Jump to content

turbina de n47 pe m47


ionut1985

Recommended Posts

stiu ca e putin imposibil ce caut dar incerc

dupa ce am schimbat turbina de 3 ori si acum aceasta incepe sa consume ceva ulei (1.5l la 10.000km)as dori sa caut niste solutii pt schimba turbina mitsubishi cu un alt model ( de preferat garett)

nu vreu cai in plus imi ajung cei care ii am ,vreau doar sa nu ma mai gandesc ca plec de acasa si raman cu masina in drum din cauza turbinei (cum de altfel nu ar fi pentru prima data si e forte nasol)

se poate pune o turbina de la N47 (stiu ca sunt alte prinderi )dar poate se poate face ceva modificari

poate merge pus o turbina de pe un motor de 2.5 sau 3.0

chiar daca o sa coste ceva mai mult decat o turbina noua as fi deacord dar sa stiu ca o sa functioneze cum trebuie si sa fie mai rezistenta

nu cunosc nimic referitor la cum o sa functione un alt acuator pe acest motor

orice parere este binevenita

va multumesc

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

stiu ca e putin imposibil ce caut dar incerc

dupa ce am schimbat turbina de 3 ori si acum aceasta incepe sa consume ceva ulei (1.5l la 10.000km)as dori sa caut niste solutii pt schimba turbina mitsubishi cu un alt model ( de preferat garett)

nu vreu cai in plus imi ajung cei care ii am ,vreau doar sa nu ma mai gandesc ca plec de acasa si raman cu masina in drum din cauza turbinei (cum de altfel nu ar fi pentru prima data si e forte nasol)

se poate pune o turbina de la N47 (stiu ca sunt alte prinderi )dar poate se poate face ceva modificari

poate merge pus o turbina de pe un motor de 2.5 sau 3.0

chiar daca o sa coste ceva mai mult decat o turbina noua as fi deacord dar sa stiu ca o sa functioneze cum trebuie si sa fie mai rezistenta

nu cunosc nimic referitor la cum o sa functione un alt acuator pe acest motor

orice parere este binevenita

va multumesc

 

 

cred ca daca se putea face asa ceva, cu siguranta se auzea! Eu unul n-am auzit pe nimeni sa faca astfel de transplant in cei doi ani de cand am E90-ul meu! SI mie imi consuma, cu siguranta de la turbina, era un timp cand chiar voiam s-o reconditionez doar din acest punct de vedere, dar dupa alte discutii, am ramas ca mai bine o las asa, cand se aprinde senzorul de ulei, ii mai torn jumatate de litru si gata! O turbina reconditionata n-o sa mai lucreze ca si una neumblata deloc in ea! Doar in momentul in care o sa dea semne ca pica, atunci o s-o reconditionez! Nu are joc, nu suiera deocamdata! Anyway, ar fi fost bine sa se poate puna si pe M47 turbine Garret, dar din pacate nu cred ca-i posibil asa ceva ori daca totusi se poate, modificarile vor trebui sa fie substantiale!

Link to comment
Share on other sites

ai facut lucrarea pe genunchi, trebuia sa te duci la reprezentanta, plateai mai mult dar aveai garantie, asa ai cheltuit si mai mult cu 3 turbine reparate

vorbesti din auzite ???

primele 2 turbine au fost oe si montate in sevice autorizat cum trebuie (schimbat furtun ,schimbat filtru epurator ,ulei si filtre)bineinteles ca am avut garantie la ele

aici nu e vorba de banii dati pe ele (au fost pe garantie) vreau doar sa nu ma mai gandesc ca pica in viitorul apropiat ,iar acum nu mai am nici garantie ,as vrea ceva mai rezistent (precum cea de pe N47)

 

Nu merge, am incercat eu sa pun garrett de pe e60 2.0d M47 si difera electronica

Ai schimbat si conducta de ulei care alimenteaza turbina? Poate sa fie infundata si din cauza asta sa apara uzura. Sau ai remapare ?

nu am remap(nici macar 163cp ppt ca am reducerea aia la 150,nu stiu daca are vreo importanta)

furtunul e schimbat

pai cea de e90 este la lel ca cea de e60 ???

in ce sens nu se potriveste electronica ???

prinderile sunt la fel ???

ore nu merge facut nimic cu electronica???

 

cred ca daca se putea face asa ceva, cu siguranta se auzea! Eu unul n-am auzit pe nimeni sa faca astfel de transplant in cei doi ani de cand am E90-ul meu! SI mie imi consuma, cu siguranta de la turbina, era un timp cand chiar voiam s-o reconditionez doar din acest punct de vedere, dar dupa alte discutii, am ramas ca mai bine o las asa, cand se aprinde senzorul de ulei, ii mai torn jumatate de litru si gata! O turbina reconditionata n-o sa mai lucreze ca si una neumblata deloc in ea! Doar in momentul in care o sa dea semne ca pica, atunci o s-o reconditionez! Nu are joc, nu suiera deocamdata! Anyway, ar fi fost bine sa se poate puna si pe M47 turbine Garret, dar din pacate nu cred ca-i posibil asa ceva ori daca totusi se poate, modificarile vor trebui sa fie substantiale!

pai si eu o verific de cate ori am ocazia ,nu are joc nimic (doar consuma ceva ulei) problema e ca se rupe pe neasteptate

cat completezi tu la un schimb (eu fac schimbul la 10000 si adaug in jur de 1.5L)

Link to comment
Share on other sites

vorbesti din auzite ???

primele 2 turbine au fost oe si montate in sevice autorizat cum trebuie (schimbat furtun ,schimbat filtru epurator ,ulei si filtre)bineinteles ca am avut garantie la ele

aici nu e vorba de banii dati pe ele (au fost pe garantie) vreau doar sa nu ma mai gandesc ca pica in viitorul apropiat ,iar acum nu mai am nici garantie ,as vrea ceva mai rezistent (precum cea de pe N47)

 

 

ce service schimba 2 turbine pe garantie fara sa-si puna intrebarea de ce s-au rupt, era autorizat doar sa schimbe turbinele nu?

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

pai si eu o verific de cate ori am ocazia ,nu are joc nimic (doar consuma ceva ulei) problema e ca se rupe pe neasteptate

cat completezi tu la un schimb (eu fac schimbul la 10000 si adaug in jur de 1.5L)

 

Pai si daca turbina nu are nimic, dar motorul mananca ulei, nu crezi ca problema e in alta parte? Si in timp afecteaza si turbina?

 

Cartea tehnica a masinii ce zice despre consumul de ulei? Care e maximul acceptat?

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

ce service schimba 2 turbine pe garantie fara sa-si puna intrebarea de ce s-au rupt, era autorizat doar sa schimbe turbinele nu?

cand a cazut prima turbina am fost obligat sa ma duc la bmw pt ca nu vroiau sa imi dea garantia , am dus masina la ei si mi_au acceptat garantia

mai multe nu stiu ce sa zic

Link to comment
Share on other sites

nu am remap(nici macar 163cp ppt ca am reducerea aia la 150,nu stiu daca are vreo importanta)

furtunul e schimbat

pai cea de e90 este la lel ca cea de e60 ???

in ce sens nu se potriveste electronica ???

prinderile sunt la fel ???

ore nu merge facut nimic cu electronica???

 

cea de e90 este mitsubishi, cea de e60 garrett

este alta piesa, este ca si cum ai pune vag 1.9 tdi

 

vezi sa nu pape ulei din alta parte, verifica jocul in ax.

Link to comment
Share on other sites

Pai si daca turbina nu are nimic, dar motorul mananca ulei, nu crezi ca problema e in alta parte? Si in timp afecteaza si turbina?

 

Cartea tehnica a masinii ce zice despre consumul de ulei? Care e maximul acceptat?

pai nu are cum sa fie altceva pt ca masina nu mananca nici gram de ulei cat timp turbina este buna ,de ex la primele doua nu manca deloc ,asta ultima are 16 luni de utilizare de cand este reconditionata si timp de 12 luni nu a luat gram de ulei ,faceam schimbul fara completare (poate lua cateva sute de grame dar ceva nesimnificativ ,acum mi se aprinde senzorul de ulei numai dupa 6000km de la schimb )

motorul e normal sa consume cateva sute de grame dar 1.5l la 10000 e mult

bmw recomanda schimbul la 30000 deci sa fac un schimb la bmw dupa calculele actuale ajung cu 2L de ulei in motor la revizie

 

cea de e90 este mitsubishi, cea de e60 garrett

este alta piesa, este ca si cum ai pune vag 1.9 tdi

 

vezi sa nu pape ulei din alta parte, verifica jocul in ax.

pai pe e90 motorul N47 este tot mitsubishi???

eu stiam ca este garet

Link to comment
Share on other sites

cat completezi tu la un schimb (eu fac schimbul la 10000 si adaug in jur de 1.5L)

 

 

La ultimul schimb, avand 11 000KM cu BMW 5W30, in total am completat cu 2,5L de ulei!

 

Cartea tehnica a masinii ce zice despre consumul de ulei? Care e maximul acceptat?

 

 

BMW spune ca un consum de pana in 0.7L de ulei la 1000Km este "normal" :mellow:

 

 

pai pe e90 motorul N47 este tot mitsubishi???

eu stiam ca este garet

 

M47 este cu Mitsubishi

 

N47 este cu Garret

Link to comment
Share on other sites

esti sigur ca te-ai uitat bine ca 0,7L la 1000km pai inseamna 7L la 10000 care este enorm

 

Da...chiar asa este. Intreaba la orice repr Bmw. Am vazut pe net si o scrisoare de la un reprezentant Bmw din Munchen, chiar de la fabrica, unde acelasi lucru il mentiona. 0.7l/1000km si 1L/1000km la masinile M

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da...chiar asa este. Intreaba la orice repr Bmw. Am vazut pe net si o scrisoare de la un reprezentant Bmw din Munchen, chiar de la fabrica, unde acelasi lucru il mentiona. 0.7l/1000km si 1L/1000km la masinile M

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

Si eu am vazut in TIS ca se specifica la consumul de ulei ca este normal daca este mai mic de 0,7 l/1000km

Asta este o prostie sa aiba ei acoperire in caz ca mai au cate un motor nasol din fabricatie

 

Aceste motoare nu au voie sa pape mai mult de 1 l la 15.000 km

Am in familie un e60 530d care nu papa mai mult de 0.5 l/ 15.000 km

Link to comment
Share on other sites

Si eu am vazut in TIS ca se specifica la consumul de ulei ca este normal daca este mai mic de 0,7 l/1000km

Asta este o prostie sa aiba ei acoperire in caz ca mai au cate un motor nasol din fabricatie

 

Aceste motoare nu au voie sa pape mai mult de 1 l la 15.000 km

Am in familie un e60 530d care nu papa mai mult de 0.5 l/ 15.000 km

 

Nu-i adevarat, nu-i nici o acoperire.

Un motor consuma ulei si in functie de cum este condusa masina. Daca mergi foarte forjat, automat va aparea un consum mai mare de ulei. Ce ar trebui in cazul asta, sa-ti inlocuiasca BMW motorul degeaba?

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nu-i adevarat, nu-i nici o acoperire.

Un motor consuma ulei si in functie de cum este condusa masina. Daca mergi foarte forjat, automat va aparea un consum mai mare de ulei. Ce ar trebui in cazul asta, sa-ti inlocuiasca BMW motorul degeaba?

Salut!Ai mare dreptate in ce scrii,dar mai trebuieste luata in calcul si calitate uleiului care daca este falsificat va fi consumat intr-o cantitate mai mare.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

turbina mea incepe sa consume din ce in ce mai mullt ulei(am facut 6000KM si sunt la al 2-lea litru de ulei completat ,pana la 10000 il manaca si pe asta)si nici nu mai reactioneaza cum trebuie (o simt ca e slabita)

turbina garett de pe N47 are alta forma dar forma nu ar fi problema se poate adapta

nu stie nimeni ce nu se potriveste la electric ???

acuatorul de la N47 nu face acelasi lucru ca cel de pe M47???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.