Jump to content

alex230ro

Recommended Posts

mda,nu chiar 12.000 de banii aia mai pun inca 5000 si iau direct alt urs(da m-a batut si gandul asta sa ai iau un fratior,dar nu vrea sotia sa dam E46-ele)

undeva la maxim 6-7000 lei vreau sa dau.(incluzand aici si materialele de insonorizare si ceara)

Link to comment
Share on other sites

e lasat la vopsit de cateva zile,partea proasta e ca a plouat si ploua zilele astea iar prelata de pe el nu il acopera in intregime :) teoretic in mai e gata.

am gasit si un garaj pe langa mine unde sa il bag dupa vopsit ,acolo il si ansmblez inapoi- acolo o sa fie interesanta treaba

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Te'ai hotãrât pana la urma tot pentru alb ? Maro'ul ala era chiar frumos, cred ca ar fi iesit super! Dar vorba ta, dacã nu iti garanteazã pentru alb ca iese cum trebuie...

Așteptam sa vedem rezultatul final dupa asamblare! Spor! :)

Link to comment
Share on other sites

alb sunt vreo 3 variante de Alpinweiss 2 asta e partea interesanta:))

 

http://coloronline.glasurit.com/index.php?language=8

 

umm revenind

 

90-Line

Backed by more than 15 years of proven waterborne technology, 90-Line is the choice of collision repair centers across North America looking to improve both the environment and their shop productivity.

 

55-Line

Trusted by OEMs and refinish specialists worldwide.

 

22-Line

Offers the time saving and cost efficiency of a single-stage acrylic urethane.

 

astea ar fi explicatiile. so teoretic 22 sau 55 ma intereseaza

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

mai scriu si pe aici ,am inchiriat un garaj in care masina sa stea iarna (macar iarna asta) altfel e la vopsit,am inteles ca pregatirea e terminata,isi asteapta randul acum.momentan compilez lista cu piesele care ar trebui schimbate la suspensie :).din toamna motorul si apoi teoretic la anul in primavara va fi gata de drum.

caut arcuri de 1,8is stock,daca are sau stie cineva sa imi zica si mie .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

din pacate garajul care l-am gasit are un acces destul de dificil mai ales pt masinile cu garda la sol mica(E46-ele nu intra clar) de aceea trebuie sa mai sparg/betonez cate ceva pe acolo,totodata trebuie sa nu exagerez cu coborarea ,daca initial aveam in plan ceva gen 50/30 cum am acum la E46 intre timp m-am reorientat catre:

-H&R 35/35

-Eibach 40/30

-arcuri suspensie sport stock 15/10

ca si amortizoare probabil ca o sa iau niste Kayaba.

pt moment masina are niste arcuri tiganite(adica taiate cu flexul/) care nu as mai vrea sa le tin foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

nu mai am cum sa editez,am mai gasit arcuri ST la descriere zice ca sunt facute de KW-or fi ceva gen Weitec?

astea sunt facute de KW, am avut eu un set de coilovers ST, diferenta este ca sunt mai ieftine fata de KW pentru ca nu sunt tratate anticoroziune, unele, au si tratate dar sunt mai scumpe. Calitatea e foarte buna, Weitec alea sunt chinezarii cred branduite nemteste. Deci, recomand ST.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

masina e in filler si asteapta vopsitul.in alta ordine de idei am inceput usor usor sa iau bucse,flanse si ce mai am nevoie pe partea de suspensie.urmeaza toate conductele de frana/benzina.

la suspensie nu m-am hotarat 100% inca :)) am gasit pret bun la un Bilstein B12 Pro Kit care pune pe ganduri .si ST-ul are pret bun doar ca are drop mare 50/40

cele mai ieftine pana acum sun AP-urile un pret incredibil de mic.

edit:de AP-uri se zvonea ca sun o filiala "low cost" KW,e adevarat?

inca un edit,ca si preturi am gasit(suspensie completa)

-B12 - 2850 lei

-ST - 2300 lei

-AP - 1200 lei

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Pai am zis daca tot o am desfacuta sa schimb si aia,apoi si aia si usor usor lista s-a dublat.oricum asta e abia inceputul,mai am niste piese "grele" de schimbat(gen radiator incalzire si motor aeroterma).Distractiv o sa fie pe partea de motorizare dracovenia asta de is are nspe mii de garnituri si furtunase dar pana atunci mai e,ca si estimare eu sper ca masina va fi gata de drum undeva anul viitor in primavara.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
E aproape gata,mai sunt ornamentele si cateva retusuri de facut.Ca si vopsea/lac a iesit bine,ceva scapari pe partea de pregatire dar asta e se remediaza zilele astea.Cred ca o sa o mai las 1-2 luni pana o echipez complet,pt moment o sa ai pun doar geamurile+chedere.din sept oct ar trebui sa vad exact ce fac pe partea de motor. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

stiu ,dar din pacate ieri m-am luat cu analiza vopselei si a celorlante probleme expuse asa ca am uitat sa fac poze:(.Azi nu cred ca mai ajung la ei.

Sapt viitoare probabil ca mai ajung la ei sa o iau si atunci pun poze.Sper ca atunci sa fie gata si toate retusurile.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Mersi, poza e de la vopsitorie,au mai ramas mici retusuri de facut,apoi merg sa vad din nou daca e cum trebuie.intre timp fac stocul de piese,pana acum am furtune frana spate,bucsi spate,si flanse amortizor .urmeaza zilele astea sa vina talere arc fata si spring pad-uri spate conducte de frana si chedere trapa.sper sa termin cu suspensia in august.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.