Jump to content

Consum foarte mare de ulei 320d E90


Recommended Posts

Bine de stiut. In curand o sa il curat (l-am schimbat cu modelul de plastic) si o sa curat zona de uleiul ramas.

 

Legat de consumul de ulei, cu uleiul BMW 5w30 aveam cam 900ml la 10 000km, acum cu Castrol 0w40 am facut cam 8 000km si mi-a consumat 400ml.

 

De ce nu ai pus 5w-40 ?

Link to comment
Share on other sites

de ce sa puna 5w40?? preferati sa puneti cel mai gros ulei posibil de teama sa nu-l consume decat sa mai complectati 1L si va intrebati de ce pica turbinele si altele...

 

Ideea era ca de la 5w-30 se trece la 5w-40 ca te intereseaza vascozitatea la cald nu la rece

Adica nu pui 0w care e mai subtire la rece si dupaia te miri de ce-l papa mai repede

Link to comment
Share on other sites

Deschid acest topic separat pentru ca am vazut ca e multa lume care se plange de acest lucru la 320d E90

Pe scurt masina consuma 1l la 5000 km

Turbina este noua, are 7000 km deci iese din discutie. Acelasi consum de ulei il aveam si cu turbina veche.

Am gasit foarte mult ulei in egr si pe tubulatura de dupa turbina.

 

Tot pe scurt, acest consum nu este deloc ingrijorator. Poate ca ai si un stil de conducere mai sportiv.

 

Din cate am citit pe topic, simeringurile de supape n-ai de ce sa le schimbi daca nu exista fum de ulei.

Despre uzura motorului nu se poate vorbi. Un motor uzat consuma mult mai mult.

Ar fi bine sa verifici foarte atent sa nu ai si pierderi de ulei. De multe ori exista pierderi de ulei pe care proprietarul nu le sesizeaza.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...
La diesel cedeaza mai greu semeringurile mai degraba este o problema pe segmenti de pe piston sau mai rau ovalizare piston. Modelele astea noi sunt totusi pline de surprize. Antigelul e curat?
Link to comment
Share on other sites

Cat de mult consuma ?

 

Am mers cu ea recent vreo 350km (175km dus intors), si a consumat aproape 1L.

Consumul a fost doar pe drumul dus, dupa care am completat.

Am uitat sa mentionez ca masina are 200,000 km.

 

La diesel cedeaza mai greu semeringurile mai degraba este o problema pe segmenti de pe piston sau mai rau ovalizare piston. Modelele astea noi sunt totusi pline de surprize. Antigelul e curat?

 

Din cate stiu eu, la probleme cu segmenti se pierde compresia la pistoane, si porneste mai greu masina, mai ales iarna.

Dar, la masina mea nu e cazul. Trage foarte bine si porneste din prima, chiar si zilele trecute cand a fost mai frig.

Edited by Sp1n
Link to comment
Share on other sites

Am mers cu ea recent vreo 350km (175km dus intors), si a consumat aproape 1L.

Consumul a fost doar pe drumul dus, dupa care am completat.

Am uitat sa mentionez ca masina are 200,000 km.

 

 

 

Din cate stiu eu, la probleme cu segmenti se pierde compresia la pistoane, si porneste mai greu masina, mai ales iarna.

Dar, la masina mea nu e cazul. Trage foarte bine si porneste din prima, chiar si zilele trecute cand a fost mai frig.

Din cate stii tu cati segmenti exista pe un piston?

Link to comment
Share on other sites

Am mers cu ea recent vreo 350km (175km dus intors), si a consumat aproape 1L.

Consumul a fost doar pe drumul dus, dupa care am completat.

Am uitat sa mentionez ca masina are 200,000 km.

 

Din cate stiu eu, la probleme cu segmenti se pierde compresia la pistoane, si porneste mai greu masina, mai ales iarna.

Dar, la masina mea nu e cazul. Trage foarte bine si porneste din prima, chiar si zilele trecute cand a fost mai frig.

 

In cazul tau consumul este foarte mare, exagerat, poate nu stii sa verifici.

Cu motorul la temperatura de regim, il opresti, astepti 5-10 min si verifici pe joja, masina sa fie pe drum drept.

Motorul asta ar trebui sa consume 1l la 5000-10000 km.

 

Poti sa ai probleme la segmentii de ungere, si cei de compresie sa fie OK si sa mearga bine motorul.

Poti sa ai probleme la simeringurile de la supape, au mai fost cazuri si la diesel la rulaje mari.

Sau iti pierde pe la bucsile de la axul turbinei si ti-l baga pe admisie si il arde sau il arunca pe evacuare.

Link to comment
Share on other sites

Din cate stii tu cati segmenti exista pe un piston?

 

Acum am cautat pe net, si zice ca sunt 2 feluri de segmenti pe un piston: segmenti de ungere - segmenti de compresie

 

In cazul tau consumul este foarte mare, exagerat, poate nu stii sa verifici.

Cu motorul la temperatura de regim, il opresti, astepti 5-10 min si verifici pe joja, masina sa fie pe drum drept.

Motorul asta ar trebui sa consume 1l la 5000-10000 km.

 

Poti sa ai probleme la segmentii de ungere, si cei de compresie sa fie OK si sa mearga bine motorul.

Poti sa ai probleme la simeringurile de la supape, au mai fost cazuri si la diesel la rulaje mari.

Sau iti pierde pe la bucsile de la axul turbinei si ti-l baga pe admisie si il arde sau il arunca pe evacuare.

 

Multumesc mult

O sa merg cu ea la service sa-mi verifice punctele care le-ai mentionat mai sus.

Merci

Link to comment
Share on other sites

Am facut " curat " la egr. Extraordinar ce mizerie poate fi acolo. Recomand tuturor celor care nu l-au desfacut niciodata o curatare. Sau macar sa verificati cum arata. La mine mai trecea aerul printr-un spatiu cat doua degete.

Cand am desfacut acolo am gasit doar mizerie dar la 1000 km dupa ce am desfacut iar am gasit un fel de balta de ulei dar doar la intrarea catre intercooler..si in egr pe pereti un fel de depunere neagra. Cand am curatat egr ul nu am reusit sa misc valva aia deci nu stiu daca era off sau on. Am facut si 2 poze sa pun aici dar dintr-un anumit motiv, nu le pot descarca de pe telefon. ideea e: daca am ulei atat de devreme in circuitul de aer, de unde poate veni avand in vedere ca turbina nu are joc?

Link to comment
Share on other sites

Am facut " curat " la egr. Extraordinar ce mizerie poate fi acolo. Recomand tuturor celor care nu l-au desfacut niciodata o curatare. Sau macar sa verificati cum arata. La mine mai trecea aerul printr-un spatiu cat doua degete.

Cand am desfacut acolo am gasit doar mizerie dar la 1000 km dupa ce am desfacut iar am gasit un fel de balta de ulei dar doar la intrarea catre intercooler..si in egr pe pereti un fel de depunere neagra. Cand am curatat egr ul nu am reusit sa misc valva aia deci nu stiu daca era off sau on. Am facut si 2 poze sa pun aici dar dintr-un anumit motiv, nu le pot descarca de pe telefon. ideea e: daca am ulei atat de devreme in circuitul de aer, de unde poate veni avand in vedere ca turbina nu are joc?

 

De la circuitul de epurare al gazelor de carter, sunt vapori de ulei

Esti sigur ca nu-ti arunca turbina ulei ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.