Jump to content

alex230ro

Recommended Posts

Nici o sansa,ieri am incercat sa punem cacatul ala de profile gasket si am descoperit ca nu prea merge pus corect decat daca dai jos si chiulasa,so azi jos chiulasa cred ca M42-ul asta e cel mai idiot motor vazut de mine vreodata nspe mii de garnituri si la fel de multe suruburi surubele,practic poate sa curga ulei pe oriunde.Mai am diverse rahaturi de pus prin interior si pe la frane cate ceva de facut,dar chiar daca ar fi gata nu am taxa de prima inmatriculare platita RCA-ul si ITP-ul sunt expirate,si nu vreau sa merg cu numerele vechi.Cel mult sa il plimb pe platforma cum ai place lui.
Link to comment
Share on other sites

2,5-uri am un amic care are 2 bucati

-unul de pe un E34 refacut se pare, pe care vrea 350 eur

-unul pe un E30 325i nfl care nu porneste,aparent e o problema cu instalatia electrica- pe asta l-as lua eu.

si de ce nu il iei pe cel de 2.5 refacut? la un 3.5 nu te-ai gandit? eu ma gandesc si la un din ala dar inca sunt nehotarat

Link to comment
Share on other sites

pai as vrea sa il pot pune in acte,3,5 M30 e un motor bun dar din pacate e cam greu pt urs plus ca as vrea sa omologhez motorul.iau 2.5ul nerefacut pt ca in teorie as vrea sa il duc catre 3 litri- stroker adica,dar asta mai dureaza,probabil peste 1-2 ani daca nu si mai mult,pana la urma sa vad cat o sa mearga M42-ul masinii.
Link to comment
Share on other sites

pai as vrea sa il pot pune in acte,3,5 M30 e un motor bun dar din pacate e cam greu pt urs plus ca as vrea sa omologhez motorul.iau 2.5ul nerefacut pt ca in teorie as vrea sa il duc catre 3 litri- stroker adica,dar asta mai dureaza,probabil peste 1-2 ani daca nu si mai mult,pana la urma sa vad cat o sa mearga M42-ul masinii.

i see....nu am crezut ca vrei omologare....sti diferente de kile de zici ca e mai greu???

 

is curios cam ce suma crezi ca ar fi pentru un stroker... banuiesc ca ai facut ceva documentatie inainte....eu nu stiu in ce directie sa merg cu motorul.. .nici macar in planuri

Link to comment
Share on other sites

http://www.bimmerforums.com/2009/08/engine-faq/ aici ai niste greutati ale motoarelor sunt asa informative.

legat de stroker depinde extrem de mult de ce gasesc in motor,daca vreau sa fac 2,7/2,8 daca iau pistoane noi ,daca schimb si axa cu came si asa mai departe.bazandu-ma pe experienta cu M42 cred ca suma pleaca de la 1000 eur -noroc ca piesele de M20 sunt destul de ieftine :)

Link to comment
Share on other sites

is de fabrica e da-l dracu seriile asa zic,marfa rara cica :rolleyes:

mi-au zis mai multi ce zici tu,ca e original ca e is ,ca ar fi frumos sa il tin,dar dupa ce am vazut cum e is-ul asta m-a luat durerea de cap.vedem cand il pornim cum merge si de acolo cine stie poate fac cum zici tu iau alt cazan si arunc 2,5 pe el.

 

edit:daca am bulan poate pornesc azi saracia,e lipsa piulita de la intinzator =)))

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

umm alea care au contat adica la cuzineti si chiulasa da,restul mai la mana,la capacul tacheti mai erau de strans la cuplu,dar acolo deja era un filet praf.ingrijorator e nr de garnituri si nr de furtune de sub admisie si faptul ca 2 tacheti pareau destul de obositi.om trai si om vedea,in ceea ce priveste scurgerile de ulei sunt foarte sceptic,avand in vedere ca imediat ce am luat masina am schimbat garniturile din fata de la distributie si dupa 2 sapt curgea pe acllo din nou. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

umm alea care au contat adica la cuzineti si chiulasa da,restul mai la mana,la capacul tacheti mai erau de strans la cuplu,dar acolo deja era un filet praf.ingrijorator e nr de garnituri si nr de furtune de sub admisie si faptul ca 2 tacheti pareau destul de obositi.om trai si om vedea,in ceea ce priveste scurgerile de ulei sunt foarte sceptic,avand in vedere ca imediat ce am luat masina am schimbat garniturile din fata de la distributie si dupa 2 sapt curgea pe acllo din nou.

pune 2.5......era si motoru asta in urs deci nu cred ca o sa planga nimeni daca nu mai mergi cu 1.8... parerea mea

Link to comment
Share on other sites

aaah,poze tot uit de ele,nu l-am pornit nu gasesc surubul de la intinzator si inca 2 suruburi in fata :)) de curs ulei garantat curge ,cum ziceam orice a putut merge prost a mers la masina asta.tampoanele de motor sunt ghetto style adica unul original unul de M20 :).cardanul e disparut in misiune nu mai gasesc instalatia electrica de la casetofon si lista poate contiuna. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

am facut si ceva poze aseara,mai nou am si scaune,testat bordul am ceva becuri arse.azi e posibil sa ajunga si protectiile termice si cardanul pe masina,sa vedem mai e un E46 316\8i al unui prieten inainte.am pus poza si cu distanta intre roata si aripa :))

post-29-0-66519500-1434785553_thumb.jpg

post-29-0-29893300-1434785554_thumb.jpg

post-29-0-73984000-1434785554_thumb.jpg

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

rezumatul de azi:

-luminile pe spate e toate

-instalatia de motor pusa in pozitie

-cardanul montat

parti rele:

-protectia termica din fata poate fi pusa doar daca dau jos evacuarea imediat de langa serpi(evacuarea e praf suruburile sunt sudate)

-flansa cardan (cea de pe cutie) praf=da a trebuit sa pun cutia pe masina ca sa vad asta/

pe to do list mai am de schimbat becurile din bord/consola centrala.

post-29-0-61893800-1434821319_thumb.jpg

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

mersi,vad ca si trost si unix au.mai mult ma supara protectia termica,dupa aia sigur stau o saptamana,a si mai sunt suportii de la bobine care trebuie bricolati/recuperati.edit:bine si mizeria de evacuare ma mai supara,mai sunt o gramada de facut daca stau sa analizez :) Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.