Jump to content

alex230ro

Recommended Posts

Va salut!

Scuzati eventualul deranj, am încercat sa va transmit mesaj însă nu reușesc, funcția PM tot insistă cu o eroare ce blochează expedierea, in consecință stiu ca dvs ati avut montat pe e46 airintake m performante, cumva filtrul ce se potrivește la aceasta este unul special sau se folosește cel standard si se montează pe sistemul acela curbat al cutiei performance?

Stiu ca ati demontat la un moment dat cutia, cumva o mai aveți?

Mulțumesc frumos!

Iti trebuie filtru dedicat care este destul de scump era 300 lei parca, atentie mare admisia performance care o aveam pe 2.5 era diferita vs 3.0 . Cutia am incercat sa o vand cu 300 400 lei dar pana la urma am dat-o cum masina sau am aruncat-o undeva prin garaj. PS legat de urs tot in garaj sta , cred ca bate recordul la stationare :))

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Aveti idee,cumva diametrul de intrare in debitmetru difera?

Credeam ca sunt asemanatoare, daca nu era diferita o cumparam de la dvs, la pretul acesta este de nerefuzat!

In rest este plug&play, va mai amintiti?

Cu e30 ul ce planuri de viitor aveti?

Multumesc mult pentru rĂŁspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Stiti un site de anvelope mai "bun " ar cam trebui sa caut alt set de anvelope si 205/55/15 nu e ceva mega popular iar preturile sunt destul de mari.

 

Eu am luat de pe auto-soft.ro azi, iti afiseaza direct DOT-ul si au preturi o idee mai mici* decat celelalte magazine laudate aici - autobon si anvelomag.*cel putin pe modelul cautat de mine

Link to comment
Share on other sites

a pornit la "sfert" am zgomotul acela la relanti in continuare plus la cald bendixul nu cupleaza decat dupa 4-5 incercari, mai facea figura asta dar acum pare mai serioasa problema. Mai studiem, pierde lichid servo nu imi e clar pe unde . Am facut cam 100 km azi una peste alta merge frumos ghena smile.gif maine mai bag ceva km prin oras .
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

760 km aprox - Bucuresti - Mamaia ceva plimbari pe acolo ( Corbu! ) si retur . Concluzii:

1. Trebuie AC

2. La viteze peste 130 am un suierat cheder dreapta = inlocuit cheder pus cel original

3. La viteze peste 130 masina "serpuieste" o sa incerc sa verific directia

4.Zgomotul "ciudat de la motor nu a disparut " intre timp am : intinzator nou, tampoane motor / cutie noi

5. Am ceva zgomote de sub masina : conductele frana par sa atinga undeva,gatul de umplere al rezervorului pare sa se miste

consum undeva la 10% mers destul de alert la dus 130, intors 130-140 ultimii 60 km autostrada 150

6. Am pierdut in actiune plasticul care dirijeaza aerul din vasc in radiator - in concluzie in trafic bara la bara apa creste 1-2mm peste jumatate .Cred ca prima data am auzit vascul de cand am masina

 

edit : 3. "trebuie sa fac directia" tocmai mi-am amintit ca dupa ce am schimbat suspensia nu am refacut geometria.

Edited by alex230ro
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Iti trebuie AC sau folie pe toate geamurile pentru protectie solara, investitia face toti banii.

Chederele cred ca sunt o problema la toate masinile mai vechi, chiar si pe mine ma tenteaza sa le inlocuiesc.

Partea de consum cred ca e ultima grija daca ne gandim la experienta ce ai avut-o, dar facand o paralela cu un 335i e cam flamand ursul, nu il mai tine in cusca :_))

Link to comment
Share on other sites

Da, am facut geometria am caderea iesita din parametri ( ma rog aici masina e coborata era de asteptat) ce ma nelinisteste e unghiul de fuga pe dreapta care e dus in balarii ar trebui facuta o verificare suspensie sa nu am bascula stramba sau bucsa brat rupta cazul extrem s-a dus dracu oala , caderea o tiganesc din strut bar cred oricum am comandat si un set de flanse reglabile. Bonus poza artistica. Mai am o gramada de prostii de rezolvat .PS: da capota e absolut in balarii am m-a mancat in fund si am incercat sa o reglez, am facut mai mult rau :) PS2 - chederul e rezolvat deja. PS3: la urmatoare tura pun debitmetrul de "fuga" sunt curios de diferenta :D

post-29-0-42770200-1622041646_thumb.jpg

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bonus poza artistica.

 

Frumoasa masina :thumbsup:

 

Foarte rar vezi urs pe strada, cel putin la mine in Constanta. A fost una la mine in spatele blocului acum ceva vreme parcata cateva ore, cand ieseam la geam sa fumez numai la ea ma uitam :rolleyes:

 

Cica le cam pare rau la nemti ca au dat jucariile astea la export pe bani putini.

Link to comment
Share on other sites

Frumos pe dracu, e facut din nenumarate bucati si bucatele a scapat de Remat/foc de cateva ori pana acum :) noroc ca e pe numele sotiei si nu pot sa il vand asa usor . Ma rog masina veche... Dar da, as da un E90 F30 G30 din asta nou pe un 325 coupe eventual ix cu ac :) am mai avut discutia asta cand aveam E46-ele primn 2008 2009 de zicea lumea ca sunt nebun sa dau E46 pe E30. Atunci E30 nu era de "epoca " . Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Mie imi plac vechiturile astea... le ador design-ul sec si patratos. Pai ce masina de vechimea asta nu e facuta din bucati... ma uitam la piese SH, casetofoane, butoane, manere pentru masina asta si au niste preturi de iti cad plombele din gura. Lasam de o parte alea tinute prin garaje ventilate de colectionari cu sub 50k km.

 

Stai ca o sa incep si eu carpeala la e39, rugina care stiu de ea, cine stie ce e si prin usi, una din usi retine apa... plastice prin interior crapate am gasit la scaunul sofer, mai nou a crapat si gura de ventilatie aia de pe mijloc. Anii si uzura nu iarta. Unele plastice le gasesti AM, altele doar OEM la preturi bomba, altele le mai carpesti...

Link to comment
Share on other sites

e36 vad, e30 sa dea naiba daca ii vezi. Cam asa arata aia de era la mine in spate, cam aceiasi culoare, ca asta din poza. Simpla, tipla, fara folii, jante oem, da era in 4 usi. Nu scria ce motor are ca m-am uitat :D

 

Daca ai fost prin zonele astea unde se strang astia cu masini, probabil acolo mai vezi, dar asa pe strada eu nu le vad.

 

e38 la fel, cand mai vad cate unu din an in paste imi rup gatul dupa ele, toate arata daramate dar tot ma uit ca-mi plac :)) ultimu e38 care l-am vazut nu avea un capac la oglinda sofer.

Link to comment
Share on other sites

Da 40k pentru urs 4 usi poate parea mare, dar afara e posibil sa ai clienti dispusi sa dea 30k pe el km si optiunile fiind 2 avantaje majore .Cumva preturile la urs au sarit vs sa zicem o serie 6 din ani echivalenti , personal as alege seria 6 , si sper sa reusesc sa prind un exemplar bun :) Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

760 km aprox - Bucuresti - Mamaia ceva plimbari pe acolo ( Corbu! ) si retur . Concluzii:

1. Trebuie AC

2. La viteze peste 130 am un suierat cheder dreapta = inlocuit cheder pus cel original

3. La viteze peste 130 masina "serpuieste" o sa incerc sa verific directia

4.Zgomotul "ciudat de la motor nu a disparut " intre timp am : intinzator nou, tampoane motor / cutie noi

5. Am ceva zgomote de sub masina : conductele frana par sa atinga undeva,gatul de umplere al rezervorului pare sa se miste

consum undeva la 10% mers destul de alert la dus 130, intors 130-140 ultimii 60 km autostrada 150

6. Am pierdut in actiune plasticul care dirijeaza aerul din vasc in radiator - in concluzie in trafic bara la bara apa creste 1-2mm peste jumatate .Cred ca prima data am auzit vascul de cand am masina

 

edit : 3. "trebuie sa fac directia" tocmai mi-am amintit ca dupa ce am schimbat suspensia nu am refacut geometria.

Revenind :

1. sper sa se intample in Iulie

2. rezolvat testat pana la 150

3. Pending am comandat flanse reglabile bucse bascule

4. Acolo moare, as avea nevoie de o clapeta de acceleratie sa testez, din pacate pare ca eu am un model mai "rar" sh nu am gasit nimic

5. sper sa se rezolve in iulie odata cu AC

6. Am gasit daaar am uitat ca am radiatorul mare pe masina deci mai caut

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

https://www.ebay.com/itm/184779490534 luat o saracie din asta, cel mai probabil bani aruncati pe geam dar, sa vedem.

6. rezolvat - plastic nou

5. pending

4. pending pare ca vine din partea de jos a cutiei

3. o sa mai dureze teoretic saptamana asta trebuiau sa le trimita

2. rezolvat dar trebuie usa reglata cumva

1.pending

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1. Septembrie, Octombrie cine stie cand .. altfel caut clapeta de 1.8 is dupa ce ca sunt rare cazanele astea pare ca am si un model de clapeta si mai "rar"

 

https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=AF91-EUR---E30-BMW-318is&mg=13&sg=15&diagId=13_0309&q=13541721700 nu il gasesc nicaieri :) well pana o sa ma apuce dracii e doar 286 de eur pana la urma :rolleyes:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Habar nu am daca e de la ea :D ce naiba valva de caldura ai luat ?? nu mai erau pe producator? stiu ca acum cativa ani erau max 300 ron

 

si supriza emisiunii

 

Buna ziua Alexandru Ionescu,

 

Va mulțumim pentru interesul dumneavoastra fata de produsele

comercializate prin magazinul BavAUTO!

 

Din pacate reperul cod 13541721700 a iesit din producție si nu mai

poate fi comandat, de asemenea stocurile au fost epuizate.

 

:) asa pe net prin De si Us mai apare ca fiind disponibila

Link to comment
Share on other sites

strike 2

 

Buna ziua,

 

 

 

Reperul nu este disponibil pentru comanda,si nu exista un inlocuitor.

 

 

 

O zi buna!

 

Well... https://dbilas-shop.com/en/intake-tract/throttle-body-kit/street-version/bmw/m42/149/throttle-body-kit-for-bmw-e30-1-8-16v-100kw-m42b18?c=11152 cu astea as vedea mai clar de unde vine zgomotul nu ? :rolleyes:

Oricum sa ajunga la Catalin sa vina flansele sa schimb casta sau ce e pe acolo si vedem dupa .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.