Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

bataie puternica fata


Recommended Posts

e39 525dA 2001

 

am o bataie puternica pe ambele roti din fata, care se manifesta la orice denivelare mai puternica. am fost cu masina in service, cand nu batea asa de tare, si bratele+bielete erau in regula.

 

problema cea mai grava este urmatoarea: cand merg cu o viteza mica 5-20 km/h pe un drum f denivelat si pun frana, masina vibreaza foarte puternic pe partea din fata si nu se opreste. nu se aprinde nici martorul DSC in bord. am si patit-o o data cand mergeam in coloana si exact pe franare am luat o groapa si masina a inceput sa vibreze f puternic si nu se oprea pe franre si l-am atins usor pe cel din fata.

 

nu stiu de unde poate fi pt ca in service-uri nu au gasit nimic la brate. poate e de la caseta de directie, amortizoare, flanse amortizoare... chiar nu imi dau seama. si mi-e groaza sa le schimb pe toate...

Link to comment
Share on other sites

Prin suspensie inteleg amortizoare si arcuri.

La mine(E39)au existat trepidatii in volan la franare dar la viteze un pic mai mari si am descoperit ca erau de la bucsele de la bratul inferior care nici nu bateau deloc dar erau slabite.

Chestia cu intrarea ABS la viteze mici pe denivelari am patit-o cu un e34 care avea suspensia slaba(amortizoarele varza).

Sper ca te-am lamurit cat de cat. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Prin suspensie inteleg amortizoare si arcuri.

La mine(E39)au existat trepidatii in volan la franare dar la viteze un pic mai mari si am descoperit ca erau de la bucsele de la bratul inferior care nici nu bateau deloc dar erau slabite.

Chestia cu intrarea ABS la viteze mici pe denivelari am patit-o cu un e34 care avea suspensia slaba(amortizoarele varza).

Sper ca te-am lamurit cat de cat. :blink:

203861[/snapback]

si eu am trepidatii in volan de la franare , discurile le am schimbat asta vara :)

Link to comment
Share on other sites

mda...

 

acum huruie foare puternic cand franez. nu mi s-a aprins martorul pentru placute de frana si la ultima revizie, acum 10.000 km, erau ok si discurile si placutele.

 

huruitul se simte f bine in volan si in toata masina.

 

pacat ca acum e vineri si nu pot sa ajung in service decat luni sau marti sapt viitoare.

Edited by seven
Link to comment
Share on other sites

mda...

 

acum huruie foare puternic cand franez. nu mi s-a aprins martorul pentru placute de frana si la ultima revizie, acum 10.000 km, erau ok si discurile si placutele.

 

huruitul se simte f bine in volan si in toata masina.

 

pacat ca acum e vineri si nu pot sa ajung in service decat luni sau marti sapt viitoare.

204313[/snapback]

100% sunt bucsele de la bratul superior,alea care se pot schimba separat. Si eu am avut cateva luni aceeasi problema,ma duceam in service,tragem de ele,pareau bune. Dar am dat scutul jos si m-am uitat atent la ele,si erau putin crapate. Schimba-le si o sa fie bine. Daca nu dai scutul jos si un plastic mic care acopera bucsa care se tine in 2 suruburi,nu vezi mare lucru. Stiu cum se simte. Pui fran,intra ABS-ul,si incepe roata sa bata f tare,de zici ca se rupe masina. Am verificat si amortizoarele inainte sa descopar ca erau bucsele duse,si amortizoarele erau bune. Sa zici daca s-a rezolvat

Link to comment
Share on other sites

100% sunt bucsele de la bratul superior,alea care se pot schimba separat. Si eu am avut cateva luni aceeasi problema,ma duceam in service,tragem de ele,pareau bune. Dar am dat scutul jos si m-am uitat atent la ele,si erau putin crapate. Schimba-le si o sa fie bine. Daca nu dai scutul jos si un plastic mic care acopera bucsa care se tine in 2 suruburi,nu vezi mare lucru. Stiu cum se simte. Pui fran,intra ABS-ul,si incepe roata sa bata f tare,de zici ca se rupe masina. Am verificat si amortizoarele inainte sa descopar ca erau bucsele duse,si amortizoarele erau bune. Sa zici daca s-a rezolvat

207674[/snapback]

 

 

Si eu am cam aceasi problema cand pun frana pe un drum mai denivelat zici ca se rupe masina in doua si parca intra rotile sub masina , ziceti ca bucsele de la brate superioare .Lasati un post si cu preturile daca tot ati inceput

 

Multumim ...

Edited by 11COD
Link to comment
Share on other sites

eu zic ca sunt amortizoarele si eu am problema asta,spun asta pt ca un amortizor cand este slab si iei o groapa el nu mai tine roata lipita de afalt (nu mai amortizeaza)si de aia intra abs-ul intra cand roata balanseaza sus-jos si sa te mai uiti si la bucsile de la bara stabilizatoare,ca sigur sunt praf chiar daca arata bine,nu sunt scumpe.
Link to comment
Share on other sites

Am fost in service la Trado Motors, dar nu au gasit nimic la brate/bucse. Am sa verific personal bucsele dupa cum a facut si bedwap. Cei din service au spus ca problema e de la amortizoare, da fara sa demonstreze asta, desi nu curg si nici nu au joc in tija.

 

bucsile de la bara stabilizatoare deabia le-am schimbat.

 

Intre bucse si amortizoare, prefer sa fie bucsele :blink:)

Edited by seven
Link to comment
Share on other sites

e39 525dA 2001

 

am o bataie puternica pe ambele roti din fata, care se manifesta la orice denivelare mai puternica. am fost cu masina in service, cand nu batea asa de tare, si bratele+bielete erau in regula.

 

problema cea mai grava este urmatoarea: cand merg cu o viteza mica 5-20 km/h pe un drum f denivelat si pun frana, masina vibreaza foarte puternic pe partea din fata si nu se opreste. nu se aprinde nici martorul DSC in bord. am si patit-o o data cand mergeam in coloana si exact pe franare am luat o groapa si masina a inceput sa vibreze f puternic si nu se oprea pe franre si l-am atins usor pe cel din fata.

 

nu stiu de unde poate fi pt ca in service-uri nu au gasit nimic la brate. poate e de la caseta de directie, amortizoare, flanse amortizoare... chiar nu imi dau seama. si mi-e groaza sa le schimb pe toate...

203339[/snapback]

 

ok. si eu am un e39 dar benzina cum spui tu asa imi farana si mie.eu am schimbat telescoapele si bucsele din capu telescopului si am mai avut lipsa o siguranta de pe etrierii de frana .am pus-o si pe aia si nu mai am nimic.ABS functoineaza . si mai ceva cand iti face asa lasa frana si mai calc-o o data. bataia s-ar putea sa-ti fie de la bucsele din capu telescopului.

Link to comment
Share on other sites

si eu tot din iasi sunt,si am fost tot la trado motors. Am verificat amortizoarele pe stand la ITP,si erau super bune. Asa mi-au zis si mie cei de la Trado sa verific intai amortizoarele. Poti sa mergi si tu la ITP langa Trado,in aceeasi cladire,sa-ti faca un test de amortizoare ca sa fii sigur ca nu e de acolo. Dar eu zic ca e din bucsele alea. Costa 2.8 mil. amandoua.
Link to comment
Share on other sites

postez niste poze . de telescop sunt sigur dar de bucsa nu stiu ce sa zic. am cautat dupa model si dupa an si am postat ce am gasit,parca la mine aratau putin altfel dar nu m-am uitat atent la ele pentru ca le-au pus imediat pe masina eram mai preocupat sa vad ce faceau cu ranga aia care au adus-o :blink: .am fost tot transpirat pana mi-au schimbat telescoapele :) .

 

ideea e sa te duci la cauti dupa codul de caroserie a masinii si atunci nu ai probleme.oricum bucsa e cu trei suruburi in capat

 

spor la treaba.sper ca ti-am fost de ajutor. sper sa-ti rezolvi problema.

post-4461-1174207934.jpg

post-4461-1174207968_thumb.jpg

Edited by clas520i
Link to comment
Share on other sites

am sa schimb urmatorele: bucse brat superior, amortizoare fata si, daca e cazul, telescoapele + bucse telescoape.

 

intrebare: arcurile de la amortizoare se schimba si ele odata cu amortizoarele? sau cum imi dau seama de gradul lor de uzura? mi se pare normal ca niste arcuri care au lucrat pe niste amortizoare uzate sa aiba un grad de uzura mai mare.

Link to comment
Share on other sites

am sa schimb urmatorele: bucse brat superior, amortizoare fata si, daca e cazul, telescoapele + bucse telescoape.

 

intrebare: arcurile de la amortizoare se schimba si ele odata cu amortizoarele? sau cum imi dau seama de gradul lor de uzura? mi se pare normal ca niste arcuri care au lucrat pe niste amortizoare uzate sa aiba un grad de uzura mai mare.

208245[/snapback]

 

la mine nu a fost nevoie sa schimb arcurile. nu stiu ce sa zic, poate sunt mai rezistente :blink:

Edited by clas520i
Link to comment
Share on other sites

e39 525dA 2001

 

am o bataie puternica pe ambele roti din fata, care se manifesta la orice denivelare mai puternica. am fost cu masina in service, cand nu batea asa de tare, si bratele+bielete erau in regula.

 

problema cea mai grava este urmatoarea: cand merg cu o viteza mica 5-20 km/h pe un drum f denivelat si pun frana, masina vibreaza foarte puternic pe partea din fata si nu se opreste. nu se aprinde nici martorul DSC in bord. am si patit-o o data cand mergeam in coloana si exact pe franare am luat o groapa si masina a inceput sa vibreze f puternic si nu se oprea pe franre si l-am atins usor pe cel din fata.

 

nu stiu de unde poate fi pt ca in service-uri nu au gasit nimic la brate. poate e de la caseta de directie, amortizoare, flanse amortizoare... chiar nu imi dau seama. si mi-e groaza sa le schimb pe toate...

203339[/snapback]

 

 

salut

problema este de la amortizoare ... sa ti spun si de ce ..si cum poti sa verifici ,,,, cind dai cu roata cu pricina intr o groapa si amortizorul este dus .. roata sare de citeva ori de pe asfalt " bate ca o minge pe asfalt " ..daca esti in frinare in mom in care roata a sarit de pe asfalt.. ea ramine blokata fractiuni de secunda (pt ca tu esti cu piciorul pe frina) ..in mom asta celelalte 3 roti sint pe asfalt si nu sint blokate datorita frinarii pt .ca ele se regasesc pe asfalt si au aderentza ... aici intervine ABS ul care crede ca tu ai intrat in derapaj "pacalit " de roata care nu mai este tinuta pe asfalt de amortizor.. si le da drumul si celorlalte roti din frinare ...de aici rezulta distantza mai mare de frinare si motivul pt care l ai bushit pe ala..

 

 

cum vezi ?...simplu de duci cu masina si cu un prieten in spate cu alta masina ... si dai in citeva gropitze (nu santzuri) ai spui sa se uite care roata ati "bate" pe asfalt ...care bate ..acolo inlocuiesti amortizorul.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

al padino degeaba le explici ca am incercat si eu mai sus si tot degeaba,deci seven cumpara doua amortizoare si se rezolva problema!

208553[/snapback]

seven nu cumpara doua amortizoare degeaba,ca e de la bucse. tocmai le-am schimbat azi si mi-a disparut bataia :blink:, si eu aveam si bataie la franare intre 130 km/h si 90 km/h,si tot cumparam discuri noi. Si cu ocazia schimbarii bucselor am scapat si de aia. Deci e vb de bucsele de la bratul superior.

Link to comment
Share on other sites

seven nu cumpara doua amortizoare degeaba,ca e de la bucse. tocmai le-am schimbat azi si mi-a disparut bataia :blink:, si eu aveam si bataie la franare intre 130 km/h si 90 km/h,si tot cumparam discuri noi. Si cu ocazia schimbarii bucselor am scapat si de aia. Deci e vb de bucsele de la bratul superior.

211165[/snapback]

La el e problema la viteze mici.La fel l-am sfatuit si eu la incepututl topicului pentru ca am patit la fel dar in cazul lui inclin sa cred ca este o problema de suspensie.

Edited by florin33
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.