuta dinaintea cumpararii sunt niste garnituri am intels care se schimba.

Edited by vreaubmw
Link to comment
Share on other sites

Repede va aruncati unii cu garnitura de _chiulasa_ si speriati omul....nu e nici o garnitura ! Si eu am patit la fel dar numai de cand A VENIT FRIGUL....antigelul e curat ca lacrima,nivelul de ulei nu creste,fum nu scoate,etc,etc....intradevar pana la munca fac vreo 4 km ,deci distanta destul de scurta=condens....o garnitura de _chiulasa_ nu se ''prajeste'' asa usor la un astfel de motor....asta a fost parerea mea !
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

cum au zis si alti colegi,e condens,desfa busonul de ulei si vezi cum arata si n43 face condens daca mergi pe distante scurte,eu am 3 km pana la servici si face la fel.

Cand am desfacut busonul parca nu avea spuma dinacea l-am desfacut cu motorul pornit nu mi sa parut sa fi modificat mersul motorului parca il tragea usor(un usor vid) in acelasi tim arunca cu picaturi de ulei.

Link to comment
Share on other sites

eu in prima faza as schimba uleiul imediat si as urmari fenomenul cateva zile , monitorizezi si nivelul de antigel.

 

+1

 

nu stiu cum sustineti voi ca e normal asa ceva :getlost:

eu nu am patit niciodata ca uleiul sa faca spume si il verific mereu

si chiar in ultima vreme am facut drumuri scurte...dar nici vorba de spume :no:

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Exact cu ti-am spus complecteaza antigelul si uita-te la nivelul de ulei zilnic :thumbsup:

O sa cumpar maine niste apa distilata sa completez antigelul si o sa merg cu ea sa vedem ce se intampla...uleiul nu aveam de gand sa il schimb are 4000km sper k e doar un condens:((
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e teapa vieii nu exista nici o alta ipoteza inafara garniturii de chilosa/chiloasa?Ce verificari as putea face pentru a fi sigur ca de vina e garnitura de chiloasa?

 

sa revenim:

''Multumesc pentru parere eu pe baza dreptului la opinie il cataloghez evaziv,argumentez cea ce spun prin faptul ca eu am spus ca intentionez sa cumpar un e46 nu o cazatura de e46 :logik: sunt perfect deacord cu tine cu faptul ca bmw-urile sunt destul de alergate de tot felul de pusti' mai mult sau mai putin in facultatile mintale dar pe mine ma intereseaza problemele tipice inevitabile ale acestui model/motorizare cat de exploatata va fi masina ce o voi cumpara voi vedea eu la momentul respectiv,ma opresc aici pentru ca nu vreau sa intram in polemica si sa deviem de la subiect :laugh: ci doar sa aflu cateva informatii pentru a stii la ce sa ma astept de la viitorul meu bmw.Multumesc,seara buna!''

''Ok am inteles perfect ideia motorul e sufletul masinii daca el e ok restul conteaza mai putin'' :angel:

Da o sa incerc sa ma ocup de problemele ei la un service cat mai specializat nu la colt de strada :santa: binenteles cand e sa se rupa o bujie banuiesc ca tot se rupe sau nu stiu poate e p tehnica si in a desfileta o bujie...cat despre senzor din scaut am inteles k e o problema comuna la toate e46 pe care din nefericire o are si masina ce o voi loa eu adica are inceput cand se aprind cand nu maine am programata o verificare la un service bimmer(sper ca e ok) si daca nu vor fi probleme foarte grave o sa o cumpar. :sorcerer:

 

da, deci in primul rand trebuie sa te felicit pentru achizitie, si ma bucur ca nu ai achizitionat o cazatura de e46 cum avem noi astia de pe forum la care unii au schimbat bucsi si bascule, si ai luat una perfecta la bucsi care necesita motor :good:

dar sa nu intram in polemici, stiu ca tu te pricepi si nu ai nevoie de sfaturi evazive :LMAO:

Edited by BOASKA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am verificat dinou si busonul nu e nimic de genu nici pe el nic cat pot vedea pe gaura,am verificat dinou joja nu mai e asa mult...Cand e motorul pornit si desfac busonul e normal sa stropesca cu picaturi de ulei?

 

Mai bine cumpara antigel pentru completare, nu apa distilata. Poate ca si fostul proprietar a tot bagat apa distilata.

Oare ce antigel trebuie eu pe cel prezent il vad un albastru inchis o tenta de verde nu-mi dau seama?

Link to comment
Share on other sites

In primul rand daca tot abia ai luat masina ar trebui sa faci si tu un schimb de ulei + filtre (asta pt linistea ta)...

Apoi completeaza antigelul sa fie la nivel, urmareste nivelul si vezi exact despre ce e vb.

 

Dar cum zic si unii colegi mai sus, e condens 100%, in fiecare iarna imi face si mie spuma de asta la N42 (de la drumuri relativ scurte, cativa km) si am masina de 5 ani si ~100 mii km impreuna (schimbat si simeringuri supape, intinzator nou .. probleme speficife N42).

 

Asa ca stai linistit, fa schimbul de ulei + filtre si completeaza antigelul pt linistea ta.

 

PS: ar trebui sa ne zici totusi si ce ulei ai acum, e recomandat 0w40, ulei subtire pt n42.

 

Aaaa si nu m-as fi asteptat de la Service Premium sa zici garnitura (dar poate nu prea ai avut prin service n42 si nah se mai intampla), deci bimmer service chiar ti-a facut o verificare ok.

 

PSS: nu cunosc pe nici unul din cei 2, service premium sau bimmer service (am o parere buna despre ambii)

Edited by raul_bog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cumpara antigel si faci solutia in proportie de 50/50 cu apa distilata. Nu te apuca sa mergi la service sa iti desfaca motorul, sunt temperaturi scazute si e normal sa se creeze condens daca mergi pe distante scurte, si eu pateam la fel si nu a fost nicidecum vorba de garnitura de chiulasa. Urmareste nivelul antigelului si al uleiului, daca iti scade nivelul antigelului si creste cel al uleiului semnificativ atunci sa iti pui problema mixarii celor doua, altfel antigel poate pierde si pe la vasul de expansiune. Ti-a facut si un test de compresie? O revizie amanuntita ar fi binevenita cat de curand, oricum ai luat-o la un pret destul de mic masina asa ca poti cheltui ceva bani pentru intretinerea ei corecta. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

4400 eur nu mi se pare pret prea mic. Cred ca nu esti foarte la curent cu preturile de pe la noi. E un pret normal chiar spre maricel. In rest total de acord cu tine, nu mi-as face prea multe probleme din start. Nu pot sa imi dau seama cum unii s-au grabit sa dea verdicte asa din prima.

la prima vedere intr-adevar pare cam multa spuma sa fie condens dar trebuie tinuta sub observatie un timp (nu te poti baza pe ce zicea fostul prop) si abia apoi vezi ce e de facut

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

De obicei iarna la benzinare se creeaza condens.Cel putin asta am putut observa la VAG, dar condensul se face pe busonul de umplere cu ulei si nu in baie, pe joja.Cauza condensului sunt drumurile scurte si temperaturile scazute.Daca o sa faci un drum mai lung sau vei lasa motorul sa functioneze mai mult timp, atunci crema aceea va disparea.Asta in caz ca nu ai probleme cu scaderea nivelului de antigel.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.