Jump to content

Porneste greu


Recommended Posts

Masina este E36 M50B20. Cand pornesc trebuie sa dau la cheie vreo 4 secunde pana porneste si se simte un miros de benzina care apoi dispare. La rece porneste ceva mai usor dar nici chiar la "sfert de cheie". Sa fie injectoarele de vina?

202365[/snapback]

verifica conductele de alimentare ...acelasi lucru il pateam si eu pana am strans colierele ..... mirosul se simtea cat timp era motorul rece...acum e totul ok...dak e un furtun crapat pierde presiune si e normal sa porneasca mai greu.bafta

Link to comment
Share on other sites

verifica conductele de alimentare ...acelasi lucru il pateam si eu pana am strans colierele ..... mirosul se simtea cat timp era motorul rece...acum e totul ok...dak e un furtun crapat pierde presiune si e normal sa porneasca mai greu.bafta

202417[/snapback]

Merci. O sa verific.

Link to comment
Share on other sites

Merci. O sa verific.

202420[/snapback]

incearca sa te uiti si la regulatorul de relanti este sub capacul care acopera rampa de injectoare inspre habitaclu intra un furtun subtire gen vacumul de la dacie in el vezi sa nu curga pe acolo

Link to comment
Share on other sites

Problema nu poate fi de la injectoare? Mi-a spus cineva ca ar curge injectoarele.

203208[/snapback]

Pot curge injectoarele,pompa de benzina poate nu mai mentine presiunea pe furtune sau regulatorul de presiune,oricare dintre aceste defecte se manifesta printr-o pornire grea

Link to comment
Share on other sites

Din moment ce miroase a benzina in habitaclu...inseamna ca pe undeva o scoate...deci, cineva sa-ti porneasca masina si tu sa te uiti pe langa rampa de injectoare, in general pe traseul benzinei.....inainte sa dai plasticele jos..ca sa vezi mai bine la rampa de injectoare...
Link to comment
Share on other sites

Din moment ce miroase a benzina in habitaclu...inseamna ca pe undeva o scoate...deci, cineva sa-ti porneasca masina si tu sa te uiti pe langa rampa de injectoare, in general pe traseul benzinei.....inainte sa dai plasticele jos..ca sa vezi mai bine la rampa de injectoare...

204238[/snapback]

am si eu problema asta dar la mine este de vreo 2 secunde jumate

la prima pornire... am schimbat pompa de benzina.... la mine nu miroase a benzina insa pornirea greoaie e sesizabila....

ce se poate face ?

Link to comment
Share on other sites

am si eu problema asta dar la mine este de vreo 2 secunde jumate

la prima pornire... am schimbat pompa de benzina.... la mine nu miroase a benzina insa pornirea greoaie e sesizabila....

ce se poate face ?

204258[/snapback]

Sa nu fie vreun colier sau supapa pe turul de la benzina...si atunci ai pornirea greoaie pentru ca abia se amorseaza instalatia de alimentare...incearca sa dai mai multe chei pe pozitia motor, fara a porni motorul, tinand cateva secunde pe acea pozitie M...apoil la a 3-a cheie sa si pornesti...daca porneste repede...e din alimentare...de fapt, in momentul cand dai cheia pe M, tu pornesti pompa de benzina care umple instalatia (presupunand ca e goala)..dand 2-3 chei, presupunem ca s-a umplut intreaga instalatie...apoi o pornesti...daca porneste usor...de acolo e...daca tot asa porneste...mai incercam alte presupuneri nedistructive si nedemontabile din care sa aflam cauza :blink:

Link to comment
Share on other sites

Injectoarele pot curge la intrarea in ele...adica in locul dintre rampa de benzina si injector...e o garnitura de cauciuc pusa fortat intre injector si rampa...sau poate se referea la faptul ca nu imprastie benzina in cilindru...ci e sub forma de fir de lichid (sa nu zic altfel) dar acel lucru s-ar fi simtit cel mai mult la demaraje...da in nas :blink:
Link to comment
Share on other sites

Injectoarele pot curge la intrarea in ele...adica in locul dintre rampa de benzina si injector...e o garnitura de cauciuc pusa fortat intre injector si rampa...sau poate se referea la faptul ca nu imprastie benzina in cilindru...ci e sub forma de fir de lichid (sa nu zic altfel) dar acel lucru s-ar fi simtit cel mai mult la demaraje...da in nas :blink:

205736[/snapback]

Chestia e ca la demaraje cam da in nas. Cand aveam sonda lambda defecta imi consuma cam 20-22% in oras dar tragea bine si nu dadea in nas deloc, insa de cand am schimbat sonda (evident ca s-a redus consumul considerabil), da in nas la demaraje dupa care isi da drumul. Zici ca o tine ceva blocat iar apoi te baga in scaun. Sa fie injectoarele problema?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.