Jump to content

bmw e34


ovidel1993

Recommended Posts

Salut ! Cine ma ajuta si pe mine la un bmw e34 motor 2000i m20b20. Am schibat antigelul in masina si deodata vad ca imi fierbe motorul, apa nu imi mai da pe retur deloc pompa de apa este ok am duso la verificat si mia spus mecanicul ca ieste buna am desfacut motorul am schimbat garnitura de _chiulasa_,am dus _chiulasa_ la verificat sa nu fie fisurata, am facut plan la _chiulasa_, am schimbat culbutori,am schimbat si axul cu came, dupa ce leam montat toate am bagat apa in radiator si am inceput sa fac aierisirea din nou si am observar ca dupa zece minute numa nu se mai opreste acul din bord de la temperatura si trece si de liniuta din misloc si iara incepe sa se incalzeasca caldura in masina nu da deloc. Ajutatima va rog ca nu stiu ce sa ii mai fac am bagat deja o gramada de bani in motorul asta. Deci repet pe retur nu imi vine apa deloc nici daca accelerez.

 

Salut ! Cine ma ajuta si pe mine la un bmw e34 motor 2000i m20b20. Am schibat antigelul in masina si deodata vad ca imi fierbe motorul, apa nu imi mai da pe retur deloc pompa de apa este ok am duso la verificat si mia spus mecanicul ca ieste buna am desfacut motorul am schimbat garnitura de _chiulasa_,am dus _chiulasa_ la verificat sa nu fie fisurata, am facut plan la _chiulasa_, am schimbat culbutori,am schimbat si axul cu came, dupa ce leam montat toate am bagat apa in radiator si am inceput sa fac aierisirea din nou si am observar ca dupa zece minute numa nu se mai opreste acul din bord de la temperatura si trece si de liniuta din misloc si iara incepe sa se incalzeasca caldura in masina nu da deloc. Ajutatima va rog ca nu stiu ce sa ii mai fac am bagat deja o gramada de bani in motorul asta. Deci repet pe retur nu imi vine apa deloc nici daca accelerez.

Link to comment
Share on other sites

Salut ! Cine ma ajuta si pe mine la un bmw e34 motor 2000i m20b20. Am schibat antigelul in masina si deodata vad ca imi fierbe motorul, apa nu imi mai da pe retur deloc pompa de apa este ok am duso la verificat si mia spus mecanicul ca ieste buna am desfacut motorul am schimbat garnitura de _chiulasa_,am dus _chiulasa_ la verificat sa nu fie fisurata, am facut plan la _chiulasa_, am schimbat culbutori,am schimbat si axul cu came, dupa ce leam montat toate am bagat apa in radiator si am inceput sa fac aierisirea din nou si am observar ca dupa zece minute numa nu se mai opreste acul din bord de la temperatura si trece si de liniuta din misloc si iara incepe sa se incalzeasca caldura in masina nu da deloc. Ajutatima va rog ca nu stiu ce sa ii mai fac am bagat deja o gramada de bani in motorul asta. Deci repet pe retur nu imi vine apa deloc nici daca accelerez.

 

Salut ! Cine ma ajuta si pe mine la un bmw e34 motor 2000i m20b20. Am schibat antigelul in masina si deodata vad ca imi fierbe motorul, apa nu imi mai da pe retur deloc pompa de apa este ok am duso la verificat si mia spus mecanicul ca ieste buna am desfacut motorul am schimbat garnitura de _chiulasa_,am dus _chiulasa_ la verificat sa nu fie fisurata, am facut plan la _chiulasa_, am schimbat culbutori,am schimbat si axul cu came, dupa ce leam montat toate am bagat apa in radiator si am inceput sa fac aierisirea din nou si am observar ca dupa zece minute numa nu se mai opreste acul din bord de la temperatura si trece si de liniuta din misloc si iara incepe sa se incalzeasca caldura in masina nu da deloc. Ajutatima va rog ca nu stiu ce sa ii mai fac am bagat deja o gramada de bani in motorul asta. Deci repet pe retur nu imi vine apa deloc nici daca accelerez.

Link to comment
Share on other sites

Salut, cum ti-a verificat mecanicul pompa de apa ? Termostatul l-ai verificat , nu e blocat pe inchis? Aeriseste bine sistemul , pune masina cu botul mai sus (cu rotile din fata pe o rampa si aeriseste bine ...)

 

 

salut, mia verificato un mecanic da nu sunt dushi rurmenti din ea si nici nu merge in gol, o sa incerc o aierisire cum spui u cu botul in sus sa vedem, dar dece nu vine apa pe retur?

Edited by ovidel1993
Link to comment
Share on other sites

verifica:

-termostat

-toate furtunele de racire

-radiator

-vascocuplaj

pe vremuri pe 2.3 am nenorocit cuzinetii din cauza unui radiator care nu mai racea cum trebuie ,din ce zici as putea paria ca ai radiator original.acelasi 2.3 incalzea la noul proprietar deoarece cineva uitase o carpa in vasul de exansiune sau ceva de genu,cert e ca exista o carpa in sistemul de racire pe furtune undeva

PS:incearca si sa mergi in trafic,daca la bara la bara incalzeste e semn de vascocuplaj sau radiator.

edit:am citit mai bine tot,desi cam greu,pare termostat din ce zici :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

verifica:

-termostat

-toate furtunele de racire

-radiator

-vascocuplaj

pe vremuri pe 2.3 am nenorocit cuzinetii din cauza unui radiator care nu mai racea cum trebuie ,din ce zici as putea paria ca ai radiator original.acelasi 2.3 incalzea la noul proprietar deoarece cineva uitase o carpa in vasul de exansiune sau ceva de genu,cert e ca exista o carpa in sistemul de racire pe furtune undeva

PS:incearca si sa mergi in trafic,daca la bara la bara incalzeste e semn de vascocuplaj sau radiator.

edit:am citit mai bine tot,desi cam greu,pare termostat din ce zici :)

 

am duso azi la un mecanic si din primele pareri lipseste o piesa o sa atasez o poza cu piesa care ii lipsa si aialalta poza este cu sistemul de racire pe care il am, termostatul nu lam schimbat inca deloc am incercat si fara termostat, si tot nu imi vine apa pe retur am mai citit de pe forumuri ca sa ii rup palaria aia mica de la termostat ca asa cica merge dar nici asa. Acuma astept sa vad ce zice mecanicul maine, oare sa cumpar si un termostat nou ? Normal fara termostat ar trebuii sa raceasca nu ? Imi cer scuze ca raspund asa tarziu dar lucrez de dimineata de la 9 pina seara la 8 si numai cand ies de la lucru apuc sa ma uit pe formu sa citesc si multumesc tuturor celor care ma ajuta cu problema asta fiindca deja de 2 luni jumate incerc sa o rezolv si numa nu ii dau de capat.

 

In acest caz, mai degraba as fi verificat termostatul, nu chiulasa sau garnitura de chiulasa.

 

Am incercat si fara termostat si tot aceeasi treaba nu imi da apa pe retut am mai citit si pe alte forumuri la alte intimplari si ziceau ca daca rupi palaria aia mica de la termostat ar trebuii sa mearga, termostatul nu lam schimbat ii singura piesa care nu am schimbato deocamdata, azi am bagat masina la un mecanic si mia spus ca lipseste o piesa din primele impresi o sa atasez o poza cu piesa lipsa si sistemul de racire pe care il am pe masina.Prietenii asa mau incurajat ca ii fisurata _chiulasa_ si de aceea mi se tot incalzeste motorul, bun nici o problema intro dimineata am dat _chiulasa_ jos si am duso la verificat dupaia cand a trebuit sa imi faca planul mau sunat ca imi sunt dusi colbutorii si axu cu came am asteptat 2 zile pina miau venit piesele de la arad leam pus sus si mnoh pina la urma am dat jos _chiulasa_ degeaba infine un lucru rau nam facut la _chiulasa_ ca leam schimbat dar ma supara foarte tare cand vad ca am aceeasi problema ca si inainte si numa nu ii dau de capat.Imi cer scuze ca raspund asa tarziu dar lucrez de dimineata de la 9 pina seara la 8 si numai cand ies de la munca vad mesajele.

post-65941-0-19200000-1392232830_thumb.jpg

post-65941-0-34840900-1392232839_thumb.png

post-65941-0-74958700-1392233348_thumb.jpg

post-65941-0-95356100-1392233353_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Salut , piesa lipsa este pompa de apa electrica de la sistemul de incalzire , aia de sub electrovalve( are legatura cu circuitul de incalzire din masina ). Schimba termostatul , spala eventual radiatorul si fa bine aerisirea ...

P.S. Completeaza-ti si tu la profil locatia , poate e cineva aproape de tine si ai noroc sa poata sa vada "live" despre ce e vorba...

Edited by Lancer
Link to comment
Share on other sites

Salut , piesa lipsa este pompa de apa electrica de la sistemul de incalzire , aia de sub electrovalve( are legatura cu circuitul de incalzire din masina ). Schimba termostatul , spala eventual radiatorul si fa bine aerisirea ...

P.S. Completeaza-ti si tu la profil locatia , poate e cineva aproape de tine si ai noroc sa poata sa vada "live" despre ce e vorba...

 

Astept sa vad ce rezolva mecanicul azi ca ieri nu a fost la munca, si am sa ma duc sa cumpar un termostat ca poate ii cum ziceti voi are ceva hibe termostatu. o sa va anunt ce rezolv

Link to comment
Share on other sites

Nu prea are cum sa fie fisurata chiulasa daca nu-ti baga antigel in ulei sau invers.

 

Problema a aparut imediat dupa ce ai schimbat antigelul? Inainte mergea bine?

 

Da inainte mergea bine numa ca radiatorul din masina iera anulat ca iera spart si instalatia a fost pusa fara sa mai treaca apa prin radiatorul de incalzire a fost pusa pe direct. Azi imi zice mecanicul ca sar putea sa fie fisurat blocul motor desi mas mira sa se fisureze ca nu iam dat motive. am schimbat azi si termostatul si face cicuitul numai ca tot acul din bord de la temperatura nu se opreste adica daca las motorul pornit sa incalzeste din nou, ati avea alte idei ce sa ii mai fac, ce simtome ar avea daca ar fi blocul fisurat. eventual datimi un nr de telefon sa va pot contacta sau sa vb careva cu mecanicul nr meu de tel este 0757602546 anuntatima datimi un sms sa un beep si va resun ieu.Acum imi face circuitul dar tot incalzeste pe la surubul de la radiatorul de pe masina nu mai iese abur ca da apa acuma pe acolo dar suportul ala unde intra si termostatul are un surub si pe acolo da abur acuma daca il desfac ala imediat scade temperatura din bord dar daca il inchid si ala si busonul de la vas si aierisitorul imi incalzeste iar motorul

Edited by ovidel1993
Link to comment
Share on other sites

Din ce spune el , e vorba de radiatorul din bord de la incalzire ...

 

Salut am rezolvat treaba, mam enervat si am dat toata masina la 250 eur la dezmembrat, daca stiti pe cineva cui ii trebuie acte de bmw 520i 1988 motor m20b20, culoare gri, la 250 eur anuntatima. Si mi-am cumparat un urs

Link to comment
Share on other sites

nici nu vreau sa ma gandesc ce urs ai luat :D

 

pai nu te gandi ca am luat urs cu 250 eur :)) am dat 600 eur pe iel si ii 1.8i si trebuie sa reconditionez mocheta din iel si bancheta din spate si revopsit ca a fost vopsit de un fraier :)) la tara, motorul ieste perfect are scaune electrice cu memorii, geamuri electrice.Mno macar ii bun motoru restu nu ma intereseaza ca le fac cu motoarrele sa nu mai am treaba veci :)). Totusi nu stiti merge mocheta dintrun bmw e36 compact in urs?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.