Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Probleme E90


Recommended Posts

Va salut ! Am cumparat de curand un seria 3 E90 , an fabricație 2005, cutie automatica , 120 kW ! Va spun cateva probleme ĂŽntâlnite pentru a putea primii o parere :

1.de cand am cumparat-o avea un sunet mai sportiv la turatii mari , la un drum lung dupa 1200 km am completat cu 2l de ulei.. Urmeaza sa schimb uleiul plus filtre sa vad daca mai papa ! Dupa ce mia apĂŁrut semnul de ulei si dupa câțiva km ,Pana sa completez am simtit ca nu mai trage bine , am oprit repede la primul peco pe autostrada si am completat dupa care masina a mers bine ! Dupa vreo 200 km cand mam oprit , staționat si cu motorul pornit am simtit un miros de gaze in interior ! De atunci nici masina nu mai merge bine , pe pilot automat ĂŽncercând sa accelerez debea trage , la fel si din pedala , ori se da cu o dreapta inferioarĂŁ si trage dar fara sa apas pedala la fund ori o ia incerisor !

Ce parere aveti de nu mai trage ea bine si se simte miros de gaz in interior si sunet sportiv , cred ca toate acestea pornesc de la o singura problema !

Inainte de a pleca la drum lung am fost la service pentru a mi se verifica bujiile , deci a dat galeria jos , dar problema era de la releu . Oare sa nu fi prins bine galeria ?

Astept o parere ! Mtumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

Va salut ! Am cumparat de curand un seria 3 E90 , an fabricație 2005, cutie automatica , 120 kW ! Va spun cateva probleme ĂŽntâlnite pentru a putea primii o parere :

1.de cand am cumparat-o avea un sunet mai sportiv la turatii mari , la un drum lung dupa 1200 km am completat cu 2l de ulei.. Urmeaza sa schimb uleiul plus filtre sa vad daca mai papa ! Dupa ce mia apĂŁrut semnul de ulei si dupa câțiva km ,Pana sa completez am simtit ca nu mai trage bine , am oprit repede la primul peco pe autostrada si am completat dupa care masina a mers bine ! Dupa vreo 200 km cand mam oprit , staționat si cu motorul pornit am simtit un miros de gaze in interior ! De atunci nici masina nu mai merge bine , pe pilot automat ĂŽncercând sa accelerez debea trage , la fel si din pedala , ori se da cu o dreapta inferioarĂŁ si trage dar fara sa apas pedala la fund ori o ia incerisor !

Ce parere aveti de nu mai trage ea bine si se simte miros de gaz in interior si sunet sportiv , cred ca toate acestea pornesc de la o singura problema !

Inainte de a pleca la drum lung am fost la service pentru a mi se verifica bujiile , deci a dat galeria jos , dar problema era de la releu . Oare sa nu fi prins bine galeria ?

Astept o parere ! Mtumesc anticipat !

 

 

daca ti-a fost data galeria jos verifica daca a fost bine pusa la loc. eu am avut aceeasi problema ca tine la e46, imi baga fum de ma intepa la ochi, am verificat toate posibilitatile mai putin galeria, in final am gasit galeria nestransa, de fapt problema era de la prezoanele din turbina care erau deformate in sensul ca desii strangeai cu cheia la maxim suruburile galeria nu se trangea complet pe turbina si ramanea loc pe unde ieseau gazele sub capota si de acolo in habitaclu. Deci verifica daca ai galeria bine stransa, probeleme celelalte mai mult ca sigur nu au legatura cu fumul care iti intra in habitaclu. Tot pentru fum mai verifica filtru epurator, dar e putin probabil tinand cont ca problema a aparut asa brusc si imediat dupa ce ti-a fost umblat la galerie.

Si totusi ar putea sa traga putin mai slab daca galeria nu e stransa pentru ca turbina elimina anormal gazele chiar pierde putin din presiune.

O buna, sper sa iti fie de folos ce ti-am spus eu.

Link to comment
Share on other sites

@ovy22 ceea ce miai recomandat tu chiar la asta ma tot gandeam !

 

@ionut1985 cum pot vedea km aceștia ? Eu cand am cumparat masina , pe anunțul de vânzĂŁri scris nr de km 190k si ceva dar au fost resetati la 150k ca masina era pt altcineva care nu dorea sa vada multi km chiar .. In Fine.. Oricum nu pare sa aibe multi km , dupa interior !

Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca ai mers cu dpf-ul infundat si din cauza dpf-ului si ca tot ai fortat-o ti s-a paradit si turbina si a inceput sa scape ulei pe la lagare

 

normal ca miroase a gaze inauntru, iti dai seama ca daca e dpf-ul infundat si se face presiune pe evacuare scapa si el pe unde mai gaseste cate o garnitura mai putin etansa

Link to comment
Share on other sites

Fluiera cand o accelerez pana la 2000-2500 turatii... Dupa 2500 turatii se accelereazĂŁ bine !

 

Pai daca-ti si fluiera turbina, atunci e clar ca de la ea ai acest consum! Prea mult ulei, deja iesi si din marja maxima recomandata de BMW, adica de 0.7l/1000Km! Fa ceva cu turbina in primul rand!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.