Jump to content

E46 - 330i - Sedan


Sir 10

Recommended Posts

  • 1 month later...

Va salut !

Buun, sa incep prin a enumera ce s-a schimbat aceasta saptamana la masina pt a tine o oarecare evidenta a pieselor...

- Toate cele 4 sonde lambda (Bosch)

- Kit ambreiaj LUK

- debitmetru VDO Siemens

- Ulei LM Synthoil 5w40

- Filtre Mahle

- Ulei Cutie BMW

- Ulei diferential BMW

 

In urma schimbarii acestora masina chiar trage ca un 3.0i in toate mintile lui...insa astazi m-am lovit de o problema nu tocmai placuta intrucat se apropie plecarea in concediu, de vreo 2 saptamani se aude un vajait, slab, insa astazi cand am fortat masina putin a inceput sa se auda ca o bateie de ciocan in podea, mai ales in treapta 1 si a 2 sau cand decelereaza se auda un boncait urat, in rest masina la viteza mai mare nu se manifesta in niciun fel decat o mica vajaiala, am ridicat masina pe elevator si am vazut ca rulemtul intermediar este iar rupt, in conditiile in care nu are 1 an de cand a fost schimbat (lemforder), acum intrebarea mea este, care ar putea fi motivele pt care acesta se rupe?

Flansa cardanica este noua si ea, un mecanic mi-a spus ca este posibil ca fie piesa ce reiese din poza atasata si ca din cauza acesteia se rupe si rulmentul...intrebarea mea este oare chiar ea sa fie vinovata?

Am fost la magazin de piese auto si am fost surprins de pretul acestia(1000lei), nu fac rabat la pret cand vine vorba de masina, am cumparat totul original sau macar OEM, insa o sa o cumpar si pe aceasta dar sa fiu sigur ca ea este de vina...nu incerc sa rezolv problemele pe forum, o sa merg la mecanic insa m-am gandit ca poate cineva s-a lovit de aceasta problema si ma poate ajuta cu un sfat.

Multumesc!

 

Poza

Edited by Sir 10
Link to comment
Share on other sites

Oare doar rulmentul intermediar sa fie de vina si de acolo sa vina si zgomotul mentionat de mine in postarea anterioara?

Mecanicul mi a spus ca din cauza piesei incercuite in poza imi distruge si rulmentul, existand "joc" in aceasta cardanul nu se mai invarte in jurul propriei axe rezultand ruperea rulmentului si bubuielile in podea...

Oare sa cumpar alt cardan, ar fi mai indicat?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 years later...

Va salut

Incerc o reimprospatare timida a acestui topic de prezentare a batranului meu e46, printre topicurile cu masinile de ultima generatie ce au fost postate in ultima perioada...

Incerc sa tin si o usoara evidenta a pieselor ce mi le amintesc a fi schimbate.

Masina a primit intre timp

- 4 sonde lamba noi Bosch

- debitmetru VDO Siemens

- kit ambreiaj LUK

- pompa benzina Bosch

- garnitura popmpa benzina oem

- piulita pompa benzina oem

- toate coturile de la tubulatura filtrului de aer noi oem

- garnitura capac tacheti oem

- semnalizari noi, becuri osram silver

- Sticle noi

- garnituri faruri noi

- harman kardon complet

- TPMS functional

- splittere clubsport oem

- Ulei cutie, diferential

- rulment intermediar, flansa cardan

- airbag-uri noi schimbate la Proleasing Ploiesti

- navigatie android 9.1, camera marsalier si aplicatia ibus

- plus reviziile facute anual unde ajung maxim la 6000km

 

De asemenea pentru al 7 an consecutiv, masina in perioada de iarna primeste atentia de rigoare si este parcata in garaj.

 

http://www.imagebam....c380e1329586759

http://www.imagebam....04fef1329586990

http://www.imagebam....f0e1e1329586996

http://www.imagebam....175a41329587008

http://www.imagebam....5bbf31329587011

http://www.imagebam....ab92a1329587018

http://www.imagebam....6e8531329587034

http://www.imagebam....b81731329587053

http://www.imagebam....c9fa71329587059

Edited by Sir 10
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

FelicitĂŁri pt mașinĂŁ și pt modul exemplar de ĂŽntreținere!inevitabil mi-a venit ĂŽn minte dilema investirii unor sume importante pt o asemenea mentenanțĂŁ in contextul restricțiilor pe norme de poluare ce se ĂŽntrevĂŁd ĂŽn anii urmĂŁtori. Cum vezi tu lucrurile astea?🙂
Link to comment
Share on other sites

Am analizat ĂŽndeaproape acest aspect al impunerii restricțiilor pe norme de poluare fiind constient ca un E4 o sa fie privat de circulație pe multe zone ale marilor orașe insa, probabil tratez cu un usor subiectivism, imi place sa cred ca am un usor avantaj momentan locuind intr-un oras mic unde banuiesc ca nu o sa existe un temei urgent in implementarea acestora.

Centrele marilor orașe le tranzitez cu o frecventa redusĂŁ, placerea in a conduce aceasta masina fiind pe distanțe ceva mai mari.

DacĂŁ privesc celalalt front, investitiile le-am fĂŁcut pentru siguranța, pentru intretinere pasiunii si pentru a putea dormi linistit 😁

 

In alta ordine de idei, stiu ca tratez subiectiv problema, invocând fel si fel de pretexte pentru a nu o vinde si pentru a investi in ea fara limita, probabil fiecare pasionat se abate de la logica normala a lucrurilor cand vine vorba de masina lui de suflet.

 

Multumesc frumos pentru cuvintele frumoase, chiar ma simt mĂŁgulit, nu ma gandeam ca cineva sa ma aprecieze aceastĂŁ masina.

 

P.S. Interior de special edition alcantara normala pe laterale si perforata pe mijloc a vazut cineva din Întâmplare?

Edited by Sir 10
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pentru apreciere, felicitări si din partea mea pentru coupe.

P.S. Nu cred ca rentează sa o vinzi.

 

Multumesc! Nu renteaza sa o vand din niciun punct de vedere, cu atat mai putin financiar vorbind. Insa nu se mai potriveste cu planurile actuale de viitor si nu prea am alte solutii :( :cry: :hmm: , nu as dori nici sa putrezeasca in garaj. Daca se schimba planurile si ramane la mine, atunci mai urmeaza modificari si/sau imbunatatiri. Dupa cum stii si tu, e un never ending story :)).

 

:frantics:

 

Sunt de aceiasi parere ca si Acero99, E46 inca are un design la zi.

Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

 

Tipul asta are o gramada de tutoriale despre motoarele l6 BMW pe youtube.

In filmulet estimeaza ca e46, dar doar in varianta 330 i, va deveni o masina clasica peste cativa ani, a carei pret va creste curand.

Edited by crtir
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Tipul asta are o gramada de tutoriale despre motoarele l6 BMW pe youtube.

In filmulet estimeaza ca e46, dar doar in varianta 330 i, va deveni o masina clasica peste cativa ani, a carei pret va creste curand.

 

Cel mai probabil are dreptate, timpul ne va spune asta. Recunosc ca si eu daca o vand actuala, ma voi intoarce la E46(e modelul meu preferat de BMW), dar cu un Coupe 3.0i sau chiar M3. Pana una alta, colegul deja o are si o intretine exemplar. :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Coupeurile sunt rare si au crescut ca si pret in final toate ajung istorice, din pacate problema masinilor astora versus E30/34/32/21/28/23 este ca intretinerea lor e ceva mai costisitoare.edit imi place interiorul asta al masinii :) Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.