Jump to content

actuator turbo bmw e90


Recommended Posts

Trebuie sa urmezi urmatorii pasi:

- cu motorul oprit si eventual sa fie rece, verifica prin tragere cu mana daca actuatorul isi face cursa lejer, prin impingere si prin tragere, daca simti la mana ca agata, e o problema la geometria variabila, daca nu agata geometria nu e cauza problemei;

- ia o cheie de zece si desfa piulita aceea din capul actuatorului;

- cum stai cu fata pe aripa din fata din partea pasagerului invarte acel actuator (seamana cu un tub cartus)in sensul acelor de ceasornic, aproximativ un filet jumate, maxim 2 (tubul trebuie sa coboare mai jos);

- strange piulita la loc usor pentru a nu mai modifica pozitia actuatorului;

- porneste motorul si fa o tura.

 

Ai sa vezi cum trage masina si dispare si acel lag, dar numai sa AI MOTORASUL ACTUATORULUI FUNCTIONAL.

 

actuatorul se regleaza cu un aparat special, vezi video

sa nu mai faci prostia pe care ti-a spus colegu mai sus ca il dai peste cap de nu mai poti merge deloc cu masina

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

ai cumva eroarea asta ? Charge air presure actuator

 

Eroarea asta o am eu, dar nu simt vreo lipsa de putere, masina mi se pare ca trage bine.

Am ster eroarea de cateva ori, dar apare din nou dupa 1-2 zile.

Ce ar trebui sa fac, unde sa verific problema?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Si eu am aceeasi problema....suturi intre 1500-2000rpm....si trage mult mai greu.....

 

Daca are cineva vre-o solutie...clapete admisie verificate, egr curatat(desi era curat)....filtre, ulei schimbate la 10.000 km, masina este dintre cele fara filtru particule....

 

La bavaria(mhs bucuresti) mi-au spus ca ar putea fi regulatorul presiune in rampa....dar nu e sigur...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Salut, detin un bmw e90 320 d 163 cp si intampin si eu o problema cu actuatorul putin mai ciudata.Al meu ramane fara tensiune adica accelerez si nu se mai misca deloc.Las motorul oprit 10 min si isi revine.Dupa mai multe verificari am ajuns la concluzia ca tb schimbat.Bun, am luat altyl second l-am montat masina trage bine dar la fel dupa ce motorul se incalzeste bine la fel pica si acesta ramane fara tensiune.Am luat un actuator de pe maisna unui prieten care nu are probleme cu actuatorul, la mine face la fel .Mentionez faptul ca daca nu pornesc clima nu pica niciodata doar daca sunt cu clima pornita.Am foat in nenumarate sservisuri nimeni nu stie ce are.
Link to comment
Share on other sites

Trebuie curatata turbina; paletii/parghiile, axele sunt intepenite... se intepenesc datorita dilatarii, cu cresterea temperaturii..

Actuatorul trebuie reglat pw turbina inainte de a fi montat pentru a functiona optim in tandem cu ce "dicteaza" ECUul; iar treba asta se face pe ...bancul de test.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.