Jump to content

Alternatorul nu-mi alimenteaza bateria


Adrian001

Recommended Posts

Salutare! Conduc un E65 730d. De la o vreme, alternatorul nu-mi mai alimenteaza bateria. Cunoaste cineva cum o dau jos? Presupun ca carbunii trebuiesc schimbati. Cat de deficil e sa dai alternatorul jos, sfaturi...? A mai schimbat cineva carbunii? Ce tip de carbuni as avea nevoie?
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Conduc un E65 730d. De la o vreme, alternatorul nu-mi mai alimenteaza bateria. Cunoaste cineva cum o dau jos? Presupun ca carbunii trebuiesc schimbati. Cat de deficil e sa dai alternatorul jos, sfaturi...? A mai schimbat cineva carbunii? Ce tip de carbuni as avea nevoie?

 

te duci cu releul la un magazin de piese si comanzi dupa dimensiuni carbunii

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

N-are rost sa te apuci de asa ceva daca nu te pricepi si daca nu ai sculele necesare.

 

Daca tot te apuci, reconditioneaza-l complet. Nu doar releul si carbunii ci si colectorul.

 

In orice caz, un alternator trebuie intai desfacut pentru a vedea exact ce are.

Releul poate fi bun.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Conduc un E65 730d. De la o vreme, alternatorul nu-mi mai alimenteaza bateria. Cunoaste cineva cum o dau jos? Presupun ca carbunii trebuiesc schimbati. Cat de deficil e sa dai alternatorul jos, sfaturi...? A mai schimbat cineva carbunii? Ce tip de carbuni as avea nevoie?

 

Verifica si fulia. Este posibil ca si canelurile sa se fi dezlipit de pe fulie, iar turatia transmisa la alternator sa nu fie suficienta pentru a incarca.

Link to comment
Share on other sites

Verifica si fulia. Este posibil ca si canelurile sa se fi dezlipit de pe fulie, iar turatia transmisa la alternator sa nu fie suficienta pentru a incarca.

Cum verific fulia daca mai functioneaza? Tin sa mentionez ca alternatorul functioneaza perfect pe tot parcursul zilei, cum ajung seara si o pun in garaj, a doua zi dimineata nu mai alimenteaza. Iar dupa vreo doua mici socuri asupra alternatorului cu un baston de lemn, cand pornesc motorul, imi arata deja 12.7,13.5,14.8V, apoi iar 11,7, 12,5... (diferite valori) timp de vreo 10 secunde dupa care se opreste la o valoare mai constanta 14,7-14,8V. Si deja toata ziua alternatorul functioneaza.

 

PS: Azi si ieri s-a pornit fara interventia "socurilor mele", desi lucreaza vreo 10-15 sec. cu turatii variabile 700 - 800, scad si cresc turatiile, nesemnificativ dar le simt (ceea ce inainte nu aveam), apoi revine constant pe 750... si deja si alternatorul isi ia valoarea constanta de 14.8V.

Edited by Adrian001
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.