Jump to content

Eibach pro kit / H&R


Ecos

Recommended Posts

Salut, masina e un E36 - coupe M43B16 si a venit vremea sa-i schimb amortizoarele de pe fata.

Cu ocazia asta m-am gandit sa-i schimb si arcurile OEM cu altele semi-sport (in momentul de fata are on bodyroll groaznic).

Avand in vedere ca nu vreau sa o fac foarte rigida si nici foarte joasa incat sa ma feresc de fiecare pietricica, am ajuns la concluzia ca imi trebuie o suspensie cu 30-40 mm drop.

M-am gandit sa-i pun arcuri Eibach Pro Kit si telescoape aftermarket dar cu specificatii stock (pentru ca Eibach Pro Kit sunt facute sa mearga cu amortizoarele din fabrica fara a le deteriora).

Problema este ca multa lume s-a plans de faptul ca eibach-urile nu coboara atat cat spune producatorul (30/30mm), in schimb isi fac datoria si se reduce semnificativ bodyroll-ul. Altii spun ca ar fi mai potrivite niste arcuri H&R din aceeasi gama cu pro kit pentru ca au drop mai mare doar ca sunt prea rigide.

Inca sunt nehotarat asa ca astept parerile voastre.

Ii rog pe cei care au astfel de arcuri montate pe E36 sa posteze niste poze ca sa-mi fac si eu o idee; care e diferenta de drop fata de cele OEM.

 

Multumesc!

Edited by Ecos
Link to comment
Share on other sites

Eu am mers pe H&R Sport (albastre) 35/20 si sunt foarte multumit. Dropul e cel specificat de producator si nu mi se pare deloc mai rigida masina decat inainte, dimpotriva la denivelari luate cu viteza mica mi se pare mai soft iar in curbe se simte diferenta clara.

 

PS: Eu am 320d e46.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Eu am mers pe H&R Sport (albastre) 35/20 si sunt foarte multumit. Dropul e cel specificat de producator si nu mi se pare deloc mai rigida masina decat inainte, dimpotriva la denivelari luate cu viteza mica mi se pare mai soft iar in curbe se simte diferenta clara.

 

PS: Eu am 320d e46.

 

Le ai pe amortizoare stock?

Link to comment
Share on other sites

Initial aveam amortizoare stock si s-au comportat f bine.

Acum am schimbat pe spate cu Bilstein B4 M Tech si urmeaza si cele de pe fata.

 

Eu le-am schimbat pe cele de pe spate cu altele noi (stock); mi s-au intepenit dupa ce am facut ITP-ul cand mi-a ridicat-o pe elevator. Mai ramane sa imi iau doar pe fata si m-am gandit sa-i pun tot stock, dar trebuie sa vad cum se inteleg cu niste arcuri H&R sa nu le fac praf dupa 3 luni de umblat prin Cluj.

Link to comment
Share on other sites

Si H&R de care zic eu si Eibach Pro Kit merg cu amortizoare stock. Si eu tot prin Cluj le plimb si nu am probleme. Le am deja de 1 an si 2 luni pe masina si sunt ok ;)

 

Tocmai am gasit niste poze cu un compact before/after cu H&R 35/15 si mi se par perfecte ca si drop.

post-40365-0-16372800-1392768949_thumb.jpg

post-40365-0-07224800-1392768955_thumb.jpg

post-40365-0-10817700-1392768963_thumb.jpg

post-40365-0-65425800-1392768974_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

H&R rosii am avut pe un golf 4 cu amortizoare weitec si era ff rigida masina..dar eram multumit, acum am eibach pro kit cu amortizoare stock si sunt chiar ok, deci ramane la alegerea fiecaruia

 

Din cate stiu, cele rosii de la H&R sunt mai dure decat cele albastre. Oricum astept sa ne scrie un posesor de E36 cu H&R albastre sa-si spuna parerea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.