Jump to content

Consum foarte mare de ulei 320d E90


Recommended Posts

Eu tocmai ce am montat pe masina filtru epurator de pasla, cum nu am gasit pasla pentru e 91 am comandat cu tot cu carcasa si filtru pentru e46, am luat supapa de cauciuc cubtot cu arc si am mutat-o in carcasa mea si pe urma montat filtru de pasla, masina merge la fel de bine, vom vedea peste cativa km dc are sau nu vreun efect acest lucru

Eu sunt curios de rezultat!

Link to comment
Share on other sites

Si de final, masina cu motorul care o conduci, cat timp iti propui sa tii aceasta masina? Cati km are masina acum? Poate mai discutam subiectul si altadata.. bine-nteles daca tii masina ;)

 

Si ar mai fi o intrebare pentru tine - simpla: daca ai 6 trepte de viteza, ce viteza si ce la ce turatie esti cand vrei sa mergi economic pentru ulei..?

Doresc sa o pĂŁstrez!.cât despre"economie"ce pot spune!ĂŽn treapta a6a la 2000_2200r/m ajung la 120km/h...Acum sper ca nu greșesc! Eu astĂŁzi plec ĂŽn concediu și sunt curios dak ajung cu același consum de ulei acasa!

 

Am discutat acum câteva zile cu alt posesor de 320d E91,spune ca.masina lui consuma 200_300ml intre schimburi....Deci sunt motoare și care consuma putin

 

Am discutat acum câteva zile cu alt posesor de 320d E91,spune ca.masina lui consuma 200_300ml intre schimburi....Deci sunt motoare și care consuma putin

Link to comment
Share on other sites

Poti sa explici/spui cine sau de unde stii ca viteza se schimba la 4000rpm!?

 

 

Pur si simplu n-ai inteles ce-am vrut sa spun acolo sau nu vrei sa intelegi si vrei s-o arzi iar in polemici. Asa ca ma las pagubas...n-are rost sa ma repet. Oricum bati pe toata lumea cand vine vorba de "polemizari" si rezultatul va fi zero sau mai bine spus tu o stii doar pe-a ta, oricat de mult s-ar chinui cineva sa-ti explice :) Sau cel putin la o astfel de concluzie am ajuns eu. Noi sa fim sanatosi, iar faptul ca o masina mai mananca sau nu si ulei, nu cred ca-i asa o tragedie atata timp evident cat nu-i ceva exagerat si oarecum in limitele specificate de producatorul auto.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pur si simplu n-ai inteles ce-am vrut sa spun acolo sau nu vrei sa intelegi si vrei s-o arzi iar in polemici. Asa ca ma las pagubas...n-are rost sa ma repet. Oricum bati pe toata lumea cand vine vorba de "polemizari" si rezultatul va fi zero sau mai bine spus tu o stii doar pe-a ta, oricat de mult s-ar chinui cineva sa-ti explice :) Sau cel putin la o astfel de concluzie am ajuns eu. Noi sa fim sanatosi, iar faptul ca o masina mai mananca sau nu si ulei, nu cred ca-i asa o tragedie atata timp evident cat nu-i ceva exagerat si oarecum in limitele specificate de producatorul auto.

Daca imi doream, te intrebam sa faci o caraterizare a mea.

Si totusi TU ti-ai permis sa ma judeci gratuit in mai mult de jumatate de asa zisa replica..

 

...Ma tem ca tu esti acela care nu intelegi unele lucruri ca, cele declarate MULT mai sus. Eu nu m-as aventura sa zic ce zici tu mai sus.. pentru ca eu nu scriu aici ca un altcineva sa isi strice masina/motorul in urma parerilor mele..., si SUNT cat se poate de atent si detaliat in detalii (si prin intrebari..) ca atunci cand afirm ceva, acel ceva trebuie abordat cu prudenta nu cu idei generale.

Lucrurile mai complicate (de inteles) de obicei le sustin cu alte postari de pe alte forumuri (muult mai inchegate!).

 

"Noi sa fim sanatosi, iar faptul ca o masina mai mananca sau nu si ulei, nu cred ca-i asa o tragedie atata timp evident cat nu-i ceva exagerat si oarecum in limitele specificate de producatorul auto." :console:

[Nu ai raspuns cat vei tine (intentionezi sa tii) masina care o ai si cati kilometri in bord ai..?]

Asta nu e o afirmatie demna de om care stie (inconstient) ca un motor care consuma ulei POATE FI/este un motiv de ingrijorare in ceea ce priveste anumite uzuri interne, dar la fel de bine si in relatie cu FELUL cum se conduce un diesel.

..Multi producatori vor, cel putin in ultimul timp, sa repari, sa devii dependent si de/prin centru/service-ul pentru reparatii/revizii oferit (vezi iphone). Asta nu da de gandit!?

 

La motoare cat mai sanatoase, ar putea fi un urare mai demna de un forum auto!

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 years later...

Salutare grup..referitor la consumul de ulei..am un e91 an2007 și consumă enorm .adica2l la 1000km..mașină trage bn nu scoate fum..singurul martor este dfp care se aprinde iar eu îl resetez și nu mai apare până opresc și repornesc din nou..am schimbat distribuția că sa rupt și mia spart chiulasa..am schimbat tot dar am uitat sa specific mecanicului că mănâncă ulei..iar acum nu are timp să desfacă motorul din nou..turbina este perfecta..se poate sa consume ulei de la dfp înfundat?aștept pareri

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Dumitru01 said:

.am schimbat tot dar am uitat sa specific mecanicului că mănâncă ulei..iar acum nu are timp să desfacă motorul din nou..

Intreb, nu era mai intelept sa schimbi motorul cu totul daca stiai inca inainte sa se rupa distributia ca motorul consuma ulei in exces??

Pentru distributie sunt niste bani de cheltuit iar pentru segmenti si alte alea (manopera..) sunt alti bani de cheltuit.

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu poate sa mănânce ulei de la dpf înfundat, însă dpf s a înfundat din cauza ca mananca ulei. 
 

Ma gândesc ca daca ai schimbat/recondiționat chiulasa, ti s au pus simeringuri noi la supape, in acest caz decât de la segmenti mai poate sa consume atâta ulei. 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 2/12/2014 at 1:14 AM, razzzzvan said:

Deschid acest topic separat pentru ca am vazut ca e multa lume care se plange de acest lucru la 320d E90

Pe scurt masina consuma 1l la 5000 km

Turbina este noua, are 7000 km deci iese din discutie. Acelasi consum de ulei il aveam si cu turbina veche.

Am gasit foarte mult ulei in egr si pe tubulatura de dupa turbina.

 

Problema este ca am gasit cel mai mult ulei pe furtunul care vine din capacul de culbutori si intra in conducta care vine de la debitmetru la turbina.

Este returul gazelor de carter care vin de la filtrul epurator.

Filtrul epurator este modelul nou de plastic care a fost inlocuit cu tot cu supapa cand am schimbat turbina (inainte aveam tot acelasi model)

Problema mea este de ce acest ulei nu mi se intoarce in baie si iese pe unde ar trebui sa iasa doar gaze ?

Nu pot sa-mi dau seama ce se intampla

Am atasat si cateva poze

post-58282-0-34639000-1392160304_thumb.jpg

post-58282-0-78814600-1392160330_thumb.jpg

post-58282-0-50152000-1392160363_thumb.jpg

post-58282-0-12123700-1392160372_thumb.jpg

Problema este de la segmenți demontați turbina și dacă ai loc uită te pe gaura galeriei pe fiecare gură de evacuare de la piston si ai să afli care piston pierde ulei , aceiasi problemă la bmw seria 1 m47 122 hp  sau iai compresia pe fiecare injector

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.