Jump to content

Schimb E30 Coupe 1990 cu E30 Cabriolet - detalii in anunt.


razzb3d

Recommended Posts

Salut!

 

Caut sa schimb ursuletzul meu coupe tot cu un e30, dar un cabriolet. Masina este fabricata in aprilie 1990. E cumparata din germania in 1996 de catre tatal meu. A avut 2 proprietari - neamtul care a cumparat-o de noua si tatal meu (actele sunt pe numele lui). Nu are pic de rugina. Nu are folii puse, geamurile au tintul original. A venit cu motor de 1,6, dar a fost schimbat cu unul de 2,7 care este trecut in acte la RAR (modificare CIV), ca la carte. Este inmatriculata in romania din 1996. Este masina in care am crescut ca copil, si e foarte ingrijita si indragita. Am incercat sa o restaurez si sa o intretin pe cat posibil - as fi vrut sa o convertesc intr-un C2 Alpina 2.7, dar nu am banii/timpul necesar. Masina este perfect functionala, si foarte placuta de condus. Nu a fost dusa la "curse de cartier" si nu a fost chinuita. Are urmatoarele caracteristici / dotari:

 

Culoare:

- Diamant Schwartz Metallic

 

Caroserie:

- 2 usi, coupe

 

Dotari interior:

- scaune recaro, piele, bancheta piele, negru cu crem

- fete de usa de piele neagra (originale)

- geamuri electrice (fata, cele din spate nu se deschid)

- trapa (sunroof)

- aer conditionat FUNCTIONAL!

- cruise control (nefunctional - a crapat unitatea de control, se poate repara)

- cd player cu MP3 Sony, boxe sony

- inchidere centralizata

- contact nou cu doua chei

 

 

Dotari exterior:

- faruri cu lupa si angel eyes

- body kit M-Technic II (spoiler fata / spate, praguri)

- eleron CSL ca la E46 - ofer in plus un portbagaj fara eleron, daca nu va place cum arata CSL pe urs (mie imi place, ii da un aer de muscle car)

- jante de aliaj 15" BBS in "basket-weave" originale de golf GTI. Am si 3 din BBSurile cu care a venit ea, dar nu am capacele lor.

- cauciucuri de vara 205/55/15 Michelin Pilot, si de iarna 195/65/15 Mastersteel Winter +

 

 

Motor si cutie:

- complet refacut in primavara 2012 - toate garniturile si semeringurile, segmenti, cuzineti, delcou, fise, bujii, scaunele la supape refacute, filtre noi, radiator apa nou, radiator AC nou, furtune noi, pompa de apa si termostat nou, capacul de la vasul de expansiune schimbat - a costat ceva banutzi...

- bloc, pistoane, arbore de 325e 2,7L

- _chiulasa_ 12 88 1 266 723 de pe un C2 Alpina 2,7 din 1988

- galerie de admisie, clapeta de acceleratie, instalatia electrica a motorului, sina de combustibil si injectoare de 325i - ECU de 325i cu soft modificat pentru aceasta configuratie de 2,7L

 

- cutie de viteze refacuta, manuala, 5 trepte, GETRAG 265 de pe un 324td

- diferential cu ulei nou si garnitrui noi, raport 3,45 open

 

Suspensie si frane:

- amortizoarele si arcurile sunt OEM. Arcuri originale, amortizoare SACHS dupa codul masinii.

- discuri de frana fata/spate Zimmerman. Placute noi Zimmerman.

- Pompa de frana noua.

- Racorduri de frana noi.

 

Alte detalii:

 

- masina nu a suferit accediente majore. Cel mai notabil este in iarna 2004 - a trebuit sa schimb radiatoarele si capota, si apoi traggerul pentru ca era putin deformat si am preferat sa il schimb cu unul nou decat sa il indrept. Este singurul ei accident.

- cum am zis mai sus, masina e foarte curata. Singurul loc in care icepuse inceput sa faca putina rugina este la pragul de pe partea soferului, dar a fost inlocuit cu unul nou, izolat si mascat cu pagul m-technic.

- body-kitul este de fibra de sticla, nu de plastic. Nu este original.

- masina sta in garaj la mine la Calarasi de 1 an. Este pornita de tata o data pe luna.

- sapamentul este o porcarie after-market facut din bucati. Suna excelent, dar gazeaza si devine obositor la drum lung. Am de gand sa il inlocuiesc cu unul ORIGINAL de 325i prin Martie, cand se mai duc zapezile.

- nu am mai circulat cu ea de putin peste un an, de cand mi-am luat masina curenta. Nu are asigurare si ITP, dar le pot face foarte usor.

- sigla C2 2.7 din unele poze nu mai e - a fost furata (am si dat ceva bani pe ea... )

- nuca de schimbator nu e cea din poze, am facut rost de una ORIGINALA de e30

- scaunele din fata sunt de Lancia Delta - tot Recaro - cand le-am luat, nu am putut gasi scaune de E30 in porcii lor, si am ales sa le folosesc pe astea

- geamurile electrice sunt aftermarket - am si macarale + motorase originale de e30 coupe, dar nu am mai avut timp in ultima perioada se le inlocuiesc. Am desigur si manivelele de la geamuri, pentru cine vrea conversie la manual

- antena nu se ridica cu radioul afrermarket - casetofonul nu are aceasta functie, dar exista unele care au.

 

La schimb caut un E30 Cabriolet cat mai "curat", cat mai stock sau cu modificari asemanatoare cu originalul (un M Technik II gen), motor M20 sau M40/M42 (fara motoare de pisica decat daca sunt trecute in acte). Daca nu se gaseste un e30 cabrio, ma mai intereseaza un E46 sau E39 diesel, cu motor CAT MAI MIC. Nu ma intereseaza decat masinile inmatriculate in RO.

 

Deoarece nu pot uploada poze aici, da o eroare, le-am pus pe IMGUR. Le puteti vedea mai jos:

 

http://i.imgur.com/94ldLOC.jpg

 

http://i.imgur.com/xWiejsz.jpg

 

http://i.imgur.com/1vXR6kd.jpg

 

http://i.imgur.com/eXVt1Cc.jpg

 

http://i.imgur.com/OYOyO39.jpg

 

http://i.imgur.com/b1k49Zb.jpg

 

http://i.imgur.com/Dnw80Gz.jpg

 

http://i.imgur.com/0oq6jOL.jpg

 

http://i.imgur.com/WGUmmzt.jpg

 

http://i.imgur.com/V1RUMsM.jpg

Edited by razzb3d
Link to comment
Share on other sites

draguta,CSL-ul nu prea e de acolo,nici farurile cu angel si nici interiorul nu e atragator :).o sa iti fie greu sa gasesti E30 cabrio in stare buna,dar bafta .edit:acum vad,probabil ca vei primi oferte de E46 mai multe.

 

In acest moment nici eu nu ma omor dupa interior. Am facut si eu ce mi-am permis cu un buget redus. Interiorul original era FOARTE degradat, si a trebuit sa il schimb pe buget.

 

Farurile si CSLul mie imi plac (cum se zice, nu poti sa te caci in gustul omului :D ). Cum am zis, ofer portbagaj original, stock fara CSL sau alt spoiler cu tot cu masina - cu putin noroc gasesc si eleronul M-Technic prin garaj si le fac pachet. Am si farurile originale dar sunt in stare deplorabila.

 

Despre stare buna... nuj ce sa zic - sa fie in stare acceptabila - adica prefer sa arate ca dracu, dar sa mearga bine. Ma intereseaza sa nu aiba rugina, sa aiba soft top intreg (preferabil cel cu luneta mica de sticla), motorul, cutia si franele sa functioneze ca la a mea (adica impecabil :D ). Foarte importanta conditia soft-topului. Acum am un E46 cabrio cumparat in 2012, cumparata la pret de nimic care a avut probleme cu carpa - si vreau sa zic ca a mancat la bani - de la schimbat materialul, la geamuri care nu se inchid bine... am rezolvat abia la Bavaria, cu un soft-top original SH, si o caruta de nervi si bani...

Edited by razzb3d
Link to comment
Share on other sites

greu,sfatul meu ar fi sa pastrezi coupeul,eu m-am chinut o gramada sa caut un E30,o sa regreti dupa ce o sa il dai.si daca zici ca nu are probleme cu rugina(ceea ce sincer nu cred :) ) chiar nu are rost sa il dai.

 

Am sa tin minte sfatul tau. Nici eu nu sunt disperat sa o dau - dar de cand mi-am luat cabrioleta (e46ul de care vb. mai sus), m-am indragostit de decapotabile. Alta problema e ca nu stau grozav cu banii, imi permit abia 1-2 restaurari serioase pe an (acum e randul evacuarii).

 

Despre rugina, mai toata viata ei, masina a fost tinuta in garaj. Dupa cum vezi in poze, stau la curte. A stat afara 2 ani la Bucuresti, pana am gasit garaj pentru ea, si 1 an la Calarasi in 96-97, cand stateam cu ai mei, pana ne-am mutat de la bloc la curte.

 

Rugina a mai facut - la podea in dreptul pedalelor, unde a fost inlocuita si tratata tabla (un petec de 10cm x 10cm de tabla zincata) si la cutia de scule din spate si suportul de toba de sapament - acolo doar a fost curatata si tratata din nou tabla. La chedere, trapa, panouri si usi e IMPECABILA.

Edited by razzb3d
Link to comment
Share on other sites

a ok,locurile clasice ,pe interiorul contraaripilor spate,fusta spate mai este,in fata la locasul bateriei si cam atat.dar daca a stat in garaj pana acum e bine.pacat ca anuntul tau vine cam tarziu,anul trecut ti-as fi dat probabil compactul la schimb.Bafta la schimburi.PS:de restaurat nu ar fi extrem de mult din ce zici tu,eu am de vreo 3 ori mai mult de lucru la al meu. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Asigurarea e ~600 lei / an (depinde de firma, eu am avut la Tiriac Asigurari pana anul trecut).Pentru un 325 impozitul e vreo 820 lei. Din pacate forumul nu ma lasa sa iti trimit PM - zice ca trebuie sa am minim un post? Cat despre schimb, am sa astept putin poate ofera cineva un E30 cabrio. Daca nu, ca idee, e interesanta oferta ta. Edited by razzb3d
Link to comment
Share on other sites

Am o caroserie de E30 Cabrio in stare perfecta, fara rugina, soft top nou, facut pe comanda in SUA, masina are taxa de prima inmatriculare platita. Masina este pe numele meu.

 

Masina este 318i din 1993, dar nu mai are motor, cutie si grup. Daca esti interesat astept un tel: 0723.13.95.65

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/145498-vand-bmw-e30-cabrio/

Edited by BRANDEX
Link to comment
Share on other sites

Am o caroserie de E30 Cabrio in stare perfecta, fara rugina, soft top nou, facut pe comanda in SUA, masina are taxa de prima inmatriculare platita. Masina este pe numele meu.

 

Masina este 318i din 1993, dar nu mai are motor, cutie si grup. Daca esti interesat astept un tel: 0723.13.95.65

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/145498-vand-bmw-e30-cabrio/

 

Eu mai am un motor 2,5l (M20B25) + cutie de viteze, timonerie si am un grup 4,24 open de pe un E30 315... nu am cardan, si cardanul de M40 nu se potriveste (e prea lung)... ar iesi ceva interesant, dar nu sunt dispus sa dau masina mea la schimb pe una incompleta... Motivul principal este ca nu mai am garaj aici la bucuresti (asta e si motivul pentru care imi tin ursul la calarasi) si nu am unde sa ma apuc sa lucrez la ea, alt motiv este ca desi motorul de 2,5 care il am este functional, nu e reconstruit ca asta de 2,7 care il am pe coupe...

Link to comment
Share on other sites

Misto ursul, stiu si cabrioul lui brandex, du-te sa-l vezi. Ce nu stiu eu.. ce e ala E30 315.

Scuze de offtopic dar esti primul sau de fapt singurul pe care-l aud..

Multumesc

 

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

 

Mersi. M-ar fi interesat cabrioul daca era intreaga. In starea in care e masina trebuie sa bag bani seriosi in ea (sa refac motorul de 2,5 care il am, sa cumpar radiator pentru el, sa il trec in actele masinii - bani pe care nu ii am).

 

315 este un model de E21 si E30 destul de rar, cu motor M10 de 1,6l dar mai puturos decat 316 si 316i (56kw fata de cei 67 de pe 316). Vine cu un grup foarte scurt si cutie cu rapoarte mai deosebite ca sa compenseze pentru lipsa de cai putere. Eu am grupul de pe un E30 315 din 1983, unul din primele modele de E30. Proprietarul a schimbat de mult motorul cutia si grupul.

 

Uite aici: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=10068

Edited by razzb3d
Link to comment
Share on other sites

Salutare, nu te intereseaza si o oferta cash? cam la ce suma te gandesti sa obtii in cazul in care esti interesat?

 

Salut!

 

Ma indoiesc ca am sa primesc o suma care sa ma faca sa ma despart de ea. Au intrat ani de munca, dragoste si bani in aceasta masina, resurse pe care nu cred ca le voi mai recupera. In final nu am sa refuz o oferta cash buna, dar cum ziceam, nu cred ca voi obine o suma care sa ma convinga sa o dau.

 

Lasa-mi o oferta pe PM daca chiar te intereseaza.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Weekendul trecut am fost la Calarasi sa iau masina, ca sa fie disponibila pentru vizionari, din pacate paleta de la vascocupla a decis sa plezneasca si o bucata s-a infipt in radiator, facandu-l praf. Am cumparat al radiator, si cu ocazia asta am facut retrofit la sistemul de racire - am trecut la varianta cu vasul de expansiune pe partea soferului - varianta mult mai eficienta pentru ca nu mai sta vasul langa galeria de evacuare. Cu putin noroc, masina va fi disponibila pentru vizionari luni. Am schimbat urmatoarele piese, toate NOI:

 

- Radiator Ava AVS20-0093 pentru 325i

- carcasa termostat retrofit cu furtunele inversate

- pompa de apa

- furtune racire SWAG germany (FEBI)- cele vechi nu merg la configuratia noua, fiind inversate

- vascocupla Febi

- palete ventilator SWAG

- suport superior radiator (clema mare de plastic)

- suporti inferiori radiator dreapta si stanga + bucsele aferente (radiatorul vechi se prindea cu suruburi pe tragger, cel nou sta pe lonjeroane)

----------------------

Total - un rinichi si juma' de ficat...

 

Din pacate acesti bani erau bugetul pentru evacuarea OEM care aveam de gand sa o cumpar, deci acea modificare va mai intarzia o luna...

Edited by razzb3d
Link to comment
Share on other sites

Nu-l mai schimba. Tine-l pt tine, mai ales ca ai bagat bani, nervi si suflet in el. Mai repede cauta un cabrio oarecare sa ti-l faci in timp, banii vor veni cu timpul, dar se vor duce repede. Ia-l ca pe sfat prietenesc, eu si acum ma uit cu jind dupa un urs frumos, posesor de BMW fiind.

Succes

 

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.