Jump to content

E46 320d NFL


Ciobanu George

Recommended Posts

Buna tuturor,

 

Vreau sa imi prezint si eu "cazanul" cumparat in iunie 2013, dar care din motive de timp abia acum am reusit sa il inmatriculez(maine ma duc sa iau numerele definitive, azi am platit timbru de mediu 3093 ron, cu noxe de 152 scoase la RAR). E46 320d din 08.2000 - un singur proprietar in Germania

Masina a fost cumparata din Germania de un baiat (samsar) din BT, eu fiind primul in Romania. Am dat pe ea 3650 E, oarecum cam mult au zis multe cunostinte, plus ca am mai avut cate ceva de schimbat la ea.

Cel mai mult mi-a placut culoare si ca e ingrijita (ca o masina normala de 13-14 ani, are cateva zgarieturi la interior, una pe bara spate si da sa apara putina rugina la aripi fata chiar pe mijloc), am carte de service facut la BMW Munchen pana in 2007, ia apoi am cateva hartii de service cu tot ce a fost schimbat, ultima revizie + ITP facute la sfarsitul lui 2011 in Germania la 210 mii de km.

La masina au fost schimate in ultimii ani insa nu la reprezentanta (schimburi in documentatie dar gasite si de mine in realitate):

- bara fata

- bara spate

- tampoane cutie de viteza

- racord flexibil

- volan (inainte avea volanul ala patrat)

- capac portbagaj cu tot cu stopuri...

- nu am gasit sa fi avut incidente majore care sa ii fi afectat structura

Serie sasiu: WBAAL71020KG61097

Dotari : volan sport multifunctional din piele, litere model sterse, carlig, cotiera, scaune sport, xenon cu dispozitiv de spalare, PDC, clima, proiectoare ceata, telefon cu card reader, tempomat, radio BMW reverse... mai sunt cateva, insa nu inteleg ce inseamna.

 

De cand o am, am schimbat la ea:

- filtru motorina + filtru aer + ulei BMW 5w30 longlife04 + ulei BMW diferential

- saboti frana de mana + sistem de prindere al lor (ATE)

- table de protectie discuri spate (OEM)

- amortizoare spate + flanse + cartus de protectie amortizoare (SACHS)

- racord flexibil

- rulment spate stanga (FAG parca)

Voi mai reveni cu modificari daca imi mai amintesc cate ceva...astept opinii. :D

post-58008-0-20816700-1391612080_thumb.jpg

post-58008-0-09081600-1391612136_thumb.jpg

post-58008-0-51400400-1391612148_thumb.jpg

post-58008-0-75565900-1391612250_thumb.jpg

post-58008-0-31264900-1391612266_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Frumos cazanu sa te bucuri de el.

 

Portiera de la sofer nu era inchisa bine sau asa sta mereu ?

 

Multumesc mult.

Nu era inchisa bine, doar apropiata.Acum un an...am ramas pe langa masina, cu acte, bani, telefoane in interior, deoarece am inchis portiera si s-a incuiat masina singura. De atunci am ramas cu sechele..si niciodata nu inchid portiera daca cobor si am motorul pornit.

Masina a fost cumparata cu aproximativ 230 mii de km, acum are undeva la 239 de mii. Inca cateva poze cu interiorul...cred ca si covorasele de velur sunt optionale. Am 4 chei la ea, 2 diamant cu inchiderea centralizata, una simpla..si inca una de plastic.

post-58008-0-31619900-1391615014_thumb.jpg

post-58008-0-12070200-1391615044_thumb.jpg

post-58008-0-16432500-1391615070_thumb.jpg

post-58008-0-83614000-1391615136_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

frumoasa si "curata" masina. sa pui ceva poze si cu interiorul. multi km fara probleme. cati km are? mici pct de rugina nu ai si pe la pragurile interioare al masinii sub usi?

Da, am iesit undeva in afara orasului special sa ii fac cateva poze deoarece am spalato, nu suport sa am masina murdara, nu imi plac firmiturile in masina.

Nu are deloc rugina la praguri doar cateva puncte de 2-3 mm la aripi fata chiar pe mijloc (mi-am propus sa le vopsesc in primavara plus etrieri frana), si 1 punct pe portiera de la sofer, pe stalpul usii, ala negru de deasupra manerului, nu stiu exact cum sa explic. Am inteles ca partea aia neagra se poate schimba, ceea ce intentionez sa fac.

 

Maneta schimbatorului nu e de "acolo".

Stiu si eu, deoarece am mai vazut si condus cateva E46 si maneta era putin mai lunga si mai subtire acel cap. Asta e de lemn lacuit, si putin mai scurta, insa mi se pare chiar misto, imi place. Cd-player ul din bord arata cam ciudat, dar momentan il mai tin deoarece suna destul de bine, poate fac rost de bani de navigatie intr-un an.

Link to comment
Share on other sites

cand faci cartea la rar faci si itp-ul. ti-a masurat ca la orice itp, noxele.

dar emisiile de co2 care conteaza la calculul taxei nu sunt acelasi lucru cu noxele masinii.

Aha...ok. Inseamna ca a facut ala misto de mine...asta e.

Pana la urma...impresii...pareri? Prea multi bani? Am ajuns la 4500 E cu tot cu inmatriculare...fara piese schimbate la ea.

Link to comment
Share on other sites

ce mai conteaza cum ni se pare noua? important e ca ai pus masina la punct, arata bine, e cat de cat dotata (am si eu la e46 scaune sport si mi se par geniale fata de scaunele normale).

sa te bucuri de ea cat mai mult mai ales ca zici ca nu ai de gand sa o vinzi. iti dai seama ca daca ai vinde-o ai lua foarte greu pe ea 3500. asta referitor si la intrebarea ta.

Edited by CosminE46
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si mie imi plac scaunele mult de tot...insa erau si mai faine daca aveau incalzire, care e foarte utila iarna.

Pai intentionez sa o tin 4-5 ani..apoi sa trec la un model F daca imi va permite bugetul si asta sa ramana in familie, e primul BMW si imi place cum se prezinta....mai ales dupa ce am schimbat amortizoarele, e chiar stabila pe viraje.

Legat de modelul FL, am tot cautat in vara...si nu am gasit nimic care sa merite macar testata...toate erau praf, unele abia trageau, altele erau ca niste cotete de gaini, jegoase si flendurite. Am preferat o masina mai veche, dar care aveau un istoric cat de cat real, cu km reali si ingrijita. Apropo...m-am intalnit cu un amic care are un model Fl de 150 cai....si la demaraj de la 20-30 km/h pana la 70-80 nu se tine de mine, deci cred ca masina mea trage bine..mai bine decat una de 150 de cai obosita. Proprietarul din germania pana si furtunele de vacuum le-a cumparat de la BMW...deci tinea si el la masina.

Ma bucur cat pot (9 mii de km in 3 luni de numere rosii spune destul cred)...am ajuns sa ma plimb...doar pentru a conduce masinuta...e placere sa pleci in excursii sau la drumuri lungi.

Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

Astazi am avut iar treaba la "roaba" mea....

Saptamana trecuta, am observat ca nu mai aveam lumina in portbagaj....la 2-3 zile dupa, martor in bord ca am portbagajul deschis, nu se mai deschidea decat din cheie. Verdictul a fost clar: firele intrerupte la trecerea spre capota portbagajului. Am desfacuto si am gasit 1 fir rupt...si 2 fara izolatie. Ala rupt l-am prelungit, celalte le-am izolat...si acum totul este ca inainte...lumina si fara martori in bord. Treaba de 40 min....foarte usor si simplu de facut.

Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

Nici nu a venit primavara, ca deja incep sa constat daune in prima iarna...:(:(

Ce sfaturi imi dati legat de acea pata de rugina de la parbriz? La aripa banuiesc ca a mai fost reparata (dar cu o calitate indoielnica). Cum as putea insa sa repar capota fara sa o vopsesc? exista ceva sa imi astupe acele puncte cauzate de pietre si nisipul de pe strazi?

post-58008-0-05028600-1392403011_thumb.jpg

post-58008-0-01870100-1392403028_thumb.jpg

post-58008-0-87143700-1392403038_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sa o conduci cu sanatate mult si bine fara evenimente :thumbsup:

La varsta ei arata destul de ok, cu polis nu poti sa scoti petele de pe capota si a mea are la fel, astept sa fie un pic mai buna vremea si am si vorbit la un amic vopsitor din 1000 ron

ies cu vopsit 5 elemente(spoiler fata,capota,aripa st fata,aripa dr. spate si bara spate) si polisat apoi totul.

Link to comment
Share on other sites

Sa o conduci cu sanatate mult si bine fara evenimente :thumbsup:

La varsta ei arata destul de ok, cu polis nu poti sa scoti petele de pe capota si a mea are la fel, astept sa fie un pic mai buna vremea si am si vorbit la un amic vopsitor din 1000 ron

ies cu vopsit 5 elemente(spoiler fata,capota,aripa st fata,aripa dr. spate si bara spate) si polisat apoi totul.

Ms mult de tot. Arata bine si mi-e ciuda ca a ajuns asa in 2 luni de iarna. Nu avea nici un punct pe capota, arata impecabil inainte. As vrea sa o fac fara sa o vopsesc, mi-e teama de cum o sa fie apoi, ca de obicei nu mai ies la fel daca le vopsesti, sau nu tine prea mult. Aripile le voi vopsi si eu in primavara, alta solutie nu vad.

Mi-a recomandat un amic sa bag ulei in praguri. Ajuta la ceva? Cum as putea sa fac asta?

Link to comment
Share on other sites

Nu uita ca ai BMW nu ORICE :frantics:nu ai de ce sa bagi ulei in praguri.

Capota se face asa la noi in Romanica, cand ies afara nici praf nu prea este pe masina, la noi pietricele vara ca doar se topeste asfaltul al dracu sa fie, iarna sare cu balast , cand mergi an spatele camioanelor parca treci prin grindina

Sa vezi cum se va face si parbrizul dupa 7 ani , eu o plimb prin Romania din 2007.

Culoarea este luata dupa codul de pe caroserie, daca nu a fost revopsita, germanii nu prea schimba culoarea, deci iese aceeasi culoare, doar dupa revopsirea elementilor defecti se polisaza si va fi la fel culoarea :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Nu uita ca ai BMW nu ORICE :frantics:nu ai de ce sa bagi ulei in praguri.

Capota se face asa la noi in Romanica, cand ies afara nici praf nu prea este pe masina, la noi pietricele vara ca doar se topeste asfaltul al dracu sa fie, iarna sare cu balast , cand mergi an spatele camioanelor parca treci prin grindina

Sa vezi cum se va face si parbrizul dupa 7 ani , eu o plimb prin Romania din 2007.

Culoarea este luata dupa codul de pe caroserie, daca nu a fost revopsita, germanii nu prea schimba culoarea, deci iese aceeasi culoare, doar dupa revopsirea elementilor defecti se polisaza si va fi la fel culoarea :thumbsup:

Parbrizul deja e varza si ala, plin de puncte si urme, de la "grindina" din spatele tirurilor, sarea si nisipul de pe strazi. Faza e ca masina are bara fata si spate schimbata in germania, pe factura....si tot se vede diferenta de culoare, elementele vopsite noi, stralucesc altfel, parca mai deschis. Mi-e teama sa nu iasa la fel cu aripile si capota.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La anumite culori e posibil sa se vada ceva mai rau diferenta de nuanta. Inca o chestie care conteaza este producatorul vopselei. Chiar daca codul este unul singur poti lua vopseaua de la mai multi producatori si am inteles ca daca iei de la producatori mai ieftini sunt sanse mai mari sa fie diferente de culoare.

 

Capota eu as lasa-o asa nu as da 3 milioane sa o vopsesc doar pt punctele alea. Aripa aia care ai pus-o in poza m-as gandi sa o schimb cu una din dezmembrari (poate ai noroc si gasesti si culoarea ta).

Edited by CosminE46
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.