Jump to content

Multe probleme va rog ajutati-ma la toate


alex bmw e46 318i

Recommended Posts

imi pare rau ca postez asemenea probleme ca gasesti garla dar imi doresc cat mai multe informatii utile care le pot rezolva singur masina BMW E46 318I NFL DIN 99'AM CUMPARAT-O CURAND.. toate odata luate pe rand

 

ULEI:problema la ulei este ca este prelins pe tot motorul dupa curele (oricum trebuie sa il schimb imi arata ca mai am 11.100 de km in bord uleiul din motor este motul 5w-30..masina are 175.000 de km ) se poate sa fie din cauza vaporilor pe la capacul de la distributie in coltul din stanga prelinge dar cred ca numai vapori garnitura e buna dar restul de pe motor ma intereseaza mai mult ) nu vad de unde ar fi..si ce ulei recomandati la km astia?

 

RELANTI:la relanti este o problema mult intalnita relantiu oscileaza aproximativ 200 de tratii dar nu moare motorul asta se intampla doar cand se incalzeste motorul iar daca dau drumul la clima intradevar creste si turatia dar sta mai bine cu clima pornita masina si motorul tremura nu imi place deloc ce ar putea fi?

 

BATAIE: bataie se aude la relanti si daca stai in masina este o bataie foarte deranjanta PARCA AR BATE CINEVA CU CIOCANUL IN MOTOR dar nu imi pot da seama de unde se poate aude ma gandesc sa fie de la evacuare acum nu stiu ce sa cred dar foarte rar se aude..oricum schimbatorul tremura dar nu tare dar tremura..

 

VAS EXPANSIUNE : de curand a stat masina 2 saptamani am pornit-o am dat o tura am parcat cu motorul pornit cand sa cobor din masina aburi sub capota si curgea antigelul era vasul de expansiune l-am scos dar nu am dat jos apa din instalatie l-am scos asa pur si simplu are ceva daca las asa si numai completez? pare sa fie verde ca nu l-am pus eu datimi mai multe amanunte la cum ar trebui sa fac sa scot din instalatie si sa pun numai decat din nou sau nu are nimic pot doar sa completez cat trebuie?

 

AERISIRE INSTALATIE: spuneti-mi un mod cat mai usor de aaerisire a instalatiei dupa completare am vazut multe aerisiri dar multe cu mototrul pornit altele fara cum trebuie mai exact?

 

esapamentul: datorata acestui rlanti in spate cand merg la esapament se aude mi infundat si mai in intreruperi este sigur dn cauza relntiului banuiesc

 

GHEATA: pe langa toate astea a prins si o ploaie de gheata masina ..s-a indoit destul de rau de la grindina ce asi putea sa fac cu indoiturile astea (cpota partea soferului cupola haion)

 

VA ROG AJUTATI-MA CU TOTE CAT MAI PE INTELESE VA ROG MULT EU SUNT IN GERMANIA ESTE MAI GREU.....DACA ERAM IN TARA ERA ALTCEVA AICI COSTURILE SUNT MAI MARI SI TOTUSI VREAU SA MERG CU EA ACASA EA MERGE DAR MAI BINE AR FI SA MERG CU PROBLEMELE REZOLVATE ..multumesc

Link to comment
Share on other sites

cu gheata nu ai ce sa i faci...ulei prelins au toate, nu prea este rezolvare, vasul de expansiune il schimbi, nu e scump(50 euro)...aerisirea se face de la radiator are un surub ca un robinet de plastic deasupra(vezi youtube)....bataia aia la relantiv daca nu s accentueaza cand accelerezi poate fi de la tacheti..
Link to comment
Share on other sites

asa este dar sincer vreau sa o fac cum trebuie sa fie a mea pe un timp mai indelungat nu mii a bagat banii in ea dar daca cere trebuie ... :D asta este nu este noua

 

Daca tot esti in Germania...ai gasit masina intr-o rapa si vrei sa o faci? Sincer...nu cred ca poti fi atat de stupid sa locuiesti in Germania si sa cumperi un BMW cu atatea probleme. Probabil faci misto de utilizatorii de pe forum.

 

nu fac nici un misto de voi ...cand am luat masina acum 1 luna nu facea nimic sa o i-a n..... tu crezi ca sunt bucuros? si crezi ca Germania are numai masini bune sincer s-a c-am dus cu bunul si pe aici sa zic sincer ;) vad multe zi de zi ...

 

cu gheata nu ai ce sa i faci...ulei prelins au toate, nu prea este rezolvare, vasul de expansiune il schimbi, nu e scump(50 euro)...aerisirea se face de la radiator are un surub ca un robinet de plastic deasupra(vezi youtube)....bataia aia la relantiv daca nu s accentueaza cand accelerezi poate fi de la tacheti..

 

vasul treebuie sa imi vina deja dar are ceva daca nu scot si restul antigelului din instalatie? doar sa completez pur si simplu cat intra probabil numai in vas ..mersi..nu ma pun eu ca mai trebuie sa cumpar apa si antigel dar asa fara sa mai dau drumul la tot ....daca afecteaza

Link to comment
Share on other sites

Uleiul pentru motorul asta e 5w40. Problema cu pierderile de ulei e arhicunoscuta la m43. Problemele sunt la garnituri (capac distributie, baie ulei, carcasa filtru, simeringuri etc.).

Costurile pentru remediere pot fi destul de mari si daca nu planuiesti sa tii masina mult timp ar fi mai bine sa te obisnuiesti sa completezi uleiul cand e nevoie si sa nu te mai stresezi... Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Uleiul pentru motorul asta e 5w40. Problema cu pierderile de ulei e arhicunoscuta la m43. Problemele sunt la garnituri (capac distributie, baie ulei, carcasa filtru, simeringuri etc.).

Costurile pentru remediere pot fi destul de mari si daca nu planuiesti sa tii masina mult timp ar fi mai bine sa te obisnuiesti sa completezi uleiul cand e nevoie si sa nu te mai stresezi... Bafta!

 

ok mersi mult orice informatie e binevenita oricum de completat nu trebuie completat m-am tot uitat dar vad ca nu..mersi..cat de curand il voi schimba sii ii voi pune 5w-40

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.