Jump to content

Primul meu bmw E46 FL


Daniels13

Recommended Posts

super frumoasa masina...nu am mai vazut un e46 asa pus la pct de mult

mi-e dor de a mea:d rau am facut ca l-am vandut:(((

Iti multumesc. Crede-ma ca nu e pus 100% la punct,mai am atat de multe de facut la ea. <_<

Curand(depinde cum strang banii) o sa o pun la vanzare ca vreau sa trec la ceva mai puternic.

Link to comment
Share on other sites

Si la ce pret te-ai gandit?

Inca nu m-am gandit la un pret anume. Nu este cazul cei drept. Dar o sa consult si piata inainte de a ii face un pret.

P.s: cand o sa fie cazul sa o vand,as prefera sa o vand cuiva cunoscut(prieten,cunostinta,pasionat) sa aiba grija de ea si sa aprecieze toate lucrurile schimbate la motor si accesorii.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Vreau sa imi schimb capacul de la scrumiera si totodata sa adaug boxa cu capac deasupra scrumierei.

post-64167-0-30912600-1408360945_thumb.jpg

 

Intrebarea ar fi: se poate sau trebuie consola data jos etc. Eu am gol deasupra scrumierei.

 

Rezultatul sa fie asa:

post-64167-0-51589600-1408361045_thumb.jpg

P.s: spuneti-mi cum se procedeaza..

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

stai asa... tu ai xenon oem si asta vezi tu cu ele?.... WTF

Da

Drept sa spun,becul de la xenon de pe stanga a inceput sa bata spre galben. Curand o sa le schimb pe amandoua sa nu fie diferenta. Ca tot a venit vorba,ce becuri imi recomandati?

 

De aici se face reglajul?

post-64167-0-03969500-1409315874_thumb.jpg

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

Xenon 5000k.

 

nu are rost, mai bine opteaza pt 4300k, ca tot spre 5000k bat, dar ceva mai "natural" iti sugerez sa-ti iei becuri originale, dai un ban la inceput si faci o treaba ca lumea.

apropo frumoasa masinuta, s-o stapanesti in pace fara incidente...imi place ca nu are nimic crom pe exterior....

Link to comment
Share on other sites

Ignora faza cu 5000-6000k, opteaza pt 4300k (asa e si oem), te intereseaza sa vezi noaptea, nu sa dea bine in parcare...

Retrofit cu morimoto 3.0, becuri 4300k.(Multumesc lui Kenbobo)

Si bate doar becul din dreapta ca cel de pe stanga trebuie sa primesc balast nou ca nu merge...

Asta ca sa iti faci o idee cam cum se vede (doar cu un bec momentan :D ), cu oem ar trebui sa fie "tzipla"...

PS: ignora crapatura din parbriz :D, luni vine parbrizul nou...

post-31908-0-67482000-1409374652_thumb.jpg

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Daca ai faruri producator AL problema nu este de la becuri ci de la oglinzile din spatele becurilor cu xenon care s-au ars, deci degeaba schimbi becul. O rezolvare ar fi inlocuirea proiectoarelor oem cu unele fx-r.

 

Capacul de la scrumiera poate fi reconditionat cu Plasti Dip, se demonteaza, se curata si apoi se revopseste cu PlastiDip.

 

Bafta la mestereala :)

Edited by VrajitoruldinOZ
Link to comment
Share on other sites

Daca ai faruri producator AL problema nu este de la becuri ci de la oglinzile din spatele becurilor cu xenon care s-au ars, deci degeaba schimbi becul. O rezolvare ar fi inlocuirea proiectoarelor oem cu unele fx-r.

 

Capacul de la scrumiera poate fi reconditionat cu Plasti Dip, se demonteaza, se curata si apoi se revopseste cu PlastiDip.

 

Bafta la mestereala :)

Mersi ptr raspunsuri.

Farurile sunt originale,nu cred ca oglinzile sunt de vina. Xenonul din stanga bate spre galben si cel din dreapta bate ok. Plus ca imi bat prea jos.

Am inteles ca la orice service au un aparat sau din tester de ti le regleaza la cati metri trebuie sa bata farurile.

Ma gandesc ca atunci ca imi schimb becurile,fac si reglajul ca din acea rotita nu se regleza nimic din cate am obs.

 

In legatura cu capacul de la scrumiera,decat sa dau 93-95 ron pe spray,mai repede schimb capacul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare baieti,

Ce mai ma fac eu cu check engine -ul asta?

Am schimbat separatorul de ulei si cele 3 furtune oe ,degeaba,iar s-a aprins,pe tester a aparut cele 2 sonde lambda de reglaj,le-am schimbat am sters eroare si degeaba...iar s-a aprins dupa un drum de 100 km. Ce naiba sa mai schimb? Aveti vreo idee?voi cum ati scapat de check?

Mentionez ca toba de esapament tremura/tuseste la relanti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.