Jump to content

sondaj: Care este cea mai frecventa problema la BMW


bmw3er

  

91 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

am deschis acest topic, deaorece m-am gandit la cei care vor sa-si cumpere un bmw, fie el x5, fie un seria 3 din 1980 toamna, sa stie care este principala problema , si cea mai des intalnita....

 

 

(eu personal, acumuland informatii de pe forum, si din viata reala....de cand "cunosc" aceasta marca de masina, stiu ca principala cauza este sistemul de racire....nu cred ca a exista un bmw, care-l stiu, sa nu fi avut probleme cu sistemul de racire....radiatoare sparte, pierderi de lichid prin diferite locuri, garnitura de chiulasa arsa, etc....eu personal de cand am masina, de 2 ani de zile, am tot intampinat probleme cu sistemul de racire....am schimbat de ne numarate ori antigelul,

2 radiatoare schimbate, termostat, furtune, coturi de plastic, vascocuplaj..... in fine, asta este parerea mea, si votul meu... este doar un simplu vot,)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu am intampinat probleme serioase pe partea de racire si sunt la al 3-lea bmw, doar la v8 am schimbat vascul si radiatorul, in rest nimic la nici o masina.

Cred ca cea mai des intalnita problema este la articulatie.

Link to comment
Share on other sites

Eu am ales partea cu usile, geamurile si caroseria.

 

Am schimbat si eu multe la E36-ele meu, radiator, caseta de directie, electromotor (vreo 4), alternator (vreo 3), tacheti si multe altele.

Ce am observat interesant, chiar daca nu sunt de meserie, tot ce am schimbat eu cu mana mea nu s-a mai stricat.

Ce am schimbat eu mai important pana acum: radiator racire motor, electromotor si alternator.

Cand am apelat la "meseriași", nimic nu dura mai mult de cateva luni.

Ce nu pot repara eu, imi schimba altul dar sub stricta mea supraveghere si cu indicatiile mele.

 

Sa revin la usi... ma enerveaza cum se "umfla" fața de ușă și cât efort depune macaraua la ridicarea geamurilor, la care se adauga anumite piese de plastic care cedeaza usor.

Probleme mai sunt si la manere, care sunt dintr-un material casant si daca trantesti usa tare de mai multe ori, risti sa nu mai poti deschide usa din exterior.

 

Partea cu caroseria consider ca este vina exclusiv a vopsitorilor.

Chiar daca "se plang" ca ei nu pot vopsi "ca din fabrica", eu le-o tai ca sunt masini de sute de mii de euro ce sunt vopsite manual si cu aceleasi scule pe care le au si unii din ei.

Asa ca sa nu-mi spuna mie un vopsitor cu 10-15 ani, cică de "experienta", ca nu este vina lui ca dupa 6 luni s-a umflat vopseaua, aruncandu-mi in față (cu nesimțire) ca masina mea are 20 de ani,

cand elementul vopsit de el era nou, nu sh!

Edited by SlowDeath
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu am intampinat probleme serioase pe partea de racire si sunt la al 3-lea bmw, doar la v8 am schimbat vascul si radiatorul, in rest nimic la nici o masina.

Cred ca cea mai des intalnita problema este la articulatie.

 

tu nu ai intampinat probleme la sistemul de racire, pt ca ai stiut sa ai grija de masina, dar de exemplu daca te duci la unu care nu are habar cu ce sa mananca o masina,....unde apar probleme la masina respectivului?...

eu la toata lumea am vazut ca au probleme cu sistemul de racire, si marea majoritate au probleme cu garnitura de chiulasa, toti prieteni mei care au avut bmw, au vandut masinile, strict pt garnitura de chiulasa....

eu am avut noroc pana acum, sa nu am probleme cu chiulasa, deaorece am stiut sa-mi rezolv la timp problemele aparute....

 

am mai observat si la multi, ca au probleme cu ,flansa cardan, diferential si planetare.....dar asta este o problema aparuta la astia care conduc mai brutal....alte probleme nu am mai observat care sa fie in comun.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

tu nu ai intampinat probleme la sistemul de racire, pt ca ai stiut sa ai grija de masina, dar de exemplu daca te duci la unu care nu are habar cu ce sa mananca o masina,....unde apar probleme la masina respectivului?...

eu la toata lumea am vazut ca au probleme cu sistemul de racire, si marea majoritate au probleme cu garnitura de chiulasa, toti prieteni mei care au avut bmw, au vandut masinile, strict pt garnitura de chiulasa....

eu am avut noroc pana acum, sa nu am probleme cu chiulasa, deaorece am stiut sa-mi rezolv la timp problemele aparute....

 

am mai observat si la multi, ca au probleme cu ,flansa cardan, diferential si planetare.....dar asta este o problema aparuta la astia care conduc mai brutal....alte probleme nu am mai observat care sa fie in comun.

 

pai cedeaza pe rand ambreiaj, planetare ,cardan, diferential, cutie, garnitura de chiulasa, motor

Link to comment
Share on other sites

Eu am votat accesorii, adica piesa dintre volan si scaun.

 

O masina nu se strica asa usor, atata timp cat posesorul a intretinut-o sau o intretine corespunzator ori e sau a fost hamalita fara mila.

 

exact,.....si daca ''accesoriul" respectiv nu stie sa ingrijeasca masina,....ce probleme apar?....asta e ideea!....

 

de asta trebuie sa stim, care sunt problemele care apar la bmw.....

 

ca de exemplu la alte masini, daca "accesoriul" de la volan, este problema,....si nu-si face reviziile la timp, cedeaza distrubutia....(in cazul nostru nu trebuie sa fim asa atenti la distrubutie) dar alti, au distributia in vedere..e un punct slab, la alte marci..si etc...

Edited by bmw3er
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am ales partea cu usile, geamurile si caroseria.

 

Am schimbat si eu multe la E36-ele meu, radiator, caseta de directie, electromotor (vreo 4), alternator (vreo 3), tacheti si multe altele.

 

Partea cu caroseria consider ca este vina exclusiv a vopsitorilor.

 

Asa ca sa nu-mi spuna mie un vopsitor cu 10-15 ani, cicĂŁ de "experienta", ca nu este vina lui ca dupa 6 luni s-a umflat vopseaua, aruncandu-mi in fațĂŁ (cu nesimțire) ca masina mea are 20 de ani,

 

4 bucati de electromotor si 3 bucati de alternator, wtf :wacko:, in 5 ani de zile cat am avut fosta masina am schimbat doar o data carbunii la electromotor.

 

Perfect de acord cu vopsitorul, el nu are nici o vina daca tinichigiul sau pregatitorul pentru vopsit nu si-au facut bine treaba.

 

 

exact,.....si daca ''accesoriul" respectiv nu stie sa ingrijeasca masina,....ce probleme apar?....asta e ideea!....

 

si nu-si face reviziile la timp, cedeaza distrubutia....(in cazul nostru nu trebuie sa fim asa atenti la distrubutie) dar alti, au distributia in vedere..e un punct slab, la alte marci..si etc...

 

Daca "accesoriul" nu are grija de masina apar n probleme si de n tipuri.

 

Uite ca traim vremuri cand si la bmw trebuie sa ai grija de distributie, diesel... 2.0...

Link to comment
Share on other sites

Eu am votat articulatii, am masina din 2007, 320d,110kw, am schimbat de 4 ori bucsele moi si anul trecut bratele complet

La modelele de 110kw mai au slaba galeria de admisie din cauza clapetelor de pe aspiratie, dar ele se pot anula si poti sa stai linistit :thumbsup:

In rest consumabile,cel putin la mine.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

am deschis acest topic, deaorece m-am gandit la cei care vor sa-si cumpere un bmw, fie el x5, fie un seria 3 din 1980 toamna, sa stie care este principala problema , si cea mai des intalnita....

 

 

(eu personal, acumuland informatii de pe forum, si din viata reala....de cand "cunosc" aceasta marca de masina, stiu ca principala cauza este sistemul de racire....nu cred ca a exista un bmw, care-l stiu, sa nu fi avut probleme cu sistemul de racire....radiatoare sparte, pierderi de lichid prin diferite locuri, garnitura de chiulasa arsa, etc....eu personal de cand am masina, de 2 ani de zile, am tot intampinat probleme cu sistemul de racire....am schimbat de ne numarate ori antigelul,

2 radiatoare schimbate, termostat, furtune, coturi de plastic, vascocuplaj..... in fine, asta este parerea mea, si votul meu... este doar un simplu vot,)

 

 

 

cred se poate continua aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/28237-ce-se-strica-la-bmw-si-nu-ar-trebui/page__st__260

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.