Jump to content

530D E60 - cutie automata schimba dupa 2500 ture


Recommended Posts

Salut ,

Poate s-a mai lovit cineva de problema asta si imi da si mie niste sfaturi .

Masina este un 530D din 2005 . Problema pe care o semnalez apare numai in anumite cazuri..cum ar fi... daca merg linistit cu ea si nu apas brusc pe acceleratie, ea imi schimba pana in 2000 ture...in caz ca am nevoie si apas mai tare pedala de acceleratie incepe sa-mi schimbe numai dupa 2500 ture...si precizez ca revin la un mers normal..linistit... si ar trebui sa schimbe undeva pana in 2000 ture...dar se aude un urlat si nu mai schimba normal ... ba chiar cand schimba se simte si o smuciala ... creste chiar si consumul . Sa fie ceva de la turbo? sa fie de la senzorul de la acceleratie ? nu cred sa fie de la cutie pentru ca in rest merge absolut normal si are un consum de bun simt ... cam 10% in oras in mers foarte normal ...

Multumesc foarte mult cui imi da niste sfaturi :)

Link to comment
Share on other sites

mai pe scurt eu am inteles ca tu in general mergi linistit dar dupa ce ii mai dai in gura asa, cand si cand,

cutia nu mai revine la comportamentul tau de om ”linistit”

 

acest lucru se intampla pentru ca softul de la cutie iti invata stilul de mers din ultimii 30km parca

 

data viitoare cand ii mai dai in gura da-o pe S, n-o mai lasa in D, ca sa nu se mai intample ce ti-am spus mai sus

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

:( refuz sa cred ca e uzura la cutie ... are 130.000 km reali ... am masina de la 20.000 km .. soc nu are decat cand se schimba regimul de schimbat si ma tine numai in turatii mari ... plus urlatul ala care se aude ca un turbo pe benzina ... acu ma gandesc ca poate imi creste si temperatura apei ... cand opresc motorul in regimul asta anormal ... nu se opreste normal ... zici ca nu are aer si e sugrumat ... offf :(
Link to comment
Share on other sites

mai pe scurt eu am inteles ca tu in general mergi linistit dar dupa ce ii mai dai in gura asa, cand si cand,

cutia nu mai revine la comportamentul tau de om ”linistit”

 

acest lucru se intampla pentru ca softul de la cutie iti invata stilul de mers din ultimii 30km parca

 

data viitoare cand ii mai dai in gura da-o pe S, n-o mai lasa in D, ca sa nu se mai intample ce ti-am spus mai sus

 

Vorbesti serios referitor la "softul de la cutie iti invata stilul de mers din ultimii 30km"?

Link to comment
Share on other sites

mai pe scurt eu am inteles ca tu in general mergi linistit dar dupa ce ii mai dai in gura asa, cand si cand,

cutia nu mai revine la comportamentul tau de om ”linistit”

 

acest lucru se intampla pentru ca softul de la cutie iti invata stilul de mers din ultimii 30km parca

 

data viitoare cand ii mai dai in gura da-o pe S, n-o mai lasa in D, ca sa nu se mai intample ce ti-am spus mai sus

 

da.. in general merg linistit in oras ... ai inteles perfect ... dar sa stii ca m-am gandit si eu la treaba asta ... am schimbat pe SD ... nici o treaba ... degeaba ... ramane urlatul si acela si chimbatul la peste 2500 ture cu un oarecare soc ... sa fie vre-un senzor pe undeva ... sau turbina defecta ?

Link to comment
Share on other sites

Nu i-a spus nimeni ca trebuia schimbat uleiul de ceva timp.

nu .. nu l-am schimbat pentru ca nu se aude nici un zgomot in cutie ... cand merge in regim normal nu se simte cand schimba treptele ... plus ca mi-au zis ca la 200.000km sa schimb uleiul in cutie ... continui sa cred ca alta e problema .. nu cutia

Link to comment
Share on other sites

Ai verificat temperatura motorului? Daca e dus termostatul si mergi cu motorul rece, e normal sa schimbe mai sus decat de obicei tocmai ca sa ajute motorul sa se incalzeasca mai rapid. Daca termostatul e dus, va face asta tot timpul.

 

inclin sa cred ca ai mare dreptate ... cu temeperatura ridicata la motor ... cand o opresc , pacane instalatia de evacuare mai ceva ca artificiile de la revelion :)) ... cred ca incepe sa schimbe asa cand ii creste mult temperatura .. acu care dintre termostate o fi .. ca are mai multe .. ai cumva idee ?

iti multumesc mult de raspuns ;)

Link to comment
Share on other sites

Nu are chiar asa de multe, doar 2. Costa in jur de 500 de lei OEM ambele. Inainte sa le schimbi verifica in meniul secret la cat ajunge temperatura lichidului de racire, trebuie sa ajunga in jurul valorii de 90 de grade. Daca nu ajunge, schimba-le pe amandoua. Ca sa intri in meniul secret, cauta pe google, sunt niste filmulete pe youtube. (meniul care arata temperatura lichidului de racire este 7.0)

 

LE: http://www.youtube.com/watch?v=IB4vtoiFy7c

Edited by buldy
Link to comment
Share on other sites

galeria de evacuare pacane si la mine dupa ce merg cu masina, asta nu inseamna neaparat ca e supra incalzit motorul

 

later edit: eu am inteles ca schimba mai sus in ture cand motorul e rece, sa se incalzeasca mai rapid...

Edited by mikken
Link to comment
Share on other sites

later edit: eu am inteles ca schimba mai sus in ture cand motorul e rece, sa se incalzeasca mai rapid...

Asa este.

 

Nu se poate face legatura intre temperatura evacuarii si temperatura motorului.

Evacuarea se poate incalzi foarte rapid, dar motorul poate sa functioneze sub temperatura normala de functionare.

Gazele de ardere sunt calde indiferent daca motorul merge la 60 de grade sau la 90 de grade.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.