Jump to content

BMW E90 LCI - Mers in suturi, zgmotor puternic de diesel


Recommended Posts

Buna dimineata, problema mea la 318d(N47) incepe astfel:

- Mergand pe europeana pe pilot automat undeva la 75 km/h, masina a inceput sa scoata un zgomot puternic de diesel, ca si cum as fi toba sport si la cateva secunde masina a inceput sa mearga in mici suturi, se vedea turometrul cum oscila. Am scos-o de pe pilot automat si am incercat sa accelerez putin, dar se simtea ca nu avea putere si trebuia sa apas mai tare pedala de acceleratie, dupa care incepea sa traga frumos dar parca nu ca inainte. Am nevoie de o parere, ce ar putea fi? (Turbina, EGR, Clapeta acceleratie, filtru particule, etc)

- Alta problema ar fi ca dupa ce acum 2 zile am citit despre probleme la distributie la motorul asta, parca se aude acel carait de lant (pana ieri nu l-am auzit) + ca se aude un scartait ceva cand iau picioru de pe acceleratie si revine la ~800rpm. (Am atasat si un video cu sunetul motorului)

 

Edited by bratila23
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Buna dimineata, problema mea la 318d(N47) incepe astfel:

- Mergand pe europeana pe pilot automat undeva la 75 km/h, masina a inceput sa scoata un zgomot puternic de diesel, ca si cum as fi toba sport si la cateva secunde masina a inceput sa mearga in mici suturi, se vedea turometrul cum oscila. Am scos-o de pe pilot automat si am incercat sa accelerez putin, dar se simtea ca nu avea putere si trebuia sa apas mai tare pedala de acceleratie, dupa care incepea sa traga frumos dar parca nu ca inainte. Am nevoie de o parere, ce ar putea fi? (Turbina, EGR, Clapeta acceleratie, filtru particule, etc)

- Alta problema ar fi ca dupa ce acum 2 zile am citit despre probleme la distributie la motorul asta, parca se aude acel carait de lant (pana ieri nu l-am auzit) + ca se aude un scartait ceva cand iau picioru de pe acceleratie si revine la ~800rpm. (Am atasat si un video cu sunetul motorului)

 

 

Cam nasol scartaitul ala.. Parerea mea ar fi ca trebuie verificata de cineva care chiar se pericepe si te sfatuiesc sa eviti s-o mai pornesti pana nu remediezi problema. Nu cred ca scartaie vreo rola de la cureaua de accesorii, ca aia facea mereu daca era. In orice caz, la tine e un scartait metalic din ce aud eu si e indicat sa o lasi asa pana o repari ca sa nu ai surprize mai tarziu, mai grave.

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit cu un baiat de la service prin telefon si i-am spus problema, l-am intrebat sa nu fie volanta si mi-a zis sa incerc si cu picioru pe ambreiaj sa o accelerez asa usor ca nu ar trebuii sa mai faca daca este volanta.

Despre problema aia care mi-a facut-o in mers, ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Mie cand mi-a sarit furtunul de la intercooler ce merge la EGR, suna masina ca un tractor, pedala de acceleratie era ca si moarta, abia ajungeam la 70 km/h, iar cand acceleram si treceam de 2000rpm tremura foarte tare. Bine la mine era mai grav ca proprietarul anterior a avut probleme cu acel furtun si a pus unul din piata in locul lui...

 

La tine poate e doar fisurat.

Link to comment
Share on other sites

Am fost astĂŁzi la service si acel sunet de toba sport, vine de la filtru de particule ( ar fi intrat in regenerare ). Iar acel scartait e de la curea, posibil rola intinzatoare. Luni am sa ma duc sa-mi dea jos capacul la motor sa vada exact. Iar distributia cica e normal sa aiba acel coil noise ( din cate am vĂŁzut pe youtube, face mult mai urat). Voi ce parere aveți?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am ridicat-o azi pe elevator iar concluzia este ca racordul flexibil de la evacuare abia mai sta acolo :)) .

Pret estimativ : 300 de lei cu tot cu manopera. Imi puteti recomanda un site de unde as putea cumpara chiar eu acel racord flexibil?

 

Despre scartaitul acela, astazi a fost mai cald, nu mai e zapada pe jos iar acel scartait nu s-a mai auzit, posibil sa fii intrat apa si asta sa fie cauza?

Cel mai mare lucru despre care sunt nedumerit este acel "zornait" nu stiu cum sa ii spun. Oare sa ceara motorul meu schimbarea distributiei? Sau asta e sunetul specific lui N47?

Se merita o verificare la distributie? Ce preturi sunt? Va multumesc frumos, pentru raspunsuri pana acum.

Edited by bratila23
Link to comment
Share on other sites

Sincer,eu nu aud nimic suspect.Se aude intradevar scartaitul de role sau intinzator,dar distributia pare ok.Daca dai un search pe youtube cu 'engine timing chain' o sa auzi sunete clare de lant ,specifice n47.Am un prieten care si-a luat de curand un 3-ar din Germania si crede-ma ca atunci cand o porneste ,in special dimineata se aude clar acel zanganit de lant .La tine nu cred ca este inca cazul ,parerea mea....
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De cateva zile imi pare ca pe la ~1500rpm se aude un zgomot cam ciudat. M-am gandit sa fie capacul de la motor, sa fie din cauza prinderii proaste dar nu a fost asa.

Am pus un video , sper sa auziti ceva pe aici. Astept pareri :mellow:

 

PS: Acel sunet de la final cand opresc motorul cica ar fi de la racordul flexibil, care trebuie schimbat.

http://youtu.be/ghr-1B-Wk9I

Edited by bratila23
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salutare,pot sa-ti dau imformatii precise in legatura cu distributia....Am un lci 318 n47 20 c din 2009 la care de cinci zile am schimbat preventiv distributia avind 197000 km rulati .Asemanarea din videoclipul postat de tine referitor la zgomotul de lat era identica.Kitul consta in 2 lanturi ,4 patine,2 intinzatoare si 2 pinioane,cel din mijloc (central ) si pinionul de sus de pe axul cu came.Kitul costa 1000 lei pe febi bilstain si pinioane originale BMW dupa seria caroseriei.Manopera m-a costat 750 lei la un mecanic din Petrila jud HD pe care il recomand cu incredere.Timp de executie in jur de 8-9 ore.Pentru mai multe imformati :tibiram2006@yahoo.com.Bafta.

 

Salutare,pot sa-ti dau imformatii precise in legatura cu distributia....Am un lci 318 n47 20 c din 2009 la care de cinci zile am schimbat preventiv distributia avind 197000 km rulati .Asemanarea din videoclipul postat de tine referitor la zgomotul de lat era identica.Kitul consta in 2 lanturi ,4 patine,2 intinzatoare si 2 pinioane,cel din mijloc (central ) si pinionul de sus de pe axul cu came.Kitul costa 1000 lei pe febi bilstain si pinioane originale BMW dupa seria caroseriei.Manopera m-a costat 750 lei la un mecanic din Petrila jud HD pe care il recomand cu incredere.Timp de executie in jur de 8-9 ore.Pentru mai multe imformati :tibiram2006@yahoo.com.Bafta.

0

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.