Jump to content

Restaurarea batranului


Razvan Gavan

Recommended Posts

felicitari, ar fi mers un 6 cilindrii, asa am vrut si eu dar in final am luat tot M43 pt cum arata masina pe ansamblu. O sa te tina mult si bine daca o intretii, ceea ce vad ca faci. Mie mi-a trebuit undeva in jur de 2500 de euro sa schimb cam tot ce poate pica pe partea mecanica, poate sunt ceva mai mici preturile la e36. Sa nu uiti sa verifici starea coturilor de plastic de pe motor, e unul in spate, unul in fata si unul sub galeria de admisie, sunt coapte si pot pica oricand, schimba-le daca nu au fost schimbate, iti pot distruge motorul. Eu cand le-am demontat pentru schimbare nu am reusit sa scot nici unul intreg, toate s-au sfaramat. La fel si radiatorul , daca e vechi , gura de plastic superioara, in stanga este coapta, mie mi s-a rupt cand am vrut sa demontez furtunul. De la mine ti-as recomanda sa schimbi tot ce are de-a face cu racirea. Eu am schimbat si lichidele in cutie si grup, desi mai fusesera schimbat cu vre-o 5 ani in urma, iar la cutie s-a simtit.

 

bafta cu masina

Edited by mihai vigariu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La Polo asta nou ce il am acum insonorizarea e mai proasta ca in e36le ce l-am avut.

 

Nu te contrazic.

Eu ma refeream la modul general. Nu poti compara o masina premium cu o masina ieftina. E36 e o masina veche, dar tot premium este.

E34 fata de E39 sau E60 e mai prost insonorizata. Dar si mai fun de condus.

Link to comment
Share on other sites

felicitari, ar fi mers un 6 cilindrii, asa am vrut si eu dar in final am luat tot M43 pt cum arata masina pe ansamblu. O sa te tina mult si bine daca o intretii, ceea ce vad ca faci. Mie mi-a trebuit undeva in jur de 2500 de euro sa schimb cam tot ce poate pica pe partea mecanica, poate sunt ceva mai mici preturile la e36. Sa nu uiti sa verifici starea coturilor de plastic de pe motor, e unul in spate, unul in fata si unul sub galeria de admisie, sunt coapte si pot pica oricand, schimba-le daca nu au fost schimbate, iti pot distruge motorul. Eu cand le-am demontat pentru schimbare nu am reusit sa scot nici unul intreg, toate s-au sfaramat. La fel si radiatorul , daca e vechi , gura de plastic superioara, in stanga este coapta, mie mi s-a rupt cand am vrut sa demontez furtunul. De la mine ti-as recomanda sa schimbi tot ce are de-a face cu racirea. Eu am schimbat si lichidele in cutie si grup, desi mai fusesera schimbat cu vre-o 5 ani in urma, iar la cutie s-a simtit.

 

bafta cu masina

 

Stiu ca ar fi mers un 6 cilindri, dar pana la anul intentionez sa pastrez acest motor, este in stare exceptionala. Referitor la coturi si alte furtune, totul este intr-o stare ireprosabila, nimic nu e copt, nimic nu e rupt. Radiatorul este nou, am schimbat furtunul de tur pentru ca pe alocuri isi pierduse din calitati. Pana cum si eu tot 2500 eur am bagat in partea tehnica. Daca te uiti atent o sa vezi ca am schimbat pompa, termostat, antigel, furtune si totul e ok cu racirea. La cutie urmeaza sa schimb si eu uleiul si la grup la fel.

 

Toate piesele de pe masina pe care le-am schimbat, sunt doar de la cei mai buni producatori, nu m-am zgarcit la nimic.

 

 

foarte frumoasa, bv. probabil cel mai curat motor de 1.8 care l-am vazut.

 

ps, ar merge in lista si un volan in 4 spite, arata mai bine pe e34.

 

sa o conduci fara incidente!

 

Ca si volan, am cumparat pe cel in 3 spite cu airbag, si imbracat va arata ca in poza de mai jos.

 

http://s25.postimg.org/memtosvt7/P1070093_zpsbaffcd0d.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

ÂŞtiu cĂŁ Ăži-au mai spus-o Âşi colegii dar tot tre sĂŁ te felicit pentru ce ai fĂŁcut cu maÂşina!

 

Dacã mãcar un sfert din proprietarii din România ar fi ca tine, nu am mai cãuta maºini prin Germania.

 

Sã o ÎnvârÞi sãnãtos!

Link to comment
Share on other sites

Da, multumesc de aprecieri, dar, sincer,daca altii ar face la fel ca mine, tot n-as cumpara masina de la ei pentru ca pierd placerea pe care o am cand ma ocup eu personal. Daca face altul treaba satisfactia e aproape zero pentru mine.

 

Astazi m-am urcat in bimmer si am fost la servici :).Cand am pornit motorul dimineata aveam un zambet pe buze. Si la -15 grade la fel de frumos se aude...

 

Cam asa suna A8-ul:

 

http://www.youtube.com/watch?v=qTlDcvmB3cI

 

Si cam asa suna bimmerul la -11 grade

 

Link to comment
Share on other sites

mie imi place cum rontaie V8-ul ala diesel :), o fi el mai zgomotos afara, ca sunt sigur ca inauntru nu auzi mare lucru la cat de bine e lucrata masina aia, dar e un motor pe cinste. Am avut M43 vreo 2 ani pe E46, ma rog M43TU, nu ca ar fi vreo mare branza diferenta, si da, pornea el si la -30C bine si usor dar sincer nu mi-as mai lua motorizarea aia, cam cea mai nefericita dupa parerea mea din gama lor de motoare, chiar daca au facut ei istorie in F1 cu 4 cilindri :) .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.