Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

vibratii plastice motor


Andrei Pavel

Recommended Posts

De cand s-a racit mai tare afara observ un zgomot deranjant la motor cand sta la relanti. E ca o vibratie de plastice ca un zdranganit. Cand cresc putin turatia motorului nu se mai aude. M-am uitat la motor la plasticele de pe motor dar par bine prinse. Cand pun mana pe ele nu se modifica zgomotul. Dupa ce se incalzeste motorul zdranganitul se atenueaza.

Ati identificat la e90 vreo componenta de plastic in zona motorului care se slabeste in timp si vibreaza?

Legat de comportamentul la relanti vin si eu cu urmatoarea observatie. La 320d e90 163 cai, in mers scoasa din viteza, turatia se mentine la o valoare si dupa ce pun frana si se opreste masina mai scade putin si turatia si ramane la valoarea respectiva. Nu are oscilatii pe loc ci doar in momentul in care s-a oprit masina.E normal? Observ ca si atunci cand franez si masina e pe liber in miscare se diminueaza putin turatia deoarece se schimba zgmotul motorului. Cand stau pe loc si calc frana nu se observa nici o schimbare. Am observat aceste lucruri de cand a venit frigul si imi vibreaza niste plastice la motor la relanti foarte enervant. Inainte parca nu facea. La voi se intampla? 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

salut, si a mea z4 2.2 benzina daca o scot pe liber in mers turatia imi scade la 900 si cand franez pana se opresc rotile imi revine la 650 rpm cat sta de obicei la relanti, si nu este o problema, ci asa sunt facute unele pentru a avea putin mai multa putere servo-frana servo-directia, poti sa te afli in munti, curbe si coborari cu motorul la relanti, eu cred ca pentru asta sta mai sus in ture la relanti dar in mers decat pe loc

iar cu vibratiile, daca era masina mea dam jos capac motor si pe rand cam tot ce se putea demonta si asa vedeam care dintre ele vibreaza

Link to comment
Share on other sites

acum am un benzinar, dar inainte aveam un tdi si iarna se simtea mai tare vibratia de la motor pana ce se incalzea dar imi vibrau prin interior plasticele si plafonu de inebuneam, si am demontat tot interioru si plafonu, si la orice bucata de plasic am sters-o cu diluant si vopsito cu antifon, si am scapat de greierasi cam in proportie de 80% dar e cu totul altceva dacat problema ta

 

ce ulei ai in motor? daca ai 2.0d cred ca are sortit 5w30, poate ai facut schimbu in service si ti-au pus mai gros si vibreaza mai tare daca zici ca ai problema de curand...ca de mecanici astia.... mie mi-au pus la un tdi-pd de 150 cp 15w40 fara sa ma intrebe sau sa imi spuna, dupa 8.000km am realizat, dar prea tarziu, deja imi tacaneau injectoarele si turbina intra des in limp-mode pana cand a dat coltu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.