Jump to content

520d 2000 facelift


didy

Recommended Posts

In primul rand tin sa va salut pe toti, si sper sa dicutam cat mai mult pe forum despre intretinere si sa fim nevoiti sa o facem cat mai putin despre probleme.

Sunt si eu proaspat posesor de BMW, este vorba despre un 520D din 2000, model facelift. Abia azi am achizitionat masina (am renuntat la Opelul Omega 2.0 16v), asa ca deocamdata nu pot spune prea multe despre ea.

 

Detalii despre masina: Fabr. 17.10.2000, albastru metalizat, 199.000 km (in bord), dublu climatronic, comenzi pe volan, piele, incalzire in scaune, PDC, xenon, angel eyes...

 

Am facut un drum de 200km si se comporta ok.

Dar sa enumar si problemele care le are si pe care se poate, sper sa le rezolv cu ajutorul vostru:

- trepidat volan la 80-90 km/h - sa fie de la cauciucuri, roti neechilbrate ?

- nu functioneaza inchiderea din cheie (de la butonul dinauntru se poate inchide) - sa fie bateria sau sa trebuiasca reinitializata? - am sa verifica maine

- nu se inchide capacul la rezervor - posibil sa nu lucreze modulul la centralizata

- in bord la indicatorul de service, la pornire, se aprind doua leduri, cel rosu si cel galben - este depasita sau nu perioada de schimbare a uleiului - trebuie sa caut sa vad cat si de care trebuie

- pixeli morti in display (MULTI pixeli !!!)

- oglinda din dreapta a avut ceva probleme si a fost lipita cred de motoras, se misca greu si nici nu se vede prea bine

- geam stanga spate nu functioneaza

 

Cam asta am gasit pana acum... vi se par multe :)?

 

Masina e adusa de curand in tara din germania, are numere rosii, oare cat este taxa, sau mai bine zis, iese la RAR emisia de CO2 asa cum e trecuta in datele tehnice ale masinii, de 156?

 

Am inceput sa rasfoiesc pe forum, sper sa le rezolv cat mai curand pe cele mai multe dintre ele.

Link to comment
Share on other sites

Bine ai venit in familie si mult succes cu reparatiile. Am sa incerc sa-ti dau cateva raspunsuri la problemele tale atat cat ma pricep si eu insa cel mai bine ar fi sa postezi fiecare intrebare pe sectiunile dedicate. Aici doar se prezinta masina cu foto, istoric etc.

 

1. Pt. trepidatie mergi si echilibreaza-le la o vulcanizare cu aparate moderne si apoi mai vezi.

 

2. Ai o singura cheie ? Se poate rezolva cu reinitializarea, tot aici pe forum era undeva si procedura care o poti face singur. Cheia nu are o baterie normala ci un acumulator ce se incarca prin inductie in timpul mersului. Nu incerca sa-l schimbi tu cu o baterie normala. Verifica daca a fost desfacuta cheia, se observa foarte usor lucrul asta, mergi si la un electronist sa-ti verifice contactele pe placa electronica a cheii sa fii sigur ca ajunge curent de acumulatorul cheii. Masina se inchide cu cheia de la butuc da ?

 

3. Indicatorul de bord de care vb e legat de revizie. Becul galben te atentioneaza sa schimbi consumabilele. Tot trebuia s-o faci ca nu te poti baza pe ce spun vanzatorii de masini. Dupa ce-ai schimbat ulei, filtre etc indicatorul de bord se reseteaza de pe tester sau printr-un procedeu simplu pe care il gasesti tot aici pe forum la o cautare.

 

4. Pixelii morti sunt una din problemele lor. O sa le intalnesti la multe masini din perioada asta. Inclusiv eu am problema asta. Nu se repara decat prin inlocuirea ecranului respectiv. Alte improvizatii sau reparatii la el nu stiu cat de fiabile sunt.

 

5. si 6. Nu stiu ce sa-ti spun. Problemele nu mi se par grave. Bafta sa le rezolvi si sa nu mai apara altele prea curand :)

Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspuns.

Da, am sa postez pentru probleme in alta parte atunci cand va fi cazul acum era doar o prezentare a masinii, (urmeaza si pozele), cu rele si cu bune. Inainte de a posta mai dau cateva ture prin forum, poate gasesc raspunsurile. Oricum, inca nu m-am lamurit cu tipul de ulei recomandat, fiecare utilizator recomada ce crede el ca e potrivit, sau ce foloseste... trebuie sa cumpar ulei si inca nu stiu de care...

In rest, azi am mai taiat de pe lista unele neconformitati, cum ar fi inchiderea din telecomanda (am incercat cu reinitializare dar fara rezultat, asa ca am hotarat sa desfac cheia si sa verific bateria/acumulatorul, dar cand am fost destul de aproape sa finalizez operatiunea, am scapat cutterul cam mult in cheie si mi-a fost frica ca am atins placa asa ca fuga la masina sa vad daca mai porneste, fiind singura cheie... iar cand colo, surpriza am apasat pe buton si s-a deschis... probabil avea nevoie de un stimulent :), asa ca nu am mai desfacut cheia).

De asemenea am rezolvat si problema capacului de la rezervor, unde tija modulului de inchidere era scoasa din locasul ei si nu mai ajungea la capac.

 

@ Cristi, taxa cum am zis, depinde de RAR... unii zic ca e in jur de 600... vedem... tu ai fost cu ea pe RAR? Sigur e euro 3.

Link to comment
Share on other sites

Merg si eu pe Castrol Edge Turbo Diesel 5W40. Azi l-am comandat, 620 lei (6L ulei, plus filtru, filtru aer, polen, motorina, toate filtrele Mann). Am gasit dupa aceea, in magazin ulei BMW, mai ieftin decat Castrol. Vineri urmeaza schimbul. Plus antigel.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.