Jump to content

Nivel ulei scazut, urme de ulei motor fata,in zona filtrului de ulei, a senzorului ax came,si anumite furtune si role!


Recommended Posts

Salutare. Ca tot nu mai postasem demult, totul a decurs normal in ultima vreme,fara probleme de motor, asta pana intr-o dimineata cand am dat sa plec cu masina si a inceput sa imi miroasa a ulei incins, prajit, cum vreti voi sa ii spuneti...Plecasem de cateva minute, masina a fost lasata in jur de doua minute la relanti inainte de a pleca la drum cu ea, din motive de precautie asa cum obijnuiesc...Am tras imediat pe dreapta, am ridicat capota si am inceput sa analizez atent motorul sa vad de unde ar putea proveni acest miros de ulei prajit...Surpriza este ca am observat pete de ulei si ulei scurs si adunat in acelasi timp in zona filtrului de ulei, sub ansamblu filtrului de ulei, senzorul axei cu came era si acesta murdarit de ulei, pe scut si cateva role, curele si oringuri la fel...scurgeri de ulei cam peste tot in zona din fata a motorului.

Mentionez si readuc aminte in acelasi timp, ca acum un an, masina pierdea ulei la greu, problema intalnita foarte des la motorarele N42. Am hotarat sa inlocuiesc semirengurile de supapa, garnitura capac de tacheti si filtrul epurator...asta dupa verificari, intrebari si diversi mecanici pe la care am trecut, plus ajutor din partea unor useri de pe aici... In plus folosesc doar ulei castrol edge 0W40...

La ce ar trebui sa ma astept, ce garnituri mai trebuiesc schimbate, cat ar fi manopera si daca se poate o schema pentru a stii ce piese sa comand?! Cine a mai intalnit aceasta problema, si pentru a nu mai avea probleme de acest gen, care sunt aceste garnituri si oringuri pacatoase care trebuiesc schimbate cu trecerea timpului? Vreau sa stiu, sa ma pregatesc din timp

O sa revin si cu poze pentru a se intelege cat mai clar problema.

 

Ps: Pe joja nivelul de ulei arata aproape de minim. In curand trebuie sa fac si revizia... Ce ma sfatuiti? Motor N42B18. e46 1.8i

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Ai impresia ca daca ai deschis doua topicuri cu aceeasi problema, vei primi mai repede un raspuns? Dimpotriva, mai rau enervezi lumea cu o astfel de practica disperata si prin urmare nimeni nu se va mai obosi sa-ti raspunda!

Ca sa fiu totusi si ontopic, cel mai bine mergi la un service unde sa-ti faca o constatare reala si nu imaginara pe forum! :p

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Ca tot nu mai postasem demult, totul a decurs normal in ultima vreme,fara probleme de motor, asta pana intr-o dimineata cand am dat sa plec cu masina si a inceput sa imi miroasa a ulei incins, prajit, cum vreti voi sa ii spuneti...Plecasem de cateva minute, masina a fost lasata in jur de doua minute la relanti inainte de a pleca la drum cu ea, din motive de precautie asa cum obijnuiesc...Am tras imediat pe dreapta, am ridicat capota si am inceput sa analizez atent motorul sa vad de unde ar putea proveni acest miros de ulei prajit...Surpriza este ca am observat pete de ulei si ulei scurs si adunat in acelasi timp in zona filtrului de ulei, sub ansamblu filtrului de ulei, senzorul axei cu came era si acesta murdarit de ulei, pe scut si cateva role, curele si oringuri la fel...scurgeri de ulei cam peste tot in zona din fata a motorului.

 

 

Multumesc.

 

 

probabil a cedat garnitura de la corpul filtrului de ulei

nu este scumpa, dar maopera o sa te coste ceva

Link to comment
Share on other sites

Ai impresia ca daca ai deschis doua topicuri cu aceeasi problema, vei primi mai repede un raspuns? Dimpotriva, mai rau enervezi lumea cu o astfel de practica disperata si prin urmare nimeni nu se va mai obosi sa-ti raspunda!

Ca sa fiu totusi si ontopic, cel mai bine mergi la un service unde sa-ti faca o constatare reala si nu imaginara pe forum! :p

 

De ce ai tu impresia ca am deschis doua topicuri cu aceasi tema?! Aseara cand am pus topicul, s-a blocat pentru moment forumul si s-a postat de doua ori, deci nu am postat in nici un caz doua topicuri. Sau o posibila problema cu internetul de la mine, habar nu am... sorry

 

m-am gandit si la treaba asta, ca a cedat garnitura de la corpul filtrului de ulei, dar este posibil sa se prelinga asa de mult pana spre senzorul axului cu came? Sa mai fie si garnitura capac tacheti care a fost schimbata totusi? Nu am prins niciodata in flagrant aruncand ulei sa imi dau seama.

 

Si daca tot schimb garnitura de corpul filtrului de ulei si se deface pe la motor, mai pot schimba si altceva sa fie mai sigura treaba?

 

M-am saturat de service-uri si constatari imaginare ale lor defapt, nu ale mele...Sunt praf cam toti. Pe unde am fost ba au facut o treaba incompleta, ba mi-au rezolvat problema, dar s-au generat alte doua pe langa aceasta. Prefer sa ma documentez un pic, sa mai intreb pe ici pe colo, si sa imi cumpar piesele singur, apoi sa gasesc un baitas mecanic si sa il puna sa imi schimbe exact ce vreau eu, nu ceea ce vrea el. Fireste ca este bun si un mic sfat sau ajutor, din partea lui, dar nu sa se bage mai mult decat trebuie...

Link to comment
Share on other sites

Salutare! In primul rand, uleiul pe care il folosesti e cam subtire, posibil de aici o pierdere mai accentuata. sfat: floseste 5w40!

In legatura cu pierdutul uleiului, e o problema generala la tipul asta de motor. al meu e spalat in ulei(surprinzator, nu scade nivelul pe joja, ulei 5w40 castrol). Poti sa te apuci sa schimbi, daca tii neaparat, toate garniturile de la distributie, garnitura corp filtru ulei, garnitura capac culbutori(asta zici ca a fost schimbata). Sfat: daca nu pierde ulei semnificativ le poti lasa asa. Daca totusi vrei sa le schimbi verifica foarte bine suruburile de prindere a capacelor! E posibil ca unele suruburi sa nu mai stranga si sa nu etanseze capacul peste garnitura(eu am problema asta la capacul de la culbutori).

Stima

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Problema parĂâşial rezolvatĂŁ, cel puĂâşin aĂâ˘a se aratĂŁ la prima vedere: am schimbat garnitura capacac culburori, iar de data aceasta am cumpĂŁrat o pastĂŁ specialĂŁ de la Victor reinz de unde am luat si garnitura pentru o etanĂâ˘are cât mai sigurĂŁ( nu de alta dar ultima oarĂŁ s-a pus silicon de wc-uri, bĂŁtaie de joc direct din partea aĂâ˘a ziĂâ˘ilor mecanici...Si bineĂŽnĂâşeles am schimbat si garnitura de la ansamblul flirtului de ulei plus o revizie completĂŁ cĂŁ tot se apropia... Am Ăâ˘ters motorul cum trebuie Ăâ˘i deocamdatĂŁ e clean... Doamne ajutĂŁ sĂŁ rĂŁmânĂŁ aĂâ˘a...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sunt asa de revoltat pe majoritatea Mecanicilor, care defapt sunt niĂâ˘te schimbatori ordinari de piese... Pe Google cu tableta in fata si cu niste scule mostenite de la tata ma pot apuca si eu de stricat masini pana invat...astia sunt mecanicii de la noi...includem si anumite reprezentante aici... Dupa jumatate de an cautand diverse probleme si crezand ca este caseta de directie dusa, pentru ca imi scotea un zgomot metalic in partea dreapta, am aflat in sfarsit care este problema . Un idiot de mecanic, care mi-a schimbat franele a uitat sa imi puna siguranta etrierului, de aici si acest sunet al plĂŁcutelor... Scuzati offtopic-ul dar trebuie citit ca lumea sa stie de acum ĂŽncolo in cine se ĂŽncrede... Improvizatii, peste Improvizatii... V-am dat doar doua exemple lista in cazul meu ar fi mult mai lunga.

 

Mare grija in cine va incredeti, ramaneti cu banii luati pentru nimicuri!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.