Jump to content

Consum mare viteza a 1-a relanti


CautRezolvari

Recommended Posts

Calculul baiatului cu 100 de litrii m-a amuzat teribil :first:. Cred ca m-am lamurit intr-un fel, cat de cat,pentru a accepta acel consum.Daca cineva m-ar intreba despre treaba pe care am observat-o si eu, cred ca mai simplu de atat nu as putea sa ii raspund:

 

-la ralanti,motor rece (unele probleme la termostat) consum 0,5-0,8L/h

-la mers in treapta 1, viteza aprox 10km/h, se adauga la consumul de la ralanti + 1L = 1,5-1,8L/h (la viteza 10km/h)

-pentru a ajunge la un consum calculat pentru 100km : 1,8L/h x 10h( 10km/h x 10h = 100km) = 18L la 100km (aproximativ si totusi foarte mult fata de consum normal - lucrul pe care de fapt l-am observat si pentru asta am deschis acest thread)

=> NU MERGETI ASTFEL

 

Pentru cei care au mai postat aici constatarile lor dar pentru motoarele pe benzina: NU FACETI O MARE CIORBA DIN CARE SA NU SE INTELEAGA NIMIC !

Poate mai observa si altii treaba asta si vor o explicatie sau daca au o problema la masina lor

 

Aici se vorbeste exclusiv de DIESEL !

 

diesel sau benzina, tot efectul ala se intampla la mersul in treapta 1 "la relanti"

 

evita pe cat posibil mersul in treapta 1.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc , cat de accidentat sa fie drumul ca sa fi nevoit sa mergi cu viteza 1 !

 

Si eu ma gandesc, oare tu ai avut numai drumuri fine de cand conduci sau nu te intereseaza de suspensia si articulatia ta...

Imagineaza-ti ca ai suspensie sport,garda joasa,jante 18 si te deplasezi pe un drum de piatra dar nu pavaje,drum de piatra cu pietrele cat carcasa de la un ceas de mana,care mai are si damburi-gropi iar tu tii la masina ta.Uneori chiar era nevoie sa mai calc si ambreiajul-mergeam prea repede :)).Mai treceau fasnetzi pe langa mine pe care probabil nu ii interesa de ale lor fiare.

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

Si eu ma gandesc, oare tu ai avut numai drumuri fine de cand conduci sau nu te intereseaza de suspensia si articulatia ta...

Imagineaza-ti ca ai suspensie sport,garda joasa,jante 18 si te deplasezi pe un drum de piatra dar nu pavaje,drum de piatra cu pietrele cat carcasa de la un ceas de mana,care mai are si damburi-gropi iar tu tii la masina ta.Uneori chiar era nevoie sa mai calc si ambreiajul-mergeam prea repede :)).Mai treceau fasnetzi pe langa mine pe care probabil nu ii interesa de ale lor fiare.

 

Daca aveam amortizoare sport , garda joasa ,jante 18 chiar nu intram pe un astfel de drum ! Faceam cale intoarsa si cautam un drum in care sa simt ca , conduc !

Link to comment
Share on other sites

Daca aveam amortizoare sport , garda joasa ,jante 18 chiar nu intram pe un astfel de drum ! Faceam cale intoarsa si cautam un drum in care sa simt ca , conduc !

 

....si asa aveai un consum mai mic.....;)

 

La diesel masina merge singura daca o bagi in treapta 1 nu trebuie sa accelerezi ca la benzina,nu cred ca este acelasi lucru.

 

si la benzina, merge singura daca o lasi in treapta 1 fara sa accelerezi.

Link to comment
Share on other sites

Un motor diesel de 2 litri consuma in mod normal cam jumatate de litru de motorina la ralanti pe ora.

 

si la benzina, merge singura daca o lasi in treapta 1 fara sa accelerezi.

Da, insa doar daca drumul e drept.

Pe un drum accidentat asa cum spune initiatorul topicului ca a mers, un motor pe benzina s-ar fi oprit.

Link to comment
Share on other sites

Daca aveam amortizoare sport , garda joasa ,jante 18 chiar nu intram pe un astfel de drum ! Faceam cale intoarsa si cautam un drum in care sa simt ca , conduc !

 

Nu are rost sa intru in detalii,daca exista alta cale mai buna o alegeam pe aia de la inceput,nu am avut de ales si trebuia sa ajung la destinatie.

Link to comment
Share on other sites

Ieri am schimbat termostatul EGR pentru ca era teava goala,suflam prin el foarte usor,iar acum nu stiu cum sa il testez si pe cel principal sa vad daca trebuie schimbat si acela.Pe tester nu apare,masina caldura baga,in 3-4 minute apa ajunge la jumatate nu k inainte,dar totusi as vrea sa vad daca trebuie schimbat si acela.

Exista vre-o posibilitate prin al verifica in afara de al da jos de pe masina pentru ca mi se par prea multe de dasfacut pentru a ajunge la el?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.