Jump to content

Pompa injectie 320d 136hp


cipy15

Recommended Posts

Salut...recent mi-a picat pompa,dupa ce am achizitionat alta mecanicul a uitat sa-mi zica ca imi trebuie una cu un anumit cod (a mea initial avand ca sfarsit de cod 020) asa ca am luat-o pe cea cu 005 la sfarsit de cod(fara sa stiu )

Am dat banii degeaba pe montare ca pana la urma sa-mi zica ca nu e buna.

Intreabarea mea este...pot schimba partea electronica intre ele tinand cont ca ambele sunt functionale.si ce sanse as avea...???

Va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Am fost cu ea la bosh si mi-au zis ca sunt mai rare motoarele cu pompa 020,tipul mi-a zis ceva de genu ca au fost facute 1 la 100.In mod normal dupa cum sa precizat ele sunt pentru cutii automate.

Ca sa o revizionez pe a mea imi cer 900 plus mana de lucru,adica pe undeva pe la 1400,pentru ca ei nu-si permit sa imi puna pompa pe masina fara sa-i faca testu pe bancul de probe.

Chestia este ca tot tipul asta mi-a recomandat sa fac schimbu,cica as avea sanse de 80% dar am preferat sa ma informez mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Am fost cu ea la bosh si mi-au zis ca sunt mai rare motoarele cu pompa 020,tipul mi-a zis ceva de genu ca au fost facute 1 la 100.In mod normal dupa cum sa precizat ele sunt pentru cutii automate.

Ca sa o revizionez pe a mea imi cer 900 plus mana de lucru,adica pe undeva pe la 1400,pentru ca ei nu-si permit sa imi puna pompa pe masina fara sa-i faca testu pe bancul de probe.

Chestia este ca tot tipul asta mi-a recomandat sa fac schimbu,cica as avea sanse de 80% dar am preferat sa ma informez mai bine.

 

 

 

cred ca iesieai mai bine daca o reconditionai pe a ta de la bun inceput la bosh , o reconditionare full .. si nu te mai durea capul

 

 

apropo , ce anume ti-a picat la pompa de injectie ? partea electronica sau are alte probleme ?

Edited by george_geo1010
Link to comment
Share on other sites

Referitor la pompa de injectie am primit un raspuns de la reprezentanta.

Stiam ca a fost schimbata pompa in Germania in 2008 doar ca eram interesat sa stiu daca modelul montat a suferit unele imbunatatiri , modelul 1999 vs 2008

 

 

"Legat de pompa de injectie – fabrica de multe ori schimba codul unei piese. Motivul nu este comunicat niciodata (acestea sunt informatii interne de-a lor), dar in general sunt doua motive de baza : sau se schimba firma producatoare, sau se modifica (se imbunatateste) ceva la reperul respectiv. In cazul dvs., pe masina acuma a fost montat codul - 13 51 7 787 562.

 

Dupa cum se poate vedea pe tabelul de mai jos, acesta este codul cel mai nou (activ), iar modelul cu care a fost echipat de fabrica (13 51 2 246 826), a suferit modificari deja de trei ori pana acuma, deci este foarte probabil ca au fost facute intre timp, unele imbunatatiri fata de modelul din 1999."

post-57367-0-53760200-1391710411_thumb.png

Edited by silgal191
Link to comment
Share on other sites

Pentru reconditionare mi-au cerut banii astia,si la ea mi-a picat partea mecanica,ea functiona doar ca dupa 5 min incepea sa scoata fum negru,nu mai tragea deloc si nu trecea peste 1000 rpm.

A inceput sa faca asa dupa un drum de 500 km,consum foarte ridicat,si in relanti dadea sa se opreasca,a doua zi cand sa ma duc cu ea la mecanic,nu se accelera deloc(cu pedala la podea nimic).

Cand am ajuns cu ea la cei de la bosh,mi-au zis ca nu e pompa,e doar un furtun,au schimbat furtunu si tot la fel,dupa 2 sapt au ajuns la concluzia ca e pompa.

Deci ca ultima solutie ce imi recomandati.

Link to comment
Share on other sites

Nu se poate face asa ceva la VP44.

 

Daca ai dat jos partea electronica, ai decalibrat pompa.

 

VP44 nu e o pompa mecanica, nu poti s-o faci dupa cum ai chef.

 

Ai incercat tu asa ceva la VP44 si a mers?

 

Cel mai bine este sa ia o pompa VP44 sh functionala. Si apoi s-o monteze la cineva care se pricepe. VP44 trebuie blocata cand e demontata de pe masina si deblocata dupa ce a fost montata pe alta masina. Altfel nu va fi la punct.

Ma rog, cel mai bine.... Cel mai bine din punct de vedere al costurilor.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Nu se poate face asa ceva la VP44.

 

Daca ai dat jos partea electronica, ai decalibrat pompa.

 

VP44 nu e o pompa mecanica, nu poti s-o faci dupa cum ai chef.

 

Ai incercat tu asa ceva la VP44 si a mers?

 

Cel mai bine este sa ia o pompa VP44 sh functionala. Si apoi s-o monteze la cineva care se pricepe. VP44 trebuie blocata cand e demontata de pe masina si deblocata dupa ce a fost montata pe alta masina. Altfel nu va fi la punct.

Ma rog, cel mai bine.... Cel mai bine din punct de vedere al costurilor.

 

pai tocmai pentru ca este electronica nu se poate decalibra, nu are suruburi are doar electronica care alimenteaza pistonasul de avans si citeste informatii de la senzori, restul este comandat din dde

 

astia care repara electronica la pompa si cer una la schimb ce calibreaza in ea?

 

eu am vazut ca te pricepi si ca ai scule pentru montare, dar electronica este interschimbabila cat timp este acelasi cod, si dupa ce faci testul pe banc tot acolo pompa e calata, dupa ce o montezi pe masina trebuie doar sa desfaci surubul de blocare si sa pui saiba inapoi ,nu e nevoie sa-ti explic

 

daca nu e pusa la punct se face cu comparatorul, scrie pe ea cat tb sa aibe avans

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mie mi-au zis la Bosch ca nu se poate schimba pentru ca atunci cand scoti electronica se decalibreaza.

 

Astia care repara pompele astea le cam repara pe genunchi. Stii cate masini au ajuns la mine care aveau avansul aiurea pe motorizarea asta? Masini care nu trag ca lumea sau dau fum sau se accelereaza lent.

 

Stiu ca se poate cu comparatorul teoretic, insa ai nevoie de un adaptor care exista doar la BMW. Nu e suficient ceasul comparator.

 

Am avut un caz cu niste idioti de la dezmembrari care au dat jos o pompa fara s-o blocheze si am incercat sa reglez avansul. Degeaba m-am chinuit si ne-am chinuit o zi intreaga. Dadeai un grad in fata, tragea bine, dar dadea fum sau rontaia. Dadeai 2 grade in spate, fum deloc, dar nu mai tragea.

Am dus-o la Bosch. Am dat 250 lei, au pus-o pe banc ca s-o puna la punct, am montat-o, a mers perfect. Si am mai facut de atunci inca 3 pompe la care s-a intamplat acelasi lucru.

Majoritatea mecanicilor nu stiu cum sa dea modelul asta de pompa jos. Au impresia ca e ca la o pompa mecanica sau ca la commonrail.

Link to comment
Share on other sites

ptr toyota 09275-54011 , eu am luat unul odata chiar de la toyota

 

https://www.google.r...035%3B300%3B225

 

http://www.ebay.co.u...=item3a8a253edd

 

http://www.ebay.co.u...=item3a8ac73f08

 

gasesti adaptor pe ebay

 

tb sa prinzi inceputul de injectie pui comparatorul la O dai 45 grade inapoi ca sa masori inca odata inceputul injectiei, din momentul in care urca acul masori 0.87 sau cat scrie pe pompa si te opresi, blochezi si montezi....cam asa ceva scria in TIS... :popcorn:

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca se gasesc adaptoare, insa foarte putini au asa ceva. Si nu are rost sa tin bani blocati in scule aproape inutile cand pot sa ma duc la Bosch s-o faca ei pe banc.

In mod normal, daca nu esti idiot, nu ai nevoie de ajustare la aceasta pompa. Ajutarea avansului intervine atunci cand o demonteaza un om nepriceput.

Om care nu stie procedura de demontare.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pt informatii si sfaturi,am ajuns la concluzia ca trebuia sa o iau benzina.

Am sa cumpar alta pompa ca sa fiu mai sigur,chiar azi am fost la un mecanic si mi-a zis ceva care ma lasat putin socat,cica...de ce nu ai pui pompa common rail?ca te ajunge cam aceeasi bani.

Nu ma pricep mai deloc la mecanica sau la masini in general...da sugestia lui mi sa parut putin deplasata

Este posibil asa ceva???

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat pompa si tot nu porneste...acum sa intamplat ceva ciudat,nici macar nu se invarte motorul,se aude electromotorul cum invarte in gol.

Sa fie tot din cauza pompei,pentru ca a fost montata de cineva care cel putin cred ca se pricepe,el mia zis ca cel putin ar trebui sa invarte motorul.

Acum mi-a zis ca trebuie sa astept raspunsul de la ei saptamana viitoare.Dupa parerile voastre ce poate fi?

Link to comment
Share on other sites

au scos surubul de blocare de pe pompa?

Surubul nu trebuie scos complet, doar slabit. Are un distantier care se monteaza dupa ce se elibereaza pompa.

 

Am schimbat pompa si tot nu porneste...acum sa intamplat ceva ciudat,nici macar nu se invarte motorul,se aude electromotorul cum invarte in gol.

Sa fie tot din cauza pompei,pentru ca a fost montata de cineva care cel putin cred ca se pricepe,el mia zis ca cel putin ar trebui sa invarte motorul.

Acum mi-a zis ca trebuie sa astept raspunsul de la ei saptamana viitoare.Dupa parerile voastre ce poate fi?

Esti sigur ca electromotorul invarte? Sa nu fi uitat dornul de blocare in volanta. Insa mi se pare prea imbecila faza.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca au scos vreun surub...nici macar nu stiu unde se afla.Dar sper sa nu astept 1 sapt pentru 1 surub.

Imi poti da detalii despre surub,sau indicatii,pentru ca pompa a fost luata de la un centru bosh,si nu stiu daca a mai montat pompe relativ noi.

Surubul acesta trebuie sa aibe un inlocuitor sau...cer aceste infosmatii pentru a fi sigur ca nu vrea sa imi incarce factura.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.